Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- nie ste spolahlivy obchodnici
zasielku ste neposlali na dotyčnu packetu
Reakcia obchodu hacom.sk
Dobrý deň,
preveril sme vašu recenziu. Pri objednávaní tovaru ste si zvolili doručenie do konkrétneho výdajného miesta Alzabox, kde vám aj balík doručený bol a kde ste si ho aj vyzdvihli. Skontrolujte si prosím potvrdzujúci e-mail o vytvorení objednávky, kde máte uvedené vami zvolené výdajné miesto.
Vašu recenziu považujeme za neobjektívnu.
Prajeme všetko dobré
Kolektív hacom.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
Bol mi doruceny nefunkcny tovar. Firma ma iba jedno telefonne cislo aj to na predajnu, ktora nema nic spolocne s e-shopom. Takze akakolvek popredajna komunikacia je mozna iba mailom. Napisat a cakat ci kedy a ci vonec niekto odpovie . Pracovnik na jedinom uverejnenom cisle bol velmi neprofesionalny a velmi neochotny . Stale opakoval co zakaznik MUSI urobit a ako mu nemoze pomoct. Cele zle. Keby som to tusil pred nakupom nikdy tu nenakupim. Teraz s obavou cakam ci uvidim reklamovany funkcny tovar alebo peniaze
Reakcia obchodu hacom.sk
Dobrý deň,
preverili sme vašu recenziu. Kúpou tovaru cez e-shop uzatvárate zmluvu na diaľku kde sa preferuje mailová komunikácia. Uvedené tel. číslo je na prevádzku, ale aj na tomto čísle vybavujeme požiadavky k objednávkam. Vo vašom prípade išlo o úplne nové zariadenie, kde ste uvádzali že ide o nefunkčné zariadenie. Telefonickým rozhovorom vám bola odporučená mailová komunikácia, aby bolo možné vaše požiadavky odkomunikovať s výrobcom.
Rozhovor s vami bol bežný a nevidíme na ňom nič neprofesionálne, kolega vám vysvetlil čo je potrebné urobiť z vašej strany. Na každý váš podnet sme reagovali. Mailom sme vám zaslali aj bezplatného reklamačného asistenta, čo nie je našou povinnosťou.
Každý máme nejaké povinnosti v obchodnom vzťahu, z našej strany sme urobili maximum a nad rámec zákona. Čakáme už len na váš krok a to zaslanie tovaru k nám či ide o vadný tovar, alebo poškodenie zlým zapojením termostatu.
Bez toho, aby sme výrobok zaslali výrobcovi a obdržali od neho stanovisko, tak sa k reklamácií vopred a telefonicky vyjadriť nevieme.
V prípade uznania reklamácie vám určite bezodkladne pošleme nové zariadenie.
Vašu recenziu považujeme za neobjektívnu.
Prajeme všetko dobré
Kolektív hacom.sk -
Neodporúča obchod
objednala som 2ks 10 zásuvkových káblov a dostala som 2ks 8zásuvkových
Reakcia obchodu hacom.sk
Dobrý deň,
preverili sme vašu objednávku a expedíciu tovaru. V objednávke ste mali 2x prepäťová ochrana s 8x zásuvkovým modulom.
Pre správnosť si prosím skontrolujte objednávku, kde máte uvedené aký tovar ste objednávali.
Z dôvodu že vám bol zaslaný správny tovar, považujeme vašu recenziu za neoprávnenú.
S pozdravom
kolektív hacom.sk -
Neodporúča obchod
- Cena
- Slaba komunikacia obchodu
- Dlhe dodanie tovaru ktory je vraj skladom
Slaba komunikacia obchodu ak chcete nieco navyse ako len konkretnu polozku z eshopu. 3x som im pisal dopyt. Odpovedali mi na jeden aj to asi po tyzdni.
Ak uz urobite objednavku, komunikacia je v poriadku. Ale keby mi chlapci odpisali na dopyt, mohli sme sa vyhnut vracaniu penazi pri objednani viac kusov ktore nasledne nevedeli zabezpecit. Co chlapcom sluzi ku cti, peniaze vratili obratom na druhy den.Reakcia obchodu hacom.sk
Dobrý deň,
preverili sme vašu recenziu. Komunikáciu s vami na náš podnet evidujeme len 6.5.2024 a žiaden iný e-mail od vás nemáme. V prípade že sme na váš mail, ktorý nám nebol doručený nereagovali, ste nás mali telefonicky kontaktovať.
Vami objednaný tovar bol skladom v počte len 1ks. Z dôvodu ukončenej výroby sme nevedeli viacej kusov doskladniť.
Za dlhšie dodanie tovaru sa ospravedlňujeme, bolo to spôsobené ľudským faktorom v sklade.
