Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Balenie tovaru nula bodov.

    Reakcia obchodu BoardParadise.sk

    Vážený zákazník,

    veľmi nás mrzí, že Vaše ne/odporúčanie sa týka len balenia tovaru nie jeho obsahu alebo našich služieb.

    S pozdravom BP

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Druha objednávka a druhy krát telefonát ze tovar z časti nemajú skladom

    Reakcia obchodu BoardParadise.sk

    Milý zákazník,

    veľmi nás mrzí Vaša zlá skúsenosť. Budeme sa snažiť vyhnúť chybám, ktoré viedli k Vašej nespokojnosti.

    Napriek tomu veríme, že nám ostanete verný a v budúcnosti sa presvedčíte, že sme spoľahlivý eshop :)

    S pozdravom Tím BP

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • rychlosť
    • prišiel úplne iný model

    Síce mi to prišlo do 2 dňoch ale prišiel iný model ponožiek než ktoré som objednal...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Kúpil som si mikinu za 53€ a keď mi prišla tak na štítku bola cena 36€,takze posledný nákup cez boardparadise

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Katastrofa, už nikdy viac neobjednam. V piatok som objednala tovar na čo mi pani volala, že mi neprešla platba cez internet tak som si to pozrela a platbu som mala zrealizovanu. Keďže bol piatok cez víkend sa nedalo nič riešiť. V pondelok som čakala ci sa niekto ozve nikto nič, ani mail či bola objednávka spracovaná. Volám tam utorok, pani mi povie, že tá pani co to ma na starosti tam nie je mám zavolať na ďalší deň. Medzitým som išla do banky spýtať sa na platbu, potvrdili, že z môjho účtu peniaze odišli aj keď v obchode ma stále presviedčali že nie. Poslala som screenshot obrazovky, že peniaze mi odišli. Stále tvrdili, že nie. Volám tam v stredu, zdvihne telefón nejaký pán a že tá paní, má dovolenku on to nevie vyriešiť. Pýtam sa či tam nie je nikto kompetentní to dat konečne na poriadok, že ja svoju objednávku už chcem. Dal mi mail na danú paní, že jej mam napísať mail. Tak píšem mail nech už konečne pošle tie tenisky, že už vyše týždňa si nevedia dat na poriadok jednu objednávku. Tá má stále presviedča, že tenisky som neuhradila. Ale nakoniec, že mi pošle tenisky do obchodu a mám ich uhradiť tam. Pýtam sa či ich mám platiť 2 krát, nech mi teda vráti na účet peniaze. Stále sa hada, že peniaze som neposlala. Pošlem aj jej danú transakciu a konečne si to asi pozrie a tenisky mi pošle. Týždeň som sa naťahovala, neustále tam volala, mala záujem to riešiť ja a nie ľudia, čo tam pracujú! Nikdy viac nič neobjednam! Neodporúčam a navrhujem vymeniť ľudí, ktorých tam mate, lebo keby ja takto pracujem v práci tak ma asi vyhodia na flek!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednaný tovar na sklade nebol, peniaze mi stále neprišli na účet. Je to 10 dní.

    Reakcia obchodu BoardParadise.sk

    Vážený zákazník,

    úprimne sa ospravedlňujeme za komplikácie pri Vašej objednávke . Problém pri pripísaní peňazí na účet nebol na našej strane, tak ako sme sa Vám to snažili vysvetliť. Chápeme Vaše rozhorčenie, ale proces návratu nevieme u banky ovplyvniť.

    Veríme však, že nám do budúcna dáte ešte šancu na to, aby sme Vám ukázali že sme spoľahlivý a férový obchod

    Tím Board Paradise

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednany tovar nebol uz k dispozicii, mali chybu na e-shope, tak bola objednavka zial zrusena

    Reakcia obchodu BoardParadise.sk

    Vážený zákazník,

    Ospravedlňujeme sa za komplikácie vzniknuté pri výpadku systému.

    Eshop je už 100% v poriadku, preto veríme, že Vás táto skúsenosť neodradila od našej ďalšej návštevy

    Tím Board Paradise

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Opat zdlhavy proces celkovo
  • Neodporúča obchod

    • Oklamali ste ma a inak to neni..

