Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Ziadny kontakt zo strany predajcu, musel som sa sam dotazovat na moju objednavku, ktora stale nedorazila , ale aspon mila slecna na telefone, ktora ochotne zistovala stav objednavky

    Reakcia obchodu BONMOTO.sk

    Ďakujeme za Vašu recenziu, mrzí nás, že ste s nákupom u nás nebol spokojný. Kolegyňa sa Vás snažila ohľadne dostupnosti produktu kontaktovať telefonicky, keď sa jej to nepodarilo, poslala Vám email. Skúste si prosím skontrolovať zložku SPAM vo Vašej emailovej schránke. Krásny deň praje Natália BONMOTO

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Veľmi zlá skúsenosť s obchodom a ak by bol jediným na svete tak by som si aj tak nič radšej neobjednal.

    Par dôvodov prečo:

    Reklamačné oddelenie na bode mrazu.

    Prišlo úplne iné ako bolo objednané.

    Na sťažnosť, že to bolo pokašlaná zásielka bolo povedané, že sa aj tak nemôžem sťažovať lebo nemám kam. Dúfam, že to aspoň tu niekto uvidí.

    Následna komplikacia pri vratení penazí.

    Ako bonus pani v telefone oznámila, že pribalia darček. For je v tom, že nepovedala do kedy má prisť. :D

    Reakcia obchodu BONMOTO.sk

    Ďakujeme za Vašu recenziu Patrik, bohužiaľ informácie, ktoré v nej uvádzate, sa nezakladajú na pravde.
    Priznávam, že sa naozaj stalo, že kolega na sklade poslal inú farebnú variantu chrániča, pretože bol od výrobcu chybne označený, to nás úprimne mrzí. Za to som sa Vám aj veľmi ospravedlnila a po chybný chránič zaslala zvoz, aby ste nemusel platiť poštovné späť k nám, v balení nového ste mali aj sľúbený darček.
    Ale čo sa týka reklamačného oddelenia, s tým ste vôbec nekomunikoval, tak isto ste ani nežiadal o vrátenie peňazí. Rovnako Vám nebolo povedané, že sa nemáte kam sťažovať, ale že Vám nemôžeme poskytnúť telefónne číslo na jednateľa, iba jeho email, na ktorý môžete svoju sťažnosť zaslať.

  • Neodporúča obchod

    Tovar ešte nedorazil a po 9 tich dňoch nemám žiadnu ďalšiu informáciu...

    Reakcia obchodu BONMOTO.sk

    Ďakujeme za Vašu recenziu. Bohužiaľ sa nám nepodarilo s Vami telefonicky spojiť a na email ste mi neodpovedal, mrzí ma to :-( Natália BONMOTO

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod jednostranne odstúpil od zmluvy pretože zistil že v cene tovaru pri mojej objednávke nastal omyl

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Velmi slabá komunikácia tovar nemali skladom ale neupozornovaly ze musia objednat a moze objednavka trvat dlhsie , uz dva tyzdne cakám na objednany tovar . Tovar bol vopred vyplateny . prvy a posledny krát som tu nakupoval . Neodporucám

    Reakcia obchodu BONMOTO.sk

    Ďakujeme za Vašu recenziu. Na stránkach nášho eshopu Vám pri objednávaní muselo svietiť, že tovar je "Na objednanie" a po dokončení objednávky budete informovaný o dodaní. Kolega čakal na potvrdenie objednávky od dodávateľa a bezprostredne Vás kontaktoval, mrzí ma, že to pre Vás bolo neskoro :-( Natália BONMOTO

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dnes je 23.4. a tovar ešte nemám tak čo mám hodnotiť, to že čakám 12 dní na dodanie,? Zatiaľ neodporúčam tento obchod , doba čakania už 12 dní a nič som doposiaľ NEDOSTAL !!!!!

    Reakcia obchodu BONMOTO.sk

    Ďakujeme za Vašu recenziu pán Jenčo. Bohužiaľ vzhľadom k tomu, že ste niekoľkokrát nereagoval na náš email a nebolo možné sa Vám dovolať, museli sme Vašu objednávku pozastaviť a čakať, kým sa s nami spojíte Vy. Mrzí nás, že to takto dopadlo. Natália BONMOTO

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Predávajú tovar čo nemajú....

    Reakcia obchodu BONMOTO.sk

    Ďakujeme za Vašu recenziu Marek. Bohužiaľ tovar, ktorý ste si objednal, nebol označený ako skladová zásoba, ale ako tovar "Na objednanie", čiže sme neboli schopní Vám ho expedovať v deň objednania. Natália BONMOTO

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • milé príjemné jednanie
    • doba doručenia

    Reakcia obchodu BONMOTO.sk

    Ďakujeme za Vašu recenziu, aj keď nás mrzí, že náš obchod neodporúčate.
    V košíku ste mal pri výbere dopravy uvedené, že dodanie zvyčajne trvá 2-3 pracovné dni a na tretí deň Vaša zásielka doručovaná naozaj bola. Bohužiaľ ešte nemáme iný spôsob dopravy, ktorý by bol rýchlejší, ale pokúsime sa na ňom zapracovať! Natália BONMOTO

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zatiaľ mi tovar nebol doručený, tak zatiaľ neviem reagovať ...

    Reakcia obchodu BONMOTO.sk

    Mrzí nás Vaša negatívna recenzia.

    Recenzia, ktorú ste nám napísal aj napriek tomu, že druhý deň od Vášho objednania sme spolu komunikovali ohľadne dostupnosti tovaru, kde ste mi napísal, že Vám nevadí na tričko počkať. Bohužiaľ dodávateľ má výpadok a tričká nestíha vyrábať. Natália BONMOTO