Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Lacné kabelky
    • Dlhé doručenie

    Reakcia obchodu Batoháreň.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu, hoci ľutujeme, že Vaša skúsenosť nebola podľa očakávaní. Chápeme, ako môže byť frustrujúce čakať na zásielku, ktorá neprišla v očakávanom čase. Chceli by sme zdôrazniť, že ako predajcovia sme závislí na službách tretích strán, ako je doručovacia služba Packeta, a žiaľ, nemáme priamy vplyv na ich prevádzkové procesy. Avšak radi by sme Vám ponúkli riešenie tohto problému.

    Prosím, kontaktujte nás priamo na [email protected], aby sme mohli situáciu bližšie prešetriť a prípadne Vám pripraviť novú zásielku. Naším cieľom je zabezpečiť, aby ste boli spokojní s Vašim nákupom a celkovou skúsenosťou s nami.

    Tešíme sa na Vašu spoluprácu pri riešení tejto situácie.

  • tovar bol poslaný na iné výdajné miesto, ako som si vybrala

    Reakcia obchodu Batoháreň.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu recenziu a ľutujeme, že došlo k zmene výdajného miesta bez Vášho súhlasu. Chápeme, že to mohlo spôsobiť nepríjemnosti. Spoločnosť Packeta z neznámeho dôvodu nedoručila zásielku na požadované miesto. Po zistení tejto situácie sme zásilku okamžite poslali znovu a potvrdzujeme, že Packeta ju následne doručila na správne miesto. Veríme, že druhé doručenie prebehlo bez ďalších problémov a dúfame, že budete s našimi službami spokojná aj v budúcnosti.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Neprišlo to,čo som si objednal,ale iný typ tovaru.

    Reakcia obchodu Batoháreň.sk

    Ďakujeme za Vašu recenziu a je nám ľúto, že došlo k nedorozumeniu ohľadom Vašej objednávky. Starostlivo sme Vašu situáciu preverili, vrátane záznamov z našich kamier, a podľa našich záznamov bol odoslaný presne ten typ tovaru, ktorý ste si vybrali.

    Mohlo dôjsť k nedorozumeniu pri výbere produktu na našej webovej stránke. Pokiaľ máte pocit, že obdržaný produkt nezodpovedá Vašim potrebám alebo očakávaniam, prosím, kontaktujte nás. Sme pripravení Vám ponúknuť výmenu za správny produkt alebo vrátenie peňazí.

    Ceníme si Vašu spätnú väzbu, pretože nám pomáha zlepšovať naše služby. Ospravedlňujeme sa za akékoľvek nepríjemnosti a ďakujeme Vám za pochopenie.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Som sklamaná z balenia ruksaku, bol v sáčku preložený na polovicu, je celý dokrčený a ani po niekoľkých dňoch sa nevyrovnáva.Inak ruksak je pekný.

    Reakcia obchodu Batoháreň.sk

    Ďakujeme za Vašu recenziu a je nám ľúto, že nie ste s produktom spokojná. V takom prípade je potrebné nás kontaktovať a môžeme sa dohodnúť na riešení problému. Bohužiaľ výrobca nejaký čas takto tento batoh balil. Na základe našich postrehov a komunikácie s výrobcom, sa našťastie vrátilo pôvodné balenie na ležato bez prehýbania. Zo skúsenosti vieme, že sa batoh zrovná, ale chápeme, že rozbalenie takéhoto batohu mohlo byť frustrujúce.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • rýchle dodanie
    • resell činskych vecí
    • Vraj umelá koža ale smrdí to ako čínska guma

    Reakcia obchodu Batoháreň.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za Vašu recenziu a ľutujeme, že Váš nákup nesplnil Vaše očakávania. Chápeme, že vnímání materiálu a jeho vône môže byť subjektívne a rôzni sa od osoby k osobe.

    Chceli by sme zdôrazniť, že všetky naše produkty, vrátane batohov, sú vyberané s dôrazom na kvalitu a hodnotu za prijateľnú cenu. Výrobek, ktorý ste si zakúpili, je popísaný ako vyrobený z umelej kože, a my sa snažíme poskytovať presné informácie o materiáloch našich produktov.

    Ak máte pocit, že produkt nespĺňa popis, prosím, neváhajte nás kontaktovať na [email protected].

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Platba do 3 dní (vrátane sviatkov + sobota + nedeľa). Banky prevody nerealizuju! Už na 3 deň oznámenie o storne. Otrasný prístup k zákazníkom.

