Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Udajne jeden kus skladem ale rozbity…. Pokud vim toto tak nedavam ze mam skladem jeden kus.

    Reakcia obchodu hacom.sk

    Dobrý deň,

    preverili sme vašu recenziu a považujeme ju za neopodstatnenú.
    Poškodenie tovaru bolo zistené až pri vybavovaní objednávky. Na základe tohoto zistenia ste boli okamžite telefonicky kontaktovaný s uvedením najbližšieho termínu naskladnenia vami objednaného tovaru. Nakoľko najbližší termín naskladnenia tovaru je až v 5/2024 tak iný spôsob vybavenia objednávky ako jej stornovanie nie je možný.

    Mrzí nás vzniknutá situácia, ale poškodený tovar vám zaslať nemôžeme.

    S pozdravom
    Kolektív Hacom

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Problém s vrátením tovaru

    Vrátenie tovaru v tejto spoločnosti, to je problém.

    Reakcia obchodu hacom.sk

    Dobrý deň,

    preveril som vašu recenziu a považujem ju z vašej strany za zavádzajúcu.
    Vami objednaný tovar ste zakúpili na IČO, to znamená, že predaj sa riadi podľa Obchodného zákonníka. V tom prípade nemáte nárok na Odstúpenie od Zmluvy. Aj napriek tomu, sme Vám ponúkli náhradné riešenie ako vybaviť Vašu nespokojnosť, ktorú ste žiaľ odmietli.

    Prajem všetko dobré
    Roman Dolinajec

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • napriek zaškrtnutiu že nechcem dostávať prieskum spokojnosti zákazníka , aj tak prišiel :(

    Reakcia obchodu hacom.sk

    Dobrý deň,

    po preverení vašej objednávky bolo zistené, že ste tlačidlo nezasielať dotazník nezaškrtli.

    Pekný deň

    Kolektív Hacom

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    POZOR! Leniví a nekvalifikovaní pracovníci!

    S odoslaním mojej objednávky došlo k určitému oneskoreniu, ale aby som to zistil, musel som im zavolať sám

    Keď som prvýkrát zavolal a spýtal sa, či niekto hovorí po anglicky, jednoducho zložili telefón.

    Keď som volal inokedy, aby som zmenil telefónne číslo na doručovaciu spoločnosť, povedali, že anglicky hovoriaci
    zamestnávateľ dnes nefunguje.

    A že nemôžu požiadať doručovaciu spoločnosť o zmenu telefónneho čísla príjemcu tak to musím urobiť sám

    Nakoniec moju objednávku odoslali do nesprávnej prepravnej krabice

    Reakcia obchodu hacom.sk

    Dobrý deň,

    vašu skúsenosť som preveril a považujem recenziu za zavádzajúcu.
    Je vašou povinnosťou pred odoslaním objednávky si skontrolovať správnosť vypísaných údajov.
    Pri objednávaní tovaru ste zadali nesprávne telefónne číslo, čo malo za následok že tovar vám nemohol byť riadne doručený. V objednávke ste si zvolili výdajne miesto - Alzabox. Vzhľadom na plnú kapacitu Alzaboxu vám prepravná spoločnosť automaticky presmerovala balík do iného výdajneho miesta, o čom ste boli informovaný. Za zmenu výdajneho miesta nezodpovedáme. Po expedovaní objednávky o zmenu kontaktných údajov môže požiadať prepravnú spoločnosť iba objednávateľ. Tieto informácie po expedovaní my už meniť nevieme.

    Anglicky hovoriaci pracovník v deň kedy ste nás telefonicky kontaktovali nebol v práci, a z toho dôvodu váš hovor nemohol byť vybavený. Ak preferujete anglickú komunikáciu, je potrebné s nami komunikovať formou mailu. V opačnom prípade je potrebné, aby ste s nami zabezpečili komunikáciu v slovenskom jazyku prostredníctvom osoby hovoriacej po slovensky.

