Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Pár dni po mojej objednávke mi prišiel mail že moj objednaný tovar nie je skladom že možno za 1/3 mesiace.
    • ziadne vyjadrenie o aký tovar sa jedna na koľko som mala objednané dve veci , alebo nejaké usmernenie alebo iný tovar v ponuke proste žiadny záujem pomôcť.

    Reakcia obchodu Chiccoshop.sk

    Zákazníčka si objednala nahradné diely k jedálenskej stoličke a teda nie štandardný tovar ako uvádza. Pri oboch objednaných náhradných dieloch je jasne uvedená dostuponosť tovaru "Na otázku", čo znamená, že mi nevieme kedy presne bude nahradný diel k dispozícii a očakávame, že zákazník položí otázku o jeho dostupnosti.
    Toto sa však nestalo, zákazníčka si tovar objednala a keď sme jej poskytli informáciu o dostupnosti s výsledkom nie je spokojná. Podľa nášho názoru sme ju nezavádzali a poskytli sme jej relevantné informácie, ktoré v čase jej objednávky nám boli známe.
    Ohľadne neochoty pomocť poskytnúť náhradu, rovnako nesúhlasíme s jej názorom, lebo žiaden z jej objednaných dielov nemá možnú náhradu a teda jej nemáme čo ponúknuť a ako pomôcť.
    Veríme, že náš postoj bol profesionálny, o dostupnosti dielov sme riadne informovali pred odoslaním objednávky a reakcia na zákaznícku objednávku bola rýchla a relevantná. Nevidíme preto dôvod na jej negatívnu reakciu.

  • Neodporúča obchod

    90 %

    Klamlivé informácie o produkte

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar bol objednaný 1.8.21 a zatiaľ stále žiadne info o doručení
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neochota komunikovat

    Reakcia obchodu Chiccoshop.sk

    Je nám ľúto, že daný zákazník nebol spokojný s nákupom na našom eshope. Avšak dovolíme si nesúhlasiť s vyjadrením, že nie sme ochotný komunikovať. Zákazníkovi sme odoslali 6 emailov a zrealizovali sme spoločne minimálne jeden telefonát, čo už by niekdo mohol považovať za spamovanie:-).
    So zákazníkom sme jeho vrátenie tovaru doriešili a veríme, že jeho názor na naše služby sa pri budúcom nákupe zlepší.
    Chiccoshop.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Žiaľ, doručený nám bol iný cumlík, iná farba, iný vzor. Neviem, či došlo k zámene alebo ho nemali, mohli nás upozorniť. Inak bolo všetko ok, objednávka prišla do Zásielkovne rýchlo.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Na stranke bol tovar oznaceny ako na sklade po objednani mi napisali ze tovar na sklade nie je a ze ma budu informovat 5.11.

    Reakcia obchodu Chiccoshop.sk

    Ospravedlňujeme sa, že sme nemohli zákazníkovi vyhovieť podľa jeho predstáv. Zákazník si u nás objednal náhradný diel, ktorý u nás chybne svietil ako dostupný skladom. Keďže sa však jedná o neštandardný tovar - náhradný diel, jeho zabezpečenie nie je jednoduchý proces a trvá zvyčajne 1-2 mesiace. Urobili sme však maximum a zákazníkovi dnes náhradný diel odišiel.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Dorucili mi ohrievac flias zo znamkami pouzitia (vodny kamen na ohrievacom telese + bolo nieco male zlte prilepene na vonkajsie casti). Navrhli mi vymenu zadarmo, ale radsej som uz isla kupit ohrievac do kamenneho obchodu. Co sa tyka rychlosti dodania , tak tam je 100% spokojnost. Ale tym, ze som musela platit postovne za vratenie tovaru, aj ked dovod vratenia tovaru vznikol z viny obchodu , odporucit dany obchod nemozem.

    Reakcia obchodu Chiccoshop.sk

    Je nám ľúto nespokojné zákazníčky, ale zaslaný tovar bol nepoužitým, originálne balený od výrobcu. Je možné, že výrobca v rámci výstupnej kontroly kvality otestoval tento výrobok, ale určite sa nejednalo o použitý výrobok. I vrátený tovar obsahoval všetky ochranné fólie a podľa nášho názoru nejavil žiadne významné prvky používania. Zákazníčka mala možnosť tovar bezplatne vymeniť, čo však odmietla a rozhodla sa odstúpiť od zmluvy na diaľku. Jej rozhodnutie sme akceptovali a pomohli sme jej zorganizovať vrátenie tovaru. Náklady však znáša v tomto prípade zákazník, pretože je to jeho slobodné rozhodnutie.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • na strankach su veci,ktore nemaju na sklade,pritom pri vyrobku je pisane,ze je na sklade,a po tyzdni zavolaju,ze to co ste si objednali nemaju

    Reakcia obchodu Chiccoshop.sk

    Chyba vznikla zámenou tovaru, kde sme omylom naskladnili tovar na chybný kód a tým pádom položka svietila skladom. Chybu sme zistili až pri spracovaní objednávky a preto sme nemohli zákaznícke vyhovieť. Informovali sme ju o tejto chybe s odstupom, keďže sme u výrobcu overovali dostupnosť tovaru, aby sme vedeli poskytnúť relevantnú informáciu o dodaní. Sme jeden z mala obchodov, kde "skladom" znamená reálne tovar skladom, avšak aj u nás pracujú len ľudia a ľudia robia niekedy chyby, čo bol aj tento prípad. Za spôsobene nepríjemnosti sa ešte raz ospravedlňujeme.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Bol som milo prekvapený, keď prvý pracovný deň po objednaní mi bolo oznámené,že môj tovar expedujú. Bolo to rýchle no super, len potom nastali problémy s doručením, lebo v obchode si nepozreli moju adresu doručenia (bolá iná ako fakturačná)tovar mi bol doručený na opačnú stranu republiky, a preto ak budem mať inú alternatívu na objednanie tovaru tak ju využijem.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • dobré ceny
    • platba

    Reakcia obchodu Chiccoshop.sk

    So zákazníkom sme komunikovali telefonicky a vysvetlili sme mu, že momentálne neponúkame možnosť priamej platby prostredníctvom platobnej karty. Zákazník sa z tohto dôvodu rozhodol v našom obchode nenakúpiť a nevyskúšal teda naše služby, preto nechápeme jeho negatívnemu hodnoteniu.
    Platba kartou v našom obchode je možná a to v prípade platby tovaru na dobierku, kde kuriér akceptuje platbu aj cez platobný terminál priamo pri preberaní tovaru.
    V prípade väčšieho dopytu po platbe kartou priamo pri objednaní tovaru určite túto službu zavedieme aj do našej ponuky.
    Juraj Szikhart
    www.chiccoshop.sk