Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Dobrý deň tovar som osobne neprevzal, som vyskúšal. Tričko Stronger materialovo dobre ale aj na moju výšku 182 , mi veľkosť S bolo dlhé a mohlo byt na S pár cm užšie
    Teplaky Urban, ba môj vkus materialovo tenké a úzke v teplákoch sa chcem cítiť doma pohodlné a nie ako v kliešťach.S pozdravom Gondek

  • Neodporúča obchod

    40 %

    kvalita produktov klesla kym cena stupla, druha objednavka v rade ktora ostala zaseknuta ktovie kde, GB stranka ukazovala objednavku ako dokoncenu ale ja som nemal nic ani mail/sms od prepravcu. musel som tam zavolat 4 dni po objednani, aby mi povedali ze sa na to pozru a potom az dalsi den mi prislo od prepravcu ze je to na ceste. opakujem, druha objednavka za sebou s tymto priebehom.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Píšu ze dajú vždy dáku vzorku ak nakúpiť nad dáku sumu človek teda nakúpi navyše a? Vzorka nikde už asi 4x aj som písal. Nikto nič všetci na Vás serú. Takže kúpte čo potrebujete a na vzorky, fľašky, gumičky sa vyserte lebo nič nedostanete .

    Reakcia obchodu GymBeam

    Spokojnosť našich zákazníkov je pre nás vždy na prvom mieste, preto túto situáciu chceme vyriešiť k Vašej spokojnosti. Budeme radi, pokiaľ nás budete kontaktovať na zákazníckom servise a dáte nám šancu situáciu vyriešiť.

    Kristína, team GymBeam

  • Neodporúča obchod

    Tepláky prišli flakate, nekvalitné

    Reakcia obchodu GymBeam

    Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Mrzí nás, že ste neboli spokojná. Prosím, kontaktujte nás na zákazníckej podpore, aby sme mohli situáciu vyriešiť k Vašej spokojnosti.

    Kristína, team GymBeam

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Absolútne tam ani nič nejde objednať celá stránka nereaguje aby som dvestokrat to zadával znovu a nič kašlem na celý gymbeam !!!!

    Reakcia obchodu GymBeam

    Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Mrzí nás, že ste neboli spokojný. Prosím, kontaktujte nás na zákazníckej podpore, aby sme mohli situáciu vyriešiť k Vašej spokojnosti.

    Kristína, team GymBeam

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Neodporucam v prípade ak si budete objednávať oblečenie a budete chcieť tovar vrátiť. Vrátenie tovaru je príšerné. Nedá sa vrátiť cez packetu/poštu. Dohodnu vam kuriera, ktory vám ani neda ráno vedieť, že príde a vy môžete, tak ako ja, 2 týždne čakať na kuriera doma a nikam nechodiť. Raz si odbehnete po 18tej hodine a zrovna vtedy vola, samozrejme sa nedovolal a už následne nezdvihal mobil. Preto volate na infolinku Gymbeam kde su sice mili ľudia objednali kuriera opäť dokonca som dostala info, že sa dá aj na konkrétny deň objednať, ale prečo by kurier chodil v ten deň všakže…takže čakam tu na kuriera len kvoli tomu že to neviem inym spôsobom vrátiť ani na svoje náklady.

    Reakcia obchodu GymBeam

    Ospravedlňujeme sa za komplikácie, ktoré ste zažili pri vrátení tovaru. Vaša spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Prosím, kontaktujte náš zákaznícky servis, aby sme mohli situáciu čo najskôr vyriešiť a zaistiť, že budete s našimi službami spokojní.

    Laura, team GymBeam

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Možno je to dobrý obchod, no moja reakcia po prevzatí zásielky bola: "Katastrofa!"
    Objednala som si 5 reflexných pások. Čiže, nič moc. No zato som prebrala jednu nepomerne obrovskú krabicu (14 x19 x 20 cm) plnú vzduchových vankúšov (9 kusov). Tých 5 pások by sa pokojne zmestilo do jednej najobyčajnejšej obálky. Toľké plytvanie obalom a vzduchovými výpňami. Najradšej by som im ich vrátila, nech ich ešte raz a zmysluplnejšie využijú.

    Reakcia obchodu GymBeam

    Ďakujeme za vašu spätnú väzbu! Každý postreh je pre nás veľmi cenný a motivuje nás byť ešte lepšími.

    Laura, team GymBeam

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Proteinové tyčinky ktoré mali prísť v balení boli rozhodené jednotlivo a roztlačené-rozdrtené natlačené na kašu naozaj to tam natlačili ako seno.

    Reakcia obchodu GymBeam

    Spokojnosť našich zákazníkov je pre nás vždy na prvom mieste, preto túto situáciu chceme vyriešiť k vašej spokojnosti. Budeme radi, pokiaľ nás budete kontaktovať na zákazníckom servise a dáte nám šancu situáciu vyriešiť.

    Laura, team GymBeam

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Rýchle doručenie
    • Poskodený a otvorený tovar

    Reakcia obchodu GymBeam

    Ospravedlňujeme sa za to, že vám prišiel poškodený produkt. Táto situácia nás veľmi mrzí. Prosím, kontaktujte náš zákaznícky servis, aby sme mohli problém čo najrýchlejšie vyriešiť a zaistiť tak Vašu spokojnosť.

