Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Vrátila som tričko pred mesiacom. A nič... Žiadny e-mail, žiadne vrátenie peňazí, očakávajú, že uhradíte poštovné do Čiech, tak som navyše stratila ešte 3€. Neodporúčam.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • skore dodanie
  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Dámske ruska su male-mali by byt dlhsie pod bradu
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Uz len to čakanie dvojtyzdnove keď máte tovar už dávno zaplateny je zdĺhavý ...Som zvedavá či mi príde to čo som objednala a nepríde mi to v iných farebných prevedeniach alebo niečo iné ...Tovar zatiaľ nemám nemôžem hodnotiť ,čakanie je zdĺhavé ...Objednala som lebo mali pri tovare dátum doručenia odrazu je to o ďalší týždeň viac ...Takže neodporúčam

    Reakcia obchodu Batoháreň.sk

    Dobrý deň, pani Rusnáková,

    veľmi si vážime, že ste si našli čas a napísali nám Vašu spätnú väzbu. Rozumieme, že ste neboli úplne spokojná s časom doručenia Vašej objednávky a za to sa Vám uprimne ospravedlňujeme.

    Vašu objednávku sme zaznamenali vo štvrtok 9.4., tesne pred dlhým sviatočným obdobím. Vybrali ste si platbu bankovým prevodom, a platba dorazila na náš účet nasledujúcu stredu 15.4. Potom sme Vašu objednávku ihneď expedovali.

    Chceli by sme zdôrazniť, že dátum doručenia, ktorý je uvedený na našej stránke, je závislý na spôsobe platby, a v prípade okamžitej platby kartou alebo platby na dobierku je tento proces rýchlejší.

    V súčasnej dobe sú kvôli pandemickým opatreniam časy doručenia trochu dlhšie, ako sme zvyknutí. Uvádzame, že doručenie na adresu môže trvať približne týždeň, a snažíme sa dodržiavať tieto lehoty.

    Chápeme, že tieto podrobnosti môžu byť trochu zložité a snažili sme sa Vám to vysvetliť v našom e-mailovej komunikácii.

    Veľmi nás mrzí, že sme nemohli urýchliť proces doručenia Vašej objednávky, a sme vďační za Vaše porozumenie.

    Ďakujeme ešte raz za Vašu spätnú väzbu, a tešíme sa na Vaše budúce nákupy. Prajeme Vám pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Kabelka Charm so strapcom je príliš predražená. Pomer cena/výkon hrozné.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Objednala som si kabelku, ktorá mi prišla naplesnená, pokazený zips!

    Všetko prebehlo rýchlo, na tretí deň som mala tovar doma. Batoh pre mamičky super, ale kabelka bola naplesnena a pokazený zips. Aj som písala, ale nikto nereagoval.

    Reakcia obchodu Batoháreň.sk

    Dobrý deň, pani Bartovičová,
    odpovedali sme Vám ten istý deň popoludní na rovnaký email, z ktorého ste nám o probléme písala. Myslím, že sa jednalo o priloženou peňaženku v kabelke, nie kabelku? Tu prikladáme znenie emailu:

    Dobrý deň, veľmi nás mrzí že ste obdržali takto znehodnotený tovar. Nieje to u nás zvykom, a doteraz sa tento problém nikto nemal. Problém pravdepodobne nastal niekde na ceste pri zlom skladovaní. Môžeme vám ponúknuť finančné odškodnenie 4€ eurá, ktoré vám vrátime späť na váš účet, alebo nám kabelku pošlete späť a my vám vrátime celú čiastku. Žiaľ už ďalšie kabelky v tejto farbe nemáme a ani už nebudú. Preto vám ju nemôžeme vymeniť.
    Dajte nám prosím vedieť ako budete chcieť postupovať.
    Ešte raz sa ospravedlňujeme za nepríjemnosti.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neprešla platba

    Reakcia obchodu Batoháreň.sk

    Vážená pani Bednárová, ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Bohužiaľ neuskutočnená platba je väčšinou z dôvodu malého zostatku, vyčerpaného limitu alebo nepovolených platieb na internete. Preto sme Vám ponúkali možnosť prevodom alebo na dobierku. Prajeme krásny deň.

