Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar neprišiel, cez email nekomunikujú, nedá sa im dovolať.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Slabá komunikácia, peniaze stále mi nevrátili. Tovar odpísali, že nemajú na sklade, na stránke keď som kupovala bol dostupný. Neodporúčam

    Reakcia obchodu apple4you

    Vážená slečna alebo pani Maryna,
    aspoň neklamne !!!
    Vaša objednávka 26.11. /sobota/ o 18.20hod.
    V utorok 29.11. Vám bol zaslaný email o nedostupnosti produktu /OBJEDNÁVALI STE PRODUKT, KTORÝ NEBOL V ČASE VAŠEJ OBJEDNÁVKY SKLADOM!!!!/ s otázkou, či si želáte poslať vyšší model Power banky alebo či si želáte vrátiť peniaze.
    Vaša odpoveď došla 1.12. t.j. vo štvrtok, že chcete vrátiť peniaze, následne Vám peniaze boli vrátené v plnej výske t.j. v sume 10,80EUR /v piatok 2.12.2022 cez Gopay bránu ako ste aj platili.
    V sobotu som Vám posielal o tom ešte aj email vrátane printscreenu.
    To len na vysvetlenie.
    Prajem Vám pekný večer.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar nedoruceny, peniaze nevratene.

    Reakcia obchodu apple4you

    Vážený pán Martin,
    objednali ste si tovar za ktorý ste riadne uhradili.
    Tovar ste neprevzali s tým, že Vám to neche zamestnávateľ preplatiť , tak sme sa dohodli že pôjde späť ku nám.
    Už tu nám vznikol viacnáklad - to len pre informáciu.
    Urgovali ste vrátenie peňazí, avšak tovar ku nám cez zásielkovňu nedorazil, nedal sa u nich ani dohladať proste nič - o tom ste boli riadne informovaný.
    Následne som Vám povedal, že peniaze sa Vám vrátia, zásielkovnu si doriešim ja sám /reklamacia/
    Peniaze Vám boli riadne vrátené /strhnuté cez gopay / kedže ste to riešili aj s nimi /napísal som im v skratke to isté čo vám s tým/ že áno súhlasím aby Vám peniažky vrátili.
    Podľa výpisu z GOPay úctu Vám peniaze boli vrátené /storno/ v sume 93,84 dňa 30.9.2022 15.32hod o čom je smozrejme záznam. Podľa dodatočného zistenia, ste podávali reklamácia cez Vašu banku a žiadali o chargeback, banka má 30 dní na vybavanie. O tejto skutošnosti som Vás aj informoval - chargeback bola nova informácia pre mňa takže treba počkat min 30 dní. Pekný deň

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Žiadna komunikácia k tovaru a čakám už 2 tizden na tovar

    Reakcia obchodu apple4you

    Pekný večer prajem pán Martin,
    aspoň nezavádzajte verejnosť.
    Tovar ste objednávali 22.8. o 18.40hod.
    Tovar Vám bol expedovaný dňa 23.8., práve dnes 30.8. sa nám vrátil do zásielkovne ako neprevzatý !
    Tak nerozumiem prečo zavádzate.
    Tovar Vám bude opätovne zaslaný po 1.9. /keďže v termíne 25.8.- 1.9./ prebieha sťahovanie a otváranie nového show roomu.
    Prajem pekný večer do Považskej Bystrice

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nepodpísali na moj mail.. nereagujú

    Reakcia obchodu apple4you

    Dobrý deň prajem, vaša objednávka bola vytvorená 17.7. Dna 18.7. Vás kolega mailom informoval zial o nedostupnosti tovaru s tým , či si žiadate vrátiť peniažky alebo si vyberiete inú farbu puzdra.
    Z vašej strany žiadna odpoved. Tak kto nereagoval sme neboli my ale vy.
    Včera vám kolegyna /keďže ste neodpovedali na email/ vrátila peniažky v plnej výške.
    Prkny den

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar ku mne cestuje už celý jeden týždeň aj napriek tomu, že doručenie bolo garantované do 15.2. čo bolo 24h po objednávke. Nestihla som produkt podarovať k sviatku. Predajca mi ani neodpisuje na mail, v ktorom sa chcem informovať ohľadom stavu objednávky a prípadnom riešení tejto situácie.

