Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Sušička nesusi zatiaľ nefunguje čakáme na opravára veľká nespokojnosť

    Reakcia obchodu Beko Shop

    Dobrý deň,

    ďakujeme za objednávku a ale nie za hodnotenie. Mali ste hodnotiť obchod. My nemôžeme za to, že sa Vám výrobok pokazil. V piatok ste nahlásili poruchu a v nedeľu ráno nám pokazíte recenzie. Aj mne sa pokazila sušička, za 2 dni bol mňa servisák a pomohol mi. Ale cez víkend by som ho nečakal. Aspoň tu nieje samá 100-ka, už to bola nuda.

    Martin / Bekoshop

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Nebola možnosť vynesenia tovaru do bytu

    Reakcia obchodu Beko Shop

    Dobrý deň,

    ďakujeme za objednávku aj za reakciu. Náš vodič chodí sám, neponúkame možnosť vynesenia do bytu, naopak v podmienkach dopravy presne píšeme kam tovar doručíme. Nech Vám chladnička Beko dlho slúži k spokojnosti.

    Martin / Bekoshop

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Neodebrani starého spotřebiče

    Reakcia obchodu Beko Shop

    Dobrý deň,

    ďakujeme za objednávku aj za spätnú väzbu. Odobratie starého spotrebiča patrí k základným bezplatným službám, ktoré poskytujeme. Na objednanie tejto služby stačí zaškrtnúť príslušné políčko v objednávke, čo ste nespravili. V telefonickom rozhovore s našim kolegom pri upresnení termínu dodania ste to nespomenuli. Vaša pani (Vy ste pri dodaní tovaru neboli) pri dodaní tovaru nič nespomenula. Kolega mal prázdne auto a bez problémov by starý spotrebič naložil. Toľko fakty.

    Aby sa táto vec v budúcnosti neopakovala, kolegovi sme zaplatili telepatický kurz. Ak by sa mu pri ďalšej Vašej objednávke vo Vašej neprítomnosti nepodarilo S Vami mimo-zmyslovo spojiť, prehľadá Váš byt a všetko staré vezme (bavíme sa stále iba o spotrebičoch, tak žiadne plané nádeje prosím)

    Nech Vám pračka aj suška Beko dlho slúžia k spokojnosti. Vybrali ste si dobre. Nezabudnite si do 14 dní od kúpy registrovať 5 ročnú záruku.

    S pozdravom
    Martin / Bekoshop

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • obchod nekomunikuje, doručenie tovaru len 1x týždenne, kebyže sa neozvem, nezareagujú, NEODPORÚČAM

    obchod nekomunikuje, doručenie tovaru len 1x týždenne, kebyže sa neozvem, nezareagujú, NEODPORÚČAM
    Doručenie trvalo viac ako týždeň-na webe mali, že doručujú do 3 prac. dni, potom na FA uviedli, že je to len termín odovzdania prepravcovi. Zavádzajú.

    Reakcia obchodu Beko Shop

    Dobrý deň,

    ďakujeme za objednávku aj za kritickú recenziu. Aby som veci uviedol na pravú mieru:

    Objednané: 23. 1. 2024, 20:37:07
    Info o dodaní zaslané: 26. 1. 2024 11:30 - nekomunikujeme?
    Doručemé: 29.1.2024 doobeda - viac ako týždeň?

    Záver nech si urobí každý sám. Na Heuréke uvádzajú priemernú dobu dodania 3dni, čo je pravda. Ak si chcete byť istý, za príplatok si viete objednať dopravu na požadovaný termín. Nech Vám pračka Beko dlho slúži k spokojnosti.

    S pozdravom
    Martin / Bekoshop

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • 2.1. Vytvorena objednavka/ 3.1. mi bola zaslana faktura , ze 3.1. Datum dodania je datum vyskladnenia produktu a odovzdana prepravcovi, nakoniec produkt bol 8.1. odovzdany prepravcovi a 9.1. po celom dni čakania ( vybrata na ten den dovolenka), tovar prisiel vo večernych hodinach cca 18:00), dlhe dodanie, zla informovanosť zakaznika

    Reakcia obchodu Beko Shop

    Dobrý deň,

    ďakujeme za objednávku aj za Váš názor. Stále máme čo zlepšovať, popracujeme na sebe. Len mi nedá porovnať Vaše hodnotenie s tým pod Vami. Objednané v rovnakom čase, doručené rovnako. Nech Vám pračka Beko dlho slúži k spokojnosti.

    Martin / Bekoshop

  • Neodporúča obchod

    • Dnes je 22.11.a nik ma nekontatoval do teraz na dorucenie tovaru.

    Reakcia obchodu Beko Shop

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za neskorú reakciu, odpoveď sme zaslali 22. 11. 2023 15:06 s tým, že tovar doručíme nasledujúci deň.

