Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ako nič vzlom ale 10 dni čakám na tovar

    Reakcia obchodu SmartWear.sk

    Aktualizované 19.2.2024 o čase 14:19:
    Zásielka doručená do Z.Boxu o čase 19:13 a Vami prebraná o čase 20:56, takže sme radi, že všetko prebehlo v poriadku. Do budúcna v rámci rýchlosti odporúčame radšej zvoliť prepravcu DPD.

    Aktualizované 19.2.2024 o čase 14:19:
    Od prepravcu Packeta sme dostali info, že balík je na ceste do Z.Boxu. Telefonovali sme Vám aj poslali informáciu o novom pohybe.

    Aktualizované 19.2.2024 o čase 10:24:
    Podarilo sa nám s Vami nadviazať komunikáciu a všetko sme vysvetlili. Balík máte už vo vašom krajskom meste, tak ako zobrazuje track link.

    Pôvodná odpoveď:

    Dobrý deň,

    ďakujem aj za toto hodnotenie. Berieme ho s plnou vážnosťou, ale nie sme si vedomí chyby na naše strane. Prikladáme aj vyjadrenie sa k danej veci:

    Objednal ste si u nás tovar, ktorý držíme na centrále a to v piatok 9.2.2024 v čase 20:43:54, čiže mimo pracovnej doby. Všetky informácie o pracovnej dobe, dostupnosti, skladovej dostupnosti a rýchlosti doručenia máme uvedené na webovom sídle. Napriek tomu Vás kolegyňka v pondelok dňa 12.2.2024 hneď ráno o čase 8:45 aj hneď informovala e-mailom o stave aby ste o všetkom vedel a bol riadne informovaný. Nedostali sme od Vás spätnú väzbu a objednávku sme vybavovali, tak ako bola z Vašej strany zadaná. Ak by sme mali od Vás spätnú väzbu, vedeli by sme vykonať zmenu aby sme predišli podobnému problému. V maily je všetko uvedené a máme to zdokumentované v prípade potreby.

    Tovar Vám bol odoslaný presne ako je to uvedené na webe a v maily a to vo štvrtok dňa 15.2.2024 o 09:00 hod.. Ide o tovar, ktorý držíme na centrále s dlhšou dobou dodania, ktorá je uvedená na detaile produktu a túto informáciu ste dostal aj do emailu. Zvoli ste spôsob prepravy Packeta do Z.Boxu, kde ide o trochu pomalšieho prepravcu s dobou doručenia do cca 72 hodín.

    Track link s komplet trasou: https://tracking.packeta.com/sk_SK/?id=2880783356

    Ak by ste si želal tovar s rýchlejším doručením odporúčame vždy radšej zvoliť prepravcu DPD. Keby ste zvolil DPD tovar je u vás v piatok 16.2.2024, kde je garantované doručenie na druhý deň. Pri každom prepravcovi u nás na webe máte uvedený termín, teda rýchlosť doručenia. Packeta Z.Box je pohodlnejšia, preto sme ju aj zaradili, ale v rámci rýchlosti to nie je úplne ono.

    Pevne veríme, že tovar budete mať čím skôr doma. Snažíme sa vždy spraviť maximum a komunikovať fér a transparentne aby sme predišli podobným problémom s dopravou. Prípadne nadviazať komunikáciu aby sme vedeli objednávku vybaviť čím skôr a k vašej spokojnosti, takže nás mrzí keď sa stane niečo podobné, V tomto prípade berieme Vaše hodnotenie s plnou vážnosťou ale nie sme si vedomí pochybenia na našej strane. Ak potrebujete tovar skôr, alebo niečo nie je jasné, treba nám napísať email, využiť online chat, online podporu prípadne zavolať. Všetko odkomunikujeme a vysvetlíme. Veď sa to snažíme robiť srdcom :-). Nás naša práca baví a veľmi nás mrzí keď musíme čítať niečo podobné. Ako rastieme pribúdajú nám objednávky a tým pádom sú podobné negatívne hodnotenia priamo úmerné počtu pozitívnym, kde ide o necelého pol percenta. Zle sa nám to číta, ale žiaľ budeme mať už aj viacej práce sem, aby sme to dali na priamu mieru.

    V prípade akýchkoľvek otázok sme plne k dispozícii.

    S pozdravom,
    Tím SmartWear s.r.o.
    T: +421 904 543 772
    [email protected] | www.eshop.smartwear.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • tovar "skladom" ktory je realne nikde.