    Reakcia obchodu apple4you

    Dobrý deň prajem,
    pani zlatá treba občas čítať aj maily.
    14.2.2022 som Vám posielal email s informáciou, že žiaľ ale daná farba nie je , poslal som Vám linky aké sú momentálne k dispozícii. Predpokladám, že email ste obdržali, alebo skončil u vás v spame - priečinok SPAM.
    Od Vás sme žial neobdržali žiadny email. Keď je problém okrem mailov je tu aj telefónne číslo na ktoré sa dá zavolať.
    Čo sa týka garantovania, nei je napásané že garantujeme ale "môžeme doručiť" čo je rozdiel.
    Prajem Vám pekný a ničím nerušený deň

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Prijal by som:
    Ak spoločnosť nevie dodať tovar, tak by mala obratom vrátiť peniaze, ktoré jej boli za tovar promtne ,pred dodaním tovaru poukázané.
    Sú spoločnosti, ktoré to bežne robia, čo obidve strany pokladajú za samozrejmé .

    Reakcia obchodu apple4you

    Vážený pán Ľubomír, ďakujeme za Vašu recenziu.
    Poďme pekne po poriadku:
    Tovar ste si objednávali dňa 26.8. tj štvrtok s online platbou kartou.
    Vaša platba bol zúčtovaná v pondelok, 30.8.. Logické je to, že musíme v prvom rade počkať na to, pokial sa platba zúčtuje aby sa vrátila.
    Dňa 29.8. tj v nedelu som Vás informoval o tom, že žial tovar nie je možné dodať.
    Dňa 30.8. ste mi napísali číslo účtu, platba bola z našej strany zaradená na nasledovný pracovný deň tj, 31.8. , kedže 30.8. už úhrady odišli a robíme ich dávkovo.
    Skutočne nemôžem zato, že medzibankový prevod trvá niekedy 1 , niekedy 2 pracovné dni.
    Z našej strany štandardný postup, žial su veci ktoré sa nedajú urýchliť.
    Prajem Vám pán Ľubomír pekný a ničím nerušený deň

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednalisme si reproduktor, objednávku následne zaplatili. Po 6 dňoch, keď mal byť konečne tovar expedovaný nám prišiel strohý e-mail, že tovar sa prestal vyrábať. Nakoľko sme montážna firma, tvrdenia sme si preverili u dvoch našich distribútorov a táto prezentovaná skutočnosť je klamstvo. Ak si aj teraz dám do Heuréky názov reproduktoru, predáva ho viac ako 20 obchodov a drvivá väčšina ho má skladom, vrátane veľkých hráčov. Reproduktor sme zakúpili tu, pretože bol výrazne lacnejší ako u konkurencie a potrebovali ho súrne na montáž. 6 dní bez komunikácie a v deň expedície zrušená objednávka, to neurobí žiadny seriózny predajca v dnešnej dobe. Rovnako bez snahy situáciu kompenzovať iným modelom, zľavou na iný výrobok či osobnou snahousituáciu riešiť k spokojnosti. Situácia sa začala riešiť až potom, čo sme na tieto fatálne pochybenia upozornili cez e-mail a veci sa začali hýbať, až keď sme pohrozili negatívnou recenziou. Následme sme od predajcu boli osočení, že sa nám to v živote vráti a podobné nezmyselné bludy, ktoré do ecommerce absolútne nepatria a signalizovali akúsi frustráciu predávajúceho. Rovnako máme eshopy a firmy a takýto prístup by sme si za žiadnych okolností v živote nedovolili k nášmu zákazníkovi. Ponaučenie pre nás, cena nie je všetko a hoci sme chceli ako montážna firma dať priestor novému slovenskému dodávateľovi a predajcovi, neoplatilo sa a takmer sme na to doplatili. p.s. reproduktor sme objednali z inej stránky a na druhý deň bol doma. Určite odporúčam každému nájsť si iný obchod a nepozerať iba na cenu. Rovnako dať priestor novej firme sa nám nevyplatilo. Obchodu prajem veľa šťastia a dúfam, že sa prístup radikálne zmení a posunie. Inak takéto obchody na našom trhu nemajú žiadnu dlhodobú perspektívu a skôr či neskôr ich vytlačia kvalitnejšie obchody, kde je prístup k zákazníkovi na 1. mieste.

