Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.
-
Neodporúča obchod
Dlhá čakacia doba dodania tovaru.
-
Neodporúča obchod
- Komunikácia
- Riešenie reklamácií
- Neúplná dodávka tovaru
- Neochota riešiť spor
- Nedodržanie obchodných a reklamačných podmienok
Naša doteraz najhoršia skúsenosť s nákupom na internete. Síce eshop po 5 dňoch mailovej komunikácie navrhol riešenie sporu v prospech zákazníka, z našej strany už nebol záujem nakupovať v tomto obchode. Tovar sme vrátili a odstúpili od zmluvy. Za tovar radšej zaplatíme obchodníkom, ktorí si vážia zákazníkov.
-
Neodporúča obchod
21.2. bola vytvorená objednávka
4.3. stále žiadne info o nej.... -
Neodporúča obchod
- Vrátili peniaze hneď na druhý deň
- Našťastie zrušili celu objednávku, lebo načo by mi bola jedna vec(druhu nevedeli zabezpečiť), keď som to chcela ako komplet, ktorý ladí k sebe
- Na stránke uvádzajú produkty, vy si objednáte, lebo sa daku kúpiť a následne ich nevedia zabezpečiť ...
-
Neodporúča obchod
- Dva týždne čakám na doručenie... Snáď sa dočkám..
-
Neodporúča obchod
Nekomunikuju
-
Neodporúča obchod
Objednala som fusak, o dva dni som písala keďže som nemala žiadnu odozvu ci bude alebo nie, pani povedala, že budú volať na sklad, či ho majú a, že mi dajú vedieť... Nedali mi vedieť ani ci ho majú alebo nemajú... Asi o štyri dni som im písala, že teda objednávku rusim