Zobraziť recenzie

  • Objednávku obchod zrušil a do dnešného dňa mi peniaze nevrátili. Na mail neodpovedajú, telefón majú "dočasne nedostupný"

  • Neodporúča obchod

    10 %

    je to neseriózna firma, nekomunikujú, neodpovedajú, tovar mi nedodali a peniaze majú na účte už 2 mesiave,myslím, že nie som sama s týmto pocitom

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mal býť dodaný 7.5.2020 do dnes nieje dodaný.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 mesiac

    • Tovar velmi nizkej kvality, zameny nevhodne vzhladom na akost zameneneho produktu, prevazuje import z Polska, ovocie (pomarance, jablka, citrony) znehodnotene, dotlcene, plesnive, 3. akost. Nevhodne balenie v krabici - na ovoci nahadzane balenia mineralky, zla manipulacia. Dodavka meskala 3 dni, ziadne avizo o meskani, neodpovedanie na emaily, nulova spatna vazba, tazka dostupnost cez tel. kontakt. Zla komunikacia. Nizska uroven prepravy, spolocnost nedisponuje chladiarenskym autom. Neodporucam vobec.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dlha čakacia doba a na konci objednávka nedošla.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Posielajú pokrivené konzervy
    • Keď požiadate o zmenu v objednávke, povedia áno, ale nespravia

    Objednal som si veľa konzerv. Boli dodané, ale 2/3 z nich sú pokrivené. Niektoré sú pokrivené až tak veľa, že je takmer nemožné, aby k tomu došlo počas prepravy obchod-zákazník. K takému pokriveniu muselo dôjsť už pri manipulácii v skladoch, kedy sú konzervy na paletách a pôsobia na seba ťažkou váhou. Z toho usudzujem, že ide o zostatkový resp. akciový tovar, ktorý nepredala nejaká kamenná predajňa, tak vám to Slovák nehanbí zabaliť do krabice a predať bez nejakého upozornenia, mačka vo vreci. Nakoľko pokrivené konzervy nekonzumujeme, tak ich budeme postupne otvárať a vysypávať do kompostu, v hodnote asi 70€.
    V objednávke som akceptoval dlhú čakaciu lehotu, lebo to mi nerobilo problém, a ešte na začiatku som ich požiadal o zmenu v objednávke - vymeniť niektoré produkty kvôli chybne uvedenému zloženiu (zloženie na stránke nesúhlasí so zložením na produkte) - ešte raz zdôrazňujem, že o požiadavka o výmenu prebehla pár týždňov pred odoslaním tovaru. V obchode zmenu akceptovali, ale vo výsledku to nedodržali a poslali mi pôvodný objednaný tovar. Po tejto skúsenosti tu už nikdy nenakúpim.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Na stránke bol dátum doručenia - dosť neskorý a kým som dokončila objednávku bol dátum doručenia až takmer o 2 mesiace.
    Teda objednávka zo 16.03.2020 bude možno doručená až 13.05.2020.
    A to po zaplatení za tovar vopred aj za skoré doručenie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    3 produkty z 10 neboli dorucene. Bez akehokolvek upozornenia, ci ospravedlnenia. Nakolko zasielka bola Vianocny darcek, bonboniera a salonky predstavovali podstatnu cast balika.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Napriek vyobrazeniu tovaru, my bola objednávka zrušená, pretože tovar už nie je možné zakúpiť. Myslím, že takéto produkty by sa mali stiahnuť z internetových obchodov. V opačnom prípade to vyzerá na zavádzanie zákazníka. Viem o com hovorím, sam pracujem roky v obchode a nie je to príjemné, keď k niečomu podobnému dôjde. Ale nakoniec všetci sme ľudia, a všetci robíme chyby. Želám veľa zdaru.

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • - dostala som tovar, ktorý som si neobjednala, peniaze mi doteraz nevrátili
    • - pri posielaní tovaru späť nemali na stránke uvedenú adresu na vrátenie ani žiadny reklamačný formulár
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Obchod nedal vcas vediet ze zrusi moj nakup.Oznamil mi to emailom az po dni planovaneho dorucovania...som sklamana.....

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávka mala prísť 6.12.2019 ale nedorazila ..... som sklamaná ako mám hodnotiť keď nemám čo....

    Reakcia obchodu DOPO Potraviny cez internet

    Dobrý deň,

    Tovar sa Vám niekoľko krát pokúšal v piatok 6.12. doručiť kuriér avšak telefón bol vypnutý a na zadanej adrese Vás nenašiel. Z toho dôvodu nebola Vaša objednávka doručená.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • neflexibilny, oneskorene dodanie, dlha cakacia doba na vyexpedovanie
    • slaby vyber potravin a drogerie
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar mi nebol doruceny,co mi sposobi problemy,nakolko zijem v Nemecku,bola som u rodicov na dovolenke,preto som si ho ob jednala k nim,a kedze som nic nedostala,vraciam sa domov bez tovaru.Nebolo mi ani oznamene ze mi tovar nebude doruceny.

    Reakcia obchodu DOPO Potraviny cez internet

    Dobrý deň.

    Mrzí nás vzniknutá situácia. Problém sme spoločne vyriešili k Vašej spokojnosti.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar som objednávala 6/12 s tým že príde 11/12. 14/12 som sa pýtala kde tovar je, bolo mi povedané že kuriér ho vyzdvihuje v pondelok 17/12 a doručuje 18/12. Dnes (18/12) som dostala email od prepravcu že príde v najbližších pár dňoch.... a to som platila extra za dovoz a v obchodoch sa dá kúpiť lacnejšie. Žiaľ neodporúčam.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • komunikacia

    Zatial mi nebol tovar doruceny. Telefonicky sa s obchodom neda spojit. Objednala som 29/11 a zaplatila online tovar za 50 EUR. Dostala som potvrdenie objednavky a fakturu. Ziadnu inu komunikaciu. Skusila som im zaslat email 04/12 a prisla mi ten isty den odpoved, ze objednavka je kompletna a bude mi dorucena v nasledujucich dnoch. Dnes 10/12 som opatovne pisala email s otazkou na status objednavky. Zatial nemam odpoved.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar nedorazil ani som nebola informovana v akom stave je objednavka, nedostupna komunikacia

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • nebol dobržany termin na aky som si tovar objednala.prisiel az na druhy den co mi preberanie zasielky skomplikovalo
  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    tovar prisiel poskodeny

    Reakcia obchodu DOPO Potraviny cez internet

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že Vám dorazil tovar poškodený. Všetok poškodený tovar predsa u nás môžete reklamovať aj nad rámec zákonných termínov. Bez váhania naším zákazníkom pošleme tovar nový, vrátime finančné prostriedky alebo sa dohodneme inak.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi neprišiel, no mám to už dopredu zaplatené.
    Nedostala som žiadne informácie ani vysvetlenie o stave mojej objednávky

    Reakcia obchodu DOPO Potraviny cez internet

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za zdĺhavé vybavenie Vašej objednávky. Tovar, ktorý ste si objednávali v tom čase nebol k dispozícií a my sme ho zháňali priamo od výrobcu, čo predĺžilo vybavenie. Mrzí nás to a robíme všetko preto, aby sa to v budúcnosti neopakovalo.