    Reakcia obchodu BoardParadise.sk

    Vážený zákazník,

    Ďakujeme za Vaše hodnotenie - nie je však na mieste, nakoľko sme Vás nijako neoklamali

    Vytvoril ste si u nás objednávku na tenisky Jordan - ako meno zákazníka ste uviedol "Som Zabudol" - odoslanie objednávky na nereálne meno však nie je možné - preto sme Vás kontaktovali emailom s prosbou o uvedenie reálnych informácií o zákazníkovi

    Po doplnení správnych údajov sme však zistili, že objednaný tovar je poškodený a nebude možné jeho odoslanie. Kontaktovali sme Vás opätovne. Ponúkli sme Vám náhradu za pôvodný tovar. Situácia bola z našej strany riešená urgentne.

    Nakoľko sme Vám nevedeli vyhovieť s požiadavkou vyskúšania si tovaru na zatvorenej prevádzke v Bratislave, prestal ste s nami komunikovať.

    Mrzí nás Vaše hodnotenie, nakoľko sme k riešeniu Vašej objednávky od prvotného problému s menom pristupovali zodpovedne a rýchlo.

    Tím Board Paradise

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednával som tovar ktorý podľa eshopu mali aktuálne skladom.
    V potvrdzujúcom emaile napísané doba dodania 5 dní.
    Po 10 dňoch mi napísali, že sa so mnou neúspešne pokúšali telefonicky spojiť, avšak som nedostupný a objednávku mi rušia. Nik mi samozrejme nevolal, dostupný som 24/7. Objednávku zrušili nakoľko tovar nemajú. Zavádzajú zákazníka už pri objednávaní tovaru a klamú počas komunikácie. Chcel som aby mi zavolali, samozrejme, že nik nevolal hoci si preverovali správnosť môjho tel čísla. Ale nezabudli mi hneď ponúknuť, že si môžem urobiť novú objednávku... :-) Neodporúčam tento eshop, zavádzajú a klamú...

    Reakcia obchodu BoardParadise.sk

    Vážený zákazník,

    Situáciu sme preverili a podľa interného záznamu sme Vás kontaktovali telefonicky - následne po nereagovaní na telefonát sme Vás kontaktovali písomne - emailom o zrušení objednávky .

    Nedostupnosť produktu bola spôsobená výpadkom systému, za ktorý sa ospravedlňujeme .

    Mrzí nás situácia ktorá nastala pri vybavení Vašej objednávky - určite však nikoho neklameme ani nezavádzame. Zakladáme si na spokojnosti každého zákazníka, o čom hovoria aj pozitívne reakcie väčšiny zákazníkov

    Za Vaše hodnotenie Vám ďakujeme , vytvorili sme nové opatrenia pre to, aby sa takéto situácie pri objednávkach viac neopakovali

    Tím Board Paradise

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Nedostupný tovar ktorý na stránke aktuálny bol.

    Reakcia obchodu BoardParadise.sk

    Vážený zákazník,

    Ospravedlňujeme sa za komplikácie ktoré nastali pri Vašej objednávke.

    Neaktuálny stav zásob bol zapríčinený výpadkom systému.

    Za Vaše hodnotenie Vám ďakujeme , urobíme maximum pre to, aby sa takéto chyby pri objednávkach viac neobjavovali.

    Tím Board Paradise

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávka zrušena obchodom po 6 dňoch!!!! Tovar už nebol skladom!! Neodporúčam!

    Reakcia obchodu BoardParadise.sk

    Vážený zákazník,

    Ospravedlňujeme sa za situáciu ktorá nastala pri vybavovaní Vašej objednávky.

    Žiaľ, vo Vašom prípade došlo k zlyhaniu systému, čo nás úprimne mrzí.

    Všetky objednávky riešime a expedujeme s maximálnou rýchlosťou o čom hovoria aj predchádzajúce pozitívne recenzie zákazníkov .

