Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • 100 %

    • Super prístup predávajúceho
    • Predavač mi urobil cenu -25 percent z nákupu
    • Dostupnosť tovaru
    • Komunikatívnosť
    • Žiadne

    Doporučujem tento obchod v BB

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Nahradne vlozky do Bell prilby som inde nenasiel.

    Balikomat je dobra myslienka, ale ten v Bratislave pri Lidli na Trencianskej je velmi zle umiestneny. Jeho display sa vobec neda citat v tomto rocnom obdobi po pracovnej dobe, ked je na priamom slnku. Doobeda, aj ked je v tieni, tiez nie je dobre citatelny, kvoli odrazom svetla. Napisal som na prevadzkovatela balikomatov, aby vymemili display za nejaky, ktory bude bude vidiet aj na priamom slnku alebo ho odtienili nejakou nepriehladnou stenou. Ziadna odozva. Zda sa, ze ich to vobec netrapi.

    Reakcia obchodu BikePro

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu pripomienku k danému Balíkomatu, postúpime ju aj my prepravcovi.

    Pekný deň :-)

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Profesionálny prístup , vysoká odbornosť personálu .

    Obchod kde Vás čaká ústretový a profesionálny prístup .
    Veľmi spokojný s odbornosťou personálu .

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Ochota
    • Ziadne

    Nielen cena bola najlepsia, ale aj ochota pomoct a poradit. To je hlavna pridana hodnota u ludi v Bikepro.

  • Odporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Veľká spokojnosť s tovarom aj dodacimi lehotami. Ochota odpovedať na otázky. Určite odporúčam.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Žiadne

    Odporučam

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • pôvodne objednaný tovar nebol na sklade, predajca nas ihneď informoval o jeho nedostupnosti, no ponúkol nám iný typ za pôvodnú cenu

    - rýchlosť
    - sloušnosť
    - ústretovosť

  • Odporúča obchod

    100 %

    • .
    • .

    Rychla komunikacia

  • Odporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    doporucujem

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • - relativne prehladny web,
    • - celkom dobre ceny oproti konkurencii
    • - tovar nebol dodany v deklarovanom case, tzn. do 24 hod. od objednavky v pracovny den do 14.00 hod., ako uvadzaju na web stranke,
    • - na web stranke maju uvedene nepresne informacie,
    • - nedodanie tovaru u dopravnej spolocnosti urgovali az po mojej e-mailovej otazke co sa deje s tovarom,
    • - v mojej konkretnej objednavke mi prislo zadne svetlo na bicykel s vybitymi bateriami (balenie svetiel pritom ponukalo funkciu tzv. "try me", stacilo sa s tym pohrat pri baleni zasielky)

    - myslim, ze v tomto e-shope sa snazia dat na prvy stupen kvantitu (pocet vybavenych objednavok) pred kvalitou,
    - slaba, naozaj velmi slaba komunikacia zo strany e-shopu (bolo potrebne sa e-mailom ozvat a urgovat ich, aby zacali riesit dopravu, ktoru mali riesit uz davno po vzniku problemu - hoci problem nebol na strane e-shopu, su to oni, ktori maju na dopravu paky),
    - pristup kurierskej spolocnosti, ktoru ma e-shop zazmluvnenu, bol neprofesionalny (v balikomate vraj menili software, ich spravanie vsak bolo v zmysle, ze je na vine zakaznik)

    Reakcia obchodu BikePro

    Vážený pán,
    dosť nás prekvapuje Vaša reakcia ohľadne deklarovania času dodania tovaru. Objednávka z Vašej strany bola zaslaná 15.4. o 18:25 a z našej spoločnosti bola odoslaná dňa 16.4.. Z toho vyplýva, že to čo deklarujeme, tak sme aj vo Vašom prípade splnili.

    Už 9 rokov prevádzkujeme e-shop a s našou zmluvnou špedičnou spoločnosťou nebol nikdy problém s dodaním tovaru do 24 hodín. Od tohto mesiaca sme dali do ponuky nové dodanie tovaru, dodanie do Balíkomatu a Vaša objednávka bola ako prvá. Je nám veľmi ľúto, že nastal problém s dodaním, ale na základe Vášho emailu až zo dňa 22.4. 11:25h sme okamžite reagovali a do hodiny bol problém vyriešený, tak z našej strany, tak aj zo strany špedičnej spoločnosti. Príčina bola v software tak ako píšete, za čo sme sa Vám aj my za špedičnú spoločnosť ospravedlnili a to isté urobila aj špedičná spoločnosť a okamžite zjednala nápravu.

    Veľmi ma zaráža Vaše vyjadrovanie, nakoľko som s Vami osobne telefonoval a Váš rozhovor so mnou sa mi zdal veľmi príjemný a korektný, kde ste mi niekoľko krát opakoval, že sa nič nedeje a vzniknutú situáciu chápete. Preto mi príde toto Vaše vyjadrenie ako nemiestne.

    Ešte sa Vám raz chcem ospravedlniť za vzniknutý problém s batériami. Bohužiaľ, obsluhujeme aj v kamennej predajni aj v e-shope a momentálne je taký obrovský pretlak zákazníkov, že takáto drobná chybička v podobe nefunkčných batérii sa môže stať. Sám ste videl, že sme na Váš email ohľadne dopravy okamžite reagovali a to isté by sme urobili na ďalší email ohľadne nefunkčných batérii, ktoré by ešte v ten deň boli odoslané poštou 1.triedou.

    Toľko z našej strany.
    Varhaňovský Marek
    www.bikepro.sk

  • Potesil darcek naviac :-)

  • Recenzia bola odstránená z dôvodu porušenia obchodných podmienok. Recenziu nesmú písať osoby akýmkoľvek spôsobom spriaznené s daným obchodom.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • siroka ponuka tovaru

    ustretovost,flexibilita

    Reakcia obchodu BikePro

    Dobrý deň,
    Vaša spokojnosť nás veľmi teší a posúva ďalej.

    Príjemný deň.