Mrzí nás vzniknutá situácia, ale na našej strane ohľadom slabej komunikácie pochybenie nenastalo.
S pozdravom
Kolektív Hacom -
Neodporúča obchod
Udajne jeden kus skladem ale rozbity…. Pokud vim toto tak nedavam ze mam skladem jeden kus.
Reakcia obchodu hacom.sk
Dobrý deň,
preverili sme vašu recenziu a považujeme ju za neopodstatnenú.
Poškodenie tovaru bolo zistené až pri vybavovaní objednávky. Na základe tohoto zistenia ste boli okamžite telefonicky kontaktovaný s uvedením najbližšieho termínu naskladnenia vami objednaného tovaru. Nakoľko najbližší termín naskladnenia tovaru je až v 5/2024 tak iný spôsob vybavenia objednávky ako jej stornovanie nie je možný.
Mrzí nás vzniknutá situácia, ale poškodený tovar vám zaslať nemôžeme.
S pozdravom
Kolektív Hacom -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- Problém s vrátením tovaru
Vrátenie tovaru v tejto spoločnosti, to je problém.
Reakcia obchodu hacom.sk
Dobrý deň,
preveril som vašu recenziu a považujem ju z vašej strany za zavádzajúcu.
Vami objednaný tovar ste zakúpili na IČO, to znamená, že predaj sa riadi podľa Obchodného zákonníka. V tom prípade nemáte nárok na Odstúpenie od Zmluvy. Aj napriek tomu, sme Vám ponúkli náhradné riešenie ako vybaviť Vašu nespokojnosť, ktorú ste žiaľ odmietli.
Prajem všetko dobré
Roman Dolinajec -
Neodporúča obchod
- napriek zaškrtnutiu že nechcem dostávať prieskum spokojnosti zákazníka , aj tak prišiel :(
Reakcia obchodu hacom.sk
Dobrý deň,
po preverení vašej objednávky bolo zistené, že ste tlačidlo nezasielať dotazník nezaškrtli.
Pekný deň
Kolektív Hacom -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
POZOR! Leniví a nekvalifikovaní pracovníci!
S odoslaním mojej objednávky došlo k určitému oneskoreniu, ale aby som to zistil, musel som im zavolať sám
Keď som prvýkrát zavolal a spýtal sa, či niekto hovorí po anglicky, jednoducho zložili telefón.
Keď som volal inokedy, aby som zmenil telefónne číslo na doručovaciu spoločnosť, povedali, že anglicky hovoriaci
zamestnávateľ dnes nefunguje.
A že nemôžu požiadať doručovaciu spoločnosť o zmenu telefónneho čísla príjemcu tak to musím urobiť sám
Nakoniec moju objednávku odoslali do nesprávnej prepravnej krabiceReakcia obchodu hacom.sk
Dobrý deň,
vašu skúsenosť som preveril a považujem recenziu za zavádzajúcu.
Je vašou povinnosťou pred odoslaním objednávky si skontrolovať správnosť vypísaných údajov.
Pri objednávaní tovaru ste zadali nesprávne telefónne číslo, čo malo za následok že tovar vám nemohol byť riadne doručený. V objednávke ste si zvolili výdajne miesto - Alzabox. Vzhľadom na plnú kapacitu Alzaboxu vám prepravná spoločnosť automaticky presmerovala balík do iného výdajneho miesta, o čom ste boli informovaný. Za zmenu výdajneho miesta nezodpovedáme. Po expedovaní objednávky o zmenu kontaktných údajov môže požiadať prepravnú spoločnosť iba objednávateľ. Tieto informácie po expedovaní my už meniť nevieme.
Anglicky hovoriaci pracovník v deň kedy ste nás telefonicky kontaktovali nebol v práci, a z toho dôvodu váš hovor nemohol byť vybavený. Ak preferujete anglickú komunikáciu, je potrebné s nami komunikovať formou mailu. V opačnom prípade je potrebné, aby ste s nami zabezpečili komunikáciu v slovenskom jazyku prostredníctvom osoby hovoriacej po slovensky.
Naši pracovníci sú s dlhoročnou praxou, odborne vyškolený a za ich profesionalitou si aj stojím
Prajem všetko dobré
Roman Dolinajec -
Neodporúča obchod
- reklamacie a odstupenie od zmluvy neakceptuju
nikdy viac
Reakcia obchodu hacom.sk
Dobrý deň,
po preverení bolo zistené, že váš tovar bol zakúpený na IČO (firmu), kde sa nevzťahuje vrátenie tovaru a odstúpenie od zmluvy do 14 dní.