    Naši pracovníci sú s dlhoročnou praxou, odborne vyškolený a za ich profesionalitou si aj stojím

    Prajem všetko dobré
    Roman Dolinajec

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • reklamacie a odstupenie od zmluvy neakceptuju

    nikdy viac

    Reakcia obchodu hacom.sk

    Dobrý deň,

    po preverení bolo zistené, že váš tovar bol zakúpený na IČO (firmu), kde sa nevzťahuje vrátenie tovaru a odstúpenie od zmluvy do 14 dní.
    Na Odstúpenie od zmluvy a vrátenie fin. prostriedkov má nárok len fyzická osoba (nepodnikateľ), ktorá dodrží zákonom stanovené podmienky.
    Aj napriek tejto situácií sme vám ponúkli alternatívu vrátenia peňazí, s ktorou ste nesúhlasili.
    Vzniknuté náklady na prepravu s vrátením tovaru k vám máme nárok vyúčtovať, čo sme neurobili.

    S vašou recenziou nesúhlasíme. Pokiaľ sú dodržané zákonom stanovené podmienky nie je dôvod odmietnúť vybavenie reklamácie alebo odstúpenie od zmluvy.

    S pozdravom
    kolektív Hacom

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • žiadny tovar

    Reakcia obchodu hacom.sk

    Dobrý deň,

    preverili sme vašu recenziu k objednávke a bolo zistené, že k objednávke sme vás požiadali o opravu chýbných fakturačných údajov a úhradu, keď že vám neprebehla platba cez GOPAY platobnú bránu.

    Po doplnení týchto údajov a uhradení sme objednávku spracovali a tovar odoslali.
    Zásielku ste od kuriéra neprevzal.

    Vašu recenziu považujeme za zavádzajúcu a bezpredmetnú.

    Prajeme všetko dobré
    kolektív Hacom

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • si nič
    • zaplatene a tovar nedosiel

    Reakcia obchodu hacom.sk

    Dobrý deň,

    preveril som vašu recenziu a považujem ju za neoprávnenú. K vašej objednávke sme prijali úhradu až 14.07.2023 (piatok). Tovar je dnes 18.07.2023 expedovaný.
    Mrzí ma vzniknutá situácia, ale pri vami zvolenom spôsobe platby sme museli najskôr počkať na pripísanú platbu a až následne sme mohli objednávku spracovať.

    Prajem všetko dobré
    Roman Dolinajec

  • mal tovar prist minuly tyzden a este ziadne info.

    Reakcia obchodu hacom.sk

    Dobrý deň,
    tovar ktorý ste si 4.7. objednali nebol skladom, bolo to pri ňom uvedené aj v čase objednávky. Dnes čakáme doskladnenie, v najbližšom čase vám ho budeme expedovať.

    Prajem všetko dobré
    Roman Dolinajec

  • Neodporúča obchod

    30 %

    tovar bol deklarovaný že je na sklade a po objednaní mi oznámili, že oni ho na sklade vlastne nemajú a aby som si ho kupil radšej niekde inde.

    Reakcia obchodu hacom.sk

    Dobrý deň,

    preveril som vašu recenziu a považujem ju za neopodstatnenú. Objednávku ste vytvorili 25.06.23, následne na druhý deň t.j. 26.06.23 ste boli kontaktovaný s informáciou že daný produkt bol pred vami vypredaný a naskladenie bude 30.06.23.
    S týmto termínom odosielania tovaru ste už nesúhlasil.
    Informácie o skladových zásobách sa nám prenášajú na web vždy polnoci, preto došlo k oneskorenej aktualizáciu dostupnosti.

    Mrzí ma vzniknutá situácia a prajem všetko dobré.

    Roman Dolinajec

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Po telefonáte, predávajúci mi hovoríl, že oni neručí že predaný tovar, že je nefonkčný(2021148696 zo dňa 24.4.2023).