    Objednal som tovar oznaceny skladom v utorok 6.2 . Na druhy den sa ozvali ze "skladom" znamena, ze ho vlastne nemaju, a bude doruceny do piatka 9.2.(+3 dni do objednavky). Kedze nedosiel ani dalsi utorok 13.2 , napisal som email ze ak nedojde do stvrtok 15.2, objednavku rusim. Aktualne nemam ani tovar, ani peniaze, ale mam cennu skusenost. Objednam na Amazone, kde rovnaky ND filter stoji o 3 eura menej, doprava je zadarmo tento obchod presuvam do zoznamu "never buy again". Ale ponukli mi 5 eurovu zlavu na dalsi nakup, ktory sa ale neuskutocni.

    Reakcia obchodu SmartWear.sk

    Aktualizované dňa 14.2.2024:
    Zákazník o stave informovaný e-mailom. Všetko odkomunikované a dané do poriadku s výsledkom: "Povazujem vec za vybavenu. Ked opadnu emocie, dam Vam sancu. Ked budem mat cestu, zastavim sa. Ale cez CA chodim malo :)."

    Tak sa budem tešiť :-)

    Pôvodná odpoveď:

    Dobrý deň,

    tak sme sa dočkali. Nemohlo to ísť večne do 100% a všetko len samé pozitívne hodnotenia. Už sa muselo niečo stať :-)

    Čakali sme na podobné hodnotenie aby sme ním zistili, čo je potrebné ešte vylepšiť. Všetky interné procesy sa snažíme ladiť do posledných detailov aby sme predchádzali chybovosti a celú skúsenosť s nami dotiahli takmer do dokonalosti. Žiaľ, stalo sa a dočkali sme sa takmer po 5-rokoch ďalšej, v poradí už tretej, negatívnej recenzie a popravde aj právom. Objednávok nám pribúda, produktov riadime cez 40 tisíc+ a jednoducho stala sa chyba. Plne to priznávame a nižšie sa pokúsime vysvetliť čo sa stalo:

    Dňa 6.2.2024 pred obedom ste si u nás objednal ND filtre pre droník DJI Mini 4 Pro (https://eshop.smartwear.sk/dji-mini-4-pro-nd-filters-set--nd-16-64-256/). Po prijatí objednávky, sme hneď skontrolovali stav a kolegyňka z fakturačného Vás ešte v teň deň informovala e-mailom, že sa stala chyba a produkt sa vypredal.

    Objednal ste si totižto posledný kus a toto je celkom problém, ktorý sa snažíme ešte odladiť. Akonáhle máme posledný kus skladom, tak sa môže stať, že nám príde viacero objednávok na jeden produkt a jednoducho sa stane podobná chyba. Je to tak malá pravdepodobnosť, ale môže sa to stať najmä pri produktoch, na ktorý je vysoký dopyt. Prípadne storno objednávky, telefonické objednávky, zmena objednávky. Toto všetko ovplyvňuje sklad smerom do plusu alebo na nulu a tým, že máme sklad online, tak niekedy stačí pár sekúnd a môže sa stať, že na jeden produkt vznikne viac dopytov a vznikne podobná chyba. Sklad a e-shop máme plne synchronizovaný a dávame si enormne záležať na to aby bolo všetko na 100% online, pretože podobné problémy sú raz len problémy a to nechceme. Vo firme sme prešli aj na kvartálne inventúry, aby sme mali sklad v 110% kondícii. Posledné skladové kusy nám robia najväčší problém a popravde to nevieme úplne fixnúť a pravdepodobne sa to ani nebude dať. Snažíme sa to vždy aspoň riadne odkomunikovať a vysvetliť, aj keď to vrhá na nás zlé svetlo, ale s tým sa tu musíme naučiť žiť.

    Akonáhle sme zistili problém s tovarom, tak sme overovali stav na centrále DJI a dostali sme informáciu, že sa našiel posledný kus, tak plní radosti sme Vás kontaktovali telefonicky ešte v teň deň o 15:58 hod. a všetko sme si spoločne odkomunikovali :-). Napriek telefonátu sme Vám poslali aj e-mail, že sa našiel posledný kus na centrále a že tovar by mal byť skladom u nás odhadom v piatok 09.02.2024 (nedostali sme odpoveď). A toto bola naša chyba. Nemali sme Vám to sľúbiť, kým nemáme tovar fyzicky u nás. Toto sme sa naučili už dávno, ale kurnik-šopa, tak sme sa tešili že Vám urobíme radosť :-)

    Žiaľ, nič také sa nestalo. Na centrále sa stala tiež chyba :( a potvrdený tovar nám nebol doručený a nevedeli sme zistiť čo sa stalo. Urgovali sme logistiku, naháňali tovar a pokúsili sa to vyriešiť čo najlepšie. Medzi tým ste sa u nás informoval dňa 13.2.2023 na stav objednávky a požiadali ste nás emailom, že ak Vám tovar nebude doručený do dňa 15.2.2023 žiadate o zrušenie objednávky a vrátenie peniažkov. Kolegyňka Vám odpísala, popísala problém, ospravedlnila sa a vyhovela vašej žiadosti - vystavila dobropis, vrátila platbu a poskytla drobné ospravedlnenie v podobe kódu.

