Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar prišiel špinavý a poškodený.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Dlhé dodanie

    Reakcia obchodu Domnabytku.sk

    Dobrý deň,

    je nám ľúto, že nie ste spokojní s komunikáciou a s dodacou lehotou.
    Pri každom produkte máme dodaciu lehotu uvedenú.
    Tovar Vám bude doručený v rámci dodacej lehoty.

    S pozdravom, Domnabytku.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Dlhé dodanie
    • Nemoznost sledovať stav objednavky v priebehu 3 tyzdnoch ktore cakam na nabytok

    Reakcia obchodu Domnabytku.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme pekne za ohodnotenie a Vašu objednávku.
    Pri každom produkte uvádzame dodaciu lehotu.
    Vašu objednávku sme preverili a dodacia lehota
    bola dodržaná.
    Napriek tomu nás mrzí Vaša nespokojnosť.

    S pozdravom, Domnabytku.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Strasne dlha doba dodania az 6 tyzdnov,neskutočne.Ale vedela som o tom,takze pockam.Ja len dufam že to čakanie bude stat za to a ten tovar bude zodpovedat kvalite.

    Reakcia obchodu Domnabytku.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme pekne za ohodnotenie a Vašu objednávku.
    Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti.
    Pri objednávaní tovaru z masívneho dreva je dlhšia dodacia doba.
    Zákazníka vždy informujeme o presnej dobe výroby.
    Napriek dlhšej dodacej dobe dúfame, že sme získali pravidelného zákazníka.

    S pozdravom, Domnabytku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Po mesiaci od objednávky je tovar ešte stále niekde u výrobcu.. podľa predajne. Informovať zákazníka nepovažujú za potrebné. Neodporúčam objednávať.

    Reakcia obchodu Domnabytku.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za recenziu. Komunikácia je pre nás dôležita a preto samozrejme preveríme, prečo ste neboli informovaní našim zamestnancom. Mrzí nás, že sme Vám spôsobili nepríjemnosti.

    S pozdravom, Domnabytku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 týždne

    Tovar mi meskal 2 tyzdne. Ked uz konecne dorazil tak nam prisla PRAVA strana sedacky a nie LAVA ako sme objednali.

    Takze komunikacia typu - ozveme sa vam - Nikto sa neozval

    Reakcia obchodu Domnabytku.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme pekne, že ste si našli čas na napísanie hodnotenia na Vašu objednávku.
    Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti a veríme, že v konenčnom dôsledku ste boli spokojní s riešením situácie.

    S pozdravom, Domnabytku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nedodržanie termínu dodania
    • Žiadne upozornenie, že to bude trvať dlhšie, žiadna reakcia na e-mail,nič.

    Čakám už siedmi týždeň. Pričom čakacia doba mala byť 4-5 týždňov. Pred týždňom som do firmy volala,ako je na tom moja objednávka. Povedala mi pani,že deň predtým došla. Že sa bude odosielať. Prešiel ďalší týždeň a posteľ nikde. Zvažujem zrušenie objednávky.
    Som veľmi sklamaná.

    Reakcia obchodu Domnabytku.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme pekne, že ste si našli čas a napísali nám hodnotenie týkajúce sa vybavenia Vašej objednávky. Mrzí nás, keď je zákazník nespokojný. Za vzniknuté nepríjemnosti ohľadom doby dodania sa ospravedlňujeme. Dúfame, že ste s dodaným tovarom spokojná.

    S pozdravom, Domnabytku.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Neskutočne dlhá doba dodania tovaru

    Reakcia obchodu Domnabytku.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme pekne, že ste si našli čas a napísali nám hodnotenie týkajúce sa vybavenia Vašej objednávky. Mrzí nás, keď je zákazník nespokojný. Za vzniknuté nepríjemnosti ohľadom doby dodania sa ospravedlňujeme.

