Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Veľmi dlhá doba dodania, myška maileg dokrčena

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Svietnik musim vratit,nefunguje
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Smiešny tovar za vysoké ceny, totálne nezodpovedá predstavám a vyobrazení, ani množstvo papierov, v ktorom bol tovar zabalený k tomu
    • neprispel

    Nespokojnosť

    Reakcia obchodu Bella Rose

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za uvedenú recenziu. Je nám však ľúto, že ste sa rozhodla nás ohodnotiť len 10 %, a tiež nás neodporučiť ostatným zákazníkom.

    Uvádzate, že vzhľad zakúpeného tovaru nezodpovedá Vašim predstavám a vyobrazeniu na e-shope. Mrzí nás, že sa túto informáciu dočítame tu. Bohužiaľ, ak nás zákazník nekontaktuje, domnievame sa, že je so zakúpeným tovarom všetko v poriadku.

    Vidíme, že v objednávke máte tovar z našej unikátnej autorskej kolekcie. Túto kolekciu sme si sami vyvinuli, jedná sa o naše návrhy, a sme na ňu právom pyšní. V objednávke máte tiež čaj, ktorý je vyrábaný a lepený ručne. Všetok tovar, ktorý v objednávke máte, fotografiám na webe zodpovedá.

    V prípade, že s dodaným tovarom nie ste spokojná, môžete nám tovar vrátiť, a to v lehote 14 dní od prevzatia objednávky. Ak si u svojej zásielky nie ste čímkoľvek istá, stačí nás kontaktovať a my s Vami celú situáciu radi vyriešime.

    Prajeme Vám pekný deň.

    Tím Bella Rose

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Blossombs veľké sklamanie. Posadila som ich 12, vlaha bola, po 6 týždňoch sú všetky rozpadnuté, z jednej rástli dve stonky, ktoré nakoniec odpadli, zo zvyšných vôbec nič. Vyhodené peniaze.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Produkt na živo nevyzeral tak, ako na fotkách. Je to kôš na prádlo ale ten tvdý materiál z ktorého je vyrobený by prádlo akurát tak poškodil.
    • Viečko na koši nesedelo správne, zle upletené, celý tak trochu krivý.
    • Za tie peniaze by som čakala oveľa väčšiu kvalitu.
  • Neodporúča obchod

    • Vysoké ceny

    Zbytočne vysoké ceny.

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Úprimne - ako spätnú väzbu uvádzam:V dnešnej dobe vysokej konkurencieschopnosti sa pozastavujem nad kvalitou výrobkov, ktoré vraciam. Prepáčte mi za výraz, ale kvalitou ide "nízkokvalitný" tovar. A to som použila vysoko "kulatný" výraz.
    Pojem cena/kvalita = nepomer.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Vrátenie tovaru
    • Ziadna ochota pri vrateni tovaru.Uz si nikdy neobjednám z tohto obchodu.Pri baliku do ČR platite 9 EUR
    • A to som uviedla ,ze som omylom vybrala zlý rozmer misky.

    Neobjednávať.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    farba výrobku nezodpovedá farbe na obrázku- ja som si objedlala zltú deku a prišla oranžovej farby

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Predrazeny tovar.Tu istu dozu na maslo som nasla presne za polovicu ceny.A to sa mi vidi sakramentsky velky rozdiel.
    • Predrazeny tovar
  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Rychlost
    • Excesívne zabalenie s plastmi, priveľa komunikácie obchodu, sklamal ma aj samotný výrobok
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dostala som niečo iné ako som si objednala...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Tovar nezodpoveda kvalite ako je na obrazku

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Dobrá komunikácia, rýchlosť dodania tovaru
    • Nekvalitný tovar

    Zrkadlo Silver vyzeralo na obrázku pekne, elegantne... to, čo mi poslali, bola katastrofa - tenký, nepevný, zle pospájaný rám s viditeľnými nerovnosťami, akoby robené na kolene. Keď som ho dvihla za retiazku, spodná časť rámu povolila, zrkadlo vypadlo a rozbilo sa. Takže ani nemám čo reklamovať.

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Jedna úchytka prišla poškodená

    Reakcia obchodu Bella Rose

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení. Mrzí nás, že jste se rozhodla náš obchod nedoporučit ostatním zákazníkům.
    V případě, že si třeba zboží reklamovat, je potřeba postupovat dle našich obchodních podmínek a kontaktovat nás tak na adrese [email protected]. Následně Vám můžeme zaslat postup pro vyřešení této záležitosti. Bohužel při zanechání recenze na tuto situaci nemůžeme ihned zareagovat.

    Pokud si tak přejete doručení zboží reklamovat, požádáme Vás o zaslání zprávy na uvedenou adresu. Reklamaci s Vámi rádi vyřešíme dle našich podmínek.