    Teraz k samotnému vášmu textu v recenzii:
    - Držíme skladom enormný počet tovaru aby sa nestávali podobné veci. A áno, veľa krát máme tovar, ktorý inde nenájdete pretože sa špecializujeme na vybrané značky a robíme s nimi roky. V rámci značky DJI sme ju pomáhali budovať na SK/CZ. Tvoríme recenzie, články, poskytujeme online podporu, školenia a máme aj požičovňu. Kto nás pozná už nejaký ten rok tak vie - viď. online, osobná skúsenosť a feedback od stovky zákazníkov.

    -Pozor na Vašu odpoveď " Na druhy den sa ozvali ". Všetko je zdokumentované a máte to v maily. Telefonovali sme aj ste dostal email. Prosíme, skontrolujte si mailovú schránku.

    -Áno, odpísal ste až v utorok a hneď ste dostali aj odpoveď, ktorá je popísaná vyššie - peniažky ste mali vrátené aj vystavený dobropis a kolegyňka Vám to dala do emailu. Všetko je zdokumentované.

    -Áno, máte negatívnu skúsenosť čo sa nás mrzí, ale s tým už žiaľ nespravíme nič. Vieme sa z toho len poučiť a snažiť sa spraviť maximum aby sa nič podobné neopakovalo. Tovar kľudne môžete zakúpiť, kde Vám pasuje o tom je ta trhová ekonomika a sme za :) U nás ste si chcel kúpiť filtre, čo nevyšlo, tak ste využil služby iného predajcu. Proti tomu nemáme nič. To nás aj tak trocha popravde ženie vpred - ponúkať čo najlepšie služby.

    -To že si nás presúvate do špeciálneho zoznamu, ktorý nám neumožňuje dať druhú šancu nás mrzí. Sme ľudia a chyby sa vstavajú. Podstatné je ich riešenie a komunikácia. Danú pozornosť od kolegyne môžete napríklad využiť na prípadnú výmenu cez DJI Care, snáď nebude treba, ale človek nikdy nevie. Netreba to hneď zahadzovať. Kúpil ste si u nás model Mini 4 Pro, v špeciálnom sete Smart Combo, ktorý ponúkame s lepšou cenou a mrzí nás, že aj pri tomto drahšom nákupe ste sa nepodelil o svoju skúsenosť. Tak to poväčšine je - hodnotí sa negatívna skúsenosť, ale plne Vás chápeme a ako sme napísali vyššie. Stojíme na Vašej strane a stala sa chyba u nás, ale neberieme Vám Váš text v rámci, ktorého nejde o úplnú pravdu.

    Na záver prijmite naše ospravedlnenie a verte, že spravíme všetko preto, aby sa podobné veci už nestali. Našej práci sme dali srdce a snažíme sa ju robiť najlepšie ako vieme.

    V prípade akýchkoľvek otázok sme plne k dispozícii. Ak pôjdete okolo pokojne sa k nám zastavte :-)

    S pozdravom,
    Tím SmartWear s.r.o.
    T: +421 904 543 772
    [email protected] | www.eshop.smartwear.sk

    P.S - platí všeobecne. Pozor na posledné kusy hoc-kde v online. Skutočne to dáva priestor na vznik podobnému problému.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ostala som neskutočne znechutená , keď mi oznámili mailom po odoslaní mojej objednávky za:
    1)tovar nemáme, no možno príde do konca mesiaca a aj to sa ho chystáme prv testovať či teda som ochotná počkať alebo zrušiť objednávku,,Zrušila som, znechutená z ich postupu,,,Prečo ho teda mali v ponuke skladom za 270eur s dodaním do dvoch dní???
    2) Za druhé mi akože v dobrej viere poradil , že ekolobežka je určená viac pre deti( dlhšie pred objednávkou som mapovala ekolobežky).....brala som to za jeho veľký omyl a začala tušiť niečo nekalé čo sa aj stalo.
    3) NAJDOLEŽITEJŠIE ,,,,o 1-2dni už bola ekolebežka KooWheel E1 u nich v ponuke za cenu 429eur . Doteraz ju majú za túto premrštenú cenu, lebo je už dávno v predaji KooWheel E1 Plus.
    Takže nikdy viac SmartWear.sk

