Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    na stránke píšu skladom a potom vraj výrobca nestíha

    Reakcia obchodu Eshopist.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme veľmi pekne za recenziu. Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Tak, ako sme Vás informovali aj prostredníctvom telefonátu, skladové zásoby máme priamo napojené na našich dodávateľov, ktorý ich pravidelne aktualizujú. Bohužiaľ, niekedy príde v sklade k nezrovnalosti, čo bol aj tento prípad. Následne čakáme na vyjadrenie dodávateľa k vzniknutej situácii a potom, ak vieme, že produkt nevieme dodať informujeme postupne všetkých zákazníkov o situácii.
    To bol aj tento prípad, zákazníkov sme postupne na základe zoznamu kontaktovali a informovali o probléme s dodaním produktu.

    Momentálna situácia je žiaľ komplikovaná kvôli ešte stále prebiehajúcej situácii a taktiež niekoľko násobne drahšej doprave. Produkt sme nemali uvedený ako skladom a hneď ako sme obdržali informáciu o nedostupnosti sme Vás kontaktovali a ponúkli Vám podobný produkt, ktoré ste však odmietli.

    Ďakujeme
    S pozdravom
    Eshopist.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ospravedlňujem sa za negatívne hodnotenie, no myslím, že na tomto eshope som nakupovala posledný krát. Minulý týždeň mi prišla sms s tým, že mi bude doručená zásielka 4.3. Medzi 9.30-12.00. Čakali sme kuriéra celý deň. Následne mi prišiel mail s tým, že objednávka príde v iný termín. Na ďalší deň, že bola ešte len vyexpedovaná. Myslím, že toto by sa stavať nemalo.

    Reakcia obchodu Eshopist.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie. Na základe čísla objednávky bola zadaná 23.2. s dostupnosťou do 14 pracovných dní. K Vašej zásielke bol vytvorený štítok cez GLS 3.3, následne bol balík fyzicky odovzdaný prepravcovi 5.3. V tejto sms správe Vám prišlo aj track číslo, na základe ktorého si viete svoj balíček vyhľadať a skontrolovať jeho polohu. Mrzí nás, ak táto informácia bola pre Vás mylná.
    Ak Vám od kuriérskej spoločnosti prišla správa s konkrétnym termínom doručenia k Vašej zásielke skôr, ako sme ju fyzicky odovzdali, budeme radi ak nám pošlete jej printscreen termínom doručenia a radi vec posunieme na riešenie kuriérskej spoločnosti.
    My, ako eshop sme si svoju povinnosť splnili a balík sme Vám zaslali v uvedenom termíne, na základe sledovania bol k včerajšiemu dňu balík doručený.

    Ďakujeme a želáme pekný zvyšok dňa
    Eshopist.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Prešlo už dvanásť dní...,a tovar nikde

    Reakcia obchodu Eshopist.sk

    Dobrý deň,

    Vaša objednávka bola spracovaná 10.2. a tak, ako sme Vás informovali aj prostredníctvom sms, Váš balík bol 10.2. odovzdaný kuriérskej spoločnosti DPD.
    V tejto sms správe Vám prišlo aj track číslo, na základe ktorého si viete svoj balíček vyhľadať a skontrolovať jeho polohu.

    V tomto prípade bola však zásielka od 11.2. na ceste, takže problém vznikol na strane kuriérskej spoločnosti, ktorú sme v tomto smere kontaktovali a žiadali vyjadrenie k problému a prečo nebol balík doručený klientovi.
    Podľa ich informácii zabudli balík na prepravnom uzle vo Zvolene, ale svoje pochybenie hneď napravili a zásielku Vám hneď nasledujúci deň v poriadku doručili.
    Pokúšali sme s Vami spojiť mailom aj telefonicky a ospravedlniť sa Vám za vzniknutú situáciu a tiež Vám objasniť ako problém vznikol, bohužiaľ neúspešne.

    My ako eshop sme si svoju povinnosť splnili a balík sme Vám zaslali v termíne, problém vznikol u kuriérskej spoločnosti, kde už danú situáciu nevieme ovplyvniť.
    Prebieha u nás kontrola doručených balíčkov, ale k tomuto kroku prichádza postupne s týždenným odstupom, preto sme vo Vašom prípade ešte nemali ako zistiť, že DPD Vám balík nedoručilo.
    Preto si myslíme, že Vaša recenzia nie je objektívna. V tomto prípade stačilo skontrolovať, kde sa Váš balík nachádza na základe track čísla a kontaktovať kuriérsku spoločnosť alebo nás, prečo je balík stále na ceste.