    Reakcia obchodu Batoháreň.sk

    Samozřejmě, můžeme to zahrnout do odpovědi. Zde je upravená verze:

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za Vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za akékoľvek nedorozumenie. Chceli by sme upresniť, že naše pravidlo platby do 3 pracovných dní nezahŕňa víkendy ani sviatky. Vaša objednávka bola stornovaná až štvrtý pracovný deň po jej uskutočnení, čo je v súlade s našimi pravidlami.

    Chápeme, že môžu nastať situácie, ktoré sú mimo našej kontroly, a preto sme Vám ponúkli možnosť odeslania objednávky aj po uplynutí lehoty. Mrzí nás, že ste túto možnosť odmietli, ale rešpektujeme Vaše rozhodnutie.

    Ak máte akékoľvek ďalšie otázky, neváhajte nás kontaktovať na [email protected].

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Tovar doručený ale nie všetko čo som objednal

    Reakcia obchodu Batoháreň.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za Vašu spätnú väzbu. Je nám ľúto, že ste narazili na problém s Vašou objednávkou. Snažíme sa zabezpečiť, aby všetky objednávky boli spracované správne a úplne.

    Pre budúce prípady by sme Vás chceli poprosiť, aby ste nás kontaktovali priamo na [email protected] hneď, ako zistíte akýkoľvek problém. Recenzie na stránkach ako Heureka nám nemusia poskytnúť potrebné informácie na riešenie Vašich obáv a môžu nám uniknúť. Vaša priama spätná väzba nám umožňuje rýchle a efektívne riešenie problémov.

    Sme tu pre Vás a chceme, aby ste boli so svojou objednávkou plne spokojní. Ak máte akékoľvek ďalšie otázky, neváhajte nás kontaktovať.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • dodaný tovar v neobjednanej farbe

    Reakcia obchodu Batoháreň.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za Vašu recenziu a ospravedlňujeme sa za chybu v doručení batohu v neobjednanej farbe. Chápeme, že takéto situácie môžu byť frustrujúce, a ľutujeme akékoľvek nepríjemnosti, ktoré to spôsobilo.

    Sme radi, že sme mohli túto situáciu rýchlo vyriešiť a že ste obdržali batoh v správnej farbe. Naším cieľom je vždy poskytnúť najlepšiu možnú službu a zabezpečiť, aby bol každý zákazník s našimi produktami a službami spokojný.

    Ak by ste mali ďalšie otázky, neváhajte nás kontaktovať.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Rýchle dodanie

    Píšem recenziu trochu neskôr keďže tovar som chcela vyskúšať najprv a potom napísať.
    Po dvoch cestách lietadlom na dovolenke je kufor ošúchaný. Za tú cenu a za tak malý kufor som čakala lepšiu kvalitu. Neodporúčam.

    Reakcia obchodu Batoháreň.sk

    Dobrý deň,

    Ďakujeme Vám za Vašu recenziu a naozaj nás mrzí, že máte s kufrom túto zlú skúsenosť. Rozumieme Vášmu sklamaniu z poškodenia kufra, ktoré bolo spôsobené leteckou spoločnosťou počas Vašej cesty.

    Radi by sme upozornili, že kvalita a odolnosť našich kufrov je pre nás prioritou, avšak niektoré poškodenia sú mimo našej kontroly, najmä pri manipulácii batožiny na letiskách, ktorá môže byť drsná. Napriek tomu, ak máte pocit, že váš kufor bol poškodený nad rámec bežného očakávania, odporúčame sa obrátiť priamo na leteckú spoločnosť a podať sťažnosť na poškodenie Vášho kufra.

    Ak by ste potrebovali akúkoľvek ďalšiu pomoc alebo ak máte akékoľvek ďalšie otázky, prosím neváhajte nás kontaktovať. Sme tu pre vás a radi sa s vami pozrieme na akékoľvek možnosti, ako vám pomôcť s touto situáciou.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • OK

    Reakcia obchodu Batoháreň.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu recenziu aj keď negatívne. Bohužiaľ z Vašej recenzie nie je úplne jasné, kde nastal problém. Pokiaľ by ste mali nejaké ďalšie otázky k Vašej nespokojnosti, budeme radi ak nás kontaktujete priamo na [email protected]. Sme tu pre Vás, aby sme Vašu nespokojnosť vyriešili.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Čo som objednala nie je tská ako to obraz ukazuje. Je ako decká hračka

    Reakcia obchodu Batoháreň.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za váš čas a za zdieľanie vašej skúsenosti s našou peňaženkou na platobné karty. Sme sklamaní, že produkt nevyhovuje vašim očakávaniam.