    Reakcia obchodu apple4you

    Dobry den prajem,
    v prvom rade som premýšlal či vôbec reagovať na Vašu polopravdu alebo nie, na druhej strane prečo nie ?
    Takže pekne po poriadku pan Patrik.

    Vaša objednávka bola vytvorená dňa 18.5.2021 o 21.31hod. na produkt, ktorý nebol fyzicky skladom ale bol „na objednávku“ s „možným dátumom dodania 25.5.2021“, čiže nie s garantovaným dátumom dodania – pán Patrik treba pozorne čítať.
    Na dalsi pracovny den tj v stredu som kontaktoval e-mailom importéra a 4 dodávateľov, ohladne dostupnosti tovaru Vami objednaného tovaru. 2 dodávatelia mi odpísali, že nemajú tovar dostupný /štvrtok okolo 13tej hodiny/, 2 že nevedia zohnať a importér pre Slovensko mi napísal až v piatok večer, následne som ešte o cca. 18.45hod volal pani z importu ktorá má danú značku na starosti ako sa maju veci. Následne v pondelok ráno som Vám napísal že ziaľ tovar nie je možné dodať.
    Čiže pán Patrik dostali iste odpoveď po 3 pracovných dňoch.
    Pravda je tá, že momentálne fabrika stojí, kvôli nedostatku vstupných surovín, tj produkt sa nevyrába a daný model má byť nahradený niečím iným! Toto som Vám spomínal aj v našej telefonickej komunikácii v pondelok o cca. 11.45hod.
    Čiže so slovami o nejakom klamstve by som pán Patrik narábal opatrne.
    Keď sa odvolávate na heuréku, keď si dáte daný produkt do vyhladávača že ho má cca 20 eshopov v ponuke, asi Vám uniká skutočnosť, že cca. 90per eshopov funguje spôsobom, že majú napárovaný feed od dodávateľa a čerpajú jeho skladové zásoby, ktoré následne zobrazujú zákazníkom. To len na vysvetlenie situácie pre ostatných.
    Čo sa týka kompenzácie iným modelom, kedže fabrika stojí, importér je vypredaný nerozumiem tomu čím so Vám mal kompenzovať nedodanie tovaru? Ako krajné riešenie som Vám ponúkol apsoň zapožičanie aby ste mohli u klienta dokončiť potrebné, čo ste však odmietli že nebudete chodit ku nemu 2x. Nie je pravda, že situácia sa riešila až „po Vašom upozornení a Vašom pohrozeni negatívnou recenziou“ Ja som situáciu u dodávateľov preveroval od stredy ako som uvádzal vyššie.
    Čiže vy tvrdíte pán Patrik že ja som Vás osočoval? Takže pekne po poriadku:
    Vy ste mi napísali nasledovne :
    „Po zistených praktikách si naše skúsenosti určite nenecháme len pre seba a podelíme sa s nimi nie len na internete, ale takisto aj v okruhu našich partnerov, dodávateľov a na samotnej Heuréke.“
    Ja som reagoval nasledovne :
    „Viete, uprimne nikdy sa nebudem spravat, urazat a vyhrazat ako vy nizsie, a to z jedneho dovodu, lebo kazdemu sa raz vsetko vrati a to skor ci neskor“

    Popravde k nejakej flustrácii ako píšete sa ja vyjadrovať nebudem, každý človek si urobí názor sám.
    Len pre informáciu, v pondelok sme spolu volali, kde citujem vaše slová: „Som rád, že sme si veci vydiskutovali ako dospelí ludia“ . Následne po cca. 2 dňoch hodíte zmes polopráv na Heuréku.
    Samozrejme máte právo vyjadriť svoj názor, to Vám nikto neberie.

