Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- Mala som získané zlavové kódy nákupom zial ani jeden som nemohla využiť pri ďalšej objednávke aj napriek tomu, ze boli platné....Skusala sok rôzne kombinácie no nedali sa uplatniť aj ked boli podmienky splnené....
Reakcia obchodu Feedo.sk
Dobrý deň,
ďakujeme Vám za Vašu recenziu a mrzí nás, že ste nevedeli použiť benefity feedo clubu prosím ozvite sa nám na našu zákaznícku infolinku a určite spoločne všetko vyriešime.
Ospravedlňujeme sa za komplikácie
S pozdravom
feedo.sk -
Neodporúča obchod
objednala som dna 19.11.2024 a este stale neposlali tovar. zatial ani na mail nereagovali
Reakcia obchodu Feedo.sk
Dobrý deň,
ďakujeme Vám za Váš podnet, ktorý sme preverovali a zistili sme, že každý jeden deň sa s Vami naša infolinka pokúšala spojiť avšak neúspešne taktiež Vám poslala email na ktorý ste nereagovali. Problém nastal v tom, že Vašu objednávku nebolo možné poslať cez prepravcu sps balíkomat a potrebovali sme od Vás novú adresu pre doručenie toto sa podarilo včera doriešiť a Váš balík bude dnes odoslaný.
Ospravedlňujeme sa za komplikácie
S pozdravom
feedo.sk -
Neodporúča obchod
Tovar stále neprišiel, aj keď je už niekoľko dní v expedícii, nemôžem teda hodnotiť.
Reakcia obchodu Feedo.sk
Dobrý deň,
ďakujeme Vám za spätnú väzbu, ktorú sme preverovali a zistili sme, že ste dostali už dve sms správny o tom že tovar je pripravený k osobnému odberu. Mrzí nás, že došlo k chybe v komunikácií ako sme Vás informovali aj telefonicky Váš balík je na predajni v Trenčíne od 6.11.2024.
Ospravedlňujeme sa za komplikácie
S pozdravom
feedo.sk -
Neodporúča obchod
- 12dní čakám a objednávka aj napriek tomu nedorazila. Bez dôvodne.
Reakcia obchodu Feedo.sk
Dobrý deň pani Anna,
ďakujeme Vám za Váš podnet, ktorý sme preverovali a nesedí nám to Vaša objednávka k nám prišla vo štvrtok 10.10. o 19:29 bola od nás odoslaná v piatok 11.10 cez víkend bohužiaľ kuriéri nedoručujú a doručenie v systéme evidujeme dňa 14.10.2024 v pondelok s Vaším podpisom. Pokúšali sme sa s Vami telefonicky spojiť avšak neúspešne. Pod Vaším emailom neevidujeme ani inú objednávku prosím dajte nám vedieť čo sa stalo pretože za nás všetko prebehlo v poriadku. Kontaktovať nás môžete na [email protected] alebo telefonicky.
S pozdravom
feedo.sk -
Neodporúča obchod
- Trvalo 3 dni kym bol tovar doruceny na predajnu od odoslania, co je neakceptovatelne.
Reakcia obchodu Feedo.sk
Dobrý deň Marcel,
ďakujeme Vám za Vašu spätnú väzbu. Mrzí nás že nie ste spokojný s lehotou doručenia osobného odberu na Vami vybranú predajňu. Tovar posielame kuriérom s nášho centrálneho skladu s dôvodu aby každý zákazník dostal nový a originálne zabalený tovar ktorý nie je vystavený na predajni. O predpokladanom termíne dodania informujeme na detaile produktu, v košíku aj emailom.
Ospravedlňujeme sa za komplikácie
S pozdravom
feedo.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- Rýchle dodanie
Nepravdivé informácie o tovare na stránke
Reakcia obchodu Feedo.sk
Dobrý deň Adriana,
Ďakujeme Vám za Vašu recenziu, Váš podnet sme preverovali a zistili sme že pri produktoch ktoré ste si zakúpili, žiadne chybné informácie uvedené nie sú čo sa týka feedo clubu kolegyňa s info linky Vám všetko vysvetlila a v objednávke ste použili benefit zo zdravotnej poisťovne dôvera.
S pozdravom
feedo.sk -
Neodporúča obchod
Pri registrácii mi bolo povedané,že budem mať zľavu na tovar 10percent.Žiadna zľava sa mi neodratala a to mesačne tam nakupujem cez 100 Eur.Na predajni som chcela letnú deku všetko bohužiaľ len zimné.Predsvacka sama nemala prehľad o tovare.Uz viac nepôjdem, zo zľavou má ociganili.