    S pozdravom, Domnabytku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    ŠMEJĎÁCKY ESHOP ! NEODPORÚČAM !!!
    Objednal som si sedačku za 940 €. Objednal som si ľavé prevedenie a prišlo mi pravé.
    Okrem toho sa nedal namontovať jeden z kožených bokov sedačky, ostal stáť 3 cm nad sedačkou.
    Musel som zavolať montéra z nábytkárskeho obchodu, ktorý musel namerať a premiestniť kovové zuby na iné miesto, aby sa sedačka dala poskladať ako ľavé prevedenie a aby spomínaný bok sedačky sedel na mieste.
    Strávili sme niekoľko nervóznych hodín, kým sme prišli na to že kovové úchyty na sedačke sú úplne inde ako by mali byť a montérovi som zaplatil 50€ za premiestnenie úchytov.
    Keď som to oznámil predajcovi a žiadal satisfakciu, tak mi s "ľútosťou" oznámili, že reklamáciu neuznávajú, lebo som neposlal sedačku naspäť ! Podľa nich som mal obrovskú ťažkú 3 metrovú sedačku, ktorú sme horko ťažko vtrepali do domu znovu zabaliť a poslať späť !!! To je prístup šmejdov a podvodníkov. Odpoveď na reklamáciu je pľuvanec do tváre zákazníka, lebo im je jasné, že to posielať späť nebudem. Hlavne keď je už opravená na moje náklady.
    Veľmi ľutujem, že som tovar objednal u takýchto zlodejov ! NIKDY VIAC !

    Reakcia obchodu Domnabytku.sk

    Dobrý deň,

    pri každom zistenom nedostatku je potrebné podať reklamáciu v čo najkratšom možnom čase. Vy ste nás kontaktovali až po Vašich mechanických zásahoch do sedačky. Nikdy sme nežiadali, aby ste sedačku doručili k nám. Pri reklamácii objednávky všetky náklady na výmenu, dopravu, prípadne opravu platíme my. Teda v prípade, ak by ste nás kontaktovali a riadne podali reklamáciu, sedačku by sme Vám na naše náklady vymenili za správne prevedenie.

    S pozdravom, Domnabytku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Najprv poplietli pocet kusov nabytku, dodanie prebiehalo po 9 tyzdnoch, nakoniec nam to nedodali, lebo sofer nestihal. Vrchol bol, ked zamestnanec do telefonu nadaval manzelovi, ked chcel od neho vyjadrenie.

    Reakcia obchodu Domnabytku.sk

    Dobrý deň,

    v prvom rade ďakujeme za Vašu objednávku.

    Za vzniknuté nepríjemnosti sa ospravedlňujeme. Vašu sťažnosť na správanie zamestnanca preveríme.

    S pozdravom, Domnabytku.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Objednavka prisla neuplna. Doplatila som si doplnkovy tovar a nepribalili ho

  • Neodporúča obchod

    Tovar stále nedorazil na infolinku som volala už 2x a stále neviem kedy a či vôbec to príde

    Reakcia obchodu Domnabytku.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme pekne, že ste si našli čas nám napísať hodnotenie. Veľmi nás mrzí Vaša nespokojnosť s našimi službami. Pri každom produkte uvádzame dobu dodania, avšak pri Vás sme prekročili túto dobu o štyri dni, za čo sa veľmi ospravedlňujeme. Dúfame, že ste s nábytkom spokojná.

    S pozdravom, Domnabytku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar , ktorý som objednala, mal uvedené, že je na sklade. Od vtedy prešli 3 týždne a zatiaľ ešte nie je doručený.

    Reakcia obchodu Domnabytku.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás že nie ste spokojný s dobou dodania. Avšak pri produkte, ktorý ste si objednali neuvádzame informáciu, že je na sklade.
    Doba výroby a dodania je uvedená pri každom produkte, teda ešte pred objednaním je zákazník oboznámený s dobou dodania.
    Dobu dodania pri produkte, ktorý ste si objednali uvádzame od 2 do 4 týždňov. V systéme vidíme že Vaša objednávka bola doručená do štyroch týždňov.

    S pozdravom, Domnabytku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dlha cakacia doba na objednany tovar a objednala som si taburetku LAKOVANU a na Vasom popise mi oznamujete ze dostanem taburetku nelakovanu.

    Reakcia obchodu Domnabytku.sk

    Dobrý deň,

    je nám ľúto Vašej negatívnej skúsenosti s našim eshopom. Avšak pri objednávke ste si zvolili variant surovú nelakovanú taburetku. Pri telefonickom overení Vašej objednávky ste zmenili variantu na prírodné lakovanú taburetku. Vaša zmena je v našom systéme zaznamenaná. Doba výroby a dodania je uvedená pri každom produkte, teda ešte pred objednaním je zákazník oboznámený s dobou dodania.

