Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    Zlá komunikácia..arogatný a drzí prístup pracovníka..

    Reakcia obchodu Bioterra.sk

    Dobrý deň,
    Práve naopak, zakazníčka bola agresívna a kričiala na pracovníka. Objednávka bola stále v lehote dodania tovaru a pritom odoslanie tovaru bolo nastavené práve v deň keď zakazníčka volala - čo jej pracovník aj vysvetlil. Ona začala na pracovníka kričať a šťažovať sa, že prečo ju neinformoval vopred kedy to bude atď. Objednávka bola stále v lehote na vybavenie, tak ako bolo napísané na eshope.
    Následne zákazníčka zložila telefón zo slovami "To som si mohla objednať inde". To sme považovali zato, že o objednávku nemá záujem a objednávku sme stornovali aj z dôvodu, že bola na dobierku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neodporúčam.

  • Neodporúča obchod

    • Presli 3 tyzdne a tovar nikde, ziadna komunikacia

    Reakcia obchodu Bioterra.sk

    Dobrý deň,

    Ide o špecifický produkt a došlo k meškaniu dodávky od výrobcu. Zákazník bol o meškaní informovaný.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Poslali ste dotazník a tovar ešte nie. Beriem to ako vtip!

    Reakcia obchodu Bioterra.sk

    Dobrý deň,
    Dnes 28.6.2023 prebehla so zákazníčkou telefonická komunikácia a potvrdená expedícia objednávky. Zákazníčka celú komunikáciu pochopila a všetko prebehlo normálne. Bol jej odoslaný email a SMS správa s číslom zásielky. Takže tomuto hodnoteniu nerozumieme. Bioterra.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednavka vytvorena 21.6.Dnes je 28.6.a tovar stale nedorazil. Dna 22. 6. prisiel potvrdzujuci mail ze co v najkratsom case objednavku vybavia, alebo budu informovat o nedostupnosti. Ani jedno sa nestalo. Vsetkych 7 poloziek bolo uvedenych skladom. Naschval som tak vyberala aby som mala objednavku co najskor doma. Objednavku som aj hned uhradila.

    Reakcia obchodu Bioterra.sk

    Dobrý deň,

    Položka z objednávky Sprchový gél ananás citrón 950 ml mal dodaciu lehotu do 7 pracovných dní, takže nie všetky položky boli označené skladom. Objednávka bude vybavená keď budu všetky položky z objednávky kompletné. Objednávka sa odošle 29.6.2023 čím dodržíme dodaciu lehotu. Ďakujeme.

  • Neodporúča obchod

    6 den a tovar este neprisiel

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • Veľmi dlhá dodacia doba. Pri tovare bolo uvedené dodanie 5-7 dní. Dnes je to 9. deň a stále balík nedorazil. Bolo by vhodné upozorniť na meškanie.

    Reakcia obchodu Bioterra.sk

    Dobrý deň,
    Objednávka bola vytvorená 26.4.2022 o 20:24 a bola odoslaná 4.5.2022. Pri produktoch, ktorá mala zákazníčka v objednávke je dodanie 5-7 pracovných dní a tým, že bola objednávka odoslaná 4.5.2022 - ide o 6 pracovný deň a na 7 pracovný deň je pripravená na pobočke Packety na vyzdvihnutie.
    Tým sme dodaciu lehotu uvedenú pri produkte dodržali.
    Ďakujeme, pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Doteraz nemám tovar ktorý som si objednala dňa 25.10.2021, ale prišla mi požiadavka ohodnotiť moju objednávku tovaru, ktorý som vôbec neobjednávala.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nízka cena
    • Po týždni stále nemám žiadne informácie o tovare

    Tovar som objednala pred týždňom, hneď som ho aj zaplatila kartou cez platobnú bránu. Následne mi prišla informácia o obdržaní objednávky a tiež potvrdenie prijatia platby. Napriek tomu, že tovar mal v popise skladom, po týždni stále nemám vôbec žiadnu informáciu, v akom stave sa moja objednávka nachádza. Bohužiaľ v dnešnej dobe je to podľa mňa už dlhý čas na spracovanie, keďže tovar bol skladom a navyše som objednávala olejčeky na rast zúbkov, takže mi to navyše spôsobí aj ďalšie náklady, keďže jemu sa zúbky nezastavia a budem mu musieť kúpiť niečo ďalšie na úľavu od bolesti.
    Takže nerada, ale musím dať negatívnu recenziu a ešte aj obetovať ďalší čas na kontaktovanie obchodu, aby som zistila, či vôbec tovar dostanem.