Reakcia obchodu Feedo.sk
Dobrý deň, Jahoda,
mrzí nás Vaša nepríjemná skúsenosť z našej predajne. Podarilo sa mi zistiť, že v čase nákupu ste už nemali platné zľavové kupóny, preto Vám predavačka nevedela zľavu uplatniť. O tom, ako presne funguje Feedo.Club sa dočítate aj na stránke https://www.feedo.sk/feedoclub/, kde máme podrobne napísané podmienky.
Tiež nás mrzí, že na predajni nemali tovar, ktorý ste si chceli kúpiť. Snažíme sa všetky naše predajne zásobiť čo najlepšie, ale občas sa to nepodarí. Ospravedlňujeme sa za to.
Čo sa týka pani predavačky – v letných mesiacoch sa stáva, že sa na predajni stretnete s brigádničkou, ktorá ešte nie je 100% zaučená. Je nám to veľmi ľúto, pretože všetky naše predavačky sa snažia mať čo najviac informácií o produktoch, na predajni náš personál preškolíme , aby sa podobné situácie neopakovali.
Pevne veríme, že aj napriek tejto nepríjemnej skúsenosti dáte predajni FEEDO ďalšiu šancu a budúci nákup dopadne k vašej úplnej spokojnosti.
Majte sa pekne,
Feedo.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 5 dní
Balik bol zabaleny a v nom kartony, z ktorych padali kusy takze som mala kompletne vsetok tovar od toho spinavy, o tom kolko bordelu z toho vypadavalo ani nehovoriac. Ked som volala do obchodu tak sa ku mne spravali akoby som si objednavala pouzity tovar niekde z bazaru. KATASTROFA!!!! Nikdy viac!!!
Reakcia obchodu Feedo.sk
Dobrý deň,
mrzí nás, že ste mali s naším e-shopom takú nepríjemnú skúsenosť a ospravedlňujeme sa.
Aj keď sa vždy snažíme, aby všetky naše služby boli na najvyššej možnej úrovni, občas sa nám to nepodarí. Vaša negatívna spätná väzba je pre nás dôležitá, pretože teraz vieme, kde máme zabrať a čo môžeme zlepšiť.
Ešte raz sa ospravedlňujeme a prajeme pekný deň.
Feedo.sk -
Neodporúča obchod
- Darčekový poukaz kupovaný v piatok na oslavu prišiel až v pondelok
Reakcia obchodu Feedo.sk
Dobrý deň,
mrzí nás, že ste neboli s našim e-shopom spokojná.
Preverovali sme, čo sa stalo. Darčekové poukazy zatiaľ pripravujeme ručne, preto uvádzame, že ich príprava môže trvať až 48 hodín. Vašu objednávku poukazu evidujeme zo soboty, takže najbližší termín, kedy sme ho mohli poslať, bol pondelok.
Je nám ľúto, že ste poukaz nedostali skôr, ale nebolo to v našich silách.
Majte sa pekne,
Feedo.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- priaznive ceny niektorych produktov
- Neprijemna skusenost s predajnou v Nitre
Pocas navstevy v Nr niekolko tyzdnov dozadu sme sa stavili nezavezne v predajni v Nr. Mali sme vytipovany kocik a pani nam slubila ze ked sa uz rozhodneme kupovat a prideme znova k nim do Nr da nam 10% zlavu ( *vedeli sme ze po nakupe nad 50e je aj tak 10% kupon ). Mame uz blizsie k terminu porodu a rozhodli sme sa teda vratit tam. Ta ista pani predavacka teraz krutila ocami a bola zjavne nahnevana ked sme sa este rozhodovali ci nezobereme inu znacku ( ten povodny bol dopredaj cize uz zostali len 2 farby ) Nakoniec sme teda povedali ze bereme ten povodny a ci teda plati slubenych 10% zlava. Ona na to hovori ze aku dalsiu zlavu chceme, ze je uz skoro o polovicu lacnejsi a na ten sa ziadna dalsia uplatnit neda ( uz vtedy som mal pocit ci skor nerobi prieky za to ze sme skusali aj ine a nezobrali ho hned, lebo povodne nam slubovala nieco ine ). Povedali sme si budiz, predavacka nas nezaujima, hlavne nech mame kocik. Kocik nebol na sklade takze sme zaplatili v Nr a mal nam byt doruceny na nasu adresu. Cuduj sa svete, onedlho prisiel mail a kupon so zlavou 10% a hovorim si ze len tak pre zaujimavost vyskusam ci vazne sa na zlavneny tovar neda uplatnit. PREKVAPENIE - zlava bola zaratana. Objednal som teda ten isty ( neni som k@k@t aby som platil o skoro 100e viac ked mam moznost usetrit ) a zavolal ze ten z NR uz nemusia ani posielat. Najvtipnejsie bolo, ze preco som nezavolal, ale hned objednaval novy, vraj keby zavolam cenu dorovnaju ( Zrazu sa to da)? Uz len z principu som si nechal ten objednany online. Vraj sa dorucenie zrusit nedalo tak som mal doniest ten povodny osobne do NR - ale pozor do 48h od kupy. Cize uplynuli 4 dni, kocik som este nemal, ale doba na vratenie vyprsala ( WTF ? ) takze to boli este boje pri vracani tovaru. Po tejto skusenosti do predajne v Nitre uz nikdy nepojdeme a neodporucame to nikomu, kto si chce setrit svoje mentalne zdravie a nerozculovat sa tam nad podivnym zakaznickym pristupom.
