• Neodporúča obchod

    10 %

    • Maju napisane dorucenie 2-4 dni, potrebovala som darcek na oslavu, objednala som tyzden dopredu no uz skoro 2 tyzdne a darcek neprisiel, takze ak este pride, nepreberiem, je mi na nic uz.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dlho trvá dodanie tovaru
  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Dlheeee cakanie uz je to 10 dni a stale cakam
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neviem co sa stalo ale tovar mi nebol doručeny ani žiaden meil či alebo kedy mi bude tovar doručený

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadne
    • Mizerná komunikácia
    • Nedodržanie termínov
    • Po zúfalom spojení mi ani nevedeli povedať kedy mi doručia tovar
    • Žiadna snaha o riešenie

    NEDOPORUČUJEM !!! Na uvedenom čísle nik neberie telefón. Po dvoch dňoch, po nimi deklarovanom najpozdnejšom dodaní, sa mi podarilo spojiť s nejakým zamestnancom hovoriacim viac po
    poľsky ako po slovensky, ktorý však nič nevedel. Potreboval som to ako darček. Nevidel som žiadnu snahu o riešenie. Sú OTRASNÍ !!!

    Reakcia obchodu Euroshop.eu

    Vážený Zákazník,
    Ospravedlňujeme sa za meškanie dodávky. Našťastie sa takéto situácie stávajú len zriedka. Záleží nám na včasnom dodaní tovaru a správnom fungovaní obsluhy predajného procesu. Pozývame Vás na ďalšie nákupy, tentoraz to bude určite oveľa lepšie.
    S pozdravom,
    Tím NovéFarby.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Dodanie po Vianociach

    Reakcia obchodu Euroshop.eu

    Vážený zákazník, pre obchody aj kuriérske služby predvianočné obdobie je náročné. Ako obchod nemáme vlyp na kuriérsku spoločnosť a dátum doručenia.
    S pozdravom Euroshop.eu

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Dodali tovar s horšími parametrami ako sú uvedené na stránke obchodu

    Objednal som si IPL epilátor Braun 5001. Na stránke v popise výrobku (tak ako aj na iných e-shopoch) je uvedená životnosť 300000 zábleskov. Bol mi dodaný tovar, ktorý mal životnosť len 120000 zábleskov, čiže s viac ako o polovicu menšou životnosťou (modelová rada epilátora bola dobrá,išlo o nejakú staršiu generáciu modelu).
    Nakoľko mi bol dodaný výrobok s oveľa horšími parametrami ako som si objednával, bol som týmto zo strany e-shopu podvedený.
    Prečo som ho v zákonnej lehote nevrátil ? Objednával som ho tesne pred Vianocami, do Vianoc by som už nestihol objednať iný v inom obchode. Po Vianociach som ho nevrátil, lebo som nechcel obdarovanej osobe na Vianoce hovoriť aby ho nerozbaľovala, pretože ma obchod oklamal a chcem ho vrátiť.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar ktorý som objednal futbalovú loptu ešte nedorazil a aj tak už je po Vianociach
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednal som si tovar potvrdenie objednavky mi prislo tak som cakal kedy pride mail ze tovar odovzdali dopravcovi 4 dni nic tak som volal a dozvedel som sa ze objednavka bola zrusena ziadny mail o zeuseni nic keby nezavolam cakam asi dosnes ...
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Po objednani tyzden pred vianocami mi neprisla ziadne info co sa deje s objednavkou, o dva dni som pisal ci je vsetko ok, odpisal mi ze ano a tovar bude na druhy den expedovany, na dalsi den mi volal odtial pan, ze tovar mi neposlu, ze naskor az v januari a ze ci chcem zrusit objednavku, ja ze ano. Nastaste som stihol do vianoc este objednat v inom obchode..

  • Neodporúča obchod

    • V mojom prípade nefungovalo odoslanie objednávky online na stránke e-shopu, musela sa objednávať prostredníctvom emailu
    • Viacnásobné potvrdzovanie objednávky - príde email, kde treba ešte raz potvrdiť, že si tovar naozaj objednávate - čo môže zákazník aj prehliadnuť a čakať na tovar v domnení, že už má objednané
    • Až po potvrdení objednávky cez potvrdzujúci mail mi volal pracovník e-shopu, že moju objednávku rušia, pretože tovar nemajú

    Za mňa negatívna skúsenosť

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nespolahlivy
    • Klamu
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • ak im píše, že tovar je na sklade a vy im zaň zaplatíte, stále to neznamená, že na tom sklade reálne aj niečo je

    Reakcia obchodu Euroshop.eu

    Vážený zákazník,
    ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti a ďakujeme Vám za konštruktívne pripomienky. Budeme ich brať do úvahy. Znova Vás pozývame do nášho obchodu.
    S pozdravom
    Tím EuroShop.eu

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • cena
    • Objednávku treba potvrdzovať cez e-mail aj potom čo bola vopred cez internet kartou zaplatená to je velmi divné. Otrasná komunikácia resp. nekomunikácia o dodávke.

