Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Bordel v objednávkach

    Objednané fotky dodali až po osobnej návšteve predajne týždne po objednávke. Síce milí, ale dezorientovaní predavači fotky vytlačili a ospravedlnovali sa za debilný objednávkový systém, ale bohužiaľ neodporúčam na nič iné ako vydané miesto packety.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Rýchla a promptná komunikácia.
    • Ponúkajú tovar, ktorý nevedia dodať.

    Obchod po krátkom čase zrušil objednávku, lebo inzerovaný tovar nevedeli dodať. Ponúkli iné alternatívy, o ktoré som nemal záujem. Komunikáciu zo strany obchodu hodnotím kladne, ale považujem za veľkú chybu ponechať si v aktuálnej ponuke tovar, ktorý nedokážete dodať!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    bez komentára

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Neskutočne dlhá dodacia doba napriek tomu, že tovar bol vo webshope uvádzaný, že je skladom.
  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar zatiaľ neprišiel. Neviem ani reálny termín dodania. Na teraz preto nemôžem hodnotiť tento nákup kladne.

    Reakcia obchodu FaxCopy Pro

    Zákazník si objednal nový fotoaparát EOS R7, ktorý sa začal koncom júla predávať. Dodávky priamo od Canonu sú veľmi obmedzené (len niekoľko ks mesačne) a taktiež nám Canon nepotvrdil presný termín dodania. Zákazníkov samozrejme vybavujeme ihneď v poradí, v ktorom nám dorazia objednávky a tiež fotoaparáty.

  • Mate moznost objednat tovar,ktory realne ponuknut nemozete a potom mi vola kvoli tomu vas zamestnanec. Jasne,ze to nie je jeho chyba.

    Reakcia obchodu FaxCopy Pro

    Tovar nie je dostupný u dodávateľa. Preto nevieme vybaviť objednávku a o tejto skutočnosti sme zákazníka informovali. Na našom webe je aj informácia o aktuálnom stave tovaru na sklade. Preto sa zákazník vie rozhodnúť, či urobí objednávku, aj keď nemáme tovar na sklade, a čakať kým bude dostupný. Akonáhle dostaneme tovar od dodávateľa, zákazníkovi tovar zasielame.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neboli schopný splniť objednávku. Pri vysvetľovaní zjavne klamali a vyhovárali sa na svojho dodavateľa že si veci neplní.

    Reakcia obchodu FaxCopy Pro

    Každú zákazku sa snažíme vybaviť k spokojnosti zákazníka. Objednaný tovar sme nemali na sklade a nemal ho ani náš dodávateľ (jediný autorizovaný dodávateľ pre SR). Po konzultácii s dodávateľom sme zákazníka informovali o predpokladanom termíne dodávky, ktorý bohužiaľ v dnešných časoch nedostatku tovaru a problémov s dopravou nebol dodávateľ schopný dodržať. Preto sme tovar zatiaľ nedodali ale naďalej je z našej strany ochota a možnosť tovar dodať, keď príde na sklad. Objednávku sme zrušili na základe požiadavky zákazníka, ktorý nebol ochotný čakať. Je nám to ľúto, ale v tejto dobe je veľký problém s termínmi dodávok tovaru, ktoré nevieme ovplyvniť a ani naši dodávatelia.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • nemozny priamy nakup digitalnych fotografii online
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar som objednal a zaplatil 2.11., vybral som si doručenie na predajňu. Od obchodu mi prišlo obratom potvrdenie objednávky a potvrdenie o zaplatení. O tom, kedy by mal byť tovar doručený ani slovo.
    Dňa 5.11. som sa zastavil na predajni, či moja objednávka nedošla, predsa len išlo o vec, ktorá by mohla byť bežne na predajni. Predavačka mi povedala, že kuriér jej v ten deň už prišiel a ak som nedostal spravu o tom, že si môžem objednávku vyzdvihnú, tak ju nemá. V počítači ani fyzicky to nekontrolovala. Dodala, že objednávky s vyzdvihnutím v obchode sú vyvabované do 5 pracovných dní.
    Dnes je 9.11. a heureka ma oslovila, aby som obchod hodnotil - dnes je šiesty pracovný deň od objednávky a ja od obchodníka nemám žiadne ďalšie správy o tom, v akom stave je moja objednávka a kedy mi bude doručená.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Prišla mi polovica fotiek za ktoré som zaplatil.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • ziadna reakcia na moju komunikaciu
  • Neodporúča obchod

    10 %

    v ponuke majú tovar, ktorý nemajú k dispozícii

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • žiadna

    doteraz mi nevrátili peniaze za zrušenú objednávku!!!