    Reakcia obchodu hacom.sk

    Dobrý deň p.Marczin,

    vašu recenziu som komunikoval s predajcom, ktorý vás vybavoval a ten vám odporučil, že vo vašom prípade bude lepšie aby grabber s ovládačmi a softvérom nainštaloval niekto technicky zdatnejší vo vašom okolí.
    Takýto typ služby, inštalácia HW a SW na diaľku poskytujeme iba zazmluvnenýn zákazníkom, kde kompletne poznáme portfólio zariadení.

    Mrzí ma vzniknutá situácia, ale z našej strany bolo možné vám dať len odporúčanie na riešenie.

    Prajem všetko dobré
    Roman Dolinajec

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Žiadne
    • Nevyznajú sa v bateriách
    • Napísané majú že je skladom, ale podľa dĺžky odoslania to nemohli mať skladom.

    Batéria prišla úplne vybitá. Čo nemôže byť pri žiadnom type batérie a pri skladovaní. Nato je technický list kde je napísané skladovacie napätie. Lenže na sklade kde je tisíce batérie sa pravdaže predajcovi nechce kontrolovať a nabíjať každú batériu. Keby boli kontrolované aspoň pri odosielaní. Teraz stratím ďalší čas poslaním späť a čakať na vybavenie reklamácie. To budem minimálne mesiac bez počítača na ktorom potrebujem pracovať.

    Reakcia obchodu hacom.sk

    Dobrý deň,

    preveril som vašu recenziu a vami objednaná batéria bola skladom, len pre počet objednávok bola zaslaná až 3tí pracovný deň. Batériu ste objednával v sobotu a v stredu bola expedovaná. V prípade ak batéria bola v takom stave ako uvádzate je potrebné nám ju zaslať, lebo ide o chybu výrobcu. My balenia a ochranné známky porušovať nemôžme a vôbec už nie ich nabíjať.
    Hneď ako nám batéria dorazí požiadam výrobcu o urýchlenú nápravu.

    Prajem všetko dobré.
    Roman Dolinajec

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednali sme kábel s urcitým typom koncovky a prišiel nam iný
    • Na kamennej predajni bolo priateľovi arogantne oznámené, že obrázky na internete sú iba ilustračné, ale tovar našťastie boli vymenili aj keď po dlhšom dohadovaní

    Reakcia obchodu hacom.sk

    Dobrý deň,

    vašu recenziu som preveril na obchodnom oddelení. Káble, redukcie odporúčam zakupovať podľa podporovaných typov zariadení uvedených v popise produktu, nie podľa fotky. Na fotke nie je možné jednoznačne určiť veľkosť konektora.
    Vašou návštevou na prevádzke vám bol kábel vymenený, kde personál hľadal na mieru kábel z iného typu fotopasce aby vám fungoval.
    Podľa zistených skutočností ste sa pravdepodobne s predajcom nepochopili, preto mohol vzniknúť zlý pocit z komunikácie.

    Prajem všetko dobré
    Roman Dolinajec

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nemožnosť plalby kartou

    Ani po niekolko nasobnom opakovani platby platba neprebehla,objednany tovar som objednal z ineho onchodu a platba prebehla na 1.krat.

    Reakcia obchodu hacom.sk

    Dobrý deň,

    problém so spracovaním objednávky nenastal na našej strane, ale niekde medzi správcom platobného systému a vami. O neprebehnutí platby k vašej objednávke sme vás bezprostredne mailom informovali s údajmi na zaplatenie aby sme mohli objednávku dokončiť a tovar vám expedovať.

    Prajem všetko dobré
    Roman Dolinajec

  • uz som vam pisal,ze ste mi dodali iny tovar ako som si objednal.

    Reakcia obchodu hacom.sk

    Dobrý deň,

    dnes v telefonickej komunikácií s vami ste mi nevedel potvrdiť na aký mail ste poslali informáciu o zle dodanom tovare, resp. či ste mail vôbec poslali.
    Pokiaľ nastala chyba so zámenou tovaru na našej strane, sme ochotný chybu bezodkladne napraviť.

    Na základe týchto skutočností považujem vašu recenziu za bezpredmetnú a neobjektívnu.

