Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dvanásť dní od objednávky -ani tovar - ani bozajte ma ...
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dlhá čakacia doba na tovar.

    Reakcia obchodu Holokolo

    Dobrý deň, ospravedlňujeme sa za dlhšiu čakaciu dobu, avšak zakúpený tovar, ako i všetky produkty od značky Haven sa nachádzajú na našom externom sklade. Preto sa doba doručenia automaticky predlžuje. Informujeme o tom aj na našej stránke.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • cena / kvalita
    • nemoznost nakupovat na PO
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som objednala v nedelu, peniaze mi tiez stiahlo hned. V pondelok rano o 8:30 mi prisiel mail ze objednvka bola odoslana. O 14:30 dalsi mail, ze tovar nie je na sklade a mam si vybrat inu alternativu ktora sa mne nepacila. Ziadne vysvetlenie, ze mam ignorovat prvy mail ze mi nic neposlali. Obchod navrhol zrusenie objednavky a poslanie IBAN na vratenie peniazi, na peniaze cakam uz tyzden, 53.98€ Pani, s ktorou som komunikovala bola arogantna, az drza, a na maily neodpisuje.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Veľmi slabá komunikácia, absencia tel.č. na obchod.
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Objednal som si tovar skladom a zaplatil kartou. Najprv chceli potvrdenie o zaplateni. Po 3 dnoch to vraj poslali, na dalsi tyzden som ich 2x kontaktoval a potom to zacali preverovat a zistili, ze ten tovar ani len nemaju. Skoda cakania skoro 2 tyzdne. Ked som im napisal, ze nie som spokojny tak ziadna kompenzacia nic.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ziadna komunikacia s nakupujucim

    Apsolutne neodporucujem aby niekto odtialto nakupoval !!! Mam zaplatenu objednavku ktora mi stale nedorazila napisa som im mail na to ziadna reakcia volat ich neviem absolutne ich neodporucujem nikomu !!

  • Neodporúča obchod

    • Vraj dodanie nasledujuci den,uz je to 6 dni a nic
  • Neodporúča obchod

    10 %

    - obchod najskôr potvrdil prijatie objednávky, potom mi zaslal správu, že objednávka je vybavená a na ceste ku mne, následne sme týždeň čakali a nakoniec sme sa na základe urgencie dozvedeli , že objednaný tovar nie je na sklade. tak potom neviem, čo posielali?
    Nespokojný zákazník

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • velkosť tovaru bola zlá
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednal som si cyklodres,prišlo mi potvrdenie o objednávke a popis že do dvoch pracovných dní bude doručený na adresu..na piaty deň som kontaktoval obchod že kde je moja objednávka a odpoveď bola že nemajú moju veľkosť.nechapem

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávku som vytvorila a zaplatila 138€ 23.5.2023 a doteraz mi tovar nebol doručený. Do firmy Holokolo sa nedá dovolať a na mail odpovedali len toľko, že tovar mi odoslali. Toto je prístup k platiacemu zákazníkovi....

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    tovar nezodpoveda cene sportoveho oblecenia, vlozka v nohaviciach nie je urcena na dlhsie trate a v eshope to ani neuvadzate, urcite neodporucam

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Komunikácia

    Tovar mi bol doručený, bunda malá objednal som 2XL,skôr je to L,bundu som vrátil na výmenu 4XL,som zvedavý ako to bude prebiehať!
    Cyklo nohavice ok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ukážkový obchod, ako dokonale oklamať zákazníkov.
    Zakúpený produkt:
    ALÉ Cyklistický dres s dlhým rukávom zimný - viac ako mesiac ho mali za cenu: 94,99€ s popisom "zlacnené".
    Zrazu prišiel "veľký výpredaj" s 25% zľavou a cena za dres skočila záhadne na: 118,99€ s označením "NOVINKA"
    Takže nieje zľava ako zľava :)
    A to nehovorím o tom, že cena za set, kde uvádzajú "ušetri nákupom setu 20€" je omnoho vyššia ako by ste si dali do košíka dres+nohavice.
    A POZOR! Veta "vrátenie tovaru je zadarmo" tiež neplatí, strhli si 1,90€ za vrátenie tovaru cez Packetu.
    Obchod by mal namiesto marketingu investovať do schopných ľudí, ktorí vedia rátať na kalkulačke, sú ochotní a majú čas komunikovať so zákazníkom.
    Jediný dôvod, prečo tu nakupujem je značka Alé, ktorú som si obľúbila. Tu však nejde o hodnotenie značky, ale obchodu :)

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Dobry den,nohavice maju pekny dizajn,farbu avsak vobec nie ako celorocne,ako sa uvadza v popise,pripadne na zimu treba spodky,po vnutornej strane bokoch maju slabucky material ako silonky,ale zas na leto mozu byt fain,taktiez na pase slabsie drzia,resp.musel som našit putka na opasok,taktiez pre mna boli pridlhe,5cm som musel dat skratit

  • Neodporúča obchod

    • Slabá komunikácia so zákazníkom

    Oneskorené reakcie na otázky,dlhá doba pri reklamácii.Telefon na kontakt majú asi na parádu.Nikdy nefungoval len email a ta reakcia bola zdĺhavá.
    Pri reklamácii mi kôli chýbajúcim visackam neuznali reklamáciu a bolo mi vytknutr že som tovar vložil do mikrofónu.Asi im chýba sebakritika,však oni posielajú tovar v dávkach do koša.Uz tu nakupovať nebudem.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Ochota voči zákazníkom slabá

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Veľkosti odevov / Čína ? / Rozmer 3XL a rukáv mi neprešiel ani cez predlaktie = detská veľkosť .

  • Neodporúča obchod

    80 %

    • Široká ponuka oblečenia
    • Rýchle dodanie
    • Kvalitná komunikácia
    • Prehľadný a user-friendly e-shop
    • Cenové nezrovnalosti: sety stoja aj o 20€ viac, ako keď dá človek všetko do košíka jednotlivo
    • Cenové nezrovnalosti aj so stránkou cyklodresy.sk: hoci ide o rovnakého obchodníka, na každej stránke má pri rovnakých produktoch cenové rozdiely aj 5-10€, treba si teda aj tu dávať pozor, porovnávať a dať na slová Nory Mojsejovej - nenechať sa ******.
    • Ceny v kamennom obchode sa pri niektorých produktoch takisto odlišujú od ceny v e-shope.

    Veľmi dobrý obchod so širokou ponukou a kvalitnými vecami, peknou kamennou prevádzkou, kvalitnou komunikáciou, avšak treba si dávať veľký pozor na ceny a hľadať rovnaký produkt na rovnakej stránke za čo najlacnejšie.