Zobraziť recenzie

Recenziu na tento obchod môžu písať iba overení zákazníci - tým máte istotu pravdivosti recenzií. Hodnotenie je možné zadať vyplnením dotazníku spokojnosti, ktorý zákazníkom príde po nákupe. Viac o Overené zákazníkmi.

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Obchod otvorene komunikuje o skladovych stavoch. ma uvedene na svojich strankach kde sa tovar nachadza a za ako dlho vedia dodat.
    • Pokial to tak nie je, netvaria sa, ze su to ich vlastne skladove zasoby. Ale ze vam tovar zabezpecia a vybavia vam dodanie.
    • V pripade, ze je nejaka komplikacia, okamzite s vami komunikuju.
    • Jeden z ozaj mala, kde NEMATE pocit, ze nakupujete od priekupnika, ktory nema nic skladom, ale TVARI sa tak, ktory si dal zbuchat eshop za par dni a jediny jeho zaujem su peniaze…

    V terajsej dobe, ked je eshopov riadenych z garaze alebo obyvacky je SmarwWear jeden z ozaj mala, ktory so zakaznikom riesi predaj a dodanie realne. Nie ste to vy, kto musi patrat po tom kde, kedy a ci vobec tovar ku vam pricestuje. Nie ste to vy, kto musi eshop 3x ziadat o vratenie penazi, lebo vam nevedia dodat tovar. Za posledne 4 mesiace sme mali 5 z 20-tich nakupov neuspesnych a jedine Smartwear a Zoomy s nami normalne komunikovali, ze co sa deje..

  • Odporúča obchod

    100 %

    Mozem iba potvrdit rychlost a pohotovost pri objednavkach..

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Veľmi dobrá komunikácia s rýchle vybavenie objednávky.
  • Odporúča obchod

    100 %

    všetko ok

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Velmi rýchle doručenie, na druhý deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Majú tam neporiadok nevedia čo sa dá objednať a čo už dodavateľ
    • nieje schopný dodať.

    Objednal som si tovar zaplatil som cez Go pay tovar mi nedodali, lebo s prekvapením zistili že už ho dodávateľ dávno nemá skladom a už je viac ako týždeñ od objednávky a peniaze sa mi nevrátili na účet na priek tomu že slubili že do troch dní ich mám na učte.

    Reakcia obchodu SmartWear.sk

    Aktualizované dňa 22.4.2024 v čase 9:03:

    Zákazník kontaktovaný a všetko odkomunikované do stavu:
    Napriek týmto výhradám k Vášmu vyjadreniu nemal som záujem znevážiť vašu a prácu vašich kolegov, vážim si Váš postoj a nevylučujem využitie vašich služieb v budúcnosti.

    Pôvodná odpoveď z 24.4.2024:

    Dobrý deň, p. Jurhirl,

    ďakujeme za hodnotenie nákupu a mrzí nás Vaša skúsenosť, ale prikladáme aj naše stanovisko.

    Dňa 11.04.2024 o čase 13:49:45 ste si objednal tovar Power Bank Romoss PEA60 60000 mAh, QC + PD, 22,5 W (čierna) https://eshop.smartwear.sk/power-bank-romoss-pea60-60000-mah--qc-pd--22-5-w--cierna/ Po prijatí objednávky sa všetky objednávky manuálne kontrolujú aby sa všetko riadne skontrolovalo a bolo na poriadku. Kolegyňa z fakturačného prišla na chybu a informovala Vás, že sa stala chyba a produkt sa vypredal, že stav overuje ešte na centrále aby Vám to nespôsobilo problém. Objednal ste si totižto posledný kus a toto je celkom problém. Všetko máme odladené na 100%, ale posledné kusy na sklade nám robia problémy. Už sme za to raz schytali negatívnu recenziu a pokúsim sa to aj sem ešte raz vysvetliť.

    Akonáhle máme posledný kus skladom, tak sa môže stať, že nám príde viacero objednávok na jeden produkt a jednoducho sa stane podobná chyba. Je to tak malá pravdepodobnosť, ale môže sa to stať najmä pri produktoch, na ktorý je vysoký dopyt. Prípadne storno objednávky, telefonické objednávky, zmena objednávky. Toto všetko ovplyvňuje sklad smerom do plusu alebo na nulu a tým, že máme sklad online, tak niekedy stačí pár sekúnd a môže sa stať, že na jeden produkt vznikne viac dopytov a vznikne podobná chyba. Sklad a e-shop máme plne synchronizovaný a dávame si enormne záležať na tom aby bolo všetko na 100%, pretože podobné problémy sú raz len problémy a to nechceme. Vo firme sme prešli aj na kvartálne inventúry, aby sme mali sklad v 110% kondícii. Posledné skladové kusy nám robia najväčší problém a popravde to nevieme úplne fixnúť. Snažíme sa to vždy aspoň riadne odkomunikovať a vysvetliť, aj keď to vrhá na nás zlé svetlo, ale s tým sa tu musíme naučiť žiť.