  • Neodporúča obchod

    Zatiaľ nemôžem posúdiť, nakoľko ubehlo už 11dní a tovar som ešte nedostala.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • neekologicke balenie

    Dorucenie tovaru prebehlo vporiadku, dakujem za dorucenie.

    Dokazali by ste zmenit balenie?
    Uvedomeli predajcovia pouzivaju ako ochrannu vypln sekany karton namiesto bublinkovej folie a penovych vyliskov. Nasa planeta aj vsetci premyslajuci kupujuci vam budu vdacni.

    Viem, ze vacsina mojich znamych co ma o podobne produkty zaujem by ich v tomto baleni nechcela. Preto nemozem odporucat kym zmenite balenie.

    Reakcia obchodu Bioterra.sk

    Dobrý deň,
    Zákazníčka mala v objednávke 6 ks sklenených krehkých a ľahko rozbitných fľaštičiek. Vzhľadom nato bol balík náležite a zodpovedne zabalený, aby nedošlo k poškodeniu - kvalitné balenie je pre nás veľmi dôležité, vždy chceme aby zákazník dostal svoje produkty v poriadku a nepoškodené. Akékoľvek poškodenie vyprodukuje niekoľkonásobne vyššie emisie a ekologickú záťaž ako správne a kvalitne zabalený balík.
    Všetky naše balíky balíme do ekologických a recyklovaných krabíc a používame ekologické materiály - vyrobené z recyklátov.
    Ďakujeme.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Objednal som si tinktúru z púčikov, prišla mi tinktúra zo semien, ktorú som si mohol inde kúpiť za polovičnú cenu

    Ako som uviedol, objednal som si tinktúru z púčikov, prišla mi tinktúra zo semien, ktorá je menej účinná a v iných obchodoch stojí polovicu z toho, čo som zaplatil tu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nekomunikuje. Zbytočne predlžuje nevybavenie objednávky. Necháva klienta v neistote.

    Reakcia obchodu Bioterra.sk

    Dobrý deň,
    Produkty, ktoré mala zákazníčka v objednávke mali dodaciu lehotu 5 - 7 pracovných dní a sú špecifické. Niekedy pri nich dochádza k výpadkom o ktorých nás výrobca pravidelne neinformuje. Nakoľko sme mali veľkú dodávku tovaru na ceste a pri naskladnení sme zistili, že jej produkty neprišli. Ihneď sme kontaktovali zákazníčku a navrhli riešenie pre ňu (stále v lehote 5 - 7 dní).
    Nechcela ďalej čakať na produkty a rozhodla sa objednávku stornovať. Čo sme samozrejme akceptovali.
    Ďakujem Bioterra.sk

  • Neodporúča obchod

    Dnes som bola už po 3x pre osobný odber tovaru, opäť zatvorené zo zdravotných dovodov......

    Reakcia obchodu Bioterra.sk

    Dobrý deň,
    Zákazníčka prišla 2 x v čase keď sme mali dovolenku, čo bolo riadne oznámené minimálne 10 dní vopred na eshope a tiež v emaili pre osobný odber.
    V prípade 3 razu, sme žiaľ pre zdravotnú nevoľnosť zamestnanca (musela byť privolaná sanitka) museli osobný odber náhle zavrieť.
    Ďakujeme za pochopenie
    Bioterra.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • 28.11. expedovaná zásielka - až 2. 12. doručená na odberné miesto - otrasné!!! Trenčín nie je na konci sveta, alebo?!
  • Neodporúča obchod

    50 %

    • nasiel som to, co som hladal

    Pri vyzdvihnuti asi pracovnici nemali "svoj den". nevedel som presne najst kancelariu, tak som telefonoval, ale mal som pocit, ze moj telefonat pracovnicku obtazoval. asi podobne informacie musi davat casto. rovnako aj pri samotnom vyzdvihnuti sa tam velmi "setri usmevom". A tak malo moze celkovy dojem zmenit.