    Úprime som rád, že ste sa na nás obrátili, ale žiaľ nevypálilo to najlepšie, narovinu mrzí ma to hlavne aj z ľudského hladiska. Viete, keď sme spolu volali povedali ste mi, že ste tovar objednali inde s tým, že bude až v piatok /preto som Vám navrhol zápožičku/. Nižšie píšete, že tovar ste mali na druhý deň doma. Tak neviem kde je tá pravda .... alebo nepravda ... alebo zavádzanie.
    Pán Patrik som v businesse 30 rokov, čo to som zažil stretol atď. Každé nedodanie tovaru ma mrzí, žial nejde všetko na 100per. a všetko je aj o komunikácii. Nebudem sa tu ďalej rozpisovať nemá to význam.
    Zákazníci čo ma poznajú vedia aký som.

    Prajem Vám veľa úspešných obchodov a spokojných klientov.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Prisiel mi iny tovar ako som si objednala a na moj dotaz ako to riesit mi doteraz nikto nezareagoval

    Reakcia obchodu apple4you

    Dobry den prajem,
    pani zlatá dňa 8.1. ste písali, že ste dostali 1ks iného tovaru ako ste mali objednaný.

    Dňa 10.1. som Vám odpísal:
    "Dobrý deň prajem,
    Kolega sa zial pomylil, momentlane su predmetne skla vypredane, skladom budu zrejme az koncom mesiaca podla info od dodavatela, v tomto pripade si Vam dovolujem navrhnut vratenie penazi za sklo aby som vam ich zbytocne nedrzal a ked sa naskladnia aj skor tak sa ozvem. AK vas mozem poprosim poprosim vas o cislo uctu na vratenie platby.
    Dakujem za laskavost a ospravedlnuejm sa - ludsky faktor, zial stane sa."

    Čiže z našej strany bola reakcia, jedine kto nereagoval, ste boli pani Monika vy.
    Každý si urobí názor sám , žiaľ niekedy správanie ľudí je fakt nepochopiteľné - myslené vo všeobecnosti.
    Prajem Vám pani Monika úspešný rok.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednala som si 2 nabíjačky prišla len 1. Na faktúre boli však obe. Telefón ste nezdvihali. Takze neodporúčam.

    Reakcia obchodu apple4you

    Dobrý deň prajem,
    pani Martina odspravedlňujeme sa Vám, žiaľ ľudský faktor zlyhal, kolega zabalil len 1ks.
    Je pravda že ste ku nám volali dňa 9.1.2020 o 16.23hod 2x, následne som Vám volal ja späť o 16.29hod. čo ste nebrali /len pre informáciu - pracovná doba je do 15.30hod./
    Viac ste nevolali, ani ste neposlali žiadny email.
    Pre Vašu informáciu, objednávali ste si 2x lighting kábel a nie nabíjačku - to len na vysvetlenie.
    Druhý káblik Vám dnes samozrejme doposielame a ešte raz sa úprimne ospravedlňujeme.

    Prajem pekný a ničím nerušený deň

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl.: 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    • Veľmi dlha dodacia doba .27.5 2019 som si objednal tovar dnes je 07.06 2019 a ešte nebol doručený .