    ďakujem za trpezlivosť

    Martin / Bekoshop

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Nákup priamo od výrobcu
    • Komunikácia obchodu, spôsob dodania
    • Dlhá dodacia doba položky, ktorá bola skladom

    Veľmi biedna komunikácia obchodu so zákazníkom.
    Info o plánovanom dodaní poslali v piatok po 16tej, s termínom dodania v pondelok v priebehu dňa, bez akéhokoľvek bližšieho určenia času, bez telefonického kontaktu na obchod, alebo kuriéra. Málokto má možnosť zobrať si takto na poslednú chvíľu - z večera do rána - voľno v práci a chladnička nie je typ balíka, ktorý môže prebrať napr. "suseda na dôchodku", ktorá je celý deň doma :(
    Kuriér sa mal ozvať približne hodinu pred dodaním, ale ani to sa neudialo, volal štýlom "za 10 minút som tam".
    V dobe dnešných logistických možností absolútne neprofesionálne

    Reakcia obchodu Beko Shop

    Dobrý deň,

    ďakujeme za objednávku aj za reakciu. Už to tu vypadalo tak, ako keby sme si tie 100% hodnotenia dávali sami. Mrzí nás čo sa stalo, snažili sme sa dopravu čo najoperatívnejšie naplánovať a na poslednú chvíľu vyplniť voľné miesto v aute. Veríme, že aspoň s chladničkou Beko budete dlho spokojná.

    Martin / Bekoshop

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Chladnička prišla poškodená
  • Neodporúča obchod

    60 %

    Nedostatočná komunikacia

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Rychla reakcia
    • Nepridali SK ani ČR navod
    • Komunikacia so zamestnancom
    • Neda sa vratit par krat pouzity tovar

    Riešila som telefonicky vrátenie tovaru, kde mi pán oznámil, že nie je možné vrátiť tovar pokiaľ bol používaný. A začal mi ho prirovnávať ku krabičke s topánkami alebo oblečeniu. Čo ine internetové obchody nemajú problém s vrátením aj po 5 dňoch používania. Keď som sa pána pýtala na to, či je možnosť výmeny vrchného Košíka na príbor, tak ma skoro vysmial s tým, že ešte za svoju kariéru nezažil, aby sa priborove nože nezmestili do Košíka. Po zaslani fotiek sa mi už neozval.
    Komunikaciu hodnotim negativne.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Nespokojnost

  • Neodporúča obchod

    • Obchod, ktorý má najhoršiu recenziu. Najväčšie klamstvo v e-shopoch!
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • NESPOKOJNOSŤ s DOPRAVCOM

    Reakcia obchodu Beko Shop

    Dobrý deň,

    Chladničku náš kolega doviezol "naležato" čo je podľa Vás "dosť veľký problém". Nie je to tak. Aj výrobca v návode uvádza že v prípade horizontálnej prepravy treba chladničku nechať určitú dobu vo vertikálnej polohe a potom sa môže zapojiť do siete. Je to bežný spôsob prepravy, ktorý na funkčnosť spotrebiča nemá žiaden nepriaznivý vplyv.

    Ďakujem
    S poudravom
    Martin / Bekoshop

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Žiaden telefonický kontakt, kde by sa dali kontaktovať

    Reakcia obchodu Beko Shop

    Dobrý deň,

    áno, je to tak. Sme špecializovaná predajňa Beko, naši predajcovia sa často venujú zákazníkom a nemôžu zodvihnúť telefón. Preto máme online chat aj kontaktný formulár aj email - pretože Vám vždy odpíšeme. Škoda, že ste sa nepokúsili o túto možnosť. Ďakujeme aj za túto recenziu, aj keď v tomto prípade negatívnu. Pokúsime sa nájsť kompromis.

    S pozdravom
    Martin / Bekoshop

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Slabá komunikácia, dlhá dodacia doba aj pri tovare na sklade, zaplatenom online pri objednaní
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dnes nám mali doručiť umývačku riadu na ktorú sme čakali týždeň. Prišiel nám mail, že nám 11.7.2022 doručia tovar bez uvedeného času doručenia. O 10:00 mi zavolal kuriér, že je v Prešove a vie byť u mňa na adrese o 30 minúť. Poprosila som ho, či nemôže prísť o 15 minút neskôr, lebo nedokážem sa v uvedenom čase dostaviť na adresu. Hneď začal kričať, že on dnes ma urobiť trasu 700 km a jeho môj tovar nezaujíma. Pýtala som sa ho, ako mám ďalej postupovať a čo s tovarom čo som si objednala. Bol strašne arogantný. Keď som sa snažila kontaktovať priamo obchod, tak som na stránke nenašla žiaden telefonicky kontakt a preto som využila chat. Prišla mi len automatická odpoveď, že mám uviesť telefónne číslo a že ma budu kontaktovať. Nikto ma nekontaktoval. Pokúšala som sa telefonovať ešte dopravcovi, keď som bola na svojej adrese, ale opäť len kričal, že on je v SL a že mi tovar nedovezie. Naozaj nerozumiem ako sa môžete takto správať k svojím zákazníkom ale určite viem, že vo Vašom obchode už nič neobjednám. Urobili ste si veľmi zlé meno.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Nechapem preco si nemozem objednat co na eshope mate a musim volat aby ste mi odblokovali kartu na objendavku prislusenstva k tovaru ktory ste mi predali a potom mi zauctujete 6 eur za dovoz. Pritom som od januara kupil pracku, susicku, umyvacku riadu, digestor, varnu dosku, ruru na pecenie a neviem co vsetko ale chladnicku a mikrovlnku rozmyslam ze uz kzpim u konkurencie
  • Neodporúča obchod

