Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Obraz, ktorý mi bol doručený je nekvalitný, príliš rozostrený. Nie som spokojná.

    Reakcia obchodu Gario.sk

    Dobrý den, mrzí nás, že jsme nenaplnili Vaše očekávání. Napište mi prosím na [email protected] - rádi vše napravíme. Mějte hezký den, Petr Kouble, Gario

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nekvalita

    Reakcia obchodu Gario.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že nie ste spokojný. Každopádne za kvalitou si pevne stojíme. Používame najnovšiu technológiu tlače UVgel FLXfinish, ktorá využíva ekologické gélové farby. Samozrejme, máte právo odstúpiť aj od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní. V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať na [email protected].
    Pekný deň prajeme.

    S pozdravom,
    Mgr. Roman Baľák
    www.gario.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar stále nemám. Dodanie 3-7 dní a už čakám 2 týždeň. Komunikácia s obchodom úplne slabá. Nikdy viac!!!!!

    Reakcia obchodu Gario.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás to, ale dodacia lehota je 3-7 pracovných dní, nejedná sa o klasické dni. Pri každom produkte je dodacia lehota uvedená. Pracovné dni sú od pondelka do piatka, a teda víkendy a ani sviatky sa nepočítajú. Sme výrobcovia a tovar vyrábame a odosielame postupne podľa poradovníka.
    Čo sa týka komunikácie, vôbec ste nás nekontaktovali. Neobdržali sme od Vás ani e-mail a ani telefonát. Zaslali sme Vám celkovo tri e-maily o stave objednávky a štvrtý Vám bude odoslaný koncom tohto týždňa po odoslaní. O celom procese objednávky, od prijatia až po výrobu sa snažíme informovať dôkladne.
    V prípade potreby nás neváhajte kontaktovať, radi poradíme.
    Pekný deň prajeme.

    S pozdravom,
    Mgr. Roman Baľák
    www.gario.sk

  • Neodporúča obchod

    mám ohodnotiť produkt, ktorý mi ešte doteraz nebol doručený??? to si robíte srandu??

    Reakcia obchodu Gario.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás Vaša recenzia, ale o doručovaní objednávok po garancii dodania do Vianoc a medzi sviatkami ste boli informovaná. Odoslali sme Vám e-mail kde sme Vás o tejto skutočnosti informovali a dokonca sme mali aj oznam na našom e-shope.
    Začíname pracovať a obnovujeme výrobu začiatkom januára. Prajeme Vám pekný deň.

    S pozdravom,

    Mgr. Roman Baľák
    www.gario.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Obraz prisiel zlomeny

    Reakcia obchodu Gario.sk

    Dobrý deň,

    je nám ľúto, že prišiel obraz poškodený, ale naozaj nerozumieme prečo ste nás nekontaktovali ohľadom reklamácie, kde by sme Vám obraz vymenili za úplne nový. Namiesto toho ste nám napísali negatívnu recenziu, ktorú sme si absolútne nezaslúžili.
    Všetky produkty pred expedíciou kontrolujeme 2 krát, a to po výrobe a po balení. Nie je teda možné, aby sme zaslali poškodený produkt. Poškodenie logicky vzniklo pri preprave, a teda nie našou vinou.
    V prípade záujmu o reklamáciu nás kontaktujte na [email protected] a obraz promptne vymeníme.
    Ďakujem a prajem pekný deň.

    S pozdravom,

    Mgr. Roman Baľák
    www.gario.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar bol doručený neskoro, na jednom obraze je viditeľné poškodenie

    Reakcia obchodu Gario.sk

    Dobrý deň,

    Váš tovar dorazil načas a to presne na 10 pracovný deň, ako sme deklarovali. Prosím, rešpektujte dodaciu dobu. Obrazy vyrábame postupne podľa prijatých objednávok. Čo sa týka poškodenia, nemáme od Vás nič nahlásené. Ak je s obrazom nejaký problém, nahláste nám to, prosím cez reklamačný formulár. Ďakujem.

    S pozdravom,

    Mgr. Roman Baľák
    www.gario.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar zatiaľ nedorazil

    Reakcia obchodu Gario.sk

    Dobrý deň,

    nehnevajte sa, ale máme tam uvedenú dodaciu lehotu 7-10 pracovných dní. Pracovné dni sú od pondelka do piatka, a teda víkendy a sviatky sa nepočítajú.
    Okrem toho vy ste si zvolili platbu prevodom na účet a ani po týždni sme neevidovali od Vás žiadnu platbu. Obraz teda nemohol ísť do výroby. Objednávky pri platbe prevodom idú do výroby až po prijatí platby. Platbu ste zaslali až po našej urgencii. Ak ste chceli obraz rýchlejšie, mali ste si zvoliť platbu dobierkou.
    Túto recenziu sme si absolútne nezaslúžili a nie je naša vina, že objednávku nemáte stále doma.
    Pekný deň prajem.