    Prajem všetko dobré
    Roman Dolinajec

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Obchod mi poslal rozbaleny produkt. Po mojej namietke ma dodatocne informovali, ze to bol posledny, vystaveny kus. Ked som vsak tovar objednaval nikde nebolo oznacene, ze ide o rozbaleny/vystaveny kus. Seriozne spolocnosti jasne oznacuju, ze znizena cena reflektuje to, ze ide o rozbaleny produkt.

    Reakcia obchodu hacom.sk

    Dobrý deň,

    ako som vám uviedol v našej mailovej komunikácii išlo o úplne nový produkt, ktorý nebol nikdy zapnutý a bol len rozbalený. Na daný produkt bola síce znížená cena ale máte plnohodnotnú záruku. Súhlasím s vami že sme vás mali kontaktovať že ide o rozbalené balenie, ale v tomto predvianočnom zhone sa na to zabudlo, za čo som sa vám aj ospravedlnil.
    Ďakujem za recenziu a určite si budeme na to dávať pozor.

    Prajem všetko dobré
    Roman Dolinajec

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Android box nesplna uvedene parametre. Nekompatibilný s Netflix.
    Antik seka, pomale prepinanie.
    Vyhodené peniaze.
    Posielam späť.

    Reakcia obchodu hacom.sk

    Dobrý deň,

    vami zakúpené zariadenie spĺňa parametre ktoré sú uvedené v popise produktu. V popise vami zakúpeného produktu je riadne uvedené, že nepodporuje Google TV certifikáciu. Pri Antik-TV toto zariadenie funguje správne a zatiaľ sme sa nestretli s týmto problémom.
    Pokiaľ vaše zariadenie nefunguje správne pri Antik-TV, je potrebné nám ho zaslať na reklamáciu.
    Zariadenie ste zakúpili pre 3 týždňami a neevidujeme ho na reklamácií. Z toho dôvodu vašu recenziu považujem za bezpredmetnú.

    Prajem všetko dobré

    Roman Dolinajec

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Doručený tovar nefungoval.

    Dodávajú chybný tovar. Možnosti reklamácie sú komplikované.

    Reakcia obchodu hacom.sk

    Dobrý deň,

    po preverení situácie bolo zistené, že ste nás nekontaktoval žiadnym komunikačným kanálom a o žiadnom probléme nevieme.
    Tovar ktorý ste objednal vám bol správne zabalený a doručený.
    Odporúčam aby ste nás kontaktoval a vašu požiadavku vyriešime.

    Prajem všetko dobré
    Roman Dolinajec

  • Mali ste uvedené v objednávkovom systéme, že platea sa môže realizovať dobierkou, pri prevzatí tovaru. (ale nebolo uvedené, že dobierkou sa môže platiť len do ...... výšky). Objednávku ste prijali, a ešte v ten deň mi príjemný ženský hlas oznámil, že nakoľko je výška platby vysoká, nie je možné platiť dobierkou, ale len platbou dopredu. Zdalo sa mi to veľmi čudné, a odmietol som takúto možnosť platby. V piatok som sa preto vybral osobne do Vášho Žilinského obchodu. Rozhodol som sa , že ak je možné tovar osobne vyzdvyhnem, alebo maximálne ho zaplatím Vo Vašej firme. Čo sa ale stalo.? Ráno pri otvorení Vášho kamenného obchodu (8:05) som vstúpil do Vášho obchodu, a žiadal som vydanie tohto tovaru. Tovar, ale na obchode nebol. Na obchode vtedy pracovali traja Vaši pracovníci. Jeden z nich sedel v tzv. pokladni, a dvaja pobehovali (asi pripravovali obchod na obrovský nával zákazníkov). Muž vysokej postavy mi vysvetlil, že tovar nemajú, a môžu mi ho doručiť až v pondelok, lebo je tovar na sklade (asi veľkosklad v Žiline). Navrhol som, že jedného z nich zoberiem do veľkoskladu, aby zašiel pre ten tovar. Tovar som chcel zaplatiť na kamennom obchode. Nedalo sa to zrealizovať, lebo výnimku predsa nebudú robiť., a je ich tak strašne málo na obchode, že nemôže s nami skočiť do veľkoskladu pre ten tovar. Po obrovskej neochote, a strašne veľkom návale kupujúcich, sme po polhodine vybrali na cestu späť domov, ktorá trvala cca 2hod. 10min. Ako hodnotím tento pokus o nákup špičkovej techniky u Vás.? Veľmi zle. Ak sa ma niekto spýta, či niekedy ešte k Vám príde?, alebo si niečo objednám? Odpoveď je: "určite nie". a nikomu Vás nebudem ani doporučovať. Poznámka na koniec: kedže ste na trhu najdrahší TP-Link Deco XE75 (3-pack) (Alza=611,90,,, hponline =683,78,,,hacom=784,-,,,.....) aj tak som chcel toto zariadenie kúpiť pre dostupnosť, a existenciu Vášho kamenného obchodu. S pozdravom, Ing. Juraj Nagy.