Na Odstúpenie od zmluvy a vrátenie fin. prostriedkov má nárok len fyzická osoba (nepodnikateľ), ktorá dodrží zákonom stanovené podmienky.
Aj napriek tejto situácií sme vám ponúkli alternatívu vrátenia peňazí, s ktorou ste nesúhlasili.
Vzniknuté náklady na prepravu s vrátením tovaru k vám máme nárok vyúčtovať, čo sme neurobili.
S vašou recenziou nesúhlasíme. Pokiaľ sú dodržané zákonom stanovené podmienky nie je dôvod odmietnúť vybavenie reklamácie alebo odstúpenie od zmluvy.
S pozdravom
kolektív Hacom -
Neodporúča obchod
- žiadny tovar
Reakcia obchodu hacom.sk
Dobrý deň,
preverili sme vašu recenziu k objednávke a bolo zistené, že k objednávke sme vás požiadali o opravu chýbných fakturačných údajov a úhradu, keď že vám neprebehla platba cez GOPAY platobnú bránu.
Po doplnení týchto údajov a uhradení sme objednávku spracovali a tovar odoslali.
Zásielku ste od kuriéra neprevzal.
Vašu recenziu považujeme za zavádzajúcu a bezpredmetnú.
Prajeme všetko dobré
kolektív Hacom -
Neodporúča obchod
- si nič
- zaplatene a tovar nedosiel
Reakcia obchodu hacom.sk
Dobrý deň,
preveril som vašu recenziu a považujem ju za neoprávnenú. K vašej objednávke sme prijali úhradu až 14.07.2023 (piatok). Tovar je dnes 18.07.2023 expedovaný.
Mrzí ma vzniknutá situácia, ale pri vami zvolenom spôsobe platby sme museli najskôr počkať na pripísanú platbu a až následne sme mohli objednávku spracovať.
Prajem všetko dobré
Roman Dolinajec -
Neodporúča obchod
mal tovar prist minuly tyzden a este ziadne info.
Reakcia obchodu hacom.sk
Dobrý deň,
tovar ktorý ste si 4.7. objednali nebol skladom, bolo to pri ňom uvedené aj v čase objednávky. Dnes čakáme doskladnenie, v najbližšom čase vám ho budeme expedovať.
Prajem všetko dobré
Roman Dolinajec -
Neodporúča obchod
tovar bol deklarovaný že je na sklade a po objednaní mi oznámili, že oni ho na sklade vlastne nemajú a aby som si ho kupil radšej niekde inde.
Reakcia obchodu hacom.sk
Dobrý deň,
preveril som vašu recenziu a považujem ju za neopodstatnenú. Objednávku ste vytvorili 25.06.23, následne na druhý deň t.j. 26.06.23 ste boli kontaktovaný s informáciou že daný produkt bol pred vami vypredaný a naskladenie bude 30.06.23.
S týmto termínom odosielania tovaru ste už nesúhlasil.
Informácie o skladových zásobách sa nám prenášajú na web vždy polnoci, preto došlo k oneskorenej aktualizáciu dostupnosti.
Mrzí ma vzniknutá situácia a prajem všetko dobré.
Roman Dolinajec -
Neodporúča obchod
- Po telefonáte, predávajúci mi hovoríl, že oni neručí že predaný tovar, že je nefonkčný(2021148696 zo dňa 24.4.2023).
Reakcia obchodu hacom.sk
Dobrý deň p.Marczin,
vašu recenziu som komunikoval s predajcom, ktorý vás vybavoval a ten vám odporučil, že vo vašom prípade bude lepšie aby grabber s ovládačmi a softvérom nainštaloval niekto technicky zdatnejší vo vašom okolí.
Takýto typ služby, inštalácia HW a SW na diaľku poskytujeme iba zazmluvnenýn zákazníkom, kde kompletne poznáme portfólio zariadení.
Mrzí ma vzniknutá situácia, ale z našej strany bolo možné vám dať len odporúčanie na riešenie.
Prajem všetko dobré
Roman Dolinajec -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 5 dní
- Žiadne
- Nevyznajú sa v bateriách
- Napísané majú že je skladom, ale podľa dĺžky odoslania to nemohli mať skladom.
Batéria prišla úplne vybitá. Čo nemôže byť pri žiadnom type batérie a pri skladovaní. Nato je technický list kde je napísané skladovacie napätie. Lenže na sklade kde je tisíce batérie sa pravdaže predajcovi nechce kontrolovať a nabíjať každú batériu. Keby boli kontrolované aspoň pri odosielaní. Teraz stratím ďalší čas poslaním späť a čakať na vybavenie reklamácie. To budem minimálne mesiac bez počítača na ktorom potrebujem pracovať.