    Za Vaše hodnotenie Vám ďakujeme , urobíme maximum pre odstránenie chýb do budúcna

    Tím Board Paradise

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nakupovala som prvý krát cez e-shop, ale už teraz viem, že žial naposledy. Sklamaná som z vybavenia reklamácie, s týmto som sa ešte v žiadnom e-shope nestretla.

    Reakcia obchodu BoardParadise.sk

    Vážený zákazník,

    Vašu objednávku sme preverili a musíme uviesť nasledovné. Nejednalo sa o reklamáciu, ale o výmenu tovaru. Tovar ste si prišli vymeniť na predajňu v Trenčíne, ale novú faktúru sme Vám nedali s tovarom, ale bola odoslaná emailom na Vašu adresu. Považujete teda toto za férové hodnotenie, keď sa žiadny tovar nereklamoval a všetky náležitosti sme dodržali?
    Veľmi nás mrzia takéto neobjektívne hodnotenie, pretože by ste mali uviesť konkrétne zlyhanie alebo nespokojnosť.

    zákaznícky servis

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Objednávka nebola doručená celá. Vraj pokazený systém a mikinu už nemajú.

    najskôr mi zavolali, že objednávka nebude cela lebo mikinu, ktorú som si objednala okrem iného tovaru už nemajú na sklade. Poslali mi ostatok, ktorý som už mala zaplatený z karty a niekto z ich pracovníkov to domýlil a poslal na dobierku čiže tovar som dostala až na ďalší deň keďže kuriér nemal odkiaľ vedieť, že to mam zaplatené keďže zamestnanci boardparadise to poslali na dobierku. Ďalej za mikinu mi mali vrátiť peniaze, vrátili no za tovar, ktorý som mala už doma a nie za mikinu, ktorú som ani neobdržala. Rozdiel tam je banálnych 10€ ale aj to je peniaz. Prešiel týždeň a peniaze stále nemám. Takže takáto je moja skúsenosť s boardparadise

    Reakcia obchodu BoardParadise.sk

    Vážený zákazník,

    Mrzí nás situácia ktorá nastala pri vybavení Vašej objednávky.

    Žiaľ musíme konštatovať, že došlo ku zlyhaniu ľudského faktoru pri vybavení Vašej objednávky a teda odoslaní na dobierku aj napriek tomu, že bola objednávka uhradená kartou. Túto situáciu sme vyriešili urgentne priamo u kuriéra a objednávka Vám bola následne doručená správne

    Rozdiel vo Vašej objednávke bol uhradený správne , ihneď po tom ako ste nám oznámila chybu pri návrate platby - za túto situáciu sa opätovne ospravedlňujeme.

    Veríme, že aj napriek tejto skúsenosti nám ešte dáte šancu na nápravu

    Tím Board Paradise

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Objednavala som druhykrat z tohto e-shopu a druhýkrát mi prisla zla objednavka. Tretíkrát uz objednávať určite nebudem

    Reakcia obchodu BoardParadise.sk

    Vážený zákazník,

    Po telefonickom rozhovore sme spoločne zistili, že Vaša objednávka bola spracovaná správne - presne tak ako ste si objednala.

    Mrzí nás Vaša reakcia, no aj napriek tomu veríme , že nám ešte dáte šancu :)

    Tím Board Paradise

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • z troch veci, ktore som si objednala, prisla jedna v poriadku, dalsia nebola ta, co som si objednala, tretia bola mierne poskodena (parajuci sa rukav)...

    Reakcia obchodu BoardParadise.sk

    Vážený zákazník,

    Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu, nemáme však informáciu z Vašej strany o tom, že objednávka nebola v poriadku. Nevedeli sme preto situáciu riešiť urgentne.

    Prosím informujte nás bližšie o stave Vašej objednávky emailom na [email protected] a my spravíme maximum pre Vašu spokojnosť.

    Vzniknutá situácia nás úprimne mrzí , veríme však že sme nestratili Vašu priazeň.