    Ďakujeme!

    Eshopist.sk

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Príspevok bol na židaosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Po 13 dňoch nič.

    Reakcia obchodu Eshopist.sk

    Dobrý deň,

    svoju objednávku ste u nás vytvorili 16.1.2021, dodacia doba tovaru, uvedená aj pod týmto produktom je 14 pracovných dní. O tejto skutočnosti Vás 26.1.2021 ešte raz, v mailovej komunikácii, informovala aj kolegyňa.
    Dodacia doba 14 pracovných dní uplynie 4.2.2021 (vo štvrtok). Váš tovar by mal doraziť dnes (pondelok), v priebehu dňa a následne ho posiela priamo Vám.
    Preto Vašej negatívnej recenzii nerozumieme a podľa nášho názoru nie je objektívna/pravdivá a našich zákazníkov len zavádza.

    Veľmi pekne ďakujeme!
    S pozdravom

    Eshopist.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zavádzanie

    Po objednaní a zaplatení tovaru, ktorý bol v tom čase dostupný, prišiel potvrdzujúci mail, že tovar bude doručený do 14 dní. Lenže tovar nechodil, tak som sa spýtal, v čom je problém, a zrazu vysvitlo,že tovar dostupný nie je a nevedno ani, kedy bude. Ak by som sa sám neozval, čakám tovar márne ktovie ako dlho. Objednávku som zrušil, peniaze mi vrátili do 3 dní. Suma sumarum, ide o nespoľahlivý e-shop proklamujúci zavádzajúce informácie, pričom zákazníka kontaktujú až po jeho výzve....

    Reakcia obchodu Eshopist.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme veľmi pekne za recenziu. Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Tak, ako som Vás informovala aj prostredníctvom telefonátu, skladové zásoby máme priamo napojené na našich dodávateľov, ktorý ich pravidelne aktualizujú. Bohužiaľ, niekedy príde v sklade k nezrovnalosti, čo bol aj tento prípad. Následne čakáme na vyjadrenie dodávateľa k vzniknutej situácii a potom, ak vieme, že produkt nevieme dodať informujeme postupne všetkých zákazníkov o situácii.
    To bol aj tento prípad, zákazníkov sme postupne na základe zoznamu kontaktovali a informovali o probléme s dodaním produktu.
    Na zozname ste boli aj Vy, ale skôr, ako Vás stihla kontaktovať kolegyňa ste sa ozvali sám.
    Nie je pravda, že ste nás kontaktovali až po uplynutí 14 dní, kedy Vám mal byť tovar dodaný. Objednávku ste vytvorili 4.1.2021 a dodacia doba 14 pracovných dní by uplynula 21.1.2021. Mailová komunikácia s informáciou, že Vám produkt nevieme dodať prebehla 12.1.2021.

    Nesúhlasíme s vyjadrením, že zákazníkov zavádzame. Ku všetkým objednávkam pristupujeme zodpovedne a svedomito.

    Ďakujeme
    S pozdravom
    Eshopist.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Píšete doba dodania 14 dni, prešlo 17 a nic žiadna komunikácia ani informácie o objednávke, katastrofa môj kocúr už vyškriabal všetky stoličky som z toho zhrozený

    Píšete doba dodania 14 dni, prešlo 17 a nic žiadna komunikácia ani informácie o objednávke, katastrofa môj kocúr už vyškriabal všetky stoličky som z toho zhrozený

    Reakcia obchodu Eshopist.sk

    Dobrý deň,

    vzniknutá situácia nás veľmi mrzí, avšak na stránke je uvedené 14 až 21 dní. Vaša objednávka bola urobená 18.12., čo je tesne pred Vianocami, kedy už nebolo možné tovar objednať, keďže výrobca má počas Vianoc až po Nový rok dovolenku. Škrabadlo je momentálne na ceste na náš sklad a bude doručené budúci týždeň.
    Za zdržanie sa ešte raz ospravedlňujeme.

    Ďakujeme
    Eshopist.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar bol zaplatený 10.12. Obchod nedodržal dodanie tovaru do Vianoc.

    Reakcia obchodu Eshopist.sk

    Dobrý deň,

    situáciu sme preverovali a Vaša platba bola doručená až po 15.12., kedy Vás kolegyňa kontaktovala, že zásielka už žiaľ nestihne byť doručená pred Vianocami. Vaša objednávka je na ceste na náš sklad a bude doručené budúci týždeň.
    Za zdržanie sa ešte raz ospravedlňujeme.

