Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Cédečko mi prišlo poškriabané
  • Neodporúča obchod

    50 %

    • neinformovanie o stave objednávky
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som zatiaľ nedostala. Platba vopred nikdy viac!

    Reakcia obchodu gamescenter.sk

    Dobrý deň

    Myslím, že vo Vašom prípade išlo o nedorozumenie nakoľko ste si objednala digitálny tovar s okamžitým doručením po prijatí platby na e-mail čo sa tak aj stalo 30.4. Vami objednaná hra sa vo fyzickej podobe nedodáva.

    S pozdravom
    Milan Buchel

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Nejasne informovanie o tom ako sa dostat k samotnej hre. Ziadny priamy link na stiahnutie hry a vytvorenie uctu tam nebol..V inom int. obchode som si vedel priamo stahnut co som chcel aj z navodom ako presne postupovat.

    Reakcia obchodu gamescenter.sk

    Dobrý deň

    ďakujeme za nákup a hodnotenie. Návod pre aktiváciu digitálnych hier máme priamo na našom webe a na daný návod sa viete dostať priamo cez informáciu v produkte a zároveň aj cez odkaz v e-maily, v ktorom obdržíte aktivačný kľúč.

    S pozdravom
    Milan Buchel

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tento obchod je vzorovým príkladom ako prísť o zákazníka svojou neschopnosťou v reálnom čase vyriešiť vzniknutý problém s tovarom, ktorý nefunguje. Čakám na doriešenie reklamácie, ale už teraz môžem skonštatovať, že tento predajca si veľmi ťažko u mňa získa opätovnú dôveru.

    Reakcia obchodu gamescenter.sk

    Dobrý deň

    V prípade Vašej reklamácie išlo o urýchlenú a nepravdivú reakciu nakoľko ste mal pocit, že sme v nej nekonali okamžite. No opak bol pravdou a od prvého dňa prijatia vašej reklamácie sme sa problematike venovali. Detailne sme Vám opísali postupy a úkony, ktoré sme vykonali alebo plánujeme vykonať počas reklamácie a na ďalší postup sme od Vás potrebovali detailnejšie informácie ohľadom popisu problému. Nakoniec sa ukázalo, že daný produkt - hra, nebola vadná ale šlo o chybu v zariadení zákazníka. Na našej strane sme hru preskúšali a aj doložili podklady, ktoré vyvracali problém, ktorý sa vyskytol u Vás.

    Rovnako sme Vám odporučili niekoľko možností ako daný problém u Vás vyriešiť s odkazmi a popismi na oficiálnu stránku výrobcu a jeho návodmi.

    Vieme konštatovať, že vo Vašej reklamácií sme nič nezanedbali a venovali sme sa jej s patričnou dôležitosťou.

    S pozdravom
    Milan Buchel

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Packaging is horrible both packages were broken.

  • Neviem hodnotiť, ani po 10 dňoch mi stále tovar nedorazil.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tento produkt som objednal hlavne kvôli predmetom k Ps4 hre...pohladnica prisla pokrcena a tričko ktore malo bit k hre Tomb raider mi poslali uplne ine s logom firmy Games center aj napriek tomu ze na fakture bolo doslova napísane tričko Tomb raider ako darcek....nabuduce skusim iny obchod

    Reakcia obchodu gamescenter.sk

    Dobrý deň

    Bohužiaľ neevidujeme žiadnu reklamáciu ohľadom poškodených darčekov k hre Tomb Raider.
    Tričko k hre Tomb Raider ste obdržal správne a je rovnaké ako je aj zobrazené v produkte. Preto nás mrzí, že ste očakával niečo iné, keď pritom všetko je zverejnené priamo v produkte. Nič iné nebolo zaslané.

