Recenziu na tento obchod môžu písať iba overení zákazníci - tým máte istotu pravdivosti recenzií. Hodnotenie je možné zadať vyplnením dotazníku spokojnosti, ktorý zákazníkom príde po nákupe. Viac o Overené zákazníkmi.
Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Odporúča obchod
- overeny eshop
- výhodne ceny
- výber produktov
- doprava zadarmo pri nákupe nad 65€
- rýchlosť doručenia
Reakcia obchodu Homegym.sk
Ďakujeme
-
Odporúča obchod
- rýchlosť dodanie
Reakcia obchodu Homegym.sk
Ďakujeme
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 1 deň
Rychle vybavenie objednavky.
Reakcia obchodu Homegym.sk
Ďakujeme
-
Odporúča obchod
Všetko prebehlo podľa očakávania,úplná spokojnosť.
Reakcia obchodu Homegym.sk
Ďakujeme
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- Spolahlivy.
Reakcia obchodu Homegym.sk
Ďakujeme
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
Všetko OK
Reakcia obchodu Homegym.sk
Ďakujeme
-
Odporúča obchod
- Rýchle dodanie
Reakcia obchodu Homegym.sk
Ďakujeme
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
Som spokojný doterajším prístupom obchodu a majú skvelé ceny
Reakcia obchodu Homegym.sk
Ďakujeme
-
Odporúča obchod
- siroky sortiment
- dobre ceny
Reakcia obchodu Homegym.sk
Ďakujeme
-
Odporúča obchod
Spoľahlivý obchod
Reakcia obchodu Homegym.sk
Ďakujeme
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
Super shop vždy všetko maju skladom doručenie top aj dokonca pošlú aj darček k objednávke veľká spokojnosť
Reakcia obchodu Homegym.sk
Ďakujeme
-
Neodporúča obchod
- Tovar som vyplatil 10.12.2023, a ešte ho nemám 19.12.2023.
Reakcia obchodu Homegym.sk
Dobrý deň, vážený zákazník,
ďakujeme za vašu recenziu, na základe ktorej sme preverili celú situáciu. Vaša objednávka bola vytvorená 10. 12. 2023, 9:34:02 a z nášho skladu expedovaná 11.12.2023 09:38:30. Bohužiaľ vami zvolený dopravca túto zásielku doručil na vami zvolené výdajné miesto až 19.12.2023, čo bohužiaľ nie je z našej strany možné ovplyvniť. Zásielku ste mohli sledovať cez odkaz, ktorý zasielame súčasne s informáciou o expedícii zásielky. V prípade týchto komplikácií je nutné obrátiť sa priamo na dopravcu, prípadne nám napísať e-mail a my následne zahájime komunikáciu s dopravcom.
Hezký den přeji. -
Neodporúča obchod
- Najhorsia zakaznicka podpora. Na mail nereaguju, dovolat sa neda. Tym padom je problem neriesitelny.
Reakcia obchodu Homegym.sk
Dobrý deň, vážený zákazník,
ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Bohužiaľ pod vašou e-mailovou adresou/číslom objednávky neevidujeme žiadnu prijatú správu na náš e-mail.
V prípade, že nastal nejaký problém v priebehu dopravy, prípadne po prijatí objednávky, obráťte sa na nás na e-maile [email protected] a kolegovia s vami problém začnú obratom riešiť.
Pekný deň. -
Odporúča obchod
- Cena
- Rýchlosť dodania
Reakcia obchodu Homegym.sk
Ďakujeme
-
Odporúča obchod
- Dostupnost
- Rychle dodanie
Reakcia obchodu Homegym.sk
Ďakujeme
-
Odporúča obchod
- Spoľahlivosť
Reakcia obchodu Homegym.sk
Ďakujeme
-
Odporúča obchod
Super
Reakcia obchodu Homegym.sk
Ďakujeme
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- najlacnejšia športová výživa na trhu
najlacnejšia športová výživa na trhu, skvelé ceny aj termíny dodania
Reakcia obchodu Homegym.sk
Ďakujeme
-
Odporúča obchod
- K zadanej objednavke sa neda doobjednat tovar
V den objednania som si uvedomil, že chcem ešte niečo, ale obchod mi to uz nevedel doložiť k objednávke
Reakcia obchodu Homegym.sk
Dobrý deň, vážený zákazník,
bohužiaľ, pokiaľ je už objednávka v procese expedície, nie je možné tovar do objednávky pridať. Objednávku je potom možné stornovať a objednať aj s vami zabudnutým produktom cez funkciu "zopakovať objednávku" vo vašom zákazníckom účte.
Pekný deň prajem. -
Neodporúča obchod
Tovar mi nebol dodaný, tak neviem posúdiť. Dopravca mi svojvoľne a bez môjho vedomia zmenil miesto dodania zo Z-boxu Packeta do predajne drgérie 101 v Šuranoch, kde sa neviem dostať, nakoľko majú otvorené len do 17.00. Takže srdečná vďaka.
Reakcia obchodu Homegym.sk
Dobrý deň, vážený zákazník,
ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Bohužiaľ správanie dopravcu a umiestnenie balíka na iné výdajné miesto, než to vami zvolené a uvedené na prepravnom štítku, nedokážeme ovplyvniť. Po odovzdaní balíka do rúk vami zvolenej prepravnej služby už je kvalita doručenia iba v ich rukách. V decembri bohužiaľ dochádza k preplneniu Z-boxov a tak Packeta sama od seba odkloňuje zásielky do iných výdajných miest v okolí.
Pre našich zákazníkov túto komunikáciu zabezpečujeme my, avšak je nutné nás s touto skutočnosťou kontaktovať. Štandardne posielame nový balík a ten, ktorý v tomto prípade Packeta dala na iné výdajné miesto, sťahujeme späť k nám na sklad. Všetko je však na dohovore a riešenie následne prispôsobujeme podľa požiadaviek zákazníka.
Bohužiaľ od vás neevidujeme žiadnu snahu o to nás kontaktovať, prípadne situáciu riešiť k vašej spokojnosti. Postúpil som kolegyni informáciu a dnes sa vám na základe tejto komunikácie ozve a situáciu spolu doriešite. Z našej strany nevidím žiadne pochybenie, vďaka ktorému by sme si vyslúžili 10% hodnotenie
Pekný deň