Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadna komunikácia ani informácia mi o doručení balíka neprišla
    • Tovar nedodany objednany od 22.05. dnes je 31.5.

    Žiadne dodanie a ani informácie
    Objednany tovar 22.05 mi aj uhradeny a tovar do konca mája nedodali

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Som 11 dní po objednaní tovaru a zatiaľ som nič neobdržal. Mimochodom som zaplatil vopred, tak dúfam že sa dočkám. Skúšal som viac krát telefonovať, ale nikto to nezdvihol. Na mail tiež žiadna odozva.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Raz pohoda inokedy su aj 14dni ticho a tvoj pes bez zradla

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • tovar zaplateny dopredu-chyba, nedali vediet ze nie je skladom , dodavka im udajne neprisla...blabla....ak nevratia financie do 2 dni davam to na SOI, mozno si uvedomia ze toto sa neoplaca nikdy, antireklama je pomerne ucinna

    nekorektny obchod

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Vy si robilte so mňa srandu ?! Tovar ešte nemám a vy mi pošlete dotazník ako som s Vami spokokojný ?!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neviem či je to výhoda, keď už si pýtate hodnotenie tovaru, ktorý mi doposiaľ nebol dodaný

  • Odporúča obchod

    100 %

    V celku som spokojný s vašou službou, žiaľ, tovar som si objednal 28.4.2021, dnes je 7.5.2021 a tovar som ešte neobdržal.Jednoducho ešte ku mne nedorazil.

  • 10 %

    • Nízke ceny
    • Tovar nedodaný v sľúbenom termíne
    • Neinformovanie o prijatí platby
    • Neinformovanie o stave objednávky
    • Žiadna komunikácia so zákazníkom (bez iniciatívy zákazníka)
    • Klamanie zákazníkov
    • Nič neplaťte vopred, svoje peniaze už neuvidíte, tak ako ja

    Najhorší e-shop v akom som nakupovala. Tovar som si objednala pre 15 dňami. Zaplatila som vopred. Nedostala som žiadnu informáciu, či prijali platbu, až keď som napísala na ich mail, ma informovali, že platbu prijali a že tovar mi bude dodaný do konca týždňa (to je dnes -15ty deň od odoslania objednávky). Na stránke deklarujú dodanie do 7 dní. Dnes som opäť písala na ich helpdesk, zatiaľ žiadna odpoveď. V pondelok, ak nezazvoní kuriér s balíkom budem telefonovať. A milý telefonát to nebude.
    Aktuálizacia: dnes je 1.6. a moje peniaze mi stále nevrátili!!! Keď sa konečne dovolám, tak dotyčný pán mi s kľudom angličana povie, že to preverí, alebo že ekonómka urobila asi chybu, potom zase že nadiktujte mi číslo účtu, idem to vybaviť. Po ďalších 3 dňoch peniaze stále nemám, ale už sa telefón nedvíha, už sa len píše SMS. Pán je u lekára....neskôr mi zavolá...tak len čakám ....čakám zbytočne. Nedajte sa zlákať a oklamať nízkymi cenami, pretože nedostanete ani tovar a ani peniaze vám nevrátia.

  • Odporúča obchod

    60 %

    Už je to 8 dní a tovar mi ešte nedorazil ,takže čakám.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Neinformuju o stave objednavky, ci prijati platby
    • Nedodrzanie terminu odoslania
    • Aj napriek upozorneniu na nezrovnalost v terminoch dodania na stranke, k oprave nedoslo
    • Nutnost opatovne sa dotazovat ohladom stavu objednavky

    Objednavku som vytvorila 18.3.2021, na zaklade lakavej ceny a deklarovaneho rychleho terminu odoslania v pripade jedneho vreca granul do 48 hodin, v pripade druheho do 3 dni. O 7 pracovnych dni som musela pisat na helpdesk ohladom stavu mojej objednavky, kedze zo strany Bestzoo mi NEPRISIEL mail o prijati platby, ci expedovani zasielky. Na dalsi pracovny den mi prisla odpoved, ze maju sklz kvoli dodavatelovi. Kedze si v maili chybu uznali, ze ma neinformovali, slubili mi aj maly darcek na znak zmieru, nechala som vsetko tak, neziadala som o vratenie penazi. Balicek mi prisiel tentokrat uz v slubenom (posunutom) termine, t.j. 1.4.2021 , no ake bolo moje prekvapenie, ked som zistila, ze prisla POLOVICA OBJEDNAVKY a BEZ DARCEKA. Faktura bola vystavena takisto len na polovicu objednavky, akoby som ani nezaplatila za 2 vrecia granul. Tak som na helpdesk pisala znovu, uz znechutena z celej situacie a dnes 7.4.2021 po probleme s dorucenim 2 mailov som dostala odpoved, ze moja objednavka sa zariadi este dnes. No ja som uz stratila chut nieco riesit ...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • dlha cakacia doba bez komunikacie obchodu

    neviem na com som. Tovar pi dlhej dobe este nedorazil

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Rýchle dorucenie

    Som spokojny

  • 10 %

    • Neochota
    • Zavádzanie
    • Dlhé čakanie

    Už je to mesiac čo som objednávala granule pre psa. Po 3 týždňoch prišli lenže zle. Keď som volala že prišli mačacie tak ze oni to nekontroluju. Po neustalych telefonatoch mi zakaždým povedali ze už odovzdali prepravcovi. Prišla mi sms ze balík bude doručený v najbližších dňoch a zase nič tak som znovu volala a znova ta sms. Ak to príde to bude zázrak. Ako tak čítam tie recenzie normálne si myslím ze si asi z ľudí robia dobrý deň. Taky pofiderny obchod som ešte nevidela. Neodporúčam. Keď niečo nevedia nech to nerobia.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Desať dní a nič,ani správa

    Reakcia obchodu Bestzoo.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za správu. Vašu objednávku dnes posielame, pri jednom z produktov bola uvedená posielame do 7 pracovných dní., za to aj tá dlhšia dostupnosť :) Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň !

    S pozdravom,

    bestzoo.sk

  • Neodporúča obchod

    Stále čakám na objednávku!!!

  • 10 %

    • nespoľahlivosť, nekorektnosť, dlhá dodacia doba až po vyzvaní, na stránke chýba reklamačný formulár
    • sľúbia vybaviť reklamáciu a nevybavia
    • zle balia tovar, príde poškodený
    • nekomunikácia

    Tento obchod NIKDY VIAC.
    Objednaný (a už zaplatený tovar) pošlú po dlhej dobe, až keď ho urgujete. Tovar riadne nezabalia, príde poškodený, polámaný. Chcete ho reklamovať? Nemáte kde - na stránke chýba reklamačný formulár, hoci uvádzajú, že cezeň máte tovar reklamovať. Na mail neodpovedajú. Napíšete reklamáciu mailom + priložíte fotky poškodeného tovaru? nič sa nedeje. Keď sa dovoláte, hrajú slušňákov, sľúbia, že Vám pošlú nový tovar po kuriérovi na výmenu. Už prešiel mesiac a nič. Poškodená klietka, ktorú mi poslali 11.2., je stále u nás ....idem sa obrátiť SOI.

    Reakcia obchodu Bestzoo.sk

    Dobrý deň,

    zo zákona sme povinný sa vyjadriť k reklamácii do 31 dní. Mrzí nás to ale takisto sme limitovaný dodávateľom ktorý nám zatiaľ správny kus nedodal, reklamáciu sme vám uznali aj bez toho aby sme obdržali škodový zápis od kuriéra čo sme urobiť nemuseli. Peniaze vám vraciame späť na účet a tým reklamáciu uzavrieme.

    S pozdravom,

    bestzoo.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar som objednal pred 10 dňami a dodnes nič neprislo
  • Odporúča obchod

    100 %

    super

  • 10 %

    • nízke ceny
    • nedodaný tovar
    • komunikácia - pokiaľ si nezistíte Vy, neviete nič o objednávke

    Nezvyknem písať zlé recenzie, ale tento obchod maximálne sklamal. Chytila som sa na lákavé ceny tovaru (chyba) a veľmi dobrú recenziu položky ktorú som chcela. Objednávku som vytvorila ešte v januári - všetky veci bolo možné dodať do 7 dní. Vzhľadom na aktuálnu situáciu človek pochopil že dodanie tovaru sa môže trochu oneskoriť (status objednávky - u kuriéra). Po dvoch týždňoch, kedy som si sama musela preveriť objednávku mi bolo sľúbené že tovar bude nasledujúci deň dodaný - a čo sa stalo - tovar neprišiel. Okrem iného bolo povedané, že sa operátor ozve a opakovane som musela ja volať.

    Po komunikácii o 2 dni mi bolo povedané, že obratom pošlú naspäť peniaze za tovar. Peniaze mi dodnes neprišli - údajne poslali mail s potvrdeným zadania platby (email nikde, peniaze nikde).

    Nikdy viac...

    Reakcia obchodu Bestzoo.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za spôsobené komplikácie. Žiaľ nie všetko je v našim silách aby sme dokázali ovplyvniť., mrzí nás vaša skúsenošt a budeme robiť maximum preto aby sa podobná situácia neopakovala. Peniaze máte poslané na váš b.ú. Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň !

    S pozdravom,

    bestzoo.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dňa 5.2 som si objednala odpočívadlo pre mačku. Objednávka prišla no úplne s iným tovarom ako mala. Dodnes svoj tovar ešte nemám. A to prešiel už mesiac. Každý týždeň píšu ze môj tovar už odovzdali kuriérovi ‍♀️ hrozna komunikácia, klamú a zavádzajú. Takže nikdy viac

    Dňa 5.2 som si objednala odpočívadlo pre mačku. Objednávka prišla no úplne s iným tovarom ako mala. Dodnes svoj tovar ešte nemám. A to prešiel už mesiac. Každý týždeň píšu ze môj tovar už odovzdali kuriérovi ‍♀️ hrozna komunikácia, klamú a zavádzajú. Takže nikdy viac

    Reakcia obchodu Bestzoo.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa, žiaľ pri vami objednanom tovaru prišlo ku chybe s EAN kódom. z toho dôvodu sme vám doručili aj nesprávne škrabadlo. Čakali sme na dodanie správne kusu, samozrejme budeme robiť všetk preto aby sa podobné situácie neopakovali ale žiaľ niektoré veci ovplyvniť nevieme. Škrabadlo vám bude doručené/vymenené do konca týždňa.