-
Príspevok bol prevádzkovateľom odstránený v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Bol som dlho spokojným zákazníkom Fotolabu.
Posledná objednávka a reakcia Fotolabu ma však sklamala a určite budem hľadať iného dodávateľa.
Objednal som si foto na hliníkovej platni 60x80 (99,95 EUR) + Koľajničkový záves hliníkový (34,95 EUR).
Objednávka číslo 412723-880168.
V objednávke chýba kovanie na zavesenie foto platne.
V minulosti som rovnaký produkt objednával a háčiky na zavesenie tam boli.
Kontaktoval som zákaznícka linku telefonicky aj mailom.
Dostal som nasledujúcu odpoveď:
*********************************************************************************************************************
dakujeme za Vas email.
Ospravedlnujeme sa za neskoru odpoved.
Bohuzial Vam musíme napisat, ze ku kolajnickovemu zavesnemu systemu uchytky pre zavesenie uz viac nedodavame.
Dakujeme za pochopenie.
Za vzniknute neprijemnosti sa Vam ospravedlnujeme.
S pozdravom
Vas zakaznicky servis
*******************************************************************************************************************
Volal som znova na zákaznícku linku aby mi vysvetlili ako mám foto platňu zavesiť.
Bolo mi povedaná, že si mám tie háčiky niekde ísť kúpiť.
Keďže sa jedná o špeciálny hliníkový profil za 34,95 EUR tak do tej koľajničky musia byť háčiky čo sú na to vyrobené.
Pýtal som sa kde ich môžem zohnať ale odpoveď som nedostal.
Takže sme sa dohodli, že produkt vrátim na zberni v zákonnej lehote.
Nerozumiem rozhodnutiu nedodávať háčiky rádovo za 50 centov.
Píšem to tu aby si každý zvážil či si objedná tlač na hliníkovú platňu vo Fotolabe kedže nedodavajú (údajne od konca roka 2017) potrebné komponenty ku kovaniu na zavesenie. -
DNES pre mňa fotolab naozaj VEĽKÉ SKLAMANIE :( :( :( ... Ani neviem, kde začať. Túto recenziu si pozrie veľa očí... Dúfam, že si aspoň jeden z Vás zoberie z mojej recenzie na ďalší rok ponaučenie! Robte FOTOknihy v dostatočnom časovom predstihu.
(Pred 8 dňami) 11.12. Dátum objednania FOTOknihy – 2ks. Objednávka bola v sume 62.77EUR.
(Pred 7 dňami) 12.12. Potvrdenie objednávky
(Pred 6 dňami) 13.12. Vaša objednávka bola úspešne vyhotovená a bola zaslaná na zadanú dodaciu adresu.
(VČERA) 18.12. Vaša objednávka bola práve doručená na dole uvedenú adresu, kde si ju môžete vyzdvihnúť. /Juchúúú už sa neviem dočkať :)/
(DNES) 19.12. Dnes som osobne išla do predajne v Auparku s takou nedočkavosťou a radosťou 30km po moje originálne darčeky vyrobené zo srdca, na ktorých som si dala naozaj veľmi záležať a oni mi povedia, že tam FOTOknihy niesu?!? VIEM POCHOPIŤ, že sú Vianoce a že majú objednávok veľmi veľa, ale PREČO PRÁVE MNE SA TO MUSELO STAŤ :(? Predavačka mi povedala, že ak sa v prípade nenájdu, tak o5 vyrobiť ešte raz, ale do VIANOC TO NEBUDE :(. Musím pochváliť milú predavačku, pretože keď ma videla, ako som sa neubránila slzám, tak naozaj urobila všetko, čo bolo v jej silách – ja som jej za to veľmi vďačná. Obvolala všetky predajne, no moje FOTOknihy nikde neboli.
(DNES) Vašu objednávku Vám vyrobíme ešte raz a bude bezodkladne spracovaná.
Čo ma mrzí NAJviac je to, že to bol darček na VIANOCE – pre moju mamku a Tatika. Ale ja pevne VERÍM a DÚFAM, že to Ježiško do Vianoc stihne. Stihne?