    S pozdravom,

    Mgr. Roman Baľák
    www.gario.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Kupujete mačku vo vreci a nikdy neviete čo príde.Na obrázku vyzerá všetko super no realita je iná.Som veľmi sklamaná,pretože mi prehoz prišiel poškodený,podľa mňa to vedeli veľmi dobre,lebo to bolo čistené až drhnuté na poškodenom mieste,asi počítali s tým,že to možno niekto prehliadne a majú to vybavené.Ja som ten tip kupujúceho,že to nemienim vracať a baliť hore dole.Nabudúce už nič neobjednávam!!!

    Reakcia obchodu Gario.sk

    Dobrý deň,

    je nám ľúto, že nie ste s tovarom spokojná a zároveň sa ospravedlňujeme za nepríjemnosti.
    Bohužiaľ, je ťažké 100% ustriehnuť či je produkt v úplnom poriadku. Denne odosielame desiatky objednávok a produkty sú zabalené v originálnom balení výrobcu. My tie produkty nevybaľujeme, iba kontrolujeme či nie je originálny obal porušený.
    Určite sme netušili, že je tovar poškodený a keby áno, tak také produkty sa odsúvajú na vyradenie. Určite by sme si ho zámerne nedovolili odoslať.
    Je nám ľúto tejto recenzie a Vášho krivého obvinenia. Sme férová firma a ku každému zákazníkovi pristupujeme s úctou.
    V prípade záujmu máte možnosť tovar vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní a my Vám ihneď vrátime peniaze.

    Želám Vám pekný deň.

    S pozdravom,

    Mgr. Roman Baľák
    www.gario.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    uhradu som uskutocnila 13.8.2021, tovar mi nebol dodany ani do 26.8.2021 :-(

    Reakcia obchodu Gario.sk

    Je nám ľúto, že meškáme, ale sme vo fáze prechodu na nový systém a momentálne sa všetko ladí. Do pár dní sme v plnej sile a všetko bude lepšie fungovať ako pred tým. Ďakujeme za pochopenie.

  • Neodporúča obchod

    Tovar bol zaplateny vopred a stale nedorazil. Neprisiel ani ziadny mail,v ktorom by upozornili na dlhsiu cakaciu dobu.

    Reakcia obchodu Gario.sk

    Dobrý deň,

    nehnevajte sa, ale vybrali ste si spôsob platby prevodom na účet a doteraz ste neboli schopná objednávku uhradiť. Neuhradenú objednávku nemôžeme predsa expedovať.
    Dodacia doba je 10-14 pracovných dní (víkendy a sviatky sa nepočítajú) od prijatia platby, resp. spôsobu platby dobierkou.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom,

    Mgr. Roman Baľák
    www.perfektneobrazy.sk

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar už týždeň a pol chodi !

    Reakcia obchodu Gario.sk

    Dobrý deň,

    dodaciu dobu tam máte zreteľne uvedenú. Je to 5-10 pracovných dní. Pracovné dni sú od pondelka do piatka, a teda víkendy a sviatky sa nepočítajú. Okrem toho dodacia doba sa počíta dňom prijatia platby a Vy ste svoju objednávku uhradili neskoro. Nie je to naša vina, takže poprosíme rešpektovať naše podmienky a dodaciu dobu. Všetko je na stránke jasne uvedené. Ďakujem za pochopenie.

    S pozdravom,

    Mgr. Roman Baľák
    www.perfektneobrazy.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ste rýchlejší v dotazovaní na kvalitu ako tovar dodáte, tak čo mám hodnotit? Tovar objednaný a zaplatený 8.3. a dnes je 23.3., je to dôvod na odporúčanie známym ?

    Reakcia obchodu Gario.sk

    Dobrý deň,

    veľmi sa ospravedlňujeme za nepríjemnosti. Mali sme menšie technické problémy pri expedícii balíkov. Chybu sme odstránili a objednávky expedujeme v normálnom procese.
    Každopádne, nie je problém sa opýtať, resp. informovať ohľadom objednávky. Nie vždy ide všetko podľa plánu a nie je nutné hneď písať negatívne recenzie.
    Dotazníky nezávisle od nás posiela portál Heureka.sk, my na to vplyv, bohužiaľ nemáme.
    To či nás odporúčite známy je na Vás, ale veríme, že bude koniec-koncov s objednávkou spokojní. Prajeme pekný deň.

