Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • dobré ceny,preto som tu obj.a to prvý krát
    • obchod nemá veci,ktoré ponúka!!!!
    • nekorektné jednanie
    • arogancia ked zistili že tovar nemajú
    • absolutná nesnaha riešiť problém so mňou

    Objednal som si usb,ktoré mali výhodnú cenu,najprv všetko v poriadku,komunikácia super,dokonca prišiel email,že objednávku už vybavili a na druhý deň,mi oznámili emailom,že tovar nemajú,a že bude do 14dní. Suhlasil som,že počkám,na to mi prišla odpoved,že tovar do vianoc ani nebude.Pritom,som telefonický upozornil obchod,že porušuje obch.pravidlá,nakoľko ponúkajú veci, ktoré vlastne nemajú.
    Objednávku som radšej zrušil,NEDOPORUCUJEM TU Nakupovať,lebo klamú!!!

    Reakcia obchodu compy.sk

    Dobrý deň,

    Vaša recenzia je z veľkej časti zavádzajúca.
    objednali ste si tovar, ktorý mal na stránke dostupnosť "na otázku" a v zátvorke bolo "skladom 0ks" Vedome alebo Vašou nepozornosťou ste objednali tovar, ktorý nebol dostupný. Objednávku ste spravili v noci. Na druhý deň ráno 10:23 sme Vám poslali mail, kedy asi budú skladom(cca polka decembra). Následne ste písali, či Vám vieme cenu zaručiť. Odpísali sme, že cena nie je problém, že problém by mohlo byť skôr to naskladnenie v polke decembra. Pokiaľ tovar nemáme na sklade tak na 100% Vám nič zaručiť nevieme. Preto sme Vám aj napísali, že doručenie do Vianoc nevieme na 100% zaručiť, to však neznamená, že to do Vianoc určite nepríde.

    Aké obchodné pravidlá porušujeme? To, že máme na stránke tovar, ktorý nie je momentálne skladom? Pritom to máme uvedené, že skladom je 0ks? Je to úplne bežná vec, že obchody majú na stránke tovar, ktorý momentálne nie je skladom.

    Žiaden mail od nás Vám neprišiel, že je objednávka vybavená. Prišiel Vám len potvrdzujúci mail o prijatí objednávky, nič o vybavení a expedovaní objednávky tam nie je napísané.

    arogancia ked zistili že tovar nemajú- Pane ale my sme veľmi dobre vedeli, že tovar nie je skladom, bolo to aj na stránke napísané. Oznámili sme Vám to mailom, rovnakým akým oznamujeme nedostupnosť všetkým zákazníkom. Neviem, či tu máme jedinú zlú recenziu, ktorá opisuje našu aroganciu. K zákazníkom sa správame slušne.

    absolutná nesnaha riešiť problém so mňou: pozrel som našu komunikáciu a Vy ste vôbec nič nechceli riešiť. Len keď sme Vám napísali, že na 100% nevieme garantovať doručenie do Vianoc, tak ste napísali, že stornujete objednávku. To je všetko.

    Bezchybní nie sme, ale 90% Vašej recenzie je závadzajúce.

    S pozdravom
    Compy.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Komunikovali OK aj ked mi zrusili objednavku...
    • Zrusili objednavku tovar zevraj uz nebude.

    Mal som objednany Charging hub na dji Phantom 4 pritom dron stale predavaju. A zevraj "Dodávateľ daný adaptér úplne vyradil z ponuky. V tomto momente Vám viem povedať len to, že to už nevieme zabezpečiť."

    Reakcia obchodu compy.sk

    Dobrý deň,

    je to bohužiaľ presne tak ako píšete. Daný adaptér sme už nevedeli zabezpečiť.

    ďakujeme za pochopenie.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Ziadne
    • Nie je jasne, ktory tovar je na sklade a ktory nie.

    Nic moc. Bezny posuvac krabic.

    Reakcia obchodu compy.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš názor. Pri každom tovare máte napísanú dostupnosť. Pokiaľ je tam "do 24hod" tovar je skladom a vieme ho obratom odoslať. Pokiaľ je tam "na otázku", čo bol Váš prípad, tak tovar skladom nie je a je potrebné sa infomovať o jeho dostupnosti a radi Vám odpovieme.

