Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    60 %

    nevýhoda je tá, že ponúkanú batériu nemáte na sklade a že aj predpoklad, že by mohla po objednávke byť doručená nie je istý. Zatiaľ je dohoda, že pravdepodobne by mohla byť za mesiac /koncom decembra/ a potom sa my ozvete ako objednávka dopadne

    Reakcia obchodu compy.sk

    Dobrý deň,

    áno v ponuke máme aj tovar, ktorý nie je na sklade. To ale vždy máme uvedené pri tovare a máme tam dostupnosť "na otázku". Je to bežná vec v takmer každom eshope. Takže sa stačí informovať pred zadaním objednávky a následne sa môzete rozhodnúť, či objednáte ale nie.

    S pozdravom
    Compy.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • na stranke uvedeny tovar,zavazne som objednal a onedlho prislo ze ho nemaju

    Reakcia obchodu compy.sk

    Dobrý deň,

    samozrejme môžete u nás objednať aj tovar, ktorý nie je skladom, čo bol aj Váš prípad. Pri každom tovare máme uvedené, či je skladom alebo nie je skladom. Mrzí nás, že takúto základnú ifnormáciu si pred odoslaním objednávky nevšimnete/neskontrolujete. Do budúcna stačí pri objednávaní viac pozornosti.

    Ďakujeme
    S pozdravom Compy.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • O
    • Bateria nie je tá, aká je vyobrazená na e-shope.Tam je strieborná s originalnym logom Nokia a výroba Made in Japan.Poslali si čínsky brak! Objednávka u Vás bola prvá a posledná. Nikomu VÁS neodporučím. Budete argumentovať,že ide o ilustračný obrázok,ale dá sa o tom aj informovať. Z vašej strany to považujem za zámer klamať zákazníkov.

    Reakcia obchodu compy.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie. Mali sme pri tovare zlú fotografiu, už je to opravené. Staršie dodávky týchto batérií boli skutočne made in Japan. Aktuálne distribúcia dodáva len tieto batérie made in China. V ponuke máme stovky modelov batérií, ktoré sú made in China a určite to nie sú braky. Aj Váš telefón, do ktorého kupujete tú batériu bude s najväčšou pravdepodobnosťou made in China a brak to určite nie je. Nenapísali ste či batéria funguje alebo nie. Ak s batériou nie ste spokojný, stačí nám napísať a pošleme Vám po ňu kuriéra.

    Ďakujeme a za vzniknuté komplikácie sa ospravedlňujeme.
    S pozdravom Compy.sk

  • Objednala som si nabíjačku na i phone s4, po 2 dňoch odpadla časť z umelej hmoty pri káblikoch, od včera mi už nenabíja telefón, čiže mi nová nabíjačka nevydržala ani týždeň. Smutné....

    Reakcia obchodu compy.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás vzniknutá situácia. Ak sa Vám ale pokazil tovar, tak nás treba kontaktovať a pošleme Vám nový káblik. Pokiaľ nás nekontaktujete, tak nemáme ako danú vec vyriešiť a napraviť. Do budúcna je lepšie napísať najskôr nám a až po vyriešení problému písať hodnotenie. Takto ste nám ani nedali šancu aby ste boli spokojná s objednávkou/vybavenou reklamáciou.

    Ďakujeme
    S pozdravom Compy.sk

  • Príspevok bol odstránený z dôvodu irelevantnosti obsahu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Tovar prišiel neskoro a ešte aj iný ako na obrázku..iny manuál k ovládaču alebo správny manuál a iný ovládač.vyberte si.nakupoval som prvý a posledný krát.

    Reakcia obchodu compy.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie. Ak Vám náhodou prišiel iný tovar, prípadne návod bol zlý, stačilo nás kontaktovať a všetko by sa vyriešilo k Vašej spokojnosti. Pokiaľ nám neohlásite problém, nemáme ako zabezpečiť nápravu.
    Kludne nám pošlite fotky ovládača, ktorý Vám bol doručený a preveríme danú situáciu.

    Ďakujeme a za vzniknuté komplikácie sa ešte raz ospravedlňujeme.
    S pozdravom Compy.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nič neprídete kuriér

    Reakcia obchodu compy.sk

    Dobrý deň,

    radi by sme sa vyjadrili k Vašej recenzii.

    Objednali ste si tovar, ktorý nebol na sklade. Do poznámky ste nám napísali, citujem, "Dobrý deň prosím len sms Som nepocujucil Ďakujem" Následne sme Vám napísali mail, že tovar nemáme skladom, že máme len rozbalený kus a či si prajete čakať na nový kus, alebo si prajete zaslať rozbalený kus, alebo si prajete objednávku stornovať. Vaša odpoveď bola nelogická ako keby ste ten mail ani nečítali, pritom ste naň odpovedali: "Kedy prídete? nechcem čakať.". Obratom Vám bol znova napísaný rovnaký mail ako ten prvý, následne ste sa už neozvali.

    S pozdravom
    Compy.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som objednal, faktúrku uhradil s tým, že mi bolo telefonicky oznámené že tovar bude skladom 2.8. čo bolo týždeň po objednani. Dnes už je nanešťastie 11.8. a nikto sa ani neozval, ani nič nedošlo.

    Reakcia obchodu compy.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie. Žiaľ objednaný rack stále nie je u dodávateľa dostupný. Pôvodný termín sa posunul na 16.8, ktorý v tomto momente taktiež nedokážeme na 100% zaručiť.
    Pokiaľ si prajete objednávku stornovať, stačí nám napísať a obratom ju stornujeme a úhradu vrátime.