    Chápeme, že táto peňaženka môže byť menšia ako tradičné peňaženky a že to môže vyvolať dojem, že je určená pre deti. Avšak, jej primárnym účelom je poskytnúť kompaktnú a praktickú možnosť pre ľudí, ktorí preferujú nosiť iba svoje platobné karty a ID bez toho, aby museli mať tradičnú peňaženku.

    Ak hľadáte peňaženku, ktorá by bola väčšia a mohla pojať viac položiek, radi vám pomôžeme nájsť tú správnu z našej širokej ponuky produktov. Prosím, neváhajte sa obrátiť na náš zákaznícky servis, kde vám radi poradíme a pomôžeme vám nájsť produkt, ktorý najlepšie vyhovie vašim potrebám.

    Ďakujeme za vaše pochopenie a tešíme sa na možnosť lepšie vám slúžiť v budúcnosti.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Prepáčte,objednala som si zásteru na gril a prišla úplne iná ako je na obrázku …

    Reakcia obchodu Batoháreň.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za váš čas venovaný napísaniu recenzie a za upozornenie na tento problém. Je nám naozaj ľúto, že grilovacia zástera, ktorú ste obdržali, nezodpovedá tomu, čo bolo zobrazené na našom webe.

    Chápeme, ako môže byť sklamanie dostať produkt, ktorý nezodpovedá vašim očakávaniam, a za to sa úprimne ospravedlňujeme. Neustále sa usilujeme o presnosť našich produktových popisov a obrázkov a váš feedback je pre nás veľmi cenný v tom, aby sme sa v tomto smere mohli zlepšovať.

    Radi by sme vám ponúkli nápravu tejto situácie. Prosím, kontaktujte náš zákaznícky servis, kde vám poskytneme informácie o tom, ako zásteru vrátiť a ako vám môžeme zaistiť ten správny produkt. Ak by ste mali akúkoľvek inú otázku alebo potrebovali ďalšiu pomoc, sme tu pre vás.

    Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti a ďakujeme za vaše porozumenie.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Kod na zlavu na prvy nakup mi ponuklo az po odoslani objednavky

    Reakcia obchodu Batoháreň.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu recenziu a za upozornenie na tento problém. Je nám ľúto, že kód na zľavu pre prvý nákup bol ponúknutý až po odoslaní Vašej objednávky. Chápeme, že to môže byť sklamanie a za akékoľvek zmätky sa ospravedlňujeme.

    Našim cieľom je poskytnúť čo najlepší zákaznícky servis a nákupnú skúsenosť, a to zahŕňa aj jasné a včasné informovanie o všetkých našich ponukách a zľavách. Váš feedback nám pomáha identifikovať oblasti, kde treba zlepšenie.

    Ak máte akékoľvek ďalšie otázky alebo potrebujete ďalšiu pomoc, neváhajte sa na nás obrátiť.

    Ďakujeme za vaše porozumenie a tešíme sa na Vaše ďalšie nákupy.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar je brak...

    Reakcia obchodu Batoháreň.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme vám za vašu spätnú väzbu. Je nám veľmi ľúto počuť, že nie ste spokojný s kvalitou zakúpeného tovaru.

    V našej spoločnosti je kvalita výrobkov našou prioritou a berieme takéto recenzie veľmi vážne. Chápeme, aký má toto sklamanie vplyv na vaše nákupné skúsenosti, a za to sa vám úprimne ospravedlňujeme.

    Radi by sme prebrali vašu skúsenosť podrobnejšie, aby sme mohli nájsť najlepšie možné riešenie. Môžete nás prosím kontaktovať priamo na našej zákazníckej linke alebo prostredníctvom e-mailu s podrobnosťami o probléme, ktorý ste zaznamenali?

    Ďakujeme vám za vašu trpezlivosť a za príležitosť toto napraviť.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Krasny dizajn, stranka je krasna , ale trochu zavadzajuca , kedže uvadzaju že taška ktoru som si kupil dokaže mat v sebe A4 , ano ma ale len tak tak a musi te dať veľky pozor , dokumenty sa dokažu pokrčit. A presne to som nechce. Pri klientovy, alebo aj na urade či obyčajny človek , nevyzera to dvakrat lakavo ked vytiahnete dokument pokrčeny/ poškodeny. Taška je vyzualne skvela pekna
    ale malo priestoru v nutry, keď už tam chcete dať dokumenty (cca 3až 10 papierou) puzdro od okuliarou, kľuče peňaženku , už je to take velmi natesno. Pre niekoho to môže byť dostačujuce ale ja som očakaval vedši priestor na zaklade rozmerou ktore uvadzaju na stranke.

