Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Objednavala som si 2ks stolovej lampy hnedej farby,prišli mi 2ks sivej farby,na internete písali že je cena vrátane žiaroviek ,tie však tiež neboli v balení. Po dohode s obchodom som si vybrala namiesto týchto lamp iné,lebo hnedé vraj nemali na sklade. Tak som si vybrala iné lampy hnedej farby,foto som poslala aj mailom do spoločnosti,aby opäť nenastala chyba. O týždeň mi došla zásielka,ale keď som otvorila balík,lampy opäť neboli tie ake som chcela,zas mi poslali sivé!!! A opäť bez žiaroviek! Maximálna nespokojnosť! Zatiaľ je to v štádiu riešenia,ale tu už určite nebudem nič objednávať!

    Reakcia obchodu Starlux

    Dobrý deň
    Po telefonickom rozhovore, ste nás informovali, že tovar, ktorý ste si objednali je inej farby, a nie aký ste chceli. Vymenili sme to na ten typ, na ktorý ste nám poslali fotku spolu s katalógovým číslo. Opäť to bol odtieň sivej farby. Tovar objednávame podľa katalógového čísla . Všetky dáta a fotky dostaneme od výrobcu. Tieto lampy sme doplnili popismi presnej farby. Dohodli sme sa, že svietidla nám vrátite a peniaze Vám preukážeme na Váš účet.
    S pozdravom
    STARLUX s.r.o

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • tovar ešte nedorazil a ktovie či vôbec dorazi

    Reakcia obchodu Starlux

    Dobrý deň
    Po telefonickom rozhovore, ste nás informovali, že tovar si neviete vyzdvihnúť nakoľko ste na 2 týždne odcestovaná. Dohodli sme sa, že sa nám ozvete keď sa vrátite.
    S pozdravom
    STARLUX s.r.o

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • neodpovedanie na emaily, nevrátenie preplatku, a zatiaľ nedodanie tovaru!!!

    Reakcia obchodu Starlux

    Dobrý deň
    Veľmi nás mrzí, že s našim obchodom nie ste spokojní. Cez telefón komunikovala s Vami naša kolegyňa, že jedno svietidlo nevieme dodať . Ostatné sme museli objednať od dodávateľa. Dneska February 7, 2018 12:41 PM sme dostali mail, na ktorý sme odpovedali o 13:23 PM a v ktorom sme Vás informovali akom stave je Vaša objednávka .
    Prijmite naše ospravedlnenie za vzniknutú situáciu.
    S pozdravom STARLUX s.r.o

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Žiadna spätná väzba či bola moja platba prijatá, alebo nie. Neviem v akom stave je objednávka, kedy bude doručená.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • tovar som zrušil lebo som sa ho nedočkal ani po dvoch mesiacoch, jeden z najhorších internetových obchodov

    tovar som zrušil lebo som sa ho nedočkal ani po dvoch mesiacoch, jeden z najhorších internetových obchodov
    Komunikácia s obchodom nulová !!!

    Reakcia obchodu Starlux

    Dobrý deň
    Mrzí nás, že ste s našim obchodom nebol spokojní. Na základe Vašej žiadosti, sme Vašu objednávku zrušili, nakoľko jedno svietidlo sme už mali na sklade a druhé nám výrobca nevedel dodať na čas, tak ste sa rozhodli, že si nepočkáte. Viac krát s Vami komunikovala naša kolegyňa a o všetkom ste boli informovaný. Každopádne prijmite naša ospravedlnenie za vzniknutú situáciu.
    Pekný deň
    S pozdravom STARLUX s.r.o

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Objednala som u Vás nočné lampy 4. nov. 2017 prevodom a osobným odberom do Veľkého Medera. Ešte som nedostala tovar, ani e-mail. Okolo 23. novembra išla som do obchodu, že čo je s mojou objednávkou, lebo ešte som nedostala nič. V obchode predavačka nevedela o mojej objednávke, preto telefonovala niekde, že čo je s tím tovarom, potom zisťilo sa, že raz prišiel tovar, len bol poškodený, (ja som nedostala o tom e-mail), a preto poslali späť, ale predavačka povedala, že asi budúci týždeň (27.11-3.12) už dostanem tovar, a pošlu mi o tom sms. Už je 3.12. a nedostala som stále informácie, že čo je s mojou objednávkou. A preto nie som spokojná...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Pomale dodanie tovaru, objednavka 02.08.2017 stale nebolo dodane
    • ...

    Reakcia obchodu Starlux

    Dobrý deň, je pravda, že tovar sme dodali trošku oneskorene, ale informovali sme Vás včas o termíne dodania, že dodávateľ má istý sklz s termínom. Vaša nespokojnosť nás mrzí, ospravedlňujeme sa. S pozdravom STARLUX s.r.o.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    po objednavke 28.11.2016 som bol informovany, ze budem cakat cca do konca januara, tak som sa ozval mejlami, telefonatmi, cakal som 5 dni na odpoved a odpoved je, ze mam pockat so 27.2.2017 (cize tri mesiace) a potom mozno tovar bude

    Reakcia obchodu Starlux

    Dobrý deň
    Žiaľ vyskytla sa neočakávaná chyba ohľadne informovanosti u nášho dodávateľa. Na sľúbený termín nám nevedeli dodať žiadané svietidlo. Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. S pozdravom STARLUX s.r.o.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Nesedeli udaje o doprave zadarmo ani o schopnosti dorucenia /vraj na sklade a potom neboli schopni dorucit za 2 tyzdne...)