    S pozdravom, Domnábytku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Vyjadrujem hlboké sklamanie, že spoločnosť napriek viackrát telefonicky komunikovanej požiadavky s operátorku na tel. čísle 0949369360 na hľadanie vhodného termínu na doručenie objednávky nie je schopná prispôsobiť sa požiadavke klienta.Podotýkam, že na základe telefonického dohovoru sme si 2x vybrali dovolenku kvoli potvrdenému termínu na doručeniu objednávky. Je to veľmi, veľmi smutné v súčastnej dobe takýmto spôsobom ingnorovať klienta.

    Vyjadrujem hlboké sklamanie, že spoločnosť napriek viackrát telefonicky komunikovanej požiadavky s operátorku na tel. čísle 0949369360 na hľadanie vhodného termínu na doručenie objednávky nie je schopná prispôsobiť sa požiadavke klienta.Podotýkam, že na základe telefonického dohovoru sme si 2x vybrali dovolenku kvoli potvrdenému termínu na doručeniu objednávky. Je to veľmi, veľmi smutné v súčastnej dobe takýmto spôsobom ingnorovať klienta.

    Reakcia obchodu Domnabytku.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že ste neboli spokojná s vybavením Vašej objednávky.

    Objednávky neposielame kuriérom, ale našou prepravou, aby sme predišli poškodeniu pri prevoze. Kvôli tomu doručenie trvá dlhšie.
    Kontaktovali sme Vás ohľadne doručenia, ktoré bolo v termíne, ktorý zaručujeme, ale z Vašej strany doručenie v daný deň nebolo možné. Vieme to pochopiť a chceli sme to presunúť, ale nepodarilo sa nám naplánovať dopravu v čase, ktorý ste žiadali, nakoľko neposkytujeme službu doručenia v čase, ktorý si zákazník vyberie.

    Je nám ľúto že to dopadlo zrušením objednávky z Vašej strany.

    S pozdravom, Domnabytku.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Ochota

    Tovar bol prevalení noha zlomena

    Reakcia obchodu Domnabytku.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás situácia, ktorá nastala pri doručení Vašej objednávky. Túto chybu sa pokúsime vybaviť čím skôr.

    S pozdravom, Domnabytku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zle navrtane otvory a ešte nenapadne zaslepenýe otvory ktoré zle navrtali

    Reakcia obchodu Domnabytku.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za chybu, ktorá nastala u nášho dodávateľa pri výrobe.

    Veríme však, že ste spokojný s vybavením reklamácie a už je všetko v poriadku.

    S pozdravom, Domnabytku.

  • Neodporúča obchod

    Obchod sľubil dodaciu lehotu 2-4 týždne, na konci 4 týždna mi volali, že najskôr bude tovar o 1 mesiac. Opytala som sa, či je isté, že o mesiac bude nábytok, odpovedali že nie je to isté. Síce sa ospravedlnili, ale po mesiaci je to slabá náplasť.

    Reakcia obchodu Domnabytku.sk

    Dobrý deň,

    tovar na objednávku je viazaný na dodanie od výrobcu. Nastal výpadok produktu z Vašej objednávky, kvôli čomu nastala táto situácia.

    Je nám ľúto že sme Vám tovar nevedeli dodať a ospravedlňujem sa ešte raz.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 mesiac

    Tovar prisiel poskodeny a musel som reklamovat bocnu stranu skrine, poskodene klucky a chybali nejake kompenenty pri montazi. Asi 7x som komunikoval s obchodom a reklamoval. Vyreklamovany tovar mi prisiel asi po 2 mesiacoch a ked prisiel tak na bocnej strane skrine reklamovaneho dielu bolo ceruzkou pisane velkym pismom bocna strana ... Nemozem to docistit...

    Reakcia obchodu Domnabytku.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že ste museli tak dlho čakať na reklamáciu. Rýchlosť vyriešenia reklamácie závisí od výrobcu. Väčšinou je to vyriešené max. do 30 dní. Vo Vašom prípade chýbali reklamované diely u výrobcu na sklade. Ospravedlňujeme sa za dlhšie čakanie.

    Odporúčame ceruzku vygumovať. Veríme, že je to už v poriadku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 týždne

    Nekvalitne spracovany nabytok.

    Reakcia obchodu Domnabytku.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že nie ste spokojný s tovarom. Ako sme Vás informovali telefonicky, daný tovar môžete reklamovať alebo máte nárok zo zákona v lehote 14 dní tovar vrátiť, aj napriek tomu že je poskladaný. Celý postup reklamácie alebo vrátenia tovaru máme uvedený na našej stránke. V prípade nejasnosti nás neváhajte kontaktovať.

    S pozdravom, Domnabytku.