Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Moja skusenost je zla pretoze som obiednal tovar ktory mi este nedosiel

    Reakcia obchodu Gastrozone.sk

    Dobrý deň. Tovar ste objednal v nedeľu 17.3.2024.
    V utorok 19.3.2024 sme Vám tovar odoslali na výdajné miesto ktoré ste si vybrali. Bol ste o tom informovaný. Od tejto doby je Váš tovar pripravený na vyzdvihnutie, ale stále ste si ho nevyzdvihol...?

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dlhé dodanie tovaru

    Nakoľko som si objednala tovar z tohto obchodu 9.3.2024 doteraz mi nebol stále dodaný zostala som sklamaná.

    Reakcia obchodu Gastrozone.sk

    Dobrý deň.
    V systéme našej kuriérskej firmy vidíme, že bol pri doručovaní k Vám nejaký problém, ale tovar Vám už bol v poriadku doručený. Ospravedlňujeme sa za oneskorenie dodania, ktoré bolo spôsobené komplikáciami pri doručovaní kuriérom.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    dlha doručovacia lehota

  • Neodporúča obchod

    10 %

    prisiel mi torar ktory som neobjednal a na moj stale cakam

    Reakcia obchodu Gastrozone.sk

    Dobrý deň. Ospravedlňujeme sa, či došlo k zámene tovaru. Samozrejme v takom prípade posielame hneď po nahlásení chyby tovaru znova. Spokojnosť zákazníka je pre nás dôležitá. Ešte raz príjmite naše ospravedlnenie a ďakujeme.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Uzaver fliaš nezabaleny no na fakture je

    Reakcia obchodu Gastrozone.sk

    Dobrý deň.
    Ak Vám chýba v zásielke uzáver fliaš, tak sa ospravedlňujeme. Stačilo nám nahlásiť reklamáciu a obratom by sme vyriešili. Nový úzáver Vám samozrejme posielame. Spokojnosť zákazníkov je pre nás dôležitá.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadne výhody

    Tovar neboli schopný poslať za týždeň.
    Neodporúčam

    Reakcia obchodu Gastrozone.sk

    Dobrý deň.
    Ospravedlňujeme sa, ale ako ste už bol informovaný, kuriérska služba vašu zákazku stratila. Už Vám bol odoslaný tovar znova. Informácie Vám kolegyne posielali.. Ďakujeme a príjemný deň.

  • Fušeri! Namiesto čašníckej vývrtky došla rajnica! A čo ja invalid budem s ňou robiť! Nemám sily ísť na poštu a poslať späť… A zaplatil som vopred. Nikdy viac takú dôveru!

    Reakcia obchodu Gastrozone.sk

    Dobrý deň.
    Je nám ľúto, že ste dostali iný výrobok. Nikam chodiť určite nemusíte.
    Nový výrobok ktorý ste objednal posielame samozrejme hneď znova.

    GASTROZONE

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Skúsenosti nemám žiadne a tovar mi nebol doručený, nebolo mi zaslané potvrdenie objednávky.

  • Vymenili objednávku !

    Reakcia obchodu Gastrozone.sk

    Dobrý deň.
    Áno ospravedlňujeme sa. Tovar sa do Vašej zákazky omylom vymenil na sklade pri expedícii. Hneď ako ste nás informovali sme Vám odoslali tovar znova.
    Ďakujeme za pochopenie v tomto predvianočnom frmole... Vaša GASTROZONE

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ak si objednáte rozmer 21×21 dostanete 25×21 tak vam je tovar nanič.pre mna je na to na co som ho potreboval
    • nanič.

    Obchod zavádza pri rozmeroch tovaru.

    Reakcia obchodu Gastrozone.sk

    Dobrý deň.
    Priamo výrobca uvádza na výrobku u tejto nádoby na pečenie rozmer pre pečenie 21 x 21 cm, ktorý je v poriadku a je to presný rozmer priestoru na pečenie. Bočné úchyty bohužiaľ nie sú do tohto rozmeru počítané. Pokiaľ Vám výrobok nevyhovuje, môžete nám ho samozrejme vrátiť.