    Reakcia obchodu Starlux

    Dobrý deň, informovali sme vás o dostupnosti svietidla, na základe vašej žiadosti vám bola zrušená objednávka. šťastný Nový rok želáme STARLUX s.r.o.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Objednávka nebola kompletná, čakám na odpoveď eshopu, no najhorší nákup, aký som kedy spravila...aby jedna lampa nebola dodaná vôbec a druhá nekompletná...

    Reakcia obchodu Starlux

    Dobrý deň, kontaktovali sme vás ihneď ohľadne vašej reklamácie, všetko sa vysvetlilo,všetky svietidlá boli dodané,v mailovej komunikácii ste sa ospravedlnili, že predsa ste našli hľadanú lampu,no napriek tomu ste negatívnu recenziu nezrušili. Pokojné Vianoce Vám praje STARLUX s.r.o.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Slubovali dodanie do 3dni, ale trvalo to vyse tyzdna

    Reakcia obchodu Starlux

    Dobrý deň,
    V telefonickom rozhovore sme sa dohodli, že ste nám omylom napísali túto negatívnu recenziu. Recenzia nepatrila nám. My sme Vám dodali ako bolo sľubované do 3 dní.
    S pozdravom
    Starlux,s.r.o.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • neviem uviesť
    • dlhá doba dodania
    • objednanie tovaru až po osobnej urgencii
    • tovar zatiaľ nedodaný a žiadna informácia o termíne jeho dodania

    ak máte čas a nepotrebujete veci tak použite tento obchod

    Reakcia obchodu Starlux

    Vážený zákazník,
    Objednali ste si od nás svietidlá, 18.11.2015, ešte ten deň sme Vás informovali, že nemáme na predajni toľko ks , musíme tovar objednať od výrobcu. V telefonickom rozhovore ste súhlasili, že si na tovar počkáte. Zohnali sme Vám toľko ks ako ste si objednali, teraz výrobca už nemá na sklade.
    Minulí týždeň sme Vám volali, že objednávka je pripravená na predajni, do dnešného dňa je tovar ešte stále na predajni.
    Zatiaľ ste si tovar nevyzdvihli.
    Prajeme Vám pekný deň.
    S pozdravom
    Starlux,s.r.o.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zavádzanie zákazníka.

    Píšu Na sklade, tovar však musia objednať, na sklade nie je.
    Požiadajú o odklad dodávky o týždeň, nesplnia - prídem do Zásielkovne v nimi písomne oznámený a dohodnutý deň a tovar tam nie je.
    Kedy sa najbližšie dostanem do Zásielkovne?

    Reakcia obchodu Starlux

    Dobrý deň,
    V telefonickom rozhovore sme sa dohodli, že si počkáte na tovar.Dobrý deň,
    > Dostali sme Váš list .Je nám to veľmi , ľúto, že ste zbytočne
    > cestovali do zásielkovne.
    > Ako som písala v liste, ktorú som Vám poslala dňa št 24. 9. 2015
    > 10:03, že ,,
    >> Dostali sme Vašu objednávku. Objednávka bola prijatá, telefonicky
    >> Vás budeme informovať ešte pred doručeným. ,,
    >
    > Výrobca nám nedodal na čas, ako sme predpokladali, takže preto sme
    > meškali s dodaným . Ak sa už odosielalo tovar tak od nás dostávate sms
    > ku , že tovar bol odoslaný, ako sa stalo včera.
    Zásielkovna Vás zase informuje, že keď je už tovar na zásielkovny
    .Dostávate od ných tiež sms , v ktorom je heslo na vyzdihnutie tovaru.
    > Je aj možnosť , že na našej stránke môžete sledovať kde je tovar na
    ceste.
    S pozdravom
    Starlux,.s.r.o.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nízke ceny

    Objednala som viaceré svietidlá, jedno mi prišlo vinou nesprávneho balenia obchodu poškodené, na mailovú komunikáciu obchod nereaguje.

    Reakcia obchodu Starlux

    Ďakujeme za Vašu negatívnu recenziu .
    Po telefonickom rozhovore sme sa dohodli, že nám posielate naspať tovar, aj keď ste nerozbalili pred kuriérom.
    Obchodné podmienky : Kupujúci je povinný skontrolovať zásielku na neporušenosť obalu hneď po doručení.
    Kontaktovať nás môžete cez e-mail , telefonicky, chat, skype .


    STARLUX Dunajská Streda
    Tel./Fax: +421 31 272 24 45
    Mobil: +421 908 709 790
    E-mail: [email protected]
    Skype: starlux.ds
    STARLUX Galanta
    Tel./Fax: +421 31 780 41 39
    Mobil: +421 918 292 354
    E-mail: [email protected]
    Skype: starlux.galanta

    STARLUX Veľký Meder
    Tel./Fax: +421 31 550 11 62
    Mobil: +421 905 920 795
    E-mail: [email protected]
    Skype:starluxvm
    S pozdravom
    Starlux,s.r.o.