• Neodporúča obchod

    • Ziadne lebo ste nezodpovedny a tovar ste nedpdali volala som viac krat na zakaznicku lonku nik mi nedvihal a nedostala som ani spatne vyrozumenia ze tovar mi nebude dodany.Od objednania je 10 dni a kolko dni potrva ak vobec tovar pride.
    • N.

    Urcite vybrat si iny e-shop.
    Nespolahlivy.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • slaba komunikacia so zakaznikom a
    • pomalé doručenie

    Ak mate vela času a žiete v neistote tak vam obchod odporučam.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • ziadne
    • komunikacia so zakaznikom nebola absolutne ziadna- neodpovedali na emaily,telefonaty ani chat na ich oficialnej stranke
    • hoci maju na web stranke uvedeny tovar skladom,realne skladom nie je

    v pripade,ze mate kopec trpezlivosti a nevadi vam ak tovar mozno vobec nedostanete,vyskusajte.ja osobne NEODPORUCAM!!

  • Neodporúča obchod

    • Velmi zla komunikacia

    Neodporucam v ziadnom pripade

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nenakupovať
    • Jednochlapová firma, ktorá odmieta dvíhať telefón a čítať e-maily.

    Ak sa takto správa k zákazníkovi pred predajom, ako asi musia prebiehať reklamácie. Existuje tá firma mimo virtuálnu realitu?

    Reakcia obchodu Epicentrum.sk

    Ospravedlnujeme sa za komplikácie ale to že uvedený telefón sme na sklade už nemali sme Vám oznámili do 2 dní . Nie sme žiadna jednochlapová firma objednávky vybavujeme šiesti a kedže každú objednávku obvolávame preto nám volať nemusíte.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • telefónne číslo na komunikáciu máte len na parádu

    Reakcia obchodu Epicentrum.sk

    na stránke máme viac komunikátorov pri ktorom odporúčam zopim (dashbourd) kde sa snažíme odpovedať zakazníkom čo najskor, hneď ako je to možné.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nič
    • nič

    nič

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • cena
    • tovar "na sklade" v skutočnosti nemajú

    Na základe jedného nákupu sa nedá urobiť názor, ale ako som čítal komentáre, tak zákazníci uvádzajú, že je zlá komunikácia zo strany obchodu a podobne. S tým nesúhlasím. Hoci som veľmi sklamaný, že objednávku mi zrušili, ale všetko pekne odôvodnili a priebežne posielali e-maili o stave objednávky. Čiže komunikácia OK.

    Aj keď, tovar uvádzaný ako "na sklade" v skutočnosti na sklade nie je. To je trošku čudné :)

    Reakcia obchodu Epicentrum.sk

    Dobrý deň

    Je nám ľúto že sme Vám tovar, ktorý ste si objednali nevedeli dodať ale v súčasnosti už pred Vianocami je objednávok veľa a ľudia si veľa krát vyberajú rovnaký tovar a keďže mávame skladom tovar od 1-5ks tak sa môže stať že sa vypredá ešte pred tým ako to stihneme na stránke upraviť a stáva sa zase aj situácia že keď na stránku nahráme vypredané tak si tovar nikto neobjedná a my ho pritom do druhého dna vieme zabezpečiť , žiaľ asi je najlepšie ľuďom neuvádzať vôbec sklad pretože to nie je nikdy na 100% nikde. Keďže sa jedná o zásielkový predaj zákazník pokým tovar nedrží v rukách nemôže počítať nikdy že ho aj bude mať , keďže v dnešnej dobe kde sa ceny v skladoch menia pomaly každý deň tak sa kvôli cenám a konkurencii firmy nemôžu ani zásobovať .

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • ziadne
    • nezujem zo strany predavajuceho tovar mi mal byt doruceni do 3 dni, samozrejme ze nebol ked som tam volala ze kde to viazne podavali si telefon ako blazni,ale skuste si nieco nevyzdvyhnut budu volat jak divy