Reakcia obchodu hacom.sk
Dobrý deň,
preveril som vašu recenziu a vami objednaná batéria bola skladom, len pre počet objednávok bola zaslaná až 3tí pracovný deň. Batériu ste objednával v sobotu a v stredu bola expedovaná. V prípade ak batéria bola v takom stave ako uvádzate je potrebné nám ju zaslať, lebo ide o chybu výrobcu. My balenia a ochranné známky porušovať nemôžme a vôbec už nie ich nabíjať.
Hneď ako nám batéria dorazí požiadam výrobcu o urýchlenú nápravu.
Prajem všetko dobré.
Roman Dolinajec -
Neodporúča obchod
- Objednali sme kábel s urcitým typom koncovky a prišiel nam iný
- Na kamennej predajni bolo priateľovi arogantne oznámené, že obrázky na internete sú iba ilustračné, ale tovar našťastie boli vymenili aj keď po dlhšom dohadovaní
Reakcia obchodu hacom.sk
Dobrý deň,
vašu recenziu som preveril na obchodnom oddelení. Káble, redukcie odporúčam zakupovať podľa podporovaných typov zariadení uvedených v popise produktu, nie podľa fotky. Na fotke nie je možné jednoznačne určiť veľkosť konektora.
Vašou návštevou na prevádzke vám bol kábel vymenený, kde personál hľadal na mieru kábel z iného typu fotopasce aby vám fungoval.
Podľa zistených skutočností ste sa pravdepodobne s predajcom nepochopili, preto mohol vzniknúť zlý pocit z komunikácie.
Prajem všetko dobré
Roman Dolinajec -
Neodporúča obchod
- Nemožnosť plalby kartou
Ani po niekolko nasobnom opakovani platby platba neprebehla,objednany tovar som objednal z ineho onchodu a platba prebehla na 1.krat.
Reakcia obchodu hacom.sk
Dobrý deň,
problém so spracovaním objednávky nenastal na našej strane, ale niekde medzi správcom platobného systému a vami. O neprebehnutí platby k vašej objednávke sme vás bezprostredne mailom informovali s údajmi na zaplatenie aby sme mohli objednávku dokončiť a tovar vám expedovať.
Prajem všetko dobré
Roman Dolinajec -
Neodporúča obchod
uz som vam pisal,ze ste mi dodali iny tovar ako som si objednal.
Reakcia obchodu hacom.sk
Dobrý deň,
dnes v telefonickej komunikácií s vami ste mi nevedel potvrdiť na aký mail ste poslali informáciu o zle dodanom tovare, resp. či ste mail vôbec poslali.
Pokiaľ nastala chyba so zámenou tovaru na našej strane, sme ochotný chybu bezodkladne napraviť.
Na základe týchto skutočností považujem vašu recenziu za bezpredmetnú a neobjektívnu.
Prajem všetko dobré
Roman Dolinajec -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
Obchod mi poslal rozbaleny produkt. Po mojej namietke ma dodatocne informovali, ze to bol posledny, vystaveny kus. Ked som vsak tovar objednaval nikde nebolo oznacene, ze ide o rozbaleny/vystaveny kus. Seriozne spolocnosti jasne oznacuju, ze znizena cena reflektuje to, ze ide o rozbaleny produkt.
Reakcia obchodu hacom.sk
Dobrý deň,
ako som vám uviedol v našej mailovej komunikácii išlo o úplne nový produkt, ktorý nebol nikdy zapnutý a bol len rozbalený. Na daný produkt bola síce znížená cena ale máte plnohodnotnú záruku. Súhlasím s vami že sme vás mali kontaktovať že ide o rozbalené balenie, ale v tomto predvianočnom zhone sa na to zabudlo, za čo som sa vám aj ospravedlnil.
Ďakujem za recenziu a určite si budeme na to dávať pozor.
Prajem všetko dobré
Roman Dolinajec -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
Android box nesplna uvedene parametre. Nekompatibilný s Netflix.
Antik seka, pomale prepinanie.
Vyhodené peniaze.
Posielam späť.Reakcia obchodu hacom.sk
Dobrý deň,
vami zakúpené zariadenie spĺňa parametre ktoré sú uvedené v popise produktu. V popise vami zakúpeného produktu je riadne uvedené, že nepodporuje Google TV certifikáciu. Pri Antik-TV toto zariadenie funguje správne a zatiaľ sme sa nestretli s týmto problémom.
Pokiaľ vaše zariadenie nefunguje správne pri Antik-TV, je potrebné nám ho zaslať na reklamáciu.
Zariadenie ste zakúpili pre 3 týždňami a neevidujeme ho na reklamácií. Z toho dôvodu vašu recenziu považujem za bezpredmetnú.
Prajem všetko dobré
Roman Dolinajec