    Reakcia obchodu SmartWear.sk

    Dobrý deň,

    práve my sa snažíme ihneď reagovať na všetky objednávky a hneď napísať info prípadne zavolať a uviesť všetko na pravú mieru :-)

    1.) Kolobežky sme nahodili na web, presnejšie KooWheel E1 s cenou 270€ s DPH. Ide u nás o takú novinku. Áno, objednávku ste vytvorili, ale hneď ráno sme Vám napísali, že sú vypredané a čaká sa na várku od výrobcu - približné koniec mesiaca. Hneď sme sa aj opýtali, či budete ochotná počkať alebo či vám objednávku zrušíme. Nechceli sme spôsobiť problém, pokiaľ ste tovar potrebovali mať čím skôr - ak to mal byť darček alebo podobne. Mysleli sme to v dobrom. Pod každým produktom je napísaný aj jeho momentálny stav - skladom, Do 2 - 3 dní alebo predobjednávka.

    2.) To , že sme vám poradili je zlé? Kolobežku testujeme a snažíme sa našimi radami každému poradiť ako sa len dá. Všetko sme napísali aj v našom článku: https://smartwear.sk/2019/05/21/testujeme-kolobezku-koowheel-e1-pytajte-sa/ Kolega čo testuje veci má už nejaké kilometre za sebou (chodí na nej do a z práce) a zdelil nám informácie, že podľa neho je kolobežka skôr pre deti alebo dorasť. Pokiaľ by sa niekto pýtal, až poradíme :-) To je zlá informácia? Myslím si, že to je práve super. Rada, ktorá vám môže pomôcť až zbytočne nekúpite niečo, čo nemáte vyskúšané . My sa pravidelne venujeme testom a recenziám. Kto nás pozná, tak vie :-)

    Na tento model toho na internete moc nie je a práve aj preto sme sa rozhodli urobiť video a priblížiť model divákom na SK/CZ. Rozhodli sme sa testovať model aj kvôli jeho "ľudovej cene", ktorá bola 270€ s DPH. Počas nášho testu oficiálny distribútor pre SK/CZ navýšil MO cenu na 429€ s DPH.

    3.) Mrzí nás, že máte negatívnu skúsenosť, ale podľa nás sa nič také nestalo. Hneď ste dostali informácie a krásne reagujeme na maily a telefonáty. Keď dokončíme recenziu, tak si ju pokojne pozrite a potom možno budete vedieť prečo sme vám radili, tak ako sme vám radili. Ak budete mať cestu okolo, tak sa pokojne zastavte :-)

    Prajeme pekný deň a pevne veríme, že ste si vybrali správnu kolobežku a budete spokojná :-)

    s pozdravom tím SmartWear.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Komunikacia

    Reakcia obchodu SmartWear.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za spätnú väzbu.

    Objednávku ste vytvorili 25.12.2018, čiže cez sviatok: Prvý sviatok vianočný - deň pracovného pokoja. Tento deň sme nepracovali. Mali sme o tom aj status u nás na webe: https://smartwear.sk/2018/12/22/prajeme-vam-spomalene-sviatky-2/

    Za ďalšie ste u nás objednali tovar, ktorý sme cez Vianoce vypredali. Hneď ako sme začali pracovať (27.12.2018) sme Vás informovali o tom, že tovar žiaľ nevieme dodať, že ak ho potrebujete súrne skúste popozerať niekde inde. Informovali sme Vás aj o tom, že medzi sviatkami nám dodávateľ nie je schopný tovar dodať, a že naskladňovať budeme až začiatkom januára 2019. Samozrejme sme sa Vás aj opýtali, či ste ochotný počkať alebo objednávku zrušíme. Na základe Vašej odpovede sme objednávku zrušili. Ospravedlnili sme sa a všetko sme sme s Vami riadne odkomunikovali. Vôbec sme Vás časovo nenaťahovali, ale hneď sme všetko uviedli na pravú mieru. Samozrejme nás mrzí, že sme nedokázali tovar dodať, ale treba rátať s tým, že sú sviatky a nepracujú či už dopravcovia, ale naozaj nikto.

    Pevne veríme, že Vám v budúcnosti budeme vedieť vyhovieť viacej :-)

    Pekný deň.