    neodporucam

    Reakcia obchodu Epicentrum.sk

    Ospravedlňujeme sa za to že sme Vám nedodali puzdro na tablet do 3 dni ale do 7 dni kedže príslušenstvo nám dodáva externá firma a je nemysliteľné aby sme denne kontrolovali všetkých 4000 produktov čo majú skladom alebo nie. Keďže nám chodia 2x do týždňa a vždy až vtedy nám oznámia či to majú a či nám to pošlú tak to trvá pri príslušenstve dlhšie. Potom by to vaše puzdro nestálo 6€ ale 30€ a vy by ste si ho neobjednala keďže by bolo drahé a my by sme museli platiť ďalšieho človeka ktorý to bude stále kontrolovať . E-shop je o tom že som ochotný na tovar aj počkať, skúste si objednať tovar cez ebay , vtedy je za dobru cenu človek ochotný čakať aj 20 dni ale na Slovensku si žiaľ ľudia začínajú myslieť že dostanú všetko na druhý deň ba dokonca ešte v ten deň a skoro zadarmo . My sa snažíme všetko okrem príslušenstva odoslať ešte v deň objednania, keďže máme kuriéra ktorý ma centrálu hneď vo vedľajšom meste posielame tovar objednaný ešte aj po 14:00 v deň objednania, a majú ho ľudia aj o 500KM ďalej na druhý deň, ale to garantujeme len pri kuriérovi nie pri pošte, a len na tovar ktorý telefonicky potvrdíme, tak že zavoláme my nie zákazník. Preto sa môže potom stať že sa dovoláte tomu kto o vašej objednávke nemá ani potuchy.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • ceny
    • tovar uvedený na stránke ako "skladom" nie je skladom, písal som mail a nikto sa mi neozval, volali až po dlhej dobe keď som mal tovar zakúpený už inde, takže žiadne dodanie do 24h či akú to majú reklamu sa nekoná, aj napriek tomu že je tovar uvedený ako "skladom"...

    ceny sú fajn, ale otrasná komunikácia so zákazníkom a zavádzanie zákazníka čo sa týka tovaru "skladom"...

    Reakcia obchodu Epicentrum.sk

    Vážený p. Cintula kedže predpokladáme že ste nespokojný s dodaním tovaru na osobný odber tak ako ste mali objednané kedže sme Vás mailom informovali že tovar sa môže počas dna vypredať upozornujeme každého statusom že sa može tovar počas objednávky vypredať a tým pádom Vás do 24 hod kontakujeme že sme ho bud dostali alebo nedostali. Kedže vašu ob jednávku mala kolegiňa odloženú medzi tovarom ktorý jej sklad potvrdil a mal na druhý deň prísť nechceli sme Vás zaťažovať telefonátmy že ho máme skladom k osobnému odberu. Aj tak myslím že sme jeden z mála e-shopov kde si možete prisť pre tovar po 5 minút od objednávky ale niekedy sa naozaj može vyskytnút uvedená situácia za čo sa ospravedlnujeme. Kedže sa nám tovar zo skladu omeškal tak sme Vám volali po dvoch dnoch čo si myslím že je štandard pre dadanie pri 99% e-shopov aspoň z vlastnej skúsenosti čo Vám však už nevyhovovalo čo mi je lúto Verím že ste ho zohnal aspoň za tákú istú cenu.
    S pozdravom Štift

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Komunikácia so zákazníkom. Predajca uvádza, že ak nie je schopný tovar doručiť do 3 dní ponúkne alternatívu. Neozvali sa vôbec, čakala som týždeň. Na mail nereagovali...Keby nezavolám tak sa nijakej odpovede z ich strany pravdepodobne do teraz nedočkám.
  • Neodporúča obchod

    40 %

    • komunikacia
    • dlžka dodania tovaru

    toto bol prvý nákup ale aj posledný

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nepravdivo uvedene stavy tovaru skladom
    • velmi zla komunikacia
    • na maily vobec nereaguju

    tovar ktory maju vraj skladom, a mal byt doruceny do 24hod, skladom samozrejme nemaju a dlhsie ako 24h im trvalo aj to, aby zistili ze tovar ktory maju skladom im ich dodavatel viac nedokaze zabezpecit...
    o tom ze na mailovu komunikaciu nereaguju je skoda sa aj zmienovat...
    co tak ponuknut nejaku alternativu, alebo na pripadny dotaz sa aspon v dohladnom case vyjadrit?! zabudnite...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • jhsajkvbjcxb yk.cna&
    • nvjsaikôvnô

    NVJAôVNBV VGV L

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Na webe nieje aktuálny stav skladu. Chcel som čierne púzdro ako je udané na stránke. Potom mi volala pani že čierne nieje, či môže poslať biele. Povedal som áno. Na stránke sa píše že je to originál kožené púzdro nokia. Mal som originál, takže viem ako má vyzerať. To čo mi došlo je nejaká pogumovaná napodobenina. Ešte aj logo na púzdre je nedokonalé a nakrivo vytlačené mimo stredu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • tovar po dvoch týždňoch nemám..
    • telefon je stále nedostupný..
    • na maily neodpovedajú...

    radšej zvoľte iný obchod..

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • nepoznám
    • zabezpečovanie tovaru ktorý ponúkajú

    Slovenský priemer

  • Neodporúča obchod

    10 %

    načo ponúkajú tovar ktorý nie sú schopný zabezpečiť

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Napísané máte že dodacia lehota je 3-4 dni ja som nakupovala pred 11 dňami a ešte mi nič neprislo
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nikdý už si s tejto stranky nič neobjednam.objednala som si tovar a na stranke bolo napisane že do 3 dni pride..čakala som 2 týždne a nakoniec mi pošlu email že je objednavka zrušena a pritom som volala do epicentra a tam mi povedalý že objednavka je už pripravena a že do konca týždna pride a klamali takže dakujem !