    Reakcia obchodu hacom.sk

    Dobrý deň,

    dôkladne som preveril vzniknutú situáciu a veľmi ma mrzí nedorozumenie ku ktorému došlo. Cena vašej objednávky na dobierku prevyšovala sumu 699,-€ s DPH. Pri výbere spôsobu platby na dobierku je uvedené, že tento spôsob platby môžete zvoliť pri DPD do 699,-€. Od sumy 699,-€ máme iný spôsob úhrady a to prevod na účet. Túto možnosť platby využíva cca 50% zákazníkov a nikdy s tým nebol problém. Vzhľadom na to, že bol vami vybratý nevhodný spôsob dopravy, tak vás telefonicky kontaktovala kolegyňa, ktorej ste uviedli, že platbu na účet nebudete vykonávať. S vašim súhlasom sme vám objednávku stornovali. Informácia o stornovaní objednávky vám prišla aj e-mailom. Keby ste pri tel. komunikácií uviedli, že si chcete tovar prísť vyzdvihnúť osobne, tak tovar by sme pre vás na druhý deň pripravili k vyzdvihnutiu.
    Nie je kapacitne možné, aby sme všetok tovar mali na prevádzke. Tovar, ktorý nemáme na prevádzke, tak zvážame 1x do dňa. Bez ohľadu na to, koľko ľudí sa nachádza na prevádzke, nie je možné niekoľkokrát do dňa odbehnúť vyzdvihnúť tovar do skladu.

    Aj napriek tomu, že pochybenie zo strany zamestnancov nenastalo, tak vás budem telefonicky kontaktovať pre doriešenie kompenzácie z našej strany.

    Prajem všetko dobré
    Roman Dolinajec

  • Neodporúča obchod

    10 %

    objednávka nebola spracovaná

    Reakcia obchodu hacom.sk

    Dobrý deň,

    vaša objednávka nebola spracovaná z dôvodu, že ste si objednali tovar ktorý nebol skladom. Táto informácia o nedostupnosti tovaru bola riadne uvedená pri tovare. Pri spracovávaní objednávky sme sa vás snažili telefonicky kontaktovať, ale neúspešne. O stornovaní objednávky z dôvodu dlhodobo nedostupného zariadenia sme vás informovali e-mailom.
    Z našej strany pochybenie nenastalo, preto vašu recenziu považujem za bezpredmetnú.

    Prajem všetko dobré
    Roman Dolinajec

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Reklamovaný tovar treba zaslať poštovým kuriérom

    Reakcia obchodu hacom.sk

    Dobrý deň,

    pokiaľ tovar reklamujete, je potrebné ho k nám zaslať. Pokiaľ reklamované zariadenie nie je u nás, reklamáciu nevieme vybaviť.
    Z našej strany pochybenie nenastalo, preto vašu recenziu považujem za bezpredmetnú.

    S pozdravom

    Roman Dolinajec