Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar doteraz nedorazil, ani nebol vyexpedovaný. A nikto sa ani neunával ma kontaktovať, čo sa deje s objednávkou. A to som zaplatil dopredu.

    Reakcia obchodu Farmár & Majster

    Dobrý deň, Vážený zákazník,
    mrzí nás Vaša nespokojnosť. Vami zvolený tovar bol bohužiaľ vypredaný a nevedeli sme ho objednať ani od dodávateľa. Objednávka bola stornovaná o čom sme Vás informovali prostredníctvom e-mailu a automaticky bola aj Vaša platba vrátená späť na kartu, z ktorej ste objednávku uhrádzal. Opätovne Vás prosíme, ako sme Vás prosili prostredníctvom e-mailu, aby ste si prezreli doručenú poštu, príp. spam a preverili vrátenie platby cez výpis.
    V prípade potreby nás kedykoľvek kontaktujte, sme tu pre Vás.
    S úctou
    Farmár Majster

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • Tovar zakúpený nemá hrúbku 8 mm ale 4 mm

    Reakcia obchodu Farmár & Majster

    Dobrý deň, vážený zákazník,
    ďakujeme za Vašu recenziu. Mrzí nás, že tovar nesplnil Vaše očakávania. Podľa našich kontrol produkty spĺňajú požadovanú hrúbku, avšak mohlo prísť k chybnému baleniu od dodávateľa. Pokúšali sme sa Vás kontaktovať telefonicky aj emailom s ponukou výmeny, no bez odozvy.
    Prosíme, kontaktujte nás na [email protected], aby sme mohli situáciu vyriešiť k Vašej spokojnosti.
    Ďakujeme za pochopenie, záleží nám na spokojnosti zákazníkov.
    S úctou
    Farmár Majster

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Obiednavka bola dorucena,ale bola poskodena.cize na produkte bola od vasej strany poskodena a nefunkcna a moja priatelka bola noc sklamana ze lavicka sa neda pouzit,len do pece na zakurenie na zimu,lebo bola poskodena noha(zlonena noha na jednej stojnici lavicky)a ja som za to vyjebal za vas produkt 50€ a hovno s toho.dakujem haha a uz si u vas nic neobiednam a nikomu Vas nebudem odporucat...dakujem za nic...

    Reakcia obchodu Farmár & Majster

    Dobrý deň, vážený zákazník,
    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Ešte raz sa ospravedlňujeme za problém s doručením poškodeného tovaru.
    Sme radi, že sme situáciu mohli vyriešiť počas telefonického rozhovoru k Vašej spokojnosti výmenou za nový kus tovaru a darčekom ako formou ospravedlnenia, ktorý Vás dúfame potešil.
    Ďakujem Vám za trpezlivosť a porozumenie počas celého procesu. Ak budete mať v budúcnosti akékoľvek otázky alebo požiadavky, neváhajte nás kontaktovať.

    S úctou
    Farmár Majster

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dlhá lehota vybavovania objednávky.
    • Na faktúre je uvedený deň objednávky, čo skracuje reklamačnú lehotu, ak sa neskoro doručuje. Z ČR prichádza tovar rýchlehšie.

    Reakcia obchodu Farmár & Majster

    Dobrý deň, vážený zákazník,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za dlhú dobu dodania. Mrzí nás Vaša nepríjemná skúsenosť.

    V procese spracovania Vašej objednávky sme museli tovar objednať z dodávateľského skladu, čo predĺžilo jej vybavenie. Vážime si Vaše upozornenie na systémovú chybu v dátume na vystavenej faktúre,.

    Vaša spokojnosť je pre nás prioritou a podnikneme kroky k zaisteniu rýchlejších dodávok.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom
    Farmár Majster