    S pozdravom
    Milan Buchel
    Gamescenter.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • rychle odoslanie
    • nespravne odoslany balik

    Tovar mi bol sice doruceny asi za 2 dni, ALE kurier mi ho nemohol dat, pretoze dobierkova suma na baliku bola 0,- EUR no vskutocnosti sa malo platit 22,- EUR. Kurier mi spominal, ze ma v aute viac balikov z Games Center a na kazdom je to iste: 0,-EUR ale v skutocnosti sa ma platit za balik. Chyba nastala u odosielatela, takze vsetky balicky si kurier odviezol a znovu dorucil za dalsie 2 dni. Keby to bol len moj pripad, neriesim to, ale ako sam kurier povedal, vsetky balicky co mal v aute od Games Center boli zle poslane...

    Reakcia obchodu gamescenter.sk

    Dobrý deň
    vysvetlenie a dôkaz o tom , že chyba nebola na našej strane ale na strane SPS - kurierskej spoločnosti sme Vám zaslali emailom.
    S pozdravom
    Ing.Milan Buchel
    majitel obchodu

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednaný kľúč bol neplatný keď som si ho chcel aktivovať v službe Uplatniť...

    Reakcia obchodu gamescenter.sk

    Dobrý deň

    Veľmi nás prekvapuje Vaša recenzia nakoľko od Vás nemáme žiadny podnet ohľadom zlého aktivačného kľúča. Reklamácia nie je problém, stačí nás kontaktovať.

    S pozdravom
    Gamescenter.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Zaslali mi iný výrobok za cenu drahšieho výrobku, pri telefonickej komunikácií odpovedali že vedia o tom že dodávatel im dodal iný tovar, no aj s tým vedomým mi tovar odoslali dúfajúc že si nič nevšimnem alebo nebudem riešiť
    • Viac tu nakupovať nebudem
  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Zle balenie zásielok

    Odporúčam, aby ste zásielku zabalili a omotali niekoľko krát do prehľadnej fólie. Dali ste to len to mega veľkej bublinkovej obálky. Zásielku som prebral poškodenú. V jednom mieste bola obálke roztrhnutá a plast na obale steelbook bol odretý a poškodený. Samotný steelbook bol len jemne ťuknutý cez poškodený plast.

    Reakcia obchodu gamescenter.sk

    Dobrý deň
    zásielky ( niekolko tisíc mesačne ) balíme štandardne tak ako aj Vašu zásielku.Ak bola zásielka poškodená,ktorú ste prebrali je Vaša chyba, nakolko ste mali zásielku ihneď reklamovať priamo na pošte a zásielku neprebrať.
    Ďalší problém je ten, že ste nás nekontaktovali a danú situáciu neriešili priamo s nami - odosielatelom.Určite by sme našli riešenie k spokojnosti oboch strán.
    S pozdravom
    Milan Buchel

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Dlha dorucovacia doba, cakam uz treti tyzden....

    Reakcia obchodu gamescenter.sk

    Dobrý deň
    vo Vašom prípade sa jedná o nedorozumenie.
    Objednávku ste si vytvoril dňa 24.01.2018 o 12:14:14 a dňa 24.01.2018 o 13:13:47, sme Vám zaslali emailom informáciu, že Vašu objednávku musíme stornovať, nakolko Vami objednaný tovar Vám nevieme dodať z dôvodu vypredania tovaru u distribútora.

    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom
    Ing.Milan buchel
    majiteľ obchodu

  • Neodporúča obchod

    10 %

    neprisla mi objednavka a tovar mam zaplateni

    Reakcia obchodu gamescenter.sk

    Dobrý deň p.Mária
    obj. ste si vtvorila na digitálny produkt - ´PC hru v podobe kódu, dňa 29.12.2017 o 09:54:19 a kód Vám bol zaslaný na Váš email dňa 29.12.2017 o 09:54:23 - teda 4 sekundy po vytvorení a zaplatení za tovar.
    Z našej strany je Vaša objednávka teda vybavená.Ak ste mali dajaké problémy s Vašou objednávkou stačilo nás kontaktovať a problém by sme vyriešili ihneď.