    Jedine možnosť je spraviť to, že ak bude posledný kus, tak ho radšej úplne vymazať na nulu aby sa zobrazoval stav "Predobjednávka - momentálne nedostupné" a to do vtedy kým hodnota skladu nepresiahne aspoň počet dvoch kusov a viac aby sme eliminovali podobné problémy. Jednoducho objednávky nám nabiehajú, zákazníkov pribúda a postupne musíme aj podobne veci fixovať čo nás v minulosti ani len nenapadlo, že by to mohol byť problém. Na webe riadime cez 30-tisíc produktov online. Stav skladu máme na eshope krásne zobrazený a aj to že ide o posledný kus na sklade. Snažíme sa zobrazovať reálny stav skladu. Ak je kusov menej ako 5ks, tak sa reálne zobrazuje aj reálny počet kusov na sklade - 5, 4 ,3 , 2 a 1. Vo vašom prípade sa zobrazoval 1ks. Riešením by mohlo byť aj možnosť zobrazenie stavu, že: "Pozor ide o o posledný kus na sklade a v čase vašej objednávky ho môže mať v košíku iný zákazník".

    Každopádne kolegyňa Vás o danej chybe informovala a za 1,5 hod. ste jej odpísal, že si želáte objednávku stornovať a platbu vrátiť. Kolegyňa Vám odpísala a platbu vrátila. Snažila sa ešte overiť stav na centrále, že by sme Vám ho stiahli, ale hneď ste odpísal, že si želáte storno. Keďže išlo o platbu cez platobnú bránu GoPay, platbu vrátila cez platobnú bránu - na kartu a informovala Vás - poslala Vám aj screenshoot, kde je zobrazenie doba cca 3 dní. Pozor toto nie je klasický prevod, ale vrátenie na kartu - pozrite si svoj výpis.

    Takže odmietame to vaše tvrdenie, že máme na firme neporiadok. Práveže si dávame na všetkom riadne záležať a mať vo všetkom poriadok a maximálne všetko riadne komunikovať. Fungujeme už roky, kto nás pozná tak vie. To že sa stala chyba s posledným kusom to pripúšťame.

    Ešte raz prijmite naše ospravedlnenie a plne Vás chápeme. Možno ste šiel na výlet a chcel ste mať powerbanku po ruke a zbytočne Vám vznikol problém, tak ste nám to dal aj pocítiť a to právom. U nás poskytujeme aj online podporu, tel. podporu, máme aj showroom a robíme aj recenzie na YT na priblíženie našej firmy a rôzne návody. Pokojne Vás pozývame. Ak pôjdete okolo pokojne Vám ukážeme našu firmu aby ste videl ako to u nás funguje a môžeme si dať spoločne kávu alebo čajík :-)

    Pevne veríme, že ak bude nejaké nabudúce, tak už u nás lepšie pochodíte :-)

    V prípade akýchkoľvek otázok sme plne k dispozícii.

    S pozdravom,
    Tím SmartWear s.r.o.
    T: +421 904 543 772
    [email protected] | www.eshop.smartwear.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    Uz som par krat od nich kupoval. Predtym nieco na dji air2s, spokojny som znovu. Komunikacia obchodu na vybornej urovni, mnohe e-shopy by sa mohli od nich ucit. Presna a vecna komunikacia. Smartwear ma navyse na YT aj slusne videa k DaVinci Resolve na dobrej urovni.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • velmi dobry ehop
    • ziadna
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Som veľmi spokojná s balíkom, ktorý mi bol doručený. Všetko prebehlo bez problémov. Produkt som v sekunde vyskúšala od nadšenia. Funguje podľa mojich predstáv.

    Ďakujem za príjemnú skúsenosť s Vašim obchodom, avšak verím a s určitosťou môžem už teraz povedať, že toto nie je moja posledná objednávka.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • spoľahlivosť
    • dobrá komunikácia
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Obchod velice rychle a kvalitně komunikuje, ceny naprosto bezkonkurenční, vstřícné jednání.

    S tímto obchodem jsem velmi spokojen, rád zde opět nakoupím i příště.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Rýchle dodanie tovaru

    Rýchle dodanie tovaru, dobrá komunikácia

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Bezproblémový nákup.
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Rýchle jednanie
  • Odporúča obchod

    100 %

    V tomto eshope si nekupujete len tovar, ale aj podporu k produktom. Prave v tom vidim obrovsku vyhodu smartwear.sk Velmi odcenujem profesionalny pristup, odborne informacie, ktore su velmi dolezite. Urcite odporucam.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • rýchlosť dodania
    • veľa vecí skladom
    • prehľadný e-shop

    S obchodom som veľmi spokojný. Po objednaní promptne reagujú a informujú o stave objednávky. Tovar, ktorý som už inde nenašiel, mali skladom. Odporúčam.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • V obchode majú skvelé vecičky
    • Prehľadný web
    • Kamenná predajňa
    • Skvelá komunikácia
    • Web je síce prehľadný ale chcelo by to zapracovať na popise a obrázkoch a minimálne vec nedávať do predaja skôr ako tam nebude obrázok na základe len názvu sa ťažko nakupuje.

    Obchod je skvelý, nakupujem tam už po niekoľký krát. Ak niečo nemajú je to na webe napísané v prípade že to objednáte aj tak, hneď vám volajú či ste ochotný na to počkať a ak áno o priebehu vašej objednávky vás informujú. Ja stále čakám nič ma nenaháňa.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Rýchlosť
    • Spoľahlivosť
    • Kvalita

    Spokojnosť, opakovaná!

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Príjemná a rýchla komunikácia
    • Ochota informovať
    • Včasné dodanie
  • S obchodom skúsenosť výborná, same pozitíva, rýchla komunikácia , spatna vazba