    Reakcia obchodu Euroshop.eu

    Vážený zákazník,
    ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti a ďakujeme Vám za konštruktívne pripomienky. Budeme ich brať do úvahy. Znova Vás pozývame do nášho obchodu.
    S pozdravom
    Tím EuroShop.eu

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Cena
    • Pokazeny termostat na rure - predajca navrhuje vrátenie tovaru a následne zaslanie do servisu + čakacia doba na vyjadrenie servisu, preplati kuriera, co by bolo v poriadku. Problem je, ze tovar (sporak) treba zdemontovat a zabalit, ako bol povodne zabaleny na prepravu. Samozrejme, ze obalovy materiál uz nemam. Montaz sporaku do linky trvala cca 3 hodiny, nutná je demontaz (montaz samozrejme bola platena). Navrhovala som, aby sa výmena termostatu urobila na mieste, ale predajca je ochotný preplatit 45Eur, pritom náklady na opravu su ale predbezne 70-80Eur (podla vyjadrenia servisneho technika). Takze bud si zaplatim 25-35 Eur za opravu NOVEHO sporaka, alebo budem 3 hodiny demontovat a balit sporak a nakoniec budem neviem kolko bez sporaku vobec. Výmena kus za kus samozrejme nie je možná. Celkovo nespokojnost.

    Pokazeny termostat na rure - predajca navrhuje vrátenie tovaru a následne zaslanie do servisu + čakacia doba na vyjadrenie servisu, preplati kuriera, co by bolo v poriadku. Problem je, ze tovar (sporak) treba zdemontovat a zabalit, ako bol povodne zabaleny na prepravu. Samozrejme, ze obalovy materiál uz nemam. Montaz sporaku do linky trvala cca 3 hodiny, nutná je demontaz (montaz samozrejme bola platena). Navrhovala som, aby sa výmena termostatu urobila na mieste, ale predajca je ochotný preplatit 45Eur, pritom náklady na opravu su ale predbezne 70-80Eur (podla vyjadrenia servisneho technika). Takze bud si zaplatim 25-35 Eur za opravu NOVEHO sporaka, alebo budem 3 hodiny demontovat a balit sporak a nakoniec budem neviem kolko bez sporaku vobec. Výmena kus za kus samozrejme nie je možná. Celkovo nespokojnost. Pred kupou si treba poriadne nastudovat podmienky reklamacie a pripadne si predom vykomunikovat reklamacne postupy.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Cena
    • Komunikacia
    • Objednavku treba navyse potvrdit emailom, napriek tomu, ze ju potvrdite on-line a za tovar zaplatite kartou.

    Obchod postupuje nestandardne - vsetko je ok s vyberom tovaru, dopravy, sprocesujete platbu kartou a spolahnete sa, ze uz tovar k vam ide. Ale v tomto pripade nie. Treba este potvrdit email od predajcu, ktory mi skoncil v spame a ani som netusil, ze take nieco bude este potrebne.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Telefonicky ma kontaktovali, že tovar nie je možné dodať, napriek tomu majú stále uvedené, že majú tovar skladom, čo je zavádzajúca informácia.

    Reakcia obchodu Euroshop.eu

    Vážená Zákazníčka,
    umývadlo, ktoré ste si objednali, bolo dočasne nedostupné. Po krátkej prestávke je tento výrobok
    opäť dostupný v predaji. Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti a pozývame Vás do nášho obchodu na
    ďalšie nákupy.
    Tím EuroShop.eu

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Volala som obchod, aby my potvrdili že daný tovar je taky istý ako na stranke- čo my potvrdili. Pri obdržaní tovaru som zistila, že tovar vyzerá sa inak ako na stránke. Tovar som poslala späť, ale peniaze zatiaľ mi nevrátili.
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Nedodali tovar ale asi naozaj preto ze sa snazia ponukat kavovary v eshope asi na farby ;)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    TOVAR SOM ESTE ANI PO 10 DNOCH NADOSTAL HOCI NA WEBE JE NAPISANA doba dodania 2az4 dni neodporucam.

    Reakcia obchodu Euroshop.eu

    Vážený zákazník,

    prosíme Vás o súrny kontakt s naším zákazníckym oddelením. Zistíme, prečo je doručenie Vašej zásielky oneskorené. Chybu napravíme tak rýchlo, ako sa len dá.

    S pozdravom,
    Tím NoveFarby.sk