S pozdravom a úctou Vaša stála zákazníčka Mgr. Zuzana Novotná. -
Dobrý deň, včera som si objednala dve fotoknihy, každú za 50€. Jednu som si nehala odniest na zberné miesto nedaleko môjho bydliska a druhú som chcela poslať rodine na opačnej strane Slovenska. Tú druhú som zaplatila a objednala doručenie poštou. Zberné miesto v danom meste nebolo cez softvér možné vybrať, aj napriek tomu že na webovej stránke taká možnosť je. V tomto zmätku som sa pomýlila a neprepísala som dodaciu adresu do daného mesta, ale ponechala som tú, čo som mala v prihlasovacích údajoch. Objednávku mám zaplatenú a domievala som sa, že firma ako fotolab nebude mať problém zmeniť adresu dodania, ako to nemajú problém spraviť ani iné e-shopy.
Písala som mail a taktiež som telefonovala s pracovníčkou, ale nebola tu žiadna ochota. Vyhovárala sa na to, že objednávky sa spracúvajú automaticky a teda to nie je možné zmeniť. Lenže aj napriek tomu, že knihu tlačia stroje, tak samotný produkt niekto musí odovzdať na poštu a to nieje stroj, ani automat.
Na stránke garantujete 100% spokojnosť a ochotu, ale pani s ktorou som telefonovala, bola vyslovene nepríjemná a odbíjala ma absolútne nerelevantnými odpoveďami.
Rozumiem tomu, že ja som som sa pomýlila a teda je to moja chyba, ale každý sme len človek a internetový obchod by mal byť ochotný vyjsť v ústrety zákazníkovi, ktorý si objednal produkty za pomaly 100€.
-
Z fotolabu som si naposledy objednal foto pod akrylátom s rozmerom 20x30. Rýchlosť vyhotovenia veľmi dobrá, ale to čo som dostal je za cenu 50 EUR (!!!!) absolútne neadekvátne. Fotka pod 5mm plexisklom vyzerá veľmi lacno a amatérsky. Rád by som vedel ako vykalkulovali tak vysokú sumu.Doposiaľ sme z Fotolabu objednávali nejaké fotoknihy. Tam sme boli spokojní, hoci tie ceny by mohli byť tiež trošku nižšie, ale kvalita bola super. Ale po tomto som veľmi sklamaný.
-
Dobrý deň, z nejakého dôvodu neviem hodnotiť obchod formou recenzie, tak prispievam do diskusie.
Cez FOTOLAB som si objednala zrkadlovku Canon 70d. Fotolab na svojej stránke uvádza, že fotoaparát dodá aj s pamäťovou 125GB kartou. Táto informácia je zavádzajúca,iba po rozkliknutí popisu sa drobnými písmenkami uvádza, že pamäťovú kartu vlastne zákazník dostane od firmy CANON až po zaregistrovaní sa na ich stránke. Keďže som si produkt naštudovala na iných webových stránkach, popis som už vo Fotolabe nerozklikávala.Špecifikácia ohľadom pamäťovej karty nebola uvedená ani v objednávke. Pri nedodaní karty som kontaktovala zákaznícke centrum. Slečna, ktorá mi zdvihla, sa správala nezdvorilo a dokonca sa na mňa osopila, prečo som si neprečítala všetky informácie na ich webe.
Napriek nevhodnej komunikácii so zákazníkom hodnotím pozitívne rýchle dodanie fotoaparátu a poukážky na fotoobraz a fotoknihu.
Prvotný pozitívny dojem je však nalomený práve správaním sa telefonického zákazníckeho servisu a vonkoncom sa mi nepáči nemiestne zavádzanie ohľadom pamäťovej karty, kde FOTOLAB prezentuje darček pre zákazníkov od CANONu ako svoj vlastný. -
Chcem hodnotiť FOTOLAB. Prvý nákup krása, maximálna spokojnosť - objednávala som si magický hrnček. Druhý nákup vyvolanie fotiek a fotoset. Fotoset poslali ako klasické fotky, bolo to robené ako jedna objednávka a pritom dali zaplatiť 2x poštovné. Farby na fotkách nekvalitné, otrasné, formáty zlé, nie podľa objednávky. Objednávala som u nich naposledy. Maximálna nespokojnosť. Okrem toho neľudský prístup, komunikácia pod úrovňou, nevybavenie reklamácie, nekorektné a netaktné jednanie....Najhorší obchod aj s obchodom prva.sk
-
Dobry den, nasiel som doma stare negativy na skle podla obalu mozno aj 80 rocne. Viete mi poradit ako ich mam dostat na papier ? Robi to niekto ? Da sa to ?
Vdaka :))