    S pozdravom,

    Mgr. Roman Baľák
    www.perfektneobrazy.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Tovar prišiel na čas, tak ako bola písaná dostupnosť na eshope obchodu. Bohužiaľ kvalitou neodporúčam. K objednávke pribalili aj darček v podobe pera a nálepky na stenu, čo je veľmi milé. Bohužiaľ tovar (nálepky na stenu do detskej izby) kvalitou naozaj nič moc. Nálepky sa veľmi ťažko odliepali z podkladu, boli zle orezané, tým pádom sa niektoré zničili. Po pár hodinách sa nálepky už odliepali zo steny. Takže viac krát určite neobjednam z tejto stránky, mohla som za tie peniaze objednať kvalitou asi rovnaké nálepky z Číny.

    Reakcia obchodu Gario.sk

    Dobrý deň,

    je nám ľúto, že nie ste s nálepkami spokojná. Každopádne za kvalitou našich výrobkov si pevne stojíme.
    Na tlač používame kvalitné plottre a podkladový materiál je vysokokvalitná nemecká monomérová fólia. Určite to nie je žiadny čínsky výrobok na lacnom papieri. V prípade nespokojnosti máte možnosť vrátiť tovar bez udania dôvodu do 14 dni, tak nerozumieme prečo ste to nevyužili. Všetkým zákazníkom vychádzame v maximálnej miere v ústrety a vždy sa dá problém nejakým spôsobom vyriešiť. Prajeme Vám pekný deň.

    S pozdravom,

    Mgr. Roman Baľák
    www.perfektneobrazy.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar som objednala pred 2 tyzdnami a stale nedorazil. Obchod ma neinformuje v akom stave je moja objednavka.

    Reakcia obchodu Gario.sk

    Dobrý deň,

    nehnevajte sa, ale dodacia doba je tam zreteľne uvedená a to je 5-10 pracovných dní. Pracovné dni sú od pondelka do piatka, a teda víkendy a sviatky sa nepočítajú. Sme teda stále v termíne. Okrem toho je dodacia doba aj zvýraznená a je uvedená pri každom jednom produkte. S potvrdením obchodných podmienok a odoslaním objednávky ste sa s ňou oboznámili a súhlasili ste s ňou.

    O objednávke informujeme niekoľkokrát a to pri prijatí, vybavení, výrobe resp. doskladňovaní a nakoniec o odoslaní. Máme teda niekoľko nadštandardných e-mailových notifikácií. Zákazník je o všetkom informovaný a vie v akom stave sa objednávka nachádza.
    V prípade, že ste žiadnu informáciu neobdržali, ste zrejme nepodali správny e-mail a to určite nie je naša chyba. Chyba bude teda na Vašej strane. Je nám ľúto, že ste sa vopred neinformovali prostredníctvom telefónu alebo e-mailu a rovno ste nám napísali neadekvátnu recenziu.
    Vašu objednávku budeme odosielať zajtra. Prajeme pekný deň.

    S pozdravom,

    Mgr. Roman Baľák
    www.perfektneobrazy.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ziadna komunikacia ohladom mojej zasielky.

    Reakcia obchodu Gario.sk

    Dobrý deň,

    nehnevajte sa, ale naozaj nerozumieme Vašej recenzii. Naše emailové avíza sú nadštandardné a informujeme o celom procese objednávky od prijatia, cez výrobu a balenia až po odoslanie balíčka. Je nám ľúto tejto recenzie, pretože naozaj nerozumieme v čom sme urobili chybu. Pekný deň prajeme.

    S pozdravom,

    Mgr. Roman Baľák
    www.perfektneobrazy.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Obchod O. K. , tovar nie.

    Reakcia obchodu Gario.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás Vaša nespokojnosť s tovarom.
    Nerozumieme však prečo ste nás nekontaktovali. Pokúsili by sme sa to napraviť ku Vašej spokojnosti.
    Ku každému zákazníkovi pristupujeme fér a vždy sa každý problém snažíme promptne riešiť.

    Pekný deň prajeme.