    Tím Board Paradise

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    vymieňala som tovar, nemohla som sa dovolať, nakoľko som chcela viac info, či som dobre postupovala pri reklamácii - výmene tovaru. Ani na mail mi neodpovedali. Hoci som za prvú zásielku nakoľko bola nad 65 eur poštovné neplatila, za druhú zásielku- kde bola výmena tovaru som už musela zaplatiť 5 eur, to ešte nepočítam, že som tiež za svoje peniaze platila balík, ktorý som im posielala naspäť v ktorom sme mali malé číslo. V prvom balíku sme mali aj nálepku, v druhom už nie, hoci sme z prvého balíka nálepku nezobrali. To som mohla tovar iba vrátiť, poslali by mi peniaze na účet. Znova by som si objednala už správnu veľkosť a neplatila by som za dodávku tovaru. Čo vy na to?

    Reakcia obchodu BoardParadise.sk

    Vážený zákazník,

    uvedená situácia, ktorá nastala pri výmene Vašej objednávky nás úprimne mrzí. Musíme ale uviesť , že neevidujeme žiadny email ani oznámenie o výmene z Vašej strany a rovnako neevidujeme nevybavené zmeškané hovory na telefónne číslo Zákazníckeho servisu. Na kvalite nášho Zákazníckeho servisu si dávame veľmi záležať a preto nás nepodložené tvrdenia o to viac mrzia.

    V každom prípade je v obchodných podmienkach jasne uvedené aký je postup pri výmene a že zákazník znáša náklady spojené s výmenou.
    To, že Vám neprišla v ďalšom balíčku nálepka nás mrzí, ale nálepky nie sú súčasťou objednávok a môže nastať situácia, že dôjde k výpadku alebo inej situácii, keď nie je možné ich priložiť. Preto by sa hodnotenie nášho internetového obchodu nemalo týkať či zasielame alebo nezasielame nálepky.

    Dúfame však, že Vás táto situácia neodradí od ďalšej návštevy, či už na stránke www.boardparadise.sk alebo priamej návštevy u nás na predajniach.

    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom
    Katarína Sirotňáková , manažér zákazníckeho servisu

  • Neodporúča obchod

    obsluha nula bodov mali by ste zmenit ludi lebo vam padne business. potetovany cavo sa kukal ze co od neho chcem fakt smutne.....

    Reakcia obchodu BoardParadise.sk

    Vážený zákazník ,

    Veľmi nás mrzí situácia, ktorá nastala pri preberaní Vašej objednávky u nás na predajni.

    Za neprimerané správanie sa kolegov sa úprimne ospravedlňujeme a situáciu budeme určite riešiť.

    Veríme, že ste bol spokojný s tovarom a s celkovým stavom objednávky a táto situácia Vás neodradí od nás do budúcna.

    Ďakujeme za toto upozornenie , veľmi si to vážime.

    Tím Board Paradise

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Obchod vymenil tovary dvoch zákazníkov, tak som ten môj dostal po opakovaných telefonátoch s kuriérom a operátorkou obchodu až po týždni. Aj keď operátorka bola milá a za problém osobne nemohla, pretože ona tovar nebalila a teda ani nevymenila.

    Reakcia obchodu BoardParadise.sk

    Vážený zákazník,

    úprimne mrzí nás vzniknutá situácia . Pri Vašej objednávke došlo k nedorozumeniu, snažili sme sa urobiť maximum, aby Vám tovar bol doručený včas.

    Veríme, že s tovarom ste spokojný a táto situácia Vás od nás neodradila do budúcna

    Ešte raz sa za celý tím Board Paradise ospravedlňujeme

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • V zásielke mi nedošiel všetok objednaný tovar aj keď bol vopred zaplatený. Predajcu som na túto skutočnosť upozornila meilom, doteraz nereagoval.

    Reakcia obchodu BoardParadise.sk

    Vážená zákazníčka,

    Veľmi nás mrzí vzniknutá situácia, ešte dnes situáciu urgentne napravíme a produkt Vám bude doručený domov. Budeme Vás kontaktovať.

    Úprimne nás mrzí táto situácia, ešte o to viac, že vieme, že ste naša verná zákazníčka a zákazníkov si vážime. Žiaľ došlo k zlyhaniu ľudského faktoru, ktorý sa ale nebudeme vyhovárať a chybu napravíme.

    Dúfam, že Vás táto situácia neodradí od ďalšej návštevy našej predajne , alebo internetového obchodu

    Board Paradise Tím