    Áno máte pravdu, sme bežní posúvači krabíc, rovnako ako ostatní predajcovia IT sortimentu. Hádam nechcete aby sme mi ten switch aj vyrábali?

    S pozdravom
    Compy.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • dodacie lehoty

    3 týždne je podľa mňa príliš dlhá doba dodania

    Reakcia obchodu compy.sk

    Dobrý deň,

    objednali ste si tovar, ktorý nebol skladom. O dodacej lehote ste boli informovaný. Nie všetok tovar máme na sklade a pri niektorých položkách môže trvať naskadnenie aj mesiac.

    S pozdravom
    Compy.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • ceny
    • komunikácia zo strany obchodu
    • dlhšia čakacia doba

    Tovar nebol na sklade, aj keď bolo uvedené, že na sklade je. Objednávku som stornoval, ktoré prebehlo takmer okamžite, čo je fajn.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednávka bola x kusov. Stav tovaru bol na sklade. Objednávka bola prijatá, že čaká na úhradu. Úhrada bola zrealizovaná a potom mi napísali, že tovar nie je na sklade v danom počte a že dodanie je 2-3 týždne a že môžem nákup vystornovať ale o peniazoch nehovorili nič... doteraz čakám.

    Nikdy v živote tu už nebudem nakupovať.

    Reakcia obchodu compy.sk

    Dobrý deň,

    zákazník si objednal 18x batérie. Skladom sme mali posledný jeden kus. Zákazníkovi bolo oznámené, že ďalšie kusy budú skladom za 2-3 týždne ako sám píše. Mal na výber počkať na dané batérie, zameniť ich alebo stornovať objednávku. Je úplnou samozrejmosťou, že pri stornovaní sa peniaze zákazníkovi vracajú. Z jeho strany neprišla žiadna odpoveď, čiže sme samozrejme rátali s tým, že si na dané batérie počká a zatiaľ ubehlo len 10dní od objednávky. Toto je jeho prvá reakcia na náš oznam, že baterky v objednanom množstve sme nemali skladom.

    Tam kde nefunguje obojstranná komunikácia zásadne nemôže byť spokojnosť. Z našej strany sme zákazníka o všetkom informovali.

    S pozdravom
    Compy.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • dobrý sortiment
    • neskorí komunikácia,odpovede na mail

    nemám dobrú skúsenosť

    Reakcia obchodu compy.sk

    Dobrý deň,

    zákazník si objednal tovar 5.2.2015 o 13:45, ktorý nebol skladom, bolo to uvedené aj na stránke "dostupnosť na otázku". V ten istý deň o 15:36 bol zákazníkovi odoslaný mail, že tovar bude skladom koncom februára. Bolo to presne 1h a 51min po objednávke. Následne objednávku stornoval.

    Každopádne od zákazníka v histórii mailov neevidujeme žiaden mail, v ktorom by sa niečo pýtal, alebo požadoval okrem stornovania objednávky. Ohlásenie dostupnosti tovaru bol náš štandardný postup, keď si zákazník objedná nedostupný tovar a nebola to ani odpoveď na jeho mail.

    S pozdravom
    Compy.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • žiadne
    • ojeb....

    ojebav.... objednal so tovar a oni mi zrušili objednávku po zaplatení že môj tovar bol drahší ako som zaplatil no faktúra a cena tovaru bola tá keorú som uhradil. chceli o 800% zaplatit viac ako je cena. tento obchot neodporúčam. sú to šmejdi