    Reakcia obchodu Batoháreň.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za váš čas strávený napísaním recenzie a za váš podrobný popis problému. Sme radi, že sa vám páči dizajn našej tašky, ale je nám ľúto, že veľkosť priestoru vo vnútri tašky nezodpovedá vašim očakávaniam.

    Chápeme, že priestor na uloženie dokumentov a ďalších predmetov je pre našich zákazníkov kľúčový, a ospravedlňujeme sa, ak boli informácie na našej stránke o rozmeroch tašky mätúce. Naše popisky produktov a rozmery sú určené na poskytnutie predstavy o veľkosti a kapacite tašky, ale chápeme, že každý zákazník má individuálne potreby a očakávania.

    Vaša spätná väzba je pre nás cenná a pomôže nám pri ďalšom vylepšovaní našich produktov a popisov na našom webe. Radi by sme vám ponúkli možnosť výmeny tašky za iný model, ktorý by lepšie vyhovoval vašim potrebám. Prosím, kontaktujte náš zákaznícky servis, kde vám radi poradíme a pomôžeme nájsť tašku, ktorá bude najlepšie vyhovovať vašim potrebám.

    Ešte raz ďakujeme za vaše podnety a tešíme sa na možnosť vám lepšie slúžiť v budúcnosti.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar odložený na murik domu, bez upozornenia či je vôbec niekto prítomný.. možnosť straty keďže sme na frekventovanom mieste..

    Reakcia obchodu Batoháreň.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za váš čas a spätnú väzbu. Je nám úprimne ľúto, že ste mali nepríjemnú skúsenosť s doručením zásielky. Chápeme, že doručenie zásielky na frekventované miesto bez upozornenia môže byť veľmi nepríjemné a spôsobiť obavy o bezpečnosť zásielky.

    Aj keď samotné doručenie vykonáva externý dopravca a nie naša spoločnosť, berieme na seba plnú zodpovednosť za zaistenie toho, aby naši zákazníci mali čo najlepšie skúsenosti s nákupom u nás.

    Budeme sa snažiť zlepšiť našu spoluprácu s dopravnou spoločnosťou, aby sa podobné incidenty v budúcnosti neopakovali. Vaša spätná väzba je pre nás cenná a pomôže nám zlepšiť naše služby.

    Ak by ste mali akékoľvek ďalšie otázky alebo potrebovali ďalšiu pomoc, sme tu pre vás.

    Ďakujeme za vaše porozumenie.

  • Obrazok ten má zaujal.
    A skutočnosť sklamanie.
    .

    Reakcia obchodu Batoháreň.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za váš čas venovaný napísaniu recenzie. Je nám ľúto, že ste boli sklamaná. Z našich záznamov vidíme, že Vaša objednávka nebola odoslaná, pretože sme neobdržali platbu a objednávka bola stornovaná.

    Ďakujeme za vaše porozumenie a tešíme sa na možnosť slúžiť Vám lepšie v budúcnosti.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Objednala som si peňaženku väčšiu, prišla mala,fakturovaná bola väčšia .cena síce rovnaká ale tovar úplne nanič

    Reakcia obchodu Batoháreň.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu recenziu. Je nám úprimne ľúto, že ste dostali nesprávnu veľkosť peňaženky. Chápeme, ako môže byť sklamanie, keď nedostanete to, čo ste očakávali, a za akékoľvek nepohodlie sa ospravedlňujeme.

    Chyba v expedícii je pre nás veľmi neobvyklá a berieme to veľmi vážne. Ceníme si Vaše oznámenie a radi by sme problém čo najrýchlejšie napravili.

    Prosím, kontaktujte náš zákaznícky servis, aby sme mohli čo najrýchlejšie vyriešiť výmenu za správnu peňaženku, ktorú ste si pôvodne objednali.

    Ďakujeme za vaše porozumenie a tešíme sa na možnosť napraviť túto situáciu.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Objednala som si pansku tasku,na ktoru som si vytočila 15%zlavu,lenže mi nebola odrátana a to som zadala zlavovy kod v objednavke.Aj som vam o tom pisala,že faktura mi prišla bez zlavy,ale vy ste nereagovali.Sklamalo ma to.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • slušná doba dodania výrobku. Aj info o zásielke v poriadku.
    • Obrázok podľa mňa nezodpovedal skutočnosti. A hlavne cena nezodpovedá kvalite . Sklamala ma kvalita výrobku. Keby som ten batoh videla v obchode naživo, určite by som ho nekúpila.