Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- Bola som spokojná s tovarom
- potrebovala som zmeniť adresu doručenia, kontaktovala som e-shop ktorý mi dal odpoveď, že si mám ja kontakovať kuriéra a požiadať ho zmenu doručovacej adresy. Kontaktovala som teda centrálu kuriéra ktorý mi povedal, že mi adresu zmení. Potvrdili mi zmenenú adresu ale balíček mi prišiel aj tak na nesprávnu adresu.
- Čakanie na tovar bolo príliž dlhé.
- Veľmi nepekne zabalený balíček. Oblečený nekonečnou lepiacou páskou.
-
Neodporúča obchod
- Komunikacia personalu
Objednala som si postielku, ktorej sa po objednani na stranke zmenila dostupnost z 1-3 tyzdnov na 6-8 tyzdnov. Kontaktovala som teda obchod, aby som sa informovala, kedy mam postielku ocakavat, kedze sa informacia zmenila a moj porod sa blizil - takze som sa len chcela uistit, ci ju skratka stihnem prevziat pred porodom. Personal mi na to len povedal, ze to ja som sa musela zmylit, na ich stranke nikdy nic nemenili. Na otazku, kedy by bola postielka dorucena, neodpovedali. Na zaver uz neodpovedali ani na emaily, ani na moje telefonaty, a tak som sa, bohuzial, rozhodla pre ineho obchodnika. Som rada, ze som za objednavku nezaplatila vopred, ale ziadala dobierku. Pri komunikacii, kde sa tyzden nikto neozyva a neodpoveda na maily ci telefonaty, by som sa obavala o svoje peniaze.
-
Neodporúča obchod
komodu neodporucam, sufliky su
krive nedoliehaju do komody. vyzera to zle. taktiez diery vyzerali ako keby bola komoda uz raz postavena. predajca tvrdil, ze to tak ma byt.Reakcia obchodu Detské postielky
Dobrý deň pani Stanislava,
náš kolega už s Vami komunikoval ohľadom predvŕtaných dier a ubezpečil Vás, že komoda je čisto nový kus. Pokiaľ predávame nejaký výstavný kus na stránke , zákazník je vždy informovaný o tom, že tento kus bol už niekedy zmontovaný. Vo vašom prípade sa nejedná o výstavný kus komody.
O tom, že šuflíky správne nedoliehajú do komody sme informáciu nedostali. Samozrejme, že v taktomto prípade máte nárok na reklamáciu alebo vrátenie tovaru. Formulár nájdete na našj stránke. Vždy sa snažíme takúto situáciu vyriešiť k spokojnosti zákazníka.
Za vzniknutú situáciu sa ospravedlňujeme.
S pozdravom a prianím pekného dňa, tím Detskepostielky -
Neodporúča obchod
cakam na komodu uz mesiac
Reakcia obchodu Detské postielky
Dobrý deň pani Monika,
objednávku ste si vytvorili 21.10. a 18.11. sme Vám ju doručovali naším šoférom. Ak sme pár dní meškali kvôli predvianočnému zhonu, ospravedlňujeme sa. Veríme, že komoda dobre slúži. Ďakujeme za dôveru.
S pozdravom a prianím pekného dňa, tím Detskepostielky -
Neodporúča obchod
- Postieľka prišla v úplne špinavej potrhane krabici.
- Chýbal spojovací materiál
- Chýbala nožička postieľky
- Drevo postieľky pošliapane topánkami.
- Zle spracovaný materiál, mnoho ostrích zárezov
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 týždne
- komunikácia a doprava je v poriadku
Bola objednaná detska postielka , matrac, vankus paplon, baldachyn
postelka prisla - matrac nie, k baldachynu chybala konstrukcia
človek čaká na tovar 2 týždne a nakoniec aj tak príde nekompletný.
Zbytočné komplikácie - vypisovanie - reklamovanie -
Neodporúča obchod
Obchod mi už tretí krát posunul doručenie. Najskôr tovar mali na sklade, keď som poslala objednávku, už na sklade nebol a už tretí krát mi posúvajú a oznamujú termín doručenia. Zavádzajú ma. Ľutujem, že som objednávku nezrušila, bola to moja podmienka, aby bol tovar na sklade. Potom sľubovali že do týždňa a ani to nie je..... Bábätko čaká .....
-
Neodporúča obchod
- Dobre ceny
- Surila nas postielka, na stranke sa pisalo skladom, ale ked sme poslali objednavku a nasledne aj zaplatili, zistili sme ze produkt nie je skladom.
-
Neodporúča obchod
- Nedodane ani za 1,5 mesiaca
- Na stránke tovar skladom a nemajú ho
Neodporúčam, nevedia dodať postieľku, mohli aspoň navrhnúť alternatívu vyhovárajú sa na dodávateľa, keď majú napísané tovar skladom
Reakcia obchodu Detské postielky
Dobrý deň Jaroslav,
mrzí nás Vaša zlá skúsenosť a ospravedlňujeme sa. My si uvedomujeme naše pochybenie, no naozaj sme dodanie nevedeli žiadnym spôsobom urýchliť. Postieľky Miško patria medzi najobľúbenejšie a naozaj ich máme takmer vždy skladom . Motív so žirafkou, ktorú ste mali objednanú aj Vy, moméntalne 7ks. Vo Vašom prípade sa stalo, že ste si objednávku vytvorili v momente, kedy sa postieľky vypredali a my sme čakali na dodávku od výrobcu. V takýchto prípadoch telefonicky kontakujeme zákazníkov, či sú ochotný na tovar počkať 3 týždne. Ak sa tak nestalo, kontaktujte prosím nášho manažéra na [email protected] a ešte sa Vám osobitne povenuje.
To, že nám výrobca meškal a postieľku sme nedokázali dodať ani po avizovaných 3 týždňoch, nás opakujeme naozaj mrzí a sme si vedomí toho, že sme u Vás zanechali negatívny dojem z našho obchodu.
S pozdravom a prianím pekného dňa, tím Detskepostielky.com