  • Neodporúča obchod

    50 %

    V ten istý deň (štvrtok večer) som objednala aj z iných obchodov tovar ktorý mi bol doručený už v pondelok/ utorok, od FaxCopy tovar ešte stále nemám a je štvrtok ráno.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Po objednaní volali že výrobok mi bude doručený neskôr ako sľúbili pri objednávke. Výrobok prišiel s poškodeným displayom a nepracoval správne. Výrobok nechceli na predajni zobrať spät a vrátiť peniaze, zobrali ho na reklamáciu a že do 30 dni sa vyjadria. Nemám ani výrobok ani peniaze. Ľutujem, že som si vybrala tento obchod.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Zavolal mi chlapik z eshopu a vravel ze to tu bude na druhy den co sa nestolo a inac som spokojny zo vsekym

    Reakcia obchodu FaxCopy Pro

    Dobrý deň,
    zákazníkovi volal náš zamestnanec v pondelok 25.1. a informoval ho o doručení tovaru na pobočku v Žiline 26.-27.1. Tovar bol odoslaný v pondelok 25.1. z Bratislavy do Žiliny. Na druhý deň 26.1. bol tovar pripravený na pobočke v Žiline a zákazník bol o tom 11:57 upovedomený SMS-kou aj e-mailom.Zákazník dával hodnotenie produktu, lebo sa mu výkon svetla zdal slabý, a preto zo strany zákazníka sa nejedná o hodnotenie obchodu ale produktu.

    FaxCopy Pro

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Na stránke predajca písal, že tovar je dostupný a po niekoľkých dňoch od objednávky napísali, že tovar nemajú a ani mať nebudú...

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Komunikácia pri sprostredkovaní tovaru bola bezproblémová a rýchla. Tovar bol v poriadku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • žiadna mi nenapadá
    • Komunikácia na internetovej stránke cez chat bola výborná, pracovník reagoval okamžite a zodpovedal čo bolo treba. Tento pozitívny dojem ale úplne pokazil drzý predavač na kamennej predajni na Vajnorskej pri osobnom vyzdvihnutí tovaru.

    Tovar (fotoaparát Fujifilm X-T3 telo za 1000 EUR) objednaný cez e-shop s vyzdvihnutím v kamenne predajni na Vajnorskej ul. v Bratislave. Objednával som vo Faxcopy kvôli aktuálne nižšej cene oproti iným obchodom. K negatívnej recenzii ma priviedol drzý a neschopný predavač. Po mojom pozdrave "Dobrý deň" a jeho "Dobrý" som chvíľu stál pri pulte a čakal kým si dopozerá či doťuká niečo na počítači, ale to je ok. Potom sa postavil a pozeral na mňa bez slova. Po pár sekundách mi došlo, že sa asi nepovie "prosím" alebo "nech sa páči", alebo "ako vám poslúžim", alebo "čo môžem pre vás urobiť" atď., tak som povedal, že "mám tu objednávku". On na to niečo také ako "No dobre ale však nejaké meno!" Tak som povedal a on vytiahol škatuľu, ale hneď vidím, že je iná ako by mala byť. Objednal som totiž telo fotoaparátu a krabica bola telo + objektív 16-80. Tak som povedal, že som si neobjednal set s objektívom, ale iba telo, a že to je asi nie je moja krabica. Predavač na to drzým štýlom v zmysle ako že hovorí s idiotom, ktorý ho otravuje debilnými otázkami mi odpovedal, že objektív je predaný a že mi predáva len telo ako som si objednal. To už vo mne kypela žlč z toho drzého kreténa a mal som veľké podozrenie z neserióznosti obchodu a že čo mi vlastne chcú predať, tak som prešiel na ráznejší tón a zažiadal som otvoriť krabicu. Zároveň som sa spýtal či ide o nový tovar a či nie je vrátený. Opäť drzo a urazene odpovedal, dávajúc mi najavo, že komunikuje s blbcom, v zmysle "tsss, samozrejme, že je nový, nie je vrátený". Vidím ale v krabici návod, bielu knižku, ako je celá upatlaná od špinavých odtlačkov rúk. Hovorím, že "ten návod je celý špinavý, je to to určite nový produkt, naozaj nie je vrátený alebo niečo podobné?" Na to začal prstami akože čistiť ten špinavý návod a drzým štýlom povedal, že "no tak to asi museli ten návod chytiť do rúk, keď vyberali ten objektív, nie?" To už som mal chuť mu povedať, že nech si tovar strčí do ri.. a že nemám záujem. Ale premohol som sa, lebo som túžil po tom foťáku, na ktorý som si našetril, hoci celá radosť z toho už bola preč. Nakoniec som tovar zobral. Predavač videl, že som už riadne vytočený, tak zmenil trochu komunikáciu, dokonca, keď som ho požiadal, či mi dá aj tašku, tak vyhrabal nejakú papierovú použitú z pod pultu a dal mi.
    Keďže som bol mimoriadne rozčúlený, našiel som si na webe faxcopy tel. číslo na sťažnosti. Dotyčný pán ma vypočul, ospravedlnil sa a povedal, že to prešetrí, za čo mu ďakujem.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávku mi bez udania dôvodu obchod zrušil. Ak je to pre dlhodobú nedostupnosť tovaru, prečo tovar na stránke ponúkajú?