Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Rýchle dodanie
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Rychle dodanie
    • Vyssie postovne
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Znovu velmi zle zabalene
    • Darcekove balenia po doruceni nepouzitelne na darovanie
    • Ekologicky len na oko

    Jeden rozstrihany papier na volne nahadzane darcekove balenia v krabici urcite nie je dostatocne ani ekologicke balenie, nakolko sa tovar znovu bali a posiela naspat a zrejme likviduje.

  • 10 %

    • Pozor s týmto obchodom, nevracaju peniaze, čakám už takmer dva mesiace!!! Najprv nekvalitny tovar, vrátený, uznaná reklamacia a teraz sa vyhovaraju na chybu v účtovnom systéme! Vraj kľudne mozem dat podnet na SOI i právnikom ale nič s tým nevedia urobiť! Veľmi podozrivé!!!NEODPORUCAM
    • Pozor s týmto obchodom, nevracaju peniaze, čakám už takmer dva mesiace!!! Najprv nekvalitny tovar, vrátený, uznaná reklamacia a teraz sa vyhovaraju na chybu v účtovnom systéme! Vraj kľudne mozem dat podnet na SOI i právnikom ale nič s tým nevedia urobiť! Veľmi podozrivé!!!NEODPORUCAM

    Pozor s týmto obchodom, nevracaju peniaze, čakám už takmer dva mesiace!!! Najprv nekvalitny tovar, vrátený, uznaná reklamacia a teraz sa vyhovaraju na chybu v účtovnom systéme! Vraj kľudne mozem dat podnet na SOI i právnikom ale nič s tým nevedia urobiť! Veľmi podozrivé!!!NEODPORUCAM

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Chýba komunikacia
  • Odporúča obchod

    100 %

    Vyborne vyrobky zabalene v poriadku v počte sky som chcela

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Bol to darček. Dcéra sa potešila.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Rýchle dodanie,balenie ok . Odporúčam

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Maximalna spokojnost

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Rýchlosť, kvalita
  • Odporúča obchod

    100 %

    Rychlo, prehladne

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Som smutná, že som nedostala žiadnu vzorku, prezent, dáku maličkosť, čo by mňa potešila. Kupovala som darčeky pre iných a myslím si, že moja objednávka 300, € nebola najmenšia. No, som z takej veľkej firmy sklamaná, pri iných kozmet. spoločnostiach sa mi to nestalo, ide o pozornosť k zákazníkovi, alebo idú Vianoce a ľudia kupujú, tak čo…..

  • Odporúča obchod

    100 %

    • 1
  • Odporúča obchod

    100 %

    • It was good in Trencin
  • 10 %

    • ŽIADNA!!!
    • Na zákaznícku linku nie je možné sa dovolať
    • Na email neodpovedajú
    • Po mesiaci bez vrátenia peňazí

    Bohužiaľ e-shop Douglas si neváži svojich klientov.

  • 10 %

    • ŽIADNA!!!
    • Na zákaznícku linku nie je možné sa dovolať
    • Na email neodpovedajú
    • Po mesiaci bez vrátenia peňazí

    Bohužiaľ e-shop Douglas si neváži svojich klientov.

  • 10 %

    • STORNOVANA OBJEDNAVKA v CASE BLACK FRIDAY, PENIAZE bLOKUJU 14 DNI na UCTE a o 1 MESIAC VRATIA dARCEKOVU POUKAZKU, KTORA JE UDAJnE POUZITELNa IBA v KAmenNYCH PREDAJnIACH ALE PRI ONLInE NAKUPE JU E-SHOP AKCEPTOVAL - a TO BOL AJ DOVOD STORnOVANIA

    Dnešná skúsenosť s webovou stránkou Douglas parfuméria - kúpite si online tovar počas black friday, zaplatíte časť darčekovou poukážkou a časť doplatíte platobnou kartou. Na druhý deň (po ukončení akcie black friday) Vám príde e-mail s informáciou: Objednávka bola stornovaná, nepodarilo získať od Vašej banky autorizáciu platby. Keď sa dovoláte (po 20 minútach čakania na infolinke) dozviete sa, že nezlyhala Vaša platba z banky, ale zadali ste kod darčekovej poukážky, ktorá je platná iba v kamenných predajniach, objednávku teda zrušili. A aký je výsledok ?? Na vrátenie darčekovej poukážky budem čakať 1 mesiac, na účte mi budú blokovať doplatok 14 dní a keby som chcela znovu ten istý tovar, zaplatím o 78 eur viac . Tomu sa hovorí BLACK FRIDAY ?! Toto sú bežné praktiky obrovskej siete parfumérií ? Klient doplatí za nedokonalosť technického riešenia webovej stránky
    (overenie darčekovej karty platnej online) ?? Za mňa- prvý a posledný nákup

    Zákaznícka linka - čakáte 20 minút, absolútne neosobný prístup opakujú naučené frázy bez návrhu riešenia, na ktoré by nedoplatil zákazník.

  • Odporúča obchod

    90 %

    expres

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Na zakaznicku linku nie je mozne sa dovola
    • Na mail tak isto neodpovedaju
    • Peniaze mi ani po tyzdni co mi zrusili objednavku NEVRATILI
    • V maily o zruseni uvadzaju ze v prilohe mam voucher ale mail neobsahuje prilohu
  • Odporúča obchod

    90 %

    Super