    Děkujeme a přejeme Vám krásný den.
    Tým Bella Rose

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Po objednaní tovaru som nedostala žiadnu SMS správu že ste ju zaevidovali a tak som tovar skúsila obj. ešte raz lebo som myslela ze som urobila niečo spatne.Tak mi tovar prišiel asi 3x a ja som ho musela poslať späť. Za svietniky ďakujem ale spätné sms spravy posielajte

    Reakcia obchodu Bella Rose

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení. Mrzí nás, že jste se rozhodla nás nedoporučit ostatním zákazníkům.

    Jak na našich webových stránkách zákazníky informujeme, potvrzení o přijaté objednávce zasíláme pouze e-mailem na vyplněnou e-mailovou adresu. SMS zprávy tak skutečně v tomto momentě nezasíláme.
    Pokud si však nejste jistá, zda jste svoji objednávku vytvořila tak, jak jste si přála, stačí nás kontaktovat. Rádi Vám před odesláním balíčku objednávku případně upravíme dle Vašeho přání.
    V případě, kdy nás nekontaktujete, nemáme vždy možnost tyto duplicitní objednávky včas odhalit.

    Děkujeme a přejeme Vám krásný den.
    Tým Bella Rose

  • Neodporúča obchod

    Váha je krásna, ale to je tak všetko. Je naozaj len na dekoráciu. Váži veľmi nepresne, je nepraktická, lebo málokedy v kuchyni vážite čokoľvek na kilá, skôr na gramy. A tie na nej presne neodvážite. Najradšej by som Vám ju vrátila. Je mi ľúto.

    Reakcia obchodu Bella Rose

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení. Mrzí nás, že náš obchod nedoporučujete ostatním zákazníkům. V objednávce jste zvolila naši retro váhu od značky Chic Antique, kde také v popisku upozorňujeme na citlivost váhy.
    Bohužel jsme od Vás nezaznamenali žádný jiný podnět pro vrácení zboží, proto pokud si přejete záležitost dále řešit, je nutné nám dát vědět na e-mail: [email protected]. Ve chvíli, kdy nás nekontaktujete se domníváme, že je s Vaší objednávkou vše v pořádku.

    Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den
    Tým Bella Rose

  • Neodporúča obchod

    60 %

    moja skúsenosť je žiaľ negatívna,a prístup obchodu ku komplikácii,ktorá vznikla bol veľmi vlažný,a nedostatočný,v budúcnosti nemienim už nič objednávať....

    Reakcia obchodu Bella Rose

    Dobrý den, milá Gaby,

    děkujeme Vám za recenzi. Mrzí nás, že náš obchod hodnotíte 60 %.

    V reakci na vzniklou situaci jsme Vás obratem kontaktovali s prosbou o doložení fotografií. Následně jste nám odepsala, že již nechcete dále reklamaci zboží řešit. Pokud si proto přejete záležitost dořešit k Vaší spokojenosti, kontaktujte nás na e-mail [email protected].

    Děkujeme a přejeme Vám hezký den.
    Tým Bella Rose

  • Neodporúča obchod

    Bella Rose ma vyzval zaplatiť objednávku, ktorá bola dávno zaplatená.
    Platbu potvrdili po týždnI (po 6 dňoch). Objednaný a zaplatený tovar neprišiel.
    Celkovo nevkusné texty, texty v mailoch, prichytené za vlasy...

    Reakcia obchodu Bella Rose

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za hodnotenie.
    Občas sa môže stať, že sa nám v systéme neprepíše platba, napríklad kvôli nesprávnemu VS. V tom prípade rozosielame automatickú informačnú správu. Požiadali sme Vás preto o zaslanie potvrdenia o úhrade tovaru, ktorý ste nám opakovane odmietli zaslať.

    Keď ste nás kontaktovali, že sa Vám platba za objednávku strhla z účtu, obratom sme platbu preverili a urobili sme všetko, čo bolo v našich silách pre rýchlu nápravu. Objednávku ste mali nachystanú na vyzdvihnutie hneď nasledujúci pracovný deň.

    Zasielanie našich e-mailových newsletterov sme Vám už odhlásili.

    Prajeme Vám pekný deň.
    Tím Bella Rose

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Doručili poškodený tovar, bol nekvalitne zabalený pri doručení, pohľadnica ako darček chýbala …..a za vrátený poškodený tovar strhli poštovné…. Samozrejme vrátenie bolo na ďalšie vlastné náklady…

    Reakcia obchodu Bella Rose

    Dobrý deň,
    ďakujeme Vám za uvedené hodnotenie. Veľmi nás mrzí, že ste s tovarom neboli spokojná. Bohužiaľ od Vás neevidujeme žiadnu informáciu o tom, že by k Vám prišiel poškodený tovar. Tento tovar ste u nás nereklamovali. Poslali ste ho k nám ako odstúpenie od kúpnej zmluvy, keď u nás poštovné platí zákazník.

    V prípade, že zákazníkovi dodáme poškodený tovar, sťahujeme si tieto poškodené kusy na naše náklady, príp. sa zo zákazníkom dohodneme na ďalšom riešení. Je však nutné nás kontaktovať. V prípade, že sa nám zákazník neozve, domnievame sa, že je s balíčkom všetko v poriadku.

    Prajeme Vám krásny deň.
    Tím Bella Rose