Reakcia obchodu Feedo.sk
Dobrý deň, Milan,
veľmi nás mrzí, že ste mali na našej predajni takú skúsenosť a ospravedlňujeme sa.
Snažíme sa o to, aby zákaznícky prístup bol čo najlepší, ale niekedy zlyhá ľudský faktor.
Vašu sťažnosť sme odovzdali retail manažérovi, ktorý podnikne patričné kroky na to, aby sa podobná situácia neopakovala.
Ešte raz sa ospravedlňujeme.
Feedo.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
Tovar prišiel poškodený, obchod nereagoval na reklamáciu.
Reakcia obchodu Feedo.sk
Dobrý deň, Eva,
mrzí nás, že ste dostali poškodený produkt. Po preverení bohužiaľ žiadnu reklamáciu neevidujeme. Kontaktujte nás prosím na [email protected], kde vzniknutú situáciu obratom vyriešime.
Ďakujeme za pochopenie
Feedo.sk -
Neodporúča obchod
- Tovar prišiel ale materiál z kt. je - ležadlo pre bábätko - pokrčený a zle ušitý, ťahá do jednej strany ked sa napne na ležadlo, potrebujeme využívať produkt nemali sme pristor na vrátenie tovaru a žiadanie nového
Reakcia obchodu Feedo.sk
Dobrý deň, Dominika,
ďakujeme Vám za recenziu.
Vzniknutá situácia nás nesmierne mrzí, v tomto prípade išlo o výrobnú vadu, ktorú ako predajca nevieme ovplyvniť. V takom prípade nás ihneď po zistení kontaktuje a všetko vyriešime obratom k Vašej spokojnosti. Po dohode Vás naše zákaznícke oddelenie kontaktovalo a dohodli ste sa spoločne na riešení situácie.
Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme.
Feedo.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
- Rýchle doručenie
- Nekompletná konštrukcia detskej postieľky
- Po reklamácii odoslaná úplne iná konštrukcia, ktorá nesedela s vaničkou
- O peniaze späť sa musíte doprosovať, inak ich ani nenapadne vám ich poslať
Reakcia obchodu Feedo.sk
Dobrý deň,
ďakujeme Vám za Vašu recenziu.
Vzniknutá situácia nás nesmierne mrzí, bohužiaľ v tomto prípade išlo o výrobnú vadu a vzniknutú situáciu sme sa snažili promptne vyriešiť. Bohužiaľ, pri výmene došlo k ľudskému pochybeniu a budeme dbať na to, aby sa vzniknutá situácia neopakovala. Po preverení bol dobropis vystavený a finančné prostriedky sme refundovali k 25. 2. 2024. Za vzniknuté komplikácie sa ospravedlňujeme.
Feedo.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
Dobrý deň, nestihla som ani detskú vaničku rozbaliť, odstránila som len zelenú fóliu do ktorej bol tovar zabalený a následne som už cez priehľadnú fóliu zbadala že vanička je prasknutá.
Pri dodaní kuriérom škoda nebola viditeľná.Reakcia obchodu Feedo.sk
Dobrý deň,
veľmi nás mrzí Vaša nespokojnosť a negatívne hodnotenie.
Zákaznícke oddelenie obratom po Vašej správe zjednalo nápravu a poslali sme Vám nový kus na naše náklady. Poškodenie vplyvom prepravy bohužiaľ aj napriek dôkladnému zabaleniu nedokážeme ovplyvniť.
Veríme, že vám nový kus dorazí v poriadku.
Feedo.sk -
Neodporúča obchod
Objednávku som nevedela prevziať kvoli poškodeniu schránky.
Reakcia obchodu Feedo.sk
Dobrý deň,
ďakujeme Vám za recenziu.
Mrzí nás poškodenie. Pokiaľ nie je Vaša objednávka stále doručená, prosím kontaktuje náš zákaznícky servis, kde všetko vyriešime k Vašej spokojnosti.
