Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nedodali objednaný tovar

    Reakcia obchodu Eshopist.sk

    Dobrý deň,

    vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Vianočný stromček ste objednali po novom roku, kedy sme Vás kontaktovali, že tento stromček bol vyradený z predaja a boli Vám ponúknuté alternatívy s 50 percentnou zľavou. Nevybral ste si však žiadnu z nich a žiadal ste objednávku zrušiť. Preto nás táto situácia mrzí dvakrát, keďže sme sa Vám snažili ponúknuť alternatívu za výhodnú cenu.

    Ďakujeme za pochopenie

    Eshopist.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednané dva týždne dozadu a tovar nikde :))

    Reakcia obchodu Eshopist.sk

    Dobrý deň,

    mohli by ste nás prosím kontaktovať na našom emaily [email protected] alebo na tel.čísle +421 233 056 856? Snažili sme sa Vás kontaktovať, avšak nepodarilo sa nám to napriek viacerým pokusom.

    Ďakujeme

    Eshopist.sk

  • Balík mi ešte vôbec nedorazil, som sklamaná

    Reakcia obchodu Eshopist.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že sa na Heureke objavujú aj recenzie, ktoré nie sú založené na pravde. Dňa 17.11. ste si objednali produkt z nášho eshopu s platbou na bankový účet. Keďže Vaša platba nedorazila do 3 pracovných dní, bol Vám poslaný automatický email s výzvou na úhradu. Vaša platba dorazila dňa 24.11. bez zadaného variabilného symbolu, ale napriek tomu sme ešte v ten deň produkt odoslali na Vašu adresu. Doručený bol dňa 27.11. spoločnosťou GLS.
    Napriek tomu ste nám napísali negatívnu recenziu, pričom z našej strany bolo splnené všetko bez akéhokoľvek pochybenia. Počas telefonického rozhovoru ste nám sľúbili recenziu zmazať, avšak nestalo sa tak.

    Ďakujeme za pochopenie

    Eshopist.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • tvaria sa, ze tovar odoslali no objednavka nikde a v reali mate blokovane peniaze 2 tyzdne a tovar nikde

    Reakcia obchodu Eshopist.sk

    Dobrý deň,

    vzniknutá situácia nás veľmi mrzí, produkt bol objednaný 1.2., fyzicky odoslaný 6.2. prostredníctvom spoločnosti GLS. Pri preprave však prišlo k poškodeniu zásielky, na základe čoho ju GLS stoplo, podržalo na depe pár dní a následne vrátilo k nám na sklad. Medzičasom ste nás kontaktovali, kde je Vaša zásielka, na čo sme odpovedali, že situáciu riešime s GLS. Po tom, ako bolo jasné, že produkt nemôžeme opakovane odoslať, sme odoslali nový kus. Po odoslaní následne prišlo k zrušeniu objednávky z Vašej strany. Žiadne peniaze sme Vám neblokovali, zadali ste si platbu cez splátkovú spoločnosť Ahoj s odkladom o 30 dní, kde za tovar zaplatíte až 30 dní po fyzickom doručení.

    Ďakujeme za pochopenie, mrzí nás, že ste boli nespokojný.
    Eshopist.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Katastrofálny stav objednávky
    • Zlá komunikácia
    • Dlhá doba dorucenia
    • Nekvalitny tovar

    Objednavka prisla v hroznom stave, keby mozem, hned pridam fotografiu, absolutne tam nedvihaju telefon, komunikacia na bode mrazu…

    Reakcia obchodu Eshopist.sk

    Dobrý deň vážená pani Marcineková,

    mrzí nás Vaša recenzia, avšak musíme povedať, že sa nezakladá úplne na pravde. Produkt od nás ste objednali v období medzi Vianocami a Novým rokom, s dodacou dobou 14 - 21 dní. Tovar dorazil za necelé 2 týždňe, čo znamená, že bol doručný ešte skôr, ako je na webe deklarované. Bol odoslaný v 100 percentnom stave, bohužiaľ sa počas dopravy prostredníctvom kuriérskej spoločnosti poškodil, čo sa udialo nie naším zavinením. Obratom sme Vám ponúkli nový produkt / náhradné diely, čo ste odmietla a žiadala ste zvoz + vrátenie peňazí. Zvoz sme Vám poskytli zadarmo (t.j. na naše náklady) a hneď na druhý deň po doručení vráteného tovaru na náš sklad sme Vám vrátili peniaze. Čo sa týka komunikácie - na všetky Vaše maily a telefonáty bolo odpovedané.
    Mrzí nás Váš postoj, keďže sme situáciu s poškodením tovarom riešili promptne a maximálne proklientsky.

    Eshopist.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Recenze byla smazána, neboť se nejednalo o hodnocení obchodu, nýbrž splátkové společnosti.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednany tovar takmer za 3.tyzdne este stale nemam.......

    Reakcia obchodu Eshopist.sk

    Dobrý deň vážený p.Ungvarský,

    táto recenzia nás veľmi mrzí, keďže sa nezakladá na pravde. Produkt ste si objednali dňa 11.8 s tým, že doba doručenia bola do 3 týždňov. Produkt sme doručili prodtredníctvom GLS dňa 31.8., čo je stále pod deklarovanou maximálnou dobou doručenia.
    Dvakrát sme spolu volali, poslali Vám návod na zmenu recenzie a potvrdili ste nám, že požiadate Heureku o zmazanie recenzie, keďže všetko bolo, ako malo byť. Veľmi nás mrzí táto recenzia, keďže sa nezakladá na pravde.

    Ďakujeme za pochopenie
    Eshopist.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.