    Laura, team GymBeam

  • Neodporúča obchod

    • Neochota

    Reakcia obchodu GymBeam

    Ďakujeme za Vašu recenziu. Mrzí nás, že ste neboli spokojní, a radi by sme to napravili. Kontaktujte nás, prosím, aby sme mohli pomôcť.

    Laura, team GymBeam

  • Neodporúča obchod

    20 %

    v mojej objednávke s dodania nebol dodržaný druh výživového doplnku objednal som si extrakt z hroznových jadier a poslali ste mi to čo som si neobjednal ,extrakt z jadier grapu , ktorý ja nepotrebujem, navrhnite riešenie .

    Reakcia obchodu GymBeam

    Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti, ktoré ste zažili. Vaša spätná väzba je pre nás dôležitá. Prosím, neváhajte kontaktovať náš zákaznícky servis, aby sme mohli Vašu situáciu čo najskôr vyriešiť

    Laura, team GymBeam

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • V potvrdení objednávky bola suma 8,85€ (včítane dopravy a dobierky), ale pri preberaní zásielky som zaplatil 9,00€. Nejde o 15 centov, ale o princíp. Keď na každej objednávke trhnú 15 centov, potom majú obrovský nezdanený zisk. Podobne sa mi stalo aj s e-shopom Megaknihy, kde ma obrali o 30 centov. Zdá sa, že je to nový spôsob podvodov.

    Reakcia obchodu GymBeam

    Ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Ospravedlňujeme sa za komplikácie s doručením. Kontaktujte prosím našu zákaznícku podporu, aby sme mohli situáciu napraviť.

    Laura, team GymBeam

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Platba celé zle

    Reakcia obchodu GymBeam

    Ďakujeme za Vašu recenziu. Mrzí nás, že ste neboli spokojní, a radi by sme to napravili. Kontaktujte nás, prosím, aby sme mohli pomôcť.

    Laura, team GymBeam

  • Neodporúča obchod

    70 %

    • neprehladne black friday zlavy pre produkty s viacerymi variantmi

    cez black friday som kupoval par veci. automaticky by clovek predpokaldal, ze po kliknuti na zlavneny produkt budem presmerovany priamo na zlavneny produkt. omyl. cloveka to hodi na vseobecnu stranku casto bez zlavy a clovek musi preklikavat vsetky varianty, kym sa dostane k tej jednej ktora je v zlave. napriklad. 1ks v zlave nebol, balenie 12ks v zlave bolo. takto som nakupil veci v plnej cene. a nie je to o tom, ze by nebolo technicky mozne pouzivatela rovno z black friday stranky hodit na zlavnenych 12 kusov namiesto nezlavneneho produktu.

    Reakcia obchodu GymBeam

    Spokojnosť našich zákazníkov je pre nás vždy na prvom mieste, preto túto situáciu chceme vyriešiť k vašej spokojnosti. Budeme radi, pokiaľ nás budete kontaktovať na zákazníckom servise a dáte nám šancu situáciu vyriešiť.

    Pavol, team GymBeam

  • Neodporúča obchod

    Ešte mi nebol doručený

    Reakcia obchodu GymBeam

    Ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Ospravedlňujeme sa za komplikácie s doručením. Spokojnosť našich zákazníkov je pre nás vždy na prvom mieste, preto túto situáciu chceme vyriešiť k vašej spokojnosti. Budeme radi, pokiaľ nás budete kontaktovať na zákazníckom servise a dáte nám šancu situáciu vyriešiť.

    Pavol, team GymBeam

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nedorucujete na cas

    Nedorucujete na cas

    Reakcia obchodu GymBeam

    Ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Ospravedlňujeme sa za komplikácie s doručením. Kontaktujte prosím našu zákaznícku podporu, aby sme mohli situáciu napraviť.

    Pavol, team GymBeam

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nie je možné editovať objednávku po objednaní

    Reakcia obchodu GymBeam

    Spokojnosť našich zákazníkov je pre nás vždy na prvom mieste, preto túto situáciu chceme vyriešiť k vašej spokojnosti. Budeme radi, pokiaľ nás budete kontaktovať na zákazníckom servise a dáte nám šancu situáciu vyriešiť.

    Pavol, team GymBeam

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Roky je stranka zastarala, neskutocne pomala a neprehladna. Komunikacia so zakaznickym centrom katastrofalna.

    Reakcia obchodu GymBeam

    Spokojnosť našich zákazníkov je pre nás vždy na prvom mieste, preto túto situáciu chceme vyriešiť k vašej spokojnosti. Budeme radi, pokiaľ nás budete kontaktovať na našom zákazníckom servise a dajte nám šancu situáciu vyriešiť.

    Pavol, team GymBeam

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Vitamín D miesto 120 kapsúl mal 50! Zinok mal mat 90 a mal 70. Určite neodporúčam....

    Reakcia obchodu GymBeam

    Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Mrzí nás, že ste neboli spokojní. Prosím, kontaktujte nás na zákazníckej podpore, aby sme mohli situáciu vyriešiť k Vašej spokojnosti.

    Pavol, team GymBeam

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar poslali na uplne inu postu vzdialenu niekolko km, kam sa clovek so zlou mobilitou ani nedostane. Pritom 200m od adresy dorucenia je posta.

    Reakcia obchodu GymBeam

    Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti pri doručovaní Vašej objednávky. Prosím, obráťte sa na náš zákaznícky servis, aby vám mohli pomôcť vyriešiť túto situáciu.

    Pavol, team GymBeam