    Ďakujeme
    Eshopist.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som pri objednaní zaplatil a od vtedy žiadna komunikácia. Pri platení mali tovar skladom. Dnes je 14 dní od objednania a zaplatenia.

    Reakcia obchodu Eshopist.sk

    Dobrý deň,

    vzniknutá situácia nás veľmi mrzí, avšak Vaša objednávka prišla 15.12., kedy bolo komunikované, že tovar už nebude doručený do Vianoc. Na stránke máme všade uvedené, že objednávky doručejeme do 14 - 21 dní. Z dôvodu čerpania dovolenky v období Vianoc sa dodanie mohlo trochu natiahnuť, avšak stolička bude doručená na Vašu adresu najneskôr začiatkom budúceho týždňa. Preverovali sme to a z Vašej strane nebol zaznamenaný žiadny telefonický hovor alebo email.

    Ďakujeme za pochopenie
    Eshopist.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Cakanie na tovar

    Obchod nevie vyexpedovat zasielku uz 15 dni, na stranke pri danom produkte bola dodacia doba 5 dni.

    Reakcia obchodu Eshopist.sk

    Dobrý deň,

    vzniknutá situácia nás veľmi mrzí, avšak na stránke máme jasne uvedené, že objednávky doručejeme do 14 - 21 dní. Z dôvodu čerpania dovolenky v období Vianoc sa dodanie mohlo trochu natiahnuť, avšak škrabadlo bude doručené na Vašu adresu najneskôr začiatkom budúceho týždňa. Preverovali sme to a z Vašej strane nebol zaznamenaný žiadny telefonický hovor alebo email.

    Ďakujeme za pochopenie
    Eshopist.sk

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dotazník ohľadom spokojnosti nákupu prišiel skôr ako tovar. Dva týždne a tovar nikde, nikto sa neozýva nič takže absolútne neodporúčam.

    Reakcia obchodu Eshopist.sk

    Ďakujeme veľmi pekne za recenziu!
    Chcem sa Vám v prvom rade ospravedlniť, že sme platbu nezaznamenali ihneď.
    Bohužiaľ, systém pri nenahlásenej zmene spôsobu platby nevie automaticky platbu priradiť k objednávke. Preto Vašu objednávku označil statusom "zabudnutá platba".
    "Zabudnuté platby" manuálne kontrolujeme dvakrát za týždeň a tak sa nám Vašu platbu podarilo spárovať a Vašu objednávku evidovať, ale až o dva dni neskôr.
    Napriek tomu sme ale balíček stihli doručiť včas. Pri objednávaní produktu je uvedené, že tovar je skladom u dodávateľa do 14 (pracovných) dní. Balíček Vám bol doručený 16.11., čo je presne 14-ty (pracovný) deň odo dňa objednania.

    Myslím, že v tomto prípade ide len o nedorozumenie, čo nás veľmi mrzí. Dúfame, že tovar naplní Vaše očakávania a budete spokojná.

    Ďakujeme
    Eshopist.sk

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Vzhľadom že manuál k doručenemu produktu bol v Nemčine a požiadal som o preklad eshopist bol som uvedomeny že ho budem mať do konca týždňa, po dvoch týždňoch som musel znova písať pretože sa ku mne dovtedy nedostal len a v poznámke bolo uvedené presný dátum doručenia ale keďže eshopist asi poznámky k objednávke nečíta tak mi bol tovar doručený skôr, ako mal, tam po stačilo neprebrat tovar, kuriér nasraty ale poznačil si že to má byť iný dátum takže nedokážem tenti eshop odporučiť niekomu a už vôbec nie známemu.......

    Reakcia obchodu Eshopist.sk

    Ďakujeme veľmi pekne za recenziu.

    Mailom sme s Vami komunikovali 12.októbra, kedy Vám kolegynka odpovedala a informovala Vás, že priložený návod je od výrobcu v nemeckom jazyku, ale môžeme zadať požiadavku na preklad, ktorý bude trvať cca týždeň, plus-mínus pár dní v závislosti na objeme práce. Na tento mail ste už nereagovali a svoju požiadavku nepotvrdili. Napriek tomu sme ale požiadavku na preklad návodu zadali a bol Vám zaslaný včera v priebehu dňa (21.októbra), týždeň a dva dni po komunikácii s Vami, nie po dvoch týždňoch, ako uvádzate.