    10 %

    žiadna komunikácia, že tovar bude dodaný neskoro, po týždni až na moje urgovanie a po 2 mailoch som dostal odpoveď že nevedia kedy mi tovar dodajú a pritom bol na sklade

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Umyvacka na kazdom programe riad nedosusi. Sufliky velmi labilne. Tovar sa neda vratit ani vmenit.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Rýchle dodanie , ochotný prepravca & šofér , celkom rýchla komunikácia , až po dobu reklamácie , potom nastal zvrat
    • Ochota šoféra , neskutočne ochotný pán
    • Balenie Finishu grátis k umývačke ako malé plus vďaka ostatnému . ➕
    • Pomoc šoféra s vynesením umývačky do výťahu
    • Prepravca výhradne pre bekoshop
    • Preprava 0€, avšak vzalo si to aj svoju daň
    • Objednané myslím na 3 kráľov , faktúra prišla takmer hneď po objednávke , doručené to bolo hneď po víkende v pondelok.
    • Tovar prišiel poškodený ! Konkrétne umývačka riadu , celé predné dvierka preliačené drevenou latkou, ktorou bol spevnený výrobný obal umývačky . Pravdepodobne kvôli zlej manipulácií, pádu alebo akémukoľvek nárazu. Čakala by som rýchlejšie jednanie vrámci reklamácie , keďže predajňa bekoshop.sk je autorizovaným predajcom výrobcu Beko, keďže sme na poškodenie reagovali takmer okamžite(umývačka prišla večer okolo 6 , email sme písali okolo 8 ráno po rozbalení umývačky - vodármi , hneď na nasledujúci deň po doručení) , cez výrobný obal (polystyrén a igelit) nebolo vidieť poškodenie vzhľadom na doručenie vo večerných hodinách , iba po vynesení do bytu sme reagovali na zlomenú latku , avšak pri takej sume sme ani nesnívali o poškodení produktu . Vodári boli objednaný na ráno na další deň od doručenia , žiaľ sme ich museli vyplatiť za sučiastky potrebné a už aj za zapojenie , keďže to majú jednu paušálnu službu pre bytové domy , žiaľ zapojenie neprebehlo a vodárov sme museli poslať preč , keďže umývačku po rozbalení nám vyhodnotili ako poškodenú . Po úspešnom niekoľkonásobnom dovolaní sa predajcovi sme poprosili , aby nás informovali o stave reklamácie , aby sme vedeli na čom sme , žiaľ ani po telefonáte a niekoľkých emailoch sa tak nestalo , čakala som do poslednej chvíle na napísanie tejto recenzie . Stačil 1 email/telefonát na informovanie o stave reklamácie o ktorý sme prosili. telefónne čísla sme poskytli do emailu. Stále verím, že reklamácia prebehne v poriadku , keďže tá preliačenina je dosť viditeľná .
    • Komunikácia sa skomplikovala po nahlásení reklamácie . Rozumiem , že situácia je nepríjemná pre obe strany . Rozumiem , že istú dobu trvá , kým sa tovar reklamuje , avšak nemáme absolútne prehľad v akom stave sa reklamácia nachádza, či sa vôbec podávala , či prebieha a spolocnosť nedvíha telefón a už neodpisuje na emaily .
    • Pán s ktorým som bola v kontakte tvrdil , že nás o všetkom bude informovať , nestalo sa tak .
    • Máme doma nie lacný produkt už niekoľký deň, ktorý nemôžeme používať , nemôžeme ho ani zapojiť , len čakáme na spasenie , či reklamácia vôbec prejde .
    • Ak neschvália reklamáciu v čom ja nevidím dôvod , keďže za poškodenie nemôžeme my , budem sa modliť , aby aspoň nejakým spôsobom fungovala a netiekla niekiaľ voda
    • Nerada takto negatívne reagujem na čokoľvek , toto je moja premiéra , ale žiaľ nemôže byť zrejme všetko dokonalé.

    Snáď budete mať väčšie šťastie na produkty zakúpené v tomto e-shope . My sme objednávali na základe autorizácie výrobcu Beko a recenzií . Po niekoľkodňovom rozhodovaní sa , sme si vybrali bekoshop. Žiaľ nastalo sklamanie a situácia sa snáť šťastlivo vyrieši, keďže chyba nenastala na našej strane. Odporúčam nepodpisovať papiere kuriérovi , kým si nebudete istý o stave objednávky na 120%, keďže sa nerozprávame o desiatke eur, ale o stovke eur , najskôr sa sililo na podpísanie papierov , až potom na prevzatie umývačky . Najprv si ju krásne vyneste aj so šoférom do obydlia a tam si ju prezrite a následne podpíšte . Na samom spodku fakturácie je napísané , že podpisom súhlasíte so stavom objednávky , v akom tovar preberáte!