Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Dlhá čakacia doba dodania tovaru.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Komunikácia
    • Riešenie reklamácií
    • Neúplná dodávka tovaru
    • Neochota riešiť spor
    • Nedodržanie obchodných a reklamačných podmienok

    Naša doteraz najhoršia skúsenosť s nákupom na internete. Síce eshop po 5 dňoch mailovej komunikácie navrhol riešenie sporu v prospech zákazníka, z našej strany už nebol záujem nakupovať v tomto obchode. Tovar sme vrátili a odstúpili od zmluvy. Za tovar radšej zaplatíme obchodníkom, ktorí si vážia zákazníkov.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    21.2. bola vytvorená objednávka
    4.3. stále žiadne info o nej....

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Vrátili peniaze hneď na druhý deň
    • Našťastie zrušili celu objednávku, lebo načo by mi bola jedna vec(druhu nevedeli zabezpečiť), keď som to chcela ako komplet, ktorý ladí k sebe
    • Na stránke uvádzajú produkty, vy si objednáte, lebo sa daku kúpiť a následne ich nevedia zabezpečiť ...
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dva týždne čakám na doručenie... Snáď sa dočkám..
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nekomunikuju

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednala som fusak, o dva dni som písala keďže som nemala žiadnu odozvu ci bude alebo nie, pani povedala, že budú volať na sklad, či ho majú a, že mi dajú vedieť... Nedali mi vedieť ani ci ho majú alebo nemajú... Asi o štyri dni som im písala, že teda objednávku rusim