Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Keď nakupujete, všetko super, ale akonáhle máte problém, chcú zarobiť na vás ešte viac, žiadna ochota vyjsť zákazníkovi v ústrety. U vás uz určite nikdy nenakúpim, už len preto ako ste sa zachovali.

    Reakcia obchodu gamescenter.sk

    Dobrý deň

    Ďakujeme za feedback. Aby sme upresnili situáciu, tak určite nikto na Vás nechcel zarobiť. Vaša objednávka obsahovala hru, ktorú ste objednala pre nesprávnu konzolu. Hru odbalila, vyskúšala a až následne zistila že nefunguje. Kedže hry a software po odbalení strácajú stav "nové" , nie je možné takýto tovar vrátit v lehote 14 dní. Daný tovar má stav "použitý" , preto sme Vám ponúkli že danú hru vieme vykúpiť. Nestihli sme ani uviesť sumu za výkup a ponuku za výmenu za správnu verziu hry, pretože ste nám položila telefón.
    Takáto bola naša skúsenosť. Bohužiaľ sme nedostali šancu ponúknuť a nájsť "zlatú strednú cestu". Vrátenie odbalenej hry v plnej hodnote bohužiaľ možné nie je.

    S pozdravom
    Milan Buchel
    majiteľ gamescenter.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Kuriérske spol.je katastrofa 3tyzdne nevedia doručiť balik.firma by mala zmeniť kurierov!!!nic nekupujte cez Slovák parcel.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Na webe maju, ze do 3 prac. dní, dneska je 6-ty, tovar mi este nedorucili, ani email ze nebudu mat, nic. Komunikacia 0 bodov….

    Na webe maju, ze do 3 prac. dní, dneska je 6-ty, tovar mi este nedorucili, ani email ze nebudu mat, nic. Komunikacia 0 bodov….

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Chýbajúce foto tovaru z profilu.
    • Nečítate dôkladne text priložený k objednávke.

    Nečítate dôkladne text priložený k objednávke.
    Obrázok tovaru je zobrazený len v náryse (en face), chýba foto z bokorysu (profilu).

    • Komunikácia
    • Kuriérska služba s ktorou spolupracujú. Su lajdaci ,, kurier mi volal.ci si nepridem po balik lebo sa strašné ponáhľa musel som ja zanim ísť asi pol km
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • O nicom

    Reakcia obchodu gamescenter.sk

    Dobrý deň
    nechápeme Vaše hodnotenie,keďže ste objednávku stornoval.
    M.Buchel

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Drahšia cena monitoru oproti zľave.
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Zakupenie tovaru je bezproblemove avsak hned mi bolo oznamene ze tovar uz nie je. To bol tovar ktory bol uz predrazeny o 170 eu. Danou spolocnostou mi bolo navrhnute aby som si teda namiesto toho radsej kupil druhu graficku kartu ktora bola predrazena o 360 eu. Nie dakujem.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Rychlé doručení klíčů.
    • Cena.
    • Při zaslání neplatného klíče mi nikdo nedal kompenzaci.

    Krom jednoho případu vždy vše bez problému. Jedenkrát jsem dostal neplatný klíč. Při komunikaci s obchodem ani po zaslání printscreenů mi nikdo nic nenahradil.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Ochota pomôcť napraviť chybu
    • Kód hry, ktorý som si zakúpil nefungoval a musel som ho reklamovať, zbytočne zdĺhavý proces.
  • Neodporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Cena
    • Rýchlosť doručenia
    • Príjemný na dotyk
    • Vibrácie
    • Miesto O,X, štvorca a trojuholníka sú na ňom písmená A, Y, X, B

    Chybný obrázok produktu (po prieskume som prišla na to, že ho má väčšina obchodov). Keby som mala záujem o A,Y,X,B tak by som si kúpila oficiálny microsoft ovládač. Mne ide hlavne o umiestnenie páčok a O,X,štvorčeku a trojuholníku ako na playstation ovládačoch. Viem, že všetko je o zvyku ale ovládač mám už skoro týždeň a stále mám problém reagovať pri quick eventoch v hrách.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • nemá mechaniku
    • je pomalý
    • neustále chce aktualizácie a na 1tb disk sa vám zmestia 4 hry
    • zlá grafika
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nedodanie tovaru v dohodnutom termíne

