Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neinformovali ma vopred o case dorucenie. Kurier volal, az ked uz bol na adrese. A nakolko som nebola doma, ze pride az nasledujuci tyzden, ked bude mat cestu tym smerom. Uplne nezodpovedny pristup k zakaznikovi.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • V ponuke je tovar kde propaguju ze ma indukčnu varnu dosku a po dodani to bola sklokeramika.

    Nezodpovedný predajca stalo ma vela času a uplne zbytočne. Nedostal som tovar ktorý som potreboval a ďalší čas na zabalenie a vratenie späť predacovi.

    Reakcia obchodu Beko Shop

    Bohužiaľ pred veľmi dlhým časom pri nahadzovaní karty tovaru náš kolega omylom uviedol v popise parameter indukčný sporák namiesto sklokeramický.

    V pondelok okolo obeda ste stav reklamovali a v utorok bol náš kuriér u Vás, zobral sporák a v hotovosti vám vrátil peniaze.
    Ospravedlňujeme sa za vzniknutý problém a našu chybu úprimne ľutujeme, no do 24 hodín sme boli u Vás a vyriešili to.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadna

    Zla komunikácia s obchodom, nedodrzanie dodacej lehoty, výhovorky na pokazený program a na pokazene auto

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Dopravu.
    • Kurier mal dorucit tovar cca o 16.00.Zial ked sme mu volali bolo nam povedane ze za hodinku je u nas. Bolo nieco po 20.00 hod...ked dosiel.
    • Neboli sme spokojni.
    • Neodporucam.

    Reakcia obchodu Beko Shop

    Celý plán rozvozu som prispôsobil práve kvôli Vašej objednávke. Keďže podmienka bola dovoz po 16:00hod.
    Presne o 12:50hod som Vás telefonicky informoval, že to bude až okolo 19:00 hod a ze Vás budem priebežne informovať o presnejšom čase dodania. Podľa telefónu sme spolu telefonovali v čase 12:50 - 20:00 hod až 6 krát.
    Keď som k Vám večer prišiel, tak som sa samozrejme ospravedlnil, že je to až tak neskoro.
    Pri tejto komunikácii nebol žiaden problém. Čakalo tam už cca. 4-5 susedovcov, ktorí pomohli chladničku vyložiť a následne ju cez okno domu dávali dovnútra.
    Jediný problém možno bol, že všetci zúčastnení nestihli celú prvú tretinu hokeja SVK-GER a vzhľadom na priebeh zápasu a výsledok by sa mali sťažovať skôr na SZĽH :-)

    S pozdravom

    Róbert Čipka

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Medzikus ktorý mi dodali mi nepasuje na práčku.
    Okrem krabice je všetko povodne zabalené a
    nepoškodené.Beko mi to napriek tomu nechce
    prevziať ...

    Reakcia obchodu Beko Shop

    Vážený pán Igor.

    Vaša objednávka bola dodaná podľa vašeho zadania.Práčka a spojovací diel medzi práčku a sušičku. My netušíme akú máte sušičku !!! Zároveň Vás chcem informovať , že podľa zákona 102/2014. Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom a zásielkovom predaji môžete bez dôvodne vrátiť tovar do 14 dní a to 1. po písomnej žiadosti...(nebola realizovaná) 2 tovar v nepoškodenom obale...zákazník môže otvoriť výrobok ale nesmie poškodiť obaly a hlavne ho úžívať, môže si ho prezrieť a skúsiť jeho funkčnosť ..... ako sám uvádzate vo vašej recenzií tovar ste vrátili bez krabice.... Podľa mojich informácií sa tovar vrátil zabalený v čiernej "streč-fólií" . kde sa daný tovar ani nedal identifikovať !!!! Dúfam, že s práčkou ktorú sme vám dodali ste spokojný a bude vám slúžiť k vašej spokojnosti.
    S úctou

    Maroš Repík - obchodný konzultant

  • Neodporúča obchod

    • Neviem o žiadnych výhodách obchodu
    • Tovar mi nebol doručený

    Takmer pred mesiacom som objednal tovar, ktorý mi nielenže nebol doručený, ale nikto z eshopu ma ani nekontaktoval. Telefonne číslo, ktoré uvádzajú na stránke nieje správne a email nieje uvedený. Nedá sa s snimi skontaktovať.

    Reakcia obchodu Beko Shop

    Ospravedlňujeme sa za nedodaný , tovar CFB 6436 X odsávač.
    Daný model nebol veľmi dlho k dispozícií , čo ako veľkoobchod veľmi ťažko ovplyvníme. Je mi ľúto že ste sa nevedeli dovolať , ale máme uvedené dve telefónne čísla z toho jedno je moje mobilné a emailový kontakt na ktorý sa snažíme reagovať obratom. Ešte raz sa ospavedlňujem za vzniknutý problém
    Ďakujeme za reakciu a pevne verím, že daný problém sa nebude opakovať.

    Z úctou
    Maroš Repík
    obchodný konzultant

  • Neodporúča obchod

    • Ziadne
    • Komunikacia nula bodov tovar nebol doruceny

    Nikdy v zivote som sa nestretol s horsim obchodom pred mesiacom urobena objednavka nic neprislo nikto neodpisuje na maily obchod duchov asi ..

    Reakcia obchodu Beko Shop

    Dobrý deň ospravedlňujeme sa....aj keď neviem za čo....
    Na našej stránke, okrem pevných liniek je aj mobilný kontakt. Pri nezrealizovaných objednávkach, ktoré nie sme schopný dodať z dôvodu výpadku výroby, alebo iných logistických problémoch, kontaktujeme zákazníka. Váš anonymný profil je zaujímavý ....a asi preto sme váýs nevedeli kontaktovať. Ja sa za svoj názor vždy podpíšem
    S úctou.

    Maroš Repík - obchodný konzultant

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neodporúčam

    Reakcia obchodu Beko Shop

    Dobrý deň .

    Môžem vedieť prečo nás neodporúčate ? Aby sme mohli zapracovať a odstrániť chyby ak sme pri Vašej objednávke nejaké zrealizovali....

    ďakujem za informáciu.

    S úctou

    Maroš Repík

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dobrá cena
    • Poradca pre predaj

    Reakcia obchodu Beko Shop

    Dobrý deň.

    Ďakujeme za vašu reakciu na náš eshop
    Na obchodnom oddelení sme prijali nových kolegov a verím, že sa komunikácia s našimi zákazníkmi výrazne zlepšila.
    Ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti pri komunikácií z našim obchodným oddelením.

    S úctou

    Maroš Repík - obchodný konzultant.