    Reakcia obchodu Bioterra.sk

    Dobrý deň,

    Zákazník obdržal všetky podrobné informácie o osobnom odbere - mapu kde nás nájde spolu s GPS súradnicami a popisom trasy, otváracie hodiny a možnosti platby. Všetky tieto informácie mu boli poskytnuté emailom a zároveň aj SMS správou. Pracovníčka mu slušne pri jeho telefonáte vysvetlila a navigovalo ho presne na miesto nášho osobného odberu - boli mu poskytnuté všetky potrebné informácie.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • olej nebol voňavý, ale smrdel!
  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Slabina obchodu je jeho zamestnanec. Po odovzdaní dámskych hygienických potrieb som ho slušne požiadala či by mo nedal sačik jeho odpovedám: nehnevajte sa ale za objednávku za 6,40€ Vám určite ani sacik ani igelitku nedám . Uistila som ho, že nič zadarmo od neho neočakávam ochotne by som si ju uhradila. Bol drzý a nepríjemný tento typ nemá čo komunikovať so zákazníkmi.

    Reakcia obchodu Bioterra.sk

    Dobrý deň,

    Zákazníčka mala dva malé produkty o veľkosti 5 cm, ktoré sa bez problémov dali odložiť do kabelky. Zákazníčke bolo slušne vysvetlené, že igelitové tašky nemáme a nepredávame. Zároveň ako eshop s prírodnými produktami si ceníme životné prostredie a snažíme sa o čo najmenšie zaťažovanie prírody takými odpadmi ako sú jednorázové igelitové tašky a sáčky. V dnešnej dobe by na to mal brať ohľad každý a myslíme si, že mať pri sebe viackrát použiteľnú tašku je nielen praktické ale aj ekologické.

    Bioterra.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nezvládnuty eshop.ked nieco nie je na sklade aktualizujem a nie vyhovaram sa.nikdy si uz nebudem objednavat

    Reakcia obchodu Bioterra.sk

    Dobrý deň,

    Zákazníčke sme sa ospravedlnili za nesprávny údaje pri produkte. Ako ospravedlnenie, zákazníčka dostala produkt, ktorý si objednala úplne ZADARMO - poslaný kuriérom, ktorý si aj prevzala.

    Nedostali sme od nej žiadne ďalšie vyjadrenie ani poďakovanie, len urážlivý email plný urážanie a výčitiek.

    Myslíme si, že sme sa ako obchod ku zákazníčke zachovali férovo a produkt zadarmo, ktorý si objednala, bola dostatočná satisfakcia.

    Ďakujeme

    Prajeme príjemný deň

    Martin Fontányi
    Bioterra.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Málo tovaru skladom
    • pre mňa pomalé vybavenie objednávky
    • uvítala by som rozdelenie zásielky na tovar skladom a ten,čo príde neskôr

    Ak objednávate niečo,čo potrebujete hneď, určite vám tento obchod nebude vyhovovať.

    Reakcia obchodu Bioterra.sk

    Dobrý deň,
    Zákazníčka mala 8 druhov tovarov v objednávke od 6 dodávateľov. Jeden produkt mal dodaciu lehotu 6 - 10 dní, nakoľko sa vyrába úplne čerstvý (čo je pri prírodnej kozmetike veľmi dôležité). Objednávka bola vytvorená 6.10.2015 a odoslaná 12.10.2015 - čo je 6 dní. Dodaciu lehotu sme dodržali. Navyše zákazníčka mala na objednávku dopravu zdarma. Bioterra.sk