    S pozdravom,

    Mgr. Roman Baľák
    www.perfektneobrazy.sk

  • Neodporúča obchod

    Potvrdili mi objednavku, poslali na e mail aj fakturu, ale teraz vravia ze ju tam neeviduju, skratka neserioznost

    Reakcia obchodu Gario.sk

    Dobrý deň,

    vôbec sme netvrdili, že ju neevidujeme. Naopak objednávka je evidovaná, ale na základe toho, že ste nepridali k formátu obrázok nebolo možné ju zrealizovať. Ako máme vytvoriť obraz bez priloženého obrázka? Na stránkach máme podrobný návod na objednanie a všetko je tam popísané. Prijali sme iba objednávku na formát.
    Faktúra sa štandardne posiela ako príloha v e-maili.
    Nehnevajte sa, ale keby ste urobili všetko tak ako máme v návode, tak máte objednávku už dávno doma. Vo Vianočnom období vybavujeme stovky objednávok a máme tu veľký "frmol". Ponúkli sme Vám možnosť doručenia obrazu v novom roku a dokonca sme sa aj ospravedlnili. Celá situácia nás mrzí, ale skúste sa nad tým aj vy troška zamyslieť. Snažíme sa každému vychádzať v ústrety, ale niekedy je to vzhľadom na určité situácie naozaj ťažké.

    Prajeme pekné sviatky.

    S pozdravom,

    Mgr. Roman Baľák
    www.perfektneobrazy.sk

  • Neodporúča obchod

    Dodacia lehota je v nedohľadne, nemôžem hodnotiť.

    Reakcia obchodu Gario.sk

    Dobrý deň,

    objednali ste si dva veľkoformátové obrazy s rozmermi 210 x 100cm z čoho jeden z nich bol ručne maľovaný.
    Pri každom jednom z nich máte uvedenú dodaciu lehotu, kde pri ručne maľovanom obraze je to 14-28 pracovných dní (víkendy a sviatky sa nepočítajú). Vy ste si objednali pred 11 dňami. S dodacou dobou ste teda boli oboznámený.
    Nehnevajte sa, ale pani maliarka predsa potrebuje určitý čas na namaľovanie obrazu.
    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom,

    Mgr. Roman Baľák
    www.perfektneobrazy.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    najhoršie minuté peniaze resp. 40e vyhodených za nič , nalepky v rozmero 10x 10 prišli v rozmeroch 10x 4, 10x5, 10x6,10 x7 ??? odpoved, nalepka autičko atd. sa nedá urobit do rozmeru 10x10 do kocky, ja som nechcela do kocky, chcela som nalepku 10x 10 ako Ste mali v popise a nie tie ´mini nalepky čo mi prišli, nechcite mi povedat že autičko ani nič ine sa nedá vyrezat do rozmeru 10x10 tak ako je , keď si niečo objednám podla Vášho popisu tak chcem aby to tak aj prišlo, objednávala som už aj z iných obchodov nalepky,šablony atd, a všetko prišlo tak ako malo, od Vás viac objednavat nebudem, zbytočne vyhodene peniaze !

    Reakcia obchodu Gario.sk

    Dobrý deň,

    je nám ľúto, že nie ste spokojná s nálepkami, ale logicky asi nemôže mať každá nálepka presne 10 x 10cm, pretože by sa porušil formát a obrázok by bol neforemný. Je to predsa rozmer kocky a ako môže byť napr. autíčko kockaté. Nálepky sú orezávané po obrysoch.
    10 x 10cm je približný rozmer, pričom sa dodržiava, že vždy najväčšia strana má tých 10cm a nie menej. Je to takto všeobecne zaužívané a 99,99% zákazníkov tomu chápe a doteraz sme na to nemali žiadnu sťažnosť.
    Za kvalitou našich nálepiek si stojíme, nie je to žiadny papier, ale kvalitná nemecká monomerická fólia. Ak ste chceli väčší rozmer, je možné si navoliť veľkosti aj 20 x 20cm, 30 x 30cm, 40 x 40cm a 50 x 50cm, v určitých prípadoch aj 100 x 100cm. Pekný deň prajeme.

    S pozdravom,

    Mgr. Roman Baľák
    www.perfektneobrazy.sk

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Obrázky krásne....páčili sa detičkám...ale cena obrázkov až priveeeelmi vysoká!!!priam nehorázna!!!

    Reakcia obchodu Gario.sk

    Dobrý deň,

    nejak nerozumieme Vašej recenzii. Ak sa Vám cena zdala privysoká, tak prečo ste si ich aj napriek tomu objednali? Predsa máte na výber.
    Podľa nášho názoru je cena adekvátna kvalite. Nie je to žiadny papier, ale nemecká monomerická fólia, ktorá sa nedá len tak roztrhnúť. Skúste si objednať v inom obchode a porovnajte rozdiel. Každopádne ďakujeme za Váš názor a želáme Vám pekný deň.

    S pozdravom,

    Mgr. Roman Baľák
    www.perfektneobrazy.sk