    S pozdravom
    Compy.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nem szállítanak Magyarországra.

    Reakcia obchodu compy.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za recenziu. Pokiaľ nakupujete v zahraničnom eshope, tak do budúcna Vám odporúčame najprv si overiť, či daný eshop doručuje aj do zahraničia. Info, že nedoručujeme do zahraničia máme spomenutú aj v dodacích podmienkach.

    Ďakujeme
    S pozdravom Compy.sk

  • Neodporúča obchod

    80 %

    • Nová baterka do telefónu vydrží len jeden deň

    Reakcia obchodu compy.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie, občas sa to stáva. Niekedy aj nové veci sú vadné. Batériu samozrejme môžete reklamovať a vymeníme Vám ju za novú, alebo vrátime peniaze. Škoda že ste nezavolali skôr na zákaznícku linku, Váš problém už mohol byť dávno vyriešený.

    S pozdravom
    Compy.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Do ČR prostě nedodávají, dementi. BTC neakceptují ,.....

    Reakcia obchodu compy.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš inteligentný príspevok, hodný Vášho titulu MUDr.. To, že nedoručujeme do ČR máme na stránke napísané, rovnako aj to, že neakceptujeme BTC.
    Do budúcna si prosím Vás lepšie prečítajte na stránke podmienky doručenia pokiaľ nakupujete z inej krajiny, a vyhneme sa tým zbytočným komplikáciám a Vášmu urážlivému správaniu.

    Ďakujeme
    S pozdravom Compy.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Tovar mi prišiel poškodený.....

    Reakcia obchodu compy.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie. Každopádne ak Vám prišiel poškodený tovar, mali ste nás obratom informovať a daný problém by sme určite vyriešili k Vašej spokojnosti. Pokiaľ nás nekontaktujete, tak nie je možné aby sme vzniknutú situáciu napravili. Nevieme ani či poškodenie vzniklo pri preprave, alebo bolo púzdro na telefón nejakým iným spôsobom poškodené, žiaľ nemáme od Vás absolútne žiadne info.

    S pozdravom
    Compy.sk

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Bude to uz 4 tyzdne od objednania tovaru a doteraz nemam od obchodu vyjadrenie, kedy a ci vobec mi objednavku dodaju. Rozumiem problemom pri dodani, ktore mozu vzniknut, ale korektne informovat zakaznika je vzdy najdolezitejsie

    Reakcia obchodu compy.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa vzniknuté komplikácie. Objednávali ste tovar, ktorý nebol skladom. Bola Vám oznámená dostupnosť približne za 3 týždne. Máte pravdu, 3 týždne už ubehli a stále nič. Žiaľ daný tovar je stále u dodávateľa nedostupný. Momentálne korona vírus a obmedzenia s tým súvisiace spôsobujú meškanie celého sortimentu. Žiaľ toto nevieme ovplyvniť.

    Ďakujeme za pochopenie a za vzniknuté komplikácie sa Vám ospravedlňujeme.
    S pozdravom Compy.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Asi odosielajú tovar rýchlo.
    • Nemajú možnosť zaplatiť tovar priamo cez platobnú bránu, ale len prevodom na účet, teda kým by im bola platba pripísaná na účet, tak by sa predľžila doba dodania tovaru.

    Reakcia obchodu compy.sk

    Dobrý deň,

    pri výbere platobných možností máte napísané "bankový prevod", ktorý ste si dobrovoľne zvolili. Mrzí nás, že toto je dôvod neodporúčania nášho obchodu, keďže podmienky platby ste vedeli ešte pred odoslaním objednávky. Máte pravdu, platobnú bránu nemáme. Každopádne medzi bankový prevod trvá jeden pracovný deň, a tovar odosielame v deň keď je nám platba pripísaná na účet.

    ďakujeme
    S pozdravom Compy.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar prišiel poškriabaný na vrchnej strane zariadenia

    Reakcia obchodu compy.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás vzniknutá situácia, za ktorú sa ospravedlňujeme . Žiaľ ste nás nejaký spôsobom ani nekontaktovali aby sme mohli daný problém vyriešiť. Kĺudne mohlo dôjsť k poškodeniu pri preprave. Ak to bolo spôsobené prepravou, tak to žiaľ nevieme ovplyvniť. Pokiaľ by ste nás po doručení balíka kontaktovali, vyriešili by sme danú situáciu k Vašej spokojnosti.
    Do budúcna Vás poprosíme ihneď po zistení nejakého mechanického poškodenia kontaktovať našu infolinku, prípadne nám napísať na [email protected]

    ďakujeme
    S pozdravom Compy.sk

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Okalmali ma! Na stranke je napísané že je to batéria s NFC čipom. Čo bol jediný dôvod prečo som ju tu objednal.
    Dodali mi bez tohoto čipu.
    Na reklamáciu nereagovali ani po týždni.
    To som si mohol inde kúpiť obyčajnú batériu za lacnejšie.
    Takže som okalmany zákazník.

    Reakcia obchodu compy.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie, ale bohužiaľ žiaden mail od Vás nemáme, čiže sme Vám ani nemohli reagovať. Na základe času objednávky sme identifikovali Vašu objednávku a poslali sme Vám správu. Baterku samozrejme môžete vrátiť. Zlá baterka Vám určite nebola úmyselne zaslaná. Bohužiaľ občas zlyhá aj ľudský faktor.

    Ďakujeme za pochopenie.
    Compy.sk