    Reakcia obchodu compy.sk

    Dobrý deň

    dovolím si zareagovať: Zákazník si objednal projektor za 28€. Po kontrole jeho objednávky sme zistili, že cenu na webe máme zlú. Ceny na webe sa nám automaticky aktualizujú raz denne na základe cien u dodávateľa. Problém bol v tom, že u dodávateľa sa z nejakej príčiny objavila približne o 250€ nižšia cena ako bola reálna cena projektoru, tým pádom sa táto cena zobrazila u nás a aj na ďalších cca 12 eshopoch, ktoré sú napojené na rovnakého dodávateľa. Tieto ostatné obchody ponúkali daný projektor, tiež za nezmyselnú sumu od 25-35€ (samozrejme nikoho úmyselne nezavádzali rovnako ani my). Na základe bodu 10.1 našich obchodných podmienok sme Vám objednávku stornovali a vysvetlili zákazníkovi aj dôvod, čo samozrejme nedokázal prežiť a vyhrážal sa nám súdom a podobnými vecami.
    To že sme od Vás žiadali zaplatiť o 800% viac je KLAMSTVO. My sme Vám objednávku stornovali a napísali Vám len reálnu sumu projektoru, nik od Vás nežiadal aby ste ju uhradili, prípadne spravili dáky doplatok. Každopádne Váš písomný prejav hovorí za všetko.
    Takéto veci s chybnou sumou sa stávajú a aj budú občas stávať či u nás alebo v inom eshope, nič na svete nie je dokonalé. J
    Nikoho sme neokradli a ani úmyselne nezavádzali.

    S pozdravom
    Compy.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • cena
    • mate na stranke nieco co nepredavate ...

    Reakcia obchodu compy.sk

    Dobrý deň,

    niekedy sa môže stať, že máme neaktuálny tovar na stránke. Pri 60 000 položkách sa to občas stane.
    Za nepríjemnosti sa ospravedlňujeme.

    S pozdravom
    Compy.sk

  • Neodporúča obchod

    • neviem
    • Tovar na e-shope nemajú skladom. 2 týždne sa mi nechcelo čakať, tak som to zrušil

    oničom

    Reakcia obchodu compy.sk

    Dobrý deň,

    neoklamali a neokradli sme Vás. Vedome ste si objednali tovar, ktorý nebol na sklade a následne sme Vás informovali o dobe dodania. Objednávku ste následne zrušili.
    Každopádne ďakujeme za podľa nášho názoru prísne hodnotenie.

    S pozdravom
    Compy.sk

  • Neodporúča obchod

    holota

    Reakcia obchodu compy.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za recenziu aj keď bolo Vaše hodnotenie dosť prísne. Objednali ste si sluchátka, ktoré momentálne neboli dostupné, čo bolo uvedené aj na webe. Za necelé dve hodiny ste od nás dostali mail, kde sme Vás informovali, že sluchátka budú skladom za 4-6 týždňov, nakoľko nie sú ani u dodávateľov dostupné. Na druhý deň ste stornovali objednávku.
    Ak raz nemá nejaký eshop tovar skladom, pričom to má uvedené aj na webe a ešte Vás k tomu aj eshop o tom mailom informuje, tak si myslíme, že toto nie je dôvod na neodporúčanie obchodu.

    Ďakujeme.
    S pozdravom Compy.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • dobře ceny vyrobkov
    • Tovar mi stále este neprisiel

    Cez tento obchod som kupoval preto, lebo mal vsetok tovar o ktory som mal zaujem a za dobru cenu

    Reakcia obchodu compy.sk

    Dobrý deň,

    po Vašej objednávke Vám bolo mailom oznámené, že objednaný tovar bude na sklade v polovici mája. To, že tovar momentálne obchod nemá na sklade a zároveň túto skutočnosť oznámi zákazníkovi, podľa nás nie je dôvod na neodporúčanie obchodu.

    S pozdravom
    Compy.sk

  • Neodporúča obchod

    • ponuka tovar ktory nema na sklade.

    Reakcia obchodu compy.sk

    Dobrý deň,

    Vážený zákazník žiaden e-shop, ktorý má v ponuke desaťtisíce tovarov, nemôže mať všetky skladom a ihneď k odberu. Ak o takom e-shope viete, môžete nám to oznámiť na našej e-mailovej adrese [email protected].

    Ďakujeme
    S pozdravom Compy.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • prijatelná cena
    • tovar nebol skladom a dodacia lehota bola v nedohladne!!!

