Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Sedlo má hodnotu 15 $.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar nedorazil a e shop neodpovedá na email.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Za Vrátenie ktoré malo byť bezplatne bolo účtované poštovné

    Za vrátený tovar mi bolo účtované poštovné napriek tomu že sa uvádzali že ide o bezplatné vrátenie.
    Tovar som vrátil lebo mi nesedela veľkosť, a následne som objednal inú velkost

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Tovar objednany 22.9. s tym ze pri produktoch bolo uvadzane dodanie 3 dni. Tovar prisiel 2.10. - po 10 dnoch.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Nemate telefónny kontakt.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Po zadani objednavky mi viac neprisla ziadna informacia, kde, kedy si ju mozem vyzdvihnit ‍♀️iba toto hofnotenie chcu. Tak verim, ze obchod presetri kde moja objednavka uviazla. Potom napisem nove hodnotenie, dakujem. l.

  • Neodporúča obchod

    90 %

    • Zle čislovanie veľkosti
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Veľmi nekvalitné prevedenie, lacný materiál

    Keďže som už navštívila ich predajňu a veci vyzerali veľmi kvalitne, objednala som od nich cyklodress pre dcéru. Keď mi prišla zásielka, ostala som nemilo prekvapená. Dress bol z otrasného materiálu, ktorý sa nepodobá žiadnej funkčnej tkanine akú som doteraz vyskúšala. Lacné prevedenie zipsu, nejasný pôvod výroby. Z alie expresu by bol možno kvalitnejší. Obrovské sklamanie. Snáď to bol ich jediný omyl.

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    obchod je v poriadku, objednávka vybavená rýchlo, dodanie bez problému

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zlá komunikácia s klientom, vlastne žiadna. Nereagujú na mail. Bez telefón kontaktu.

  • Neodporúča obchod

    • Ani po šiestich pracovných dňoch mi tovar nebol doručený.Na vašej stránke garantujete dva pracovne dni.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    problém nájsť tel. kontakt, neodpovedajú na e-mail

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Komunikácia s eshopom možná len cez email. Veci, čo sa dajú telefonicky doladiť za jednu minútu, emailom trvalo dva dni. Kataatrófa. Teraz to musím reklamovať... Veľkosti nezodpovedajú Európskej norme....

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Veľmi zlá komunikácia

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • velky vyber
    • komunikacia
    • reklamacie
    • kontakt so zakaznikom
    • telefonne cislo
    • dlha doba
    • skutocnost na sklade
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Tovar prišiel o 2 dni neskôr ako bolo uvedené pri objednaní tovaru. Postupovanie podľa pokynov vrátenia tovaru uvedeného na stránke predajcu cez paketáreň je už 3 dni neúspešné nakoľko z technických príčin je nefunkčná, neodpovedajú na mail, nedvíhajú telefón.

    Reakcia obchodu Holokolo

    Dobrý deň,

    Vaša objednávka bola vytvorená počas Veľkonočných sviatkov, dňa 1.4. Ospravedlňujeme sa za jej oneskorenie, no počas sviatkov sme mali voľno a na vašej objednávke sa začalo pracovať až 2.4.

    Za nefunkčnosť Z-Boxu nezodpovedáme, a preto by sme Vám radi odporučili skúsiť odoslať objednávku cez iné podajne miesto zásielkovne. Samozrejme vymeniť Váš tovar je možné aj priamo u nás na predajni v Bratislave.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Sú pomalý.
    • Chýba možnosť sledovania zásielky

    Neodporúčam v nijakom prípade. Keď že mi tovar ku dnešnému dňu nedorazil, požiadal som o vrátenie peňazí. Prišla mi odpoveď aby som vrátil tovar s vyplneným tlačivom....no ale keď mi nijaký nedorazil? Nikdy viac.

    Reakcia obchodu Holokolo

    Dobrý deň, 

ospravedlňujeme sa za oneskorenie vašej objednávky. Produkt sa nachádzal na našom externom sklade, a preto sa automaticky jeho dodanie predĺžilo o 3-4 dni. Tieto informácie uvádzame na našej webovej stránke pri každom produkte z externého skladu. Keďže bola objednávka vytvorená 21.12. a naša firma od 23.12.2023 - 1.1.2024 čerpala dovolenku objednávka sa o tento termín oneskorila. 

Email, ktorý vám prišiel od nás, že žiadame o vrátenie tovaru bol odoslaný automatom po tom, ako klient vo svojom účte požiadal o zmenu objednávky. Naše zákaznícke centrum Vám však tento email neposielalo.

    Ešte raz sa za danú situáciu ospravedlňujeme.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Nepríjemné správanie personálu. Kupovala som tovar cez 100 EUR a nepadlo ani základné 'Ďakujeme za nákup' Pri inej príležitosti nás doslova vyháňali z obchodu, lebo o 5 minút zatvárajú. Už tam viac nenakupim.
  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Tovar cez packetu nedorazil uz cez 2 tyzdne.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    objednané 5.12.2023, tovar nedodaný, na emaily neodpovedajú