    • Na obrázku bola kabelka väčšia takže nie som s pokojna

    Reakcia obchodu Batoháreň.sk

    Ďakujeme za Vašu recenziu, rozmery sú uvedené pri každej kabelky.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • zahranicna firma - pri vrateni, reklamacii tovaru sa musi tovar zaslat do CR cim sa plati ovela vyssie postovne...

    Objednala som si batoh, ktory som sa rozhodla vratit kvoli tuhosti materialu. Pri objednani som bola v tom, ze kupujem od slovenskej firmy, kedze stranku maju batoharen.sk, peniaze som platila na SK bankovy ucet. Pri vrateni tovaru som zistila, ze ho musim zaslat do ceskej republiky, postovne ma stalo vyse 10EUR, cim ma tento nakup (postovne ku a naspat do CR) stalo okolo 14 EUR. Z tohto dovodu nikomu tento internetovy obchod neodporucam, ja sama si uz odtial urcite uz NIKDY NIC NEOBJEDNAM.

    Reakcia obchodu Batoháreň.sk

    Dobrý deň Mia, toto už u nás neplatí. Vrátenie tovaru je zadarmo cez Zásielkovňu :)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dva týždne od objednávky mi nebol tovar doručený, už druhýkrát neobjednam odtialto, aj ked som chcela... Pred tyzdnom som im volala a povedli, ze na druhy den už isto pride a stale nič!

    Reakcia obchodu Batoháreň.sk

    Dobrý deň Monika, objednávku ste robila v dobe našej dovolenky o čom ste bola informovaná. Zásielku sme odoslali 6.8. a od 8.8. je k vyzdvihnutiu, dodnes (14.8.) ste si ju však nevyzdvihla ako ukazuje sledovanie balíčku.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • pre reklamácii / vrátení je potrebné posielať tovar do CZ, vzniká viacnáklad

    Reakcia obchodu Batoháreň.sk

    Dobrý deň, áno pobočku na slovensku nemáme. Takže tovar je potrebné vrátiť do ČR. Pri reklamácii však žiadne náklady nevznikajú, ak je tovar poškodený a z toho dôvodu nám ho musíte poslať, náklady na dopravu hradíme my. Stačí si prečítať obchodné podmienky.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nie som spokojná s tovarom bol poškodený! Neviem či ho niekto pred expedíciou kontroluje? Ale asi nie. Radšej som ho sama opravila ako hore ,dole posielat.

    Reakcia obchodu Batoháreň.sk

    Mrzí nás, že ste mala nepríjemnosti s tovarom. To sa však stáva. Žiaľ nieje v našich časových možnostiach kontrolovať zabalený tovar. Ak ste dostala poškodený tovar, stačilo sa na nás obrátiť a my by sme Vám poslali nový. Tak to nabudúce skúste :)

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Som sklamana z dodania. Na zasielke nebol uvedeny telefonny kontakt, ci kym som si tovar neurgovala, nikto nic neriesil. Hoci tovar bol nedoruceny 10.5., prisiel az 16.5. Mal to byt darcek a prisiel neskor

    Reakcia obchodu Batoháreň.sk

    Dobrý deň, je nám skutočne ľúto, že Váš balíček nebol doručený včas. Chyba sa stala v systéme, ktorý zadával adresy do systému GLS a boli vymenené adresy s telefónnym číslom. Chyba je už opravená a vodiči GLS môžu kontaktovať ľudí, ktorý nemajú uvedenú buď správnu adresu alebo nemajú na zvončeku meno. Mrzí nás to a ešte raz sa ospravedlňujeme.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Dlhá dodacia doba

    Reakcia obchodu Batoháreň.sk

    Vážená pani Bartošová, mrzí nás že nás nedoporučujete, objednala ste si čiapku pri ktorej bola uvedená dodacia doba 4-15 dní. Objednávku ste urobila 5.4. čo bol štvrtok, v pondelok 9.4. Vám bola objednávka odoslaná a 11.4. doručovaná Slovenskou poštou. Balíček sme vám dodali v avizovanej lehote 4-15 dní. Prajeme krásny deň

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • Cena v pohode
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nedoda tovar a ani neoznami stav objednavky kym sa zakaznik sam neinformuje