    Ing.Milan Buchel
    majiteľ obchodu

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • zboží bylo poškozené, plakát vlně v obálce byl potrhaný, figurky bez standardního obalu měly ulámané ruce...
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Hry som si objednal a k tomu mi system dal aj tasku. Ked som prisiel na predajnu, tak mi bolo povedane ze k tomu taska nie je. Aj ked je to malickost treba si urobit poriadok na stranke. Pracujem v Retail biznise 11 rokov a prvorady je zakaznik a jeho skusenost. Treba sa zamysliet a pri komunikacii na predajni som nevidel ziadne soft skills a nie to hard skills pri komunikacii so zakaznikom. Toto bol moj posledny nakup!

    Reakcia obchodu gamescenter.sk

    Dobrý deň p. Karol

    Ďakujeme za hodnotenie no musím situáciu uviesť na pravú mieru. Naším zákazníkom v aktuálnom čase ponúkame darček k nákupu, ktorý má 2 podmienky. Nákup min. 2ks akéhokoľvek tovaru a to v celkovej hodnote 75€ a viac. Vaša objednávka nespĺňala jedno pravidlo a predsa sa darček nachádzal vo Vašej objednávke. Kolegovi to bolo čudné a poznamenal, že tá taška by tam nemala byť nakoľko obj. nespĺňa pravidlo.

    Čo je podstatné, darček k objednávke ste obdržal nakoľko sa už v objednávke nachádzal.

    Po Vašej obj. sme preverili systém stránky a pri Vami zvolenej kombinácií produktov nám web darček neponúkal - nebolo možné aby sa tam taška nachádzala.

    Našli sme ale chybu, ktorá dovolovala si tašku pridať ručne priamo zákazníkom. Nie systémom. Chybu sme odstránili

    Z toho dôvodu mi príde nevhodné sa obhajovať 11 ročnými skúsenostiami v retail sektore a kritizovať náš prístup k zákazníkovi keď 1. darček ste obdržal, 2. darček v obj. sa objavil zrejme obídením štandartných postupov, ktoré web umožňoval vrámci pravidiel získania darčeku.

    Celá situácia bola vyriešená v prospech zákazníka. Veľmi ma to mrzí, že aj napriek tomu, že to je pre Vás maličkost a túto maličkosť ste od nás aj obdržal, sme pre Vás zlý obchod.

    Prajem všetko dobré
    S pozdravom
    Ing. Milan Buchel
    majiteľ GamesCenter.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    V poslednej dobe mi chodia z vášho obchodu informácie na email,že som si dačo objednal,ikeď som nič nechcel.
    Emajly od Vás som zaradil medzi spamy.
    Mozolík M.

    Reakcia obchodu gamescenter.sk

    Dobrý deň p.Mozolík
    Toto je celkom humorná situácia, nič si od nás neobjednať,obdržať dotazník od Heuréky,vyplniť dotazník- hodnotenie obchodu.
    Evidujeme od Vás 5 objednávok - ktoré prišli od Vás.Kontaktovali sme Vás vždy pri každej Vami vytvorenej objednávke, stým či je objednávka platná alebo nie.Ani k jednému nášmu emailu ste sa nevyjadrili a objednávky sme stornovali.Ak by ste zareagoval aspom na jeden náš email-dotaz, tak by sa predišlo týmto problémom.
    Ing.Milan Buchel
    majiteľ obchodu

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar bol doručený v dotrhanom obale zasvinenom od prachu ako keby ho niekto hádzalo zem a krabica od Limitovanej edície bola splasnutá na povrchu ako keby niekto na ňu položil niečo Ťažké ... 1. krát som nespokojný s online nákupom ale extrémne.

    Reakcia obchodu gamescenter.sk

    Dobrý deň
    ťažko nám je vyjadriť sa k Vášmu hodnoteniu,keď nemáme od Vás žiadnu správu o tom ,že Vám bol doručený poškodený tovar.V prípade problémov so zásielkami je nutné v prvom rade kontaktovať náš obchod.
    Ďakujeme za pochopenie
    Ing.Milan Buchel
    majiteľ obchod

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.