    Predobjednal som si hru Last of us 2 a čakám v deň vydania že mi bude hra doručená, no od kuriéra žiadna správa, žiaden mail tak volám do gamescenter a tam mi povedia že nevytlačili štítky na balíček, takže mi hra v dohodnutý deň nepríde (musel by som čakať do pondelku). Tak som objednávku zrušil tým pádom som prišiel o predobjednávkový bonus a musel som ísť 40km zakúpiť hru v pgs.
    Obchod mi neponúkol žiadnu kompenzáciu takže takto si zákazníka vážia.
    V obchode som predtým mal pár objednávok ale po tomto incidente už nikdy viac. Jedine PGS tam sa môžem spoľahnúť že mi hra príde v deň vydania, tu ma zlákalo krajšie tričko v gamescenter ako malo pgs, ale neoplatilo sa takto nemám žiadne tričko :D

    Reakcia obchodu gamescenter.sk

    Dobrý deň Milan

    Mrzí nás čo sa stalo. Chyba sa stala na našej strane kde pár zásielok nebolo odoslaných aj keď boli pripravené.
    Chyby sa stanú a robíme všetko pre to aby sa neopakovali . Aj táto situácia nás posúva vpred.

    Čo ma osobne mrzí je že vravíte, že si zákazníkov nevážime. To je úplny opak toho aký je náš reálny prístup k zákazníkovi. Aby som uviedol situáciu na správnu mieru tak ste nás kontaktoval s tým, že od kuriéra neprišli info o zásielke a zároveň ak tovar nebude doručený v daný deň tak objednávku stornujete.
    Po zistení aký problém nastal = zásielka nebude v daný deň doručená, tak myslím ,že ani nebol priestor na to aby sme sa snažili o nápravu kedže tú podstatnú vec a to doručenie v daný deň sme nemali ako zabezpečiť. Ak ste mal záujem o riešene, tak bohužiaľ z daného e-mailu sme nemali pocit, že máte záujem o kompenzáciu a náhradné riešenie. Ak opak bol pravdou, ospravedlňujeme sa.

    Evidujeme u nás od Vás 10+ objednávok a preto tvrdiť na základe tejto jednej chyby, že si nevážime zákazníka a sme úplne zlí, nie je podľa mňa objektívne a ani fér.

    Ďakujeme za spoluprácu a ak by ste plánoval u nás nakúpiť, kontaktujte nás a kompenzácia Vás neminie.

    S pozdravom
    Milan Buchel
    majiteľ gamescenter.sk

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Hru jsem stáhnul a nainstaloval. Poté spustil a zkusil jsem ji. Překvapen krásnou grafikou, oproti mudu, tak jsem začal hrát asi po jedné hodině jsem ji ukončil. mé zklamání, když jsem ji pustil podruhé. Hra neukládala. A pro změnu teď pro jistotu nejde vůbec.

    Reakcia obchodu gamescenter.sk

    Dobrý deň

    Bohužiaľ neevidujeme žiadnu informáciu o tom, že by ste potreboval s hrou poradiť. Ide o novú hru Snowrunner a neevidujeme žiaden problém so samotnou hrou zo strany výrobcu. Môže sa jednať o drobnú chybu medzi PC a hrou, ktorá sa bude dať ľahko odstrániť.

    V prípade problémov nás kontaktujte a budeme sa snažiť poradiť najlepšie ako vieme, tak ako vždy :)

    S pozdravom
    Milan Buchel
    majiteľ

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • Bolo to do 2 dnoch mislim a pohode akurat som chcel java key cez org stranku :/
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nekvalitné cd-s neplatným kódom!!!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar neprišiel na čas

    Reakcia obchodu gamescenter.sk

    Dobrý deň

    Vaša objednávka obsahovala hru v digitálnej podobe s online platbou. Bohužial platbu ste nevykonali tak Vám nebol žiaden tovar odoslaný.

    Mrzí nás, že ste nás v prípade akýchkoľvek problémov nekontaktovali.

    S pozdravom

    Milan Buchel
    majiteľ gamescenter.sk

  • Platba kartou neprechadzala