    Reakcia obchodu compy.sk

    Dobrý deň,

    objednali ste si tovar, ktorý je dlhodobejšie nedostupný. Na druhý deň Vám bolo oznámené že skladom bude až v apríli (cca za mesiac a pol). Ak neodporúčate náš obchod len na základe, že si objednáte nedostupný tovar (o čom ste boli na stránke informovaný) a jeho naskladnenie trvá dlhšiu dobu, nech sa páči. V každom eshope na Slovensku nájdete kvantum takýchto tovarov, takže potom môžete rovno každý eshop na Slovensku neodporúčať.

    S pozdravom
    Compy.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Sortiment
    • Sused kupil z toho isteho obchodu ziarovky za 3 dni
    • Ani po 8 dnoch od odoslania platby nemám okrem tejto ankety žiadnu informáciu o mojej objednávke. Neviem kedy mi príde a či mi vôbec príde.

    Ani po 8 dnoch od odoslania platby nemám okrem tejto ankety žiadnu informáciu o mojej objednávke. Neviem kedy mi príde a či mi vôbec príde. Preto zatiaľ obchod neodporúčam a len dúfam, že to nie je pravidlo.

    Reakcia obchodu compy.sk

    Dobrý deň,

    Váš sused si kupoval žiarovky keď boli skladom, bohužiaľ Vy ste si ich kupovali keď už skladom neboli. Pri určitom sortimente niekedy trvá dlhšiu dobu jeho naskladnenie. Každopádne na druhý deň od objednania Vám bol zaslaný mail, že dané žiarovky nie sú skladom a že sa čaká na ich naskladnenie. Prosím Vás skontrolujte si mail vrátane spamu.

    S pozdravom
    Compy.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Objednal som si tovar a dopreu zaplatil. Kedze ani po dvoch tyzdnoch neprisiel tak som sa spytal co je s nim. Dostal som odpoved ze mal dojst ale stale tu nie je ale ze do konca tyzdna ma pris. Neprisiel dalsie dva tyzdne tak som objednavku zrusil. Platba bola bez problemov vratena. Moje zhodnotenie je ze ked si nieco objednam a nie je to tak to ma komunikovat obchod mne a nie ja. Esteze ze to nebolo surne lebo po mesiaci som tovar stale nemal. Inak komunikacia bola korektna a s vratenim platby nebo problem

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • rýchlosť doručenia tovaru
    • objednal som si batériu do Nokie 5800 a vydržala mi 2 týždne!Riadne som dodržiaval zásady prvého nabíjania! Pravdepoobne som kúpil poriadny ležiak! Som maximálne nespokojný s nákupom :(

    možno to bola len náhoda,ale ja som s doručeným tovarom nespokojný. :/

    Reakcia obchodu compy.sk

    Dobrý deň,

    poprosíme Vás o kontaktovanie nášho reklamačného oddelenia. Nie je to normálne aby batéria po dvoch týždňoch stratila svoju kapacitu. Určite ste nedostali žiaden ležiak, jednoducho ste mali smolu na kus, ktorý bol vadný od výroby, ale toto sa Vám môže stať v akomkoľvek obchode.

    Compy.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • nizka cena
    • dlha dodacia doba

    Reakcia obchodu compy.sk

    Dobrý deň,

    nakoľko nevieme o akú objednávku sa jedná, nemôžeme konkrétne reagovať. Každopádne sú určité tovary, kde je čakacia doba dlhá, nakoľko nie sú skladom ani u dodávateľskej firmy. Túto skutočnosť však oznamujeme každému zákazníkovi mailom, kde je aj spomenuté, že objednávku môžu kedykoľvek stornovať.

    Compy.sk

  • Neodporúča obchod

    • neviem dost dlho cakam na tovar platba bola davno odoslana..žial(((

    Reakcia obchodu compy.sk

    Dobrý deň prajem,

    mrzí nás, že nemáte ešte tovar. Každopádne ste boli aj Vy informovaný a dostupnosti tovaru s možnosťou stornovania objednávky. Pri niektorých produktoch je niekedy dlhšia čakacia doba, ale vždy na to zákazníka upozorníme a vždy má možnosť stornovať objednávku a samozrejmosťou sú aj vrátené peniaze.

    S pozdravom
    Compy.sk