Zobraziť recenzie

  • Dobrý deň objednávala som mužské tričko M/L a veľkosť bola ako pre malé dieťa. Našťastie je mne dobre tak ho budem ja nosiť ale tie veľkosti tričiek sú úplne nerealne.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som vrátil. nebol vhodný. Vyplnil som formulár na vrátenie tovaru a zároveň som tovar poslal späť a ani po týždni som nedostal odpoveď a ani peniaze na účet.

    Reakcia obchodu BikePro

    Dobrý deň vážený zákazník, formulár o odstúpení od zmluvy ste nám zaslali 3.12.2018, dnes je 7.12.2018. Váš tovar sme obdržali včera, t.j. 6.12.2018 a po jeho kontrole sme vám obratom zaslali peniaze na váš bankový účet, t.j. tiež 6.12.2017. Čiže dnes, 7.12.2018 máte peniaze na svojom účte. Banky pripisujú peniaze v rôznom čase počas dňa, takže určite ich dnes na svojom účte nájdete. Keď to zrátame, tak 4 dni nie sú ani zďaleka týždeň! Naša spoločnosť postupovala presne v súlade s platnými zákonmi SR a podľa týchto zákonov by sme vám mohli vrátiť platbu až 17.12.2018, čo sme samozrejme neurobili a poslali sme ju obratom. Nabudúce prosím použite rýchlejšieho kuriéra a nie Slovenskú poštu v predvianočnom čase! Pekný deň.

    • na strankach uvadza tovar na sklade a pritom ho nema

    Reakcia obchodu BikePro

    Dobrý deň, Vami objednaný tovar nebol uvedený, že je na sklade. Dodacia doba bola 7 dní, takže tovar sa musí objednávať a sme ho schopní dodať do 7 dní od Vašej objednávky, pokiaľ je skladom u dodávateľa. Keďže už je po cyklistickej sezóne, všetky sklady tovar vypredávajú, majú posledné kusy a naskladňovať ho budú až v ďalšej sezóne. Nie je v našich silách denne aktualizovať všetky sklady dodávateľov. Jedná sa o desaťtisíce položiek.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • žiadne
    • Má uviesť či je tovar na sklade alebo nie!

    Reakcia obchodu BikePro

    Dobrý deň,
    každý zákazník je upozornený pred ukončením objednávky, že tovar nemusí byť aktuálne skladom, ak je tak pri tovare uvedené. Tovar sa čerpá z kamennej predajne, nie je možné aktualizovať e-shop každú chvíľku. Vám sme okamžite volali, že sa žiaľ tovar medzitým predal. Tiež ste boli informovaný, že Vám daný tovar dodáme do 5 dní, no toto ste neakceptovali. Je nám ľúto.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • - relativne prehladny web,
    • - celkom dobre ceny oproti konkurencii
    • - tovar nebol dodany v deklarovanom case, tzn. do 24 hod. od objednavky v pracovny den do 14.00 hod., ako uvadzaju na web stranke,
    • - na web stranke maju uvedene nepresne informacie,
    • - nedodanie tovaru u dopravnej spolocnosti urgovali az po mojej e-mailovej otazke co sa deje s tovarom,
    • - v mojej konkretnej objednavke mi prislo zadne svetlo na bicykel s vybitymi bateriami (balenie svetiel pritom ponukalo funkciu tzv. "try me", stacilo sa s tym pohrat pri baleni zasielky)

    - myslim, ze v tomto e-shope sa snazia dat na prvy stupen kvantitu (pocet vybavenych objednavok) pred kvalitou,
    - slaba, naozaj velmi slaba komunikacia zo strany e-shopu (bolo potrebne sa e-mailom ozvat a urgovat ich, aby zacali riesit dopravu, ktoru mali riesit uz davno po vzniku problemu - hoci problem nebol na strane e-shopu, su to oni, ktori maju na dopravu paky),
    - pristup kurierskej spolocnosti, ktoru ma e-shop zazmluvnenu, bol neprofesionalny (v balikomate vraj menili software, ich spravanie vsak bolo v zmysle, ze je na vine zakaznik)

    Reakcia obchodu BikePro

    Vážený pán,
    dosť nás prekvapuje Vaša reakcia ohľadne deklarovania času dodania tovaru. Objednávka z Vašej strany bola zaslaná 15.4. o 18:25 a z našej spoločnosti bola odoslaná dňa 16.4.. Z toho vyplýva, že to čo deklarujeme, tak sme aj vo Vašom prípade splnili.

    Už 9 rokov prevádzkujeme e-shop a s našou zmluvnou špedičnou spoločnosťou nebol nikdy problém s dodaním tovaru do 24 hodín. Od tohto mesiaca sme dali do ponuky nové dodanie tovaru, dodanie do Balíkomatu a Vaša objednávka bola ako prvá. Je nám veľmi ľúto, že nastal problém s dodaním, ale na základe Vášho emailu až zo dňa 22.4. 11:25h sme okamžite reagovali a do hodiny bol problém vyriešený, tak z našej strany, tak aj zo strany špedičnej spoločnosti. Príčina bola v software tak ako píšete, za čo sme sa Vám aj my za špedičnú spoločnosť ospravedlnili a to isté urobila aj špedičná spoločnosť a okamžite zjednala nápravu.

    Veľmi ma zaráža Vaše vyjadrovanie, nakoľko som s Vami osobne telefonoval a Váš rozhovor so mnou sa mi zdal veľmi príjemný a korektný, kde ste mi niekoľko krát opakoval, že sa nič nedeje a vzniknutú situáciu chápete. Preto mi príde toto Vaše vyjadrenie ako nemiestne.

    Ešte sa Vám raz chcem ospravedlniť za vzniknutý problém s batériami. Bohužiaľ, obsluhujeme aj v kamennej predajni aj v e-shope a momentálne je taký obrovský pretlak zákazníkov, že takáto drobná chybička v podobe nefunkčných batérii sa môže stať. Sám ste videl, že sme na Váš email ohľadne dopravy okamžite reagovali a to isté by sme urobili na ďalší email ohľadne nefunkčných batérii, ktoré by ešte v ten deň boli odoslané poštou 1.triedou.

    Toľko z našej strany.
    Varhaňovský Marek
    www.bikepro.sk