    Čo sa týka doručenia zásielky, za to sa Vám ospravedlňujeme, pochybenie vzniklo na našej strane.
    Zásielky, ktoré sa posielajú neskôr majú svoje vyhradené miesto v sklade, napriek tomu táto zásielka odišla skôr. Po zistení, sme kontaktovali kuriérsku spoločnosť, ktorá nás ale informovala, že už je všetko v poriadku a že dátum doručenia bol posunutý po Vašej komunikácii s kuriérom.

    Pri množstve objednávok, ktoré denne odídu sa môže stať chyba. Sú prípady, kedy to bohužiaľ neovplyvníme a zlyhá ľudský faktor, ale ak je to v našich možnostiach, snažíme sa takéto chyby napraviť a zákazníkov nezavádzať.

    Ďakujeme
    Eshopist.sk

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Žiadna komunikácia

    Reakcia obchodu Eshopist.sk

    Dobrý deň,

    Vašu objednávku ste vykonali 23.9., kedy Vám bola objednávka potvrdená. Na stránke je jasne uvedené, že tovar doručíme od 14 do 21 dní. V priebehu tohto obdobia Vám bol poslaný mail, kde bolo potvrdené, že tovar doručíme do 7 pracovných dní a v piatok 9.10. budeme tovar doručovať na Vašu adresu.
    Preverovali sme to a žiadne maily, ani telefonáty sme od Vás nezaznamenali.

    Ďakujeme
    Eshopist.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dodnes mi nebola dorucena moja objednavka, ked som telefonovala co je s nou, bolo mi oznamene, ze najneskor dnes mi pride odpoved, kedy bude tovar doruceny. Nestalo sa. Tovar bol skladom a mal byt doruceny do 14 dni, co bolo 22.09., dodnes 28.09. stale neviem ci a kedy tovar dostanem.

    Reakcia obchodu Eshopist.sk

    Ďakujeme veľmi pekne za recenziu.

    Mrzí nás to, ale na základe čísla objednávky náš systém žiadny mail od Vás neevidujeme. Je v našom záujme so zákazníkom komunikovať a všetky maily z predchádzajúceho dňa sú v nasledujúci deň spracované a teda je na ne odpovedané.
    Taktiež zákazníkov nezavádzame a informujeme o stave jeho objednávky, cez zákaznícky servis Vás kolegynka informovala, že nás to mrzí, ale s týmto tovarom máme u dodávateľa momentálne problém a príde nám až koncom tohto týždňa, kedy tovar hneď posielame Vám, takže začiatkom budúceho týždňa je u Vás.

    Ďakujeme
    S pozdravom
    Eshopist.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    S tovarom som nebola spokojna, nakolko v opise produktu bolo uvedene ze lavice su z kovu a dreva, ked nam prisli sme zistily ze opierky su z plastu. Nakolko kvalita produktu bola velmi niska, som hcela tovar vratit, ale na zakaznickej linke mi bolo povedane ze nakolko bol objednany na firmu moznost odstupit od zmluvu nebola. Pisala som aj dotaz na ktory doteraz mi nebolo odpovedane.

    Reakcia obchodu Eshopist.sk

    Dobrý deň,

    na Vašu správu sme reagovali hneď dnes ráno, keďže cez víkend zákaznícky podporu neposkytujeme, čo je aj uvedené na stránke.
    Taktiež sme Vám ponúkli zľavu 50 percent na produkt, čo ste prijali. Tovar spĺňa všetky parametre uvedené na stránke, avšak chceli sme Vám vyhovieť v prípade nespokojnosti.

    Ďakujeme
    S pozdravom
    Eshopist.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Obchod nereaguje na email ani na telefón, napriek mnohým volaním som sa dovolal len raz milá pani sa snažila zistiť stav mojej objednávky ale nevedela mi povedať viac akože je na externom sklade k dnešnému dňu nemám žiadnu inú odpoveď. Ani tovar.

    Reakcia obchodu Eshopist.sk

    Dobrý deň,

    vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. 12.8. sme Vás kontaktovali s informáciou, že tovar je momentálne nedostupný a zároveň, aby sme Vám ponúkli náhradný produkt. Viete nám prosím poskytnúť telefonický kontakt, z ktorého ste nás kontaktovali?

    Ďakujeme
    Eshopist.sk