Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Odporúča obchod
- Rychlost
- Nema
-
Neodporúča obchod
Objednalisme si reproduktor, objednávku následne zaplatili. Po 6 dňoch, keď mal byť konečne tovar expedovaný nám prišiel strohý e-mail, že tovar sa prestal vyrábať. Nakoľko sme montážna firma, tvrdenia sme si preverili u dvoch našich distribútorov a táto prezentovaná skutočnosť je klamstvo. Ak si aj teraz dám do Heuréky názov reproduktoru, predáva ho viac ako 20 obchodov a drvivá väčšina ho má skladom, vrátane veľkých hráčov. Reproduktor sme zakúpili tu, pretože bol výrazne lacnejší ako u konkurencie a potrebovali ho súrne na montáž. 6 dní bez komunikácie a v deň expedície zrušená objednávka, to neurobí žiadny seriózny predajca v dnešnej dobe. Rovnako bez snahy situáciu kompenzovať iným modelom, zľavou na iný výrobok či osobnou snahousituáciu riešiť k spokojnosti. Situácia sa začala riešiť až potom, čo sme na tieto fatálne pochybenia upozornili cez e-mail a veci sa začali hýbať, až keď sme pohrozili negatívnou recenziou. Následme sme od predajcu boli osočení, že sa nám to v živote vráti a podobné nezmyselné bludy, ktoré do ecommerce absolútne nepatria a signalizovali akúsi frustráciu predávajúceho. Rovnako máme eshopy a firmy a takýto prístup by sme si za žiadnych okolností v živote nedovolili k nášmu zákazníkovi. Ponaučenie pre nás, cena nie je všetko a hoci sme chceli ako montážna firma dať priestor novému slovenskému dodávateľovi a predajcovi, neoplatilo sa a takmer sme na to doplatili. p.s. reproduktor sme objednali z inej stránky a na druhý deň bol doma. Určite odporúčam každému nájsť si iný obchod a nepozerať iba na cenu. Rovnako dať priestor novej firme sa nám nevyplatilo. Obchodu prajem veľa šťastia a dúfam, že sa prístup radikálne zmení a posunie. Inak takéto obchody na našom trhu nemajú žiadnu dlhodobú perspektívu a skôr či neskôr ich vytlačia kvalitnejšie obchody, kde je prístup k zákazníkovi na 1. mieste.
Reakcia obchodu apple4you
Dobry den prajem,
v prvom rade som premýšlal či vôbec reagovať na Vašu polopravdu alebo nie, na druhej strane prečo nie ?
Takže pekne po poriadku pan Patrik.
Vaša objednávka bola vytvorená dňa 18.5.2021 o 21.31hod. na produkt, ktorý nebol fyzicky skladom ale bol „na objednávku“ s „možným dátumom dodania 25.5.2021“, čiže nie s garantovaným dátumom dodania – pán Patrik treba pozorne čítať.
Na dalsi pracovny den tj v stredu som kontaktoval e-mailom importéra a 4 dodávateľov, ohladne dostupnosti tovaru Vami objednaného tovaru. 2 dodávatelia mi odpísali, že nemajú tovar dostupný /štvrtok okolo 13tej hodiny/, 2 že nevedia zohnať a importér pre Slovensko mi napísal až v piatok večer, následne som ešte o cca. 18.45hod volal pani z importu ktorá má danú značku na starosti ako sa maju veci. Následne v pondelok ráno som Vám napísal že ziaľ tovar nie je možné dodať.
Čiže pán Patrik dostali iste odpoveď po 3 pracovných dňoch.