    Reakcia obchodu apple4you

    Dobry den prajem,
    Vasa objednavka bola vystavena dna 27.5. o 15.18hod
    Tovar Vam bol expedovany dna 28.5. o com ste aj boli informovany emailom zo strany dopravcu DHL, tak isto ste obdržali email o tom, že zásielka bola vybavena /automaticky chodí zo systému, keď sa zásielka zabalí a čaká na prevzatie kuriérom/.
    Zasielka Vam bola expedovana pod cislo : 851xxxx844
    Z nasej strany doslo k expedicii tovaru, ako malo 28.5. ráno, avšak od datumu a casu:
    --------------
    28.5.2019 23:02 Zásielka sa nachádza na doručovacom depe.
    --------------

    Čiže pokial ste neodržali tovaru v priebehu 1-2 dní bolo potrebné nás kontaktovať kde je problém resp. kontaktovať priamo DHLku prečo tovar nie je doručený.
    Celá situácia nás samozrejme mrzí, žiaľ toto je vec dopravcu a nie naša, v každom prípade podnikneme kroky k tomu ,aby sme eliminovali aj takého prešlapy prepravnej spoločnosti.

    Ešte aby som aktualizoval k 31.5. status, nakoniec sa zistilo že tovar bol v depe preto, lebo príjemca /zákazník/ zadal zlé PSČ.

    Pekný deň.

    S pozdravom,
    apple4you.sk team

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi do teraz nebol doručený - bude to 20 dní a obchodník v administrácii objednávky zvýšil cenu! Budem podávať podnet na inšpekciu. Naviac somnou obchodník vôbec nekomunikuje.

    Reakcia obchodu apple4you

    Vážený neznámy zákazník,
    ďakujeme za Vašu "recenziu". Vašu objednávku žial neevidujeme v IS. Dňa 17.8.2018 v čase od 22.00hod. do 18.8.2018 do 02.00hod. prebiehala technická údržba eshopu o čom bola informácia aj na webstránke. Bol presne napísaný čas údržby eshopu s informáciou, že v danom čase nebudú akceptované žiadne prípadné objednávky, ako bola aj zverejnená informácia o tom, že môže dôjsť v danom čase ku krátkym výpadkom eshopu z dôvodu technickej údržby eshopu. Žiaľ sú medzi nami aj ľudia, ktorý miesto toho aby sa napr. telefonicky ozvali sa radšej budú vyhrážať podávaním na inšpekciu a chcú za každú cenu poškodiť. Vážený neznámy zákazník, tak ako vy máte možnosti tak isto máme možnosti aj my.
    Prajem pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • prehladyn
    • tovar ktory udajne maju na sklade v skutocnosti nemaju na sklade

    mohli by si castejsie aktualizovat dostupnost produktov

    Reakcia obchodu apple4you

    Dobrý deň prajem, web je aktualizovaný so skladom v pravidelných intervaloch, žiaľ systémovou chybou sa nepreniesli korektne v danom čase skladové zásoby. Ospravedlňujeme sa ešte raz. Prajeme pekný a ničím nerušený deň. S pozdravom Apple4you.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar doručený podľa dohody a na druhý deň.
    • Tovar chcem vrátiť nakoľko mi nevyhovuje, ale je to už 8 dni na pošte a nikto ho nevyzdvihol. Uvidim čo bude ďalej.

    Z tohoto obchodu určite nakupovať už v buducnosti nebudem. Na maily neodposuju a neviem ako dopadne vratenie tovaru.