    Ďakujeme. Vaša GASTROZONE

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Toto je druhá objednávka, ktorú som dostal a ktorá mala rozbité fľaše. prvýkrát to bolo 3 a teraz 6. s vyššími cenami by som povedal, že balenie nepomáha alebo nepoužívajte GLS.

    Reakcia obchodu Gastrozone.sk

    Dobrý deň.
    Snažíme sa skutočne baliť čo najlepšie. Bohužiaľ sa niekedy stane, že sa niečo poškodí. Je to nielen o balení, ale aj o prepravnej službe. Poškodené fľaše Vám samozrejme zašleme nové.
    Vaša GASTROZONE

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Bolo rozbitých osem veľkých pohárov a dva malé

    Reakcia obchodu Gastrozone.sk

    Dobrý den. To nás samozřejmě mrzí. Veškeré zboží posíláme znovu. Omlouváme se za komplikace.
    GASTROZONE

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • zboží nebylo ještě ani expedovane, 26.12.2021 objednané, 7.1.2022 ještě nevyexpedovane
    • absolutne nedoporučuji

    Reakcia obchodu Gastrozone.sk

    Vážený zákazník. Na našom e-shope bolo cez vianočné sviatky uvedené, že expedícia objednaného tovaru bude prebiehať až po novom roku. Medzi sviatkami bola naša firma uzavretá. Ďakujeme za pochopenie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Pred 10 dnami som objednala flase, zaplatila vopred. Ten isty den som zrusila objednavku, a zaplatenu sumu este stale nevratili.

    Reakcia obchodu Gastrozone.sk

    Dobrý deň. Vážená zákazníčka, pokiaľ ste objednávku zrušili a zákazka už bola dopredu online uhradená, bolo všetko odovzdané na naše finančné oddelenie, aby Vám bola celá suma zaslaná späť na účet, na ktorý budete chcieť čiastku vrátiť. Pokiaľ ste nám teda poskytli všetky údaje pre vrátenie peňazí, určite bola celá čiastka do 14 dní vrátená na Váš účet. Prosím prekontrolujte si. Ďakujeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar objednaný 22.10. a doteraz neprišiel.

    Reakcia obchodu Gastrozone.sk

    Dobrý deň. Pokiaľ objednáte skladový tovar, tak ho odosielame ihneď. Pokiaľ objednáte neskladový tovar, ktorý je na objednávku, vždy Vás informujeme o predbežnom dodacom termíne, aby ste sa mohli rozhodnúť, či budete chcieť na tovar čakať.

    GASTROZONE

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Už je to týždeň, čo som si objednala tovar a zatiaľ mi neprišiel.
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar bol rozbity Tak ho kurier zobral naspat na vymenu dakujem a Dufam ze co najskor dostanem svoju objednavku a nerozbitu

    Reakcia obchodu Gastrozone.sk

    Dobrý deň. V balíku sa rozbila pri preprave jedna fľaša. Tú sme hneď vymenili a balíček vám poslali znova. Pekný deň.

  • Všetko prišlo v poriadku, len tovar je nekvalitný, slabo informujete o výrobku , ten mlynček na ovocie je nepoužiteľný, škoda že manžel vyhodil krabicu ihneď by som ho posielala na späť, prišla som o 46eur.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Za týždeň mi tovar neprišiel .

    Reakcia obchodu Gastrozone.sk

    Dobrý den. Pokud si zákazník objedná skladové zboží, expedujeme zboží okamžitě pokud je na dobírku. Pokud si zákazník vybere způsob platby - předplatbou nebo platbu online nebo platbu kartou, čekáme s expedicí do okamžiku kdy je platba uhrazena. Vaše GASTROZONE

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Prišli dva druhy tovaru miesto jedného , neúplne a poškodené

    Reakcia obchodu Gastrozone.sk

    Dobrý den. Omlouváme se. Pokud obdržíte jiné nebo poškozené zboží, stačí nám vyfotit a poslat fotky. Obratem posíláme zboží nové. Děkujeme. GASTROZONE