Ďakujeme za pochopenie
Feedo.sk -
Neodporúča obchod
Objednavali sme kocik no zial nefunguje im dobre platobna brana..volala som na zakaznicku podporu a vedia o tom "obcasnom probleme" a ze je potrebne vymazat cookies a historiu prehladavaca.. hm? v 21. storoci aby neslo platit par klikmi kartou? to kde sme? skusali sme to platit z dvoch kariet a ani cez jeden sposob to neslo..musela som robit objednavku na 4 krat a napokon zvolit dobierku..Nehovorim o tom kolko mi to zozralo casu a nervov. Takze miesto toho aby si dali opravit platobnu branu sa tvaria ze to je v poriadku..
Reakcia obchodu Feedo.sk
Dobrý deň, Monika,
ďakujeme Vám za recenziu a ospravedlňujeme sa Vám za prípadné komplikácie s úhradou.
Zákaznícke oddelenie Vás v prípade problému s platbou informovalo o možnostiach a taktiež Vám bola ponúknutá platba dobierkou. Obratom bola situácia preverená s poskytovateľom platobnej brány a nebol zistený žiadny problém.
Zákaznícke oddelenie Vás bude kontaktovať na e-mail.
Ďakujeme za pochopenie.
Feedo.sk -
Neodporúča obchod
Sľubovanie dodanie tovaru do 5 dní. Po 2 týždňoch mail dodanie tovaru od decembra do feruára. Tak môžeme čakať kedy jedna čiapka príde…. Samozrejme som to hneď pri objednávke vyplatila …. Myslela som si že doručenie bude skôr….. veľmi zlá skúsenosť a teda ešte stále čakám v akom stave bude
Reakcia obchodu Feedo.sk
Dobrý deň pani Zuzana,
ďakujeme Vám za Vašu spätnú väzbu, ktorú sme sa snažili preveriť avšak sme zistili, že pod číslom objednávky na ktoré ste písali túto recenziu evidujeme silikónový tanier a tréningové lyžičky a nie čiapku ako uvádzate. Tiež sme pozerali Vaše emailové konto ale ani pod ním neevidujeme žiadnu objednávku na čiapku. Pokúšali sme sa s Vami niekoľkokrát telefonicky spojiť bohužiaľ neúspešne, tiež sme Vám poslali email ani na ten ste nám nereagovali. Mrzí nás ak sa stala chyba pri vybavovaní Vašej objednávky avšak nevieme pri akej nakoľko objednávku na čiapku pod Vaším kontom nemáme. Prosím kontaktujte nás na našej infolinke alebo nám odpíšte na email a určite vybavíme toto nedorozumenie.
S pozdravom
Feedo.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- Rýchle dodanie
- Tovar pekný
- Clubové ceny nefungujú
Tovar pekný. Napriek prihláseniu do svojho účtu mi nezapočítava clubové ceny
Reakcia obchodu Feedo.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za nákup a recenziu.
Sme radi, že sme Vás mohli potešiť a všetko zvládnuť k Vašej spokojnosti.
Poprosíme Vás kontaktovať našu zákaznícku podporu, kde situáciu preveríme.
Ďakujeme za pochopenie
Feedo.sk -
Neodporúča obchod
- Personal
Veľký výber tovaru, žiaľ, personál na pokladni bol veľmi otrávený mojimi otázkami keď som sa začala informovať o tovare, na predajni som bola sama s predavajúcou. Nechcela sa mi venovať. Predajňu už nenavštívim.
Reakcia obchodu Feedo.sk
Dobrý deň,
ďakujeme Vám za hodnotenie.
Veľmi nás mrzí Vaša skúsenosť na predajni. Celá situácia bola odovzdaná vedeniu a budeme dbať na to, aby sa situácia neopakovala. Veľmi radi by sme vzniknutú situáciu vyriešili individuálne k Vašej spokojnosti a boli by sme radi, keby ste nás kontaktovali na [email protected].
Ďakujeme za pochopenie a ešte raz sa Vám ospravedlňujeme.
Feedo.sk -
Neodporúča obchod
- Rychle dodanie
- Komunikacia obchodu
- Posielaju prestarnutu vec
- Treba si kontrolovat ucet ci vratia peniaze za uznanu reklamaciu
Tovar - play doh vinci, bol stary, nedalo sa s nim pracovat. Stvrdnuta hmota. Poslane na reklamaciu, ktora bola uznana. Avsak peniaze nevratene.
Reakcia obchodu Feedo.sk
Dobrý deň,
ďakujeme Vám za recenziu a spätnú väzbu.
Celú situáciu sme preverili a zistili sme, že bol dobropis preplatený dňa 3.11.
Pokiaľ Vám platba nedorazila, kontaktujte prosím zákaznícku podporu na e-maile: [email protected] alebo telefónnom čísle +421 220 570 888, kde kolegovia situáciu obratom preveria.
Ospravedlňujeme sa Vám a budeme dbať na to, aby sa situácia neopakovala.
Feedo.sk