    Reakcia obchodu apple4you

    Pozdravujem Vás do Zárečia, pán Radovan,
    ďakujeme za Vašu „objektívnu“ recenziu a rád by som trošku uviedol veci na správnu mieru :
    Prvý email sme od Vás obdržali dňa 2.11.2017 o cca. 20.30hod kde ste ma informovali o tom, že je na pošte uložený balík.
    V piatok o 3.11.2017 sme spolu telefonovali a ja som Vám povedal, že balík sa samozrejme vyzdvihne v lehote podľa zákona s tým že nechodíme na poštu každý deň, keďže sa takmer všetko zasiela UPSkou.
    Následne ste mi v pondelok posielali email o tom, že to nie je vyzdvihnuté a že to je od štvrtka na pošte, na čo som Vám ja odpovedal, že sme spolu v piatok o tom telefonicky hovorili a zdôraznil som Vám že samozrejme že sa balík vyzdvihne v stanovenej lehote.
    Balíček tj Vaše odstúpenie od zmluvy bolo vyzdvihnuté dnes 10.11.2017 a dnes Vám aj boli poukázané peniaze na účet, napriek tomu, že v odstúpení ste uviedli nesprávne číslo účtu – volali sme spolu kvôli Vášmu nesprávne zadanému číslu účtu.
    Žiadny ďalší email sme od Vás neobdržali takže sme naň ani nemohli odpovedať.
    Čiže suma sumárom: Do týždňa od Vášho zaslania ste mali peniažky na účte. Osobne som názoru, že to nepotrebuje ďalší komentár a každý klient si spraví sám názor.
    Prajem pekný a ničím nerušený deň.

    S úctivým pozdravom,
    apple4you.sk

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Majitel nieje schopny zabezpecit plynulu funkcnost predajne.
    • Velmi chaba komunikacia a sluzby, hlavne pri pokuse o vratenie nefunkcneho tovaru. Permanentne nezastihnutelny aj niekolko dni - ***. Same vyhovorky a casto arogantne jednanie.

    Tomuto obchodu sa treba vyhnut.

    Reakcia obchodu apple4you

    Dobry den prajem pani M.V,
    dakujem za Vas nazor. Len pre objektivitu by som uviedol celu skutocnost :
    Tovar ste si objednali 31.10.2014 o 15.25hod. s osobnym odberom. tovar ste si riadne prevzali 3.11.2014.
    Dna 7.11.2014 ste sa ozvali s tym, ze je asi vadny. Slusnou formou som vam odpovedal, ze nie je problem vam ho vymenit alebo vratit peniaze. Vzhladom na to, ze som bol prave u lekara som vam nebral telefon, ale som vam to oznamil ako smskou tak aj e-mailom s tym, ze som Vas poziadal o strpenie, pretoze v danom case som bol hospitalizovany. 12.11.2014 ste mi volali rano s tym, ze sme sa dohodli ze sa mi ozvete o 12tej. Volali ste mi o cca. 16tej hodine co som este bol u lekara. Nasledne podvecer som vas emailom informoval o tejto skutocnosti a dohodli sme sa, ze sa zastavite vymenit alb vratit tovar dnes t.j. 13.11.2014. Tak sa aj stalo. Pocas celej doby /bol tu aj svedok/ ste na mna utocili a osocovali ste ma z toho ze som neseriozny atd. Slusne som vam vysvetlil skutocnost a zopakovla som vam to iste ako je tu napisane. Vystavili sme doklad o odstupeni od zmluvy, ktory som vam podpisal. Nasledne nato, bol z mojej strany urobeny dobropis 13.11.2014 a boli vam rovno poukazane prostriedky na Vami zadany ucet. Pani M.V. arogantne jednanie som nemal ja, ale vy. Ja sa k zakaznikom spravam max. seriozne to vy ste boli ta, ktora na mna utocila a osocovala ma. Samozrejme este ste sa mi nezabudli vyhrazat tym, ako na mna nakydate prostrednictom heureky. Pani M.V., z mojej strany nedoslo k ziadnemu pochybeniu. Uz Vase spravanie /ked mame ist do detailov/ bolo od sameho zaciatku arogantne. Na trhu sme 17 rokov, za ten cas sme nemali jedinu staznost a vsetky veci riesime s prehladom a kludom. Vsetko a akykolvek problem /aj ked zamerne vyvolany klientom/ sa da riesit s prehladom a k spokojnosti klienta tj Vas.
    Pani V.M. na Vase dalsie osocovanie a reakcie ako aj na reakcie pana pisatela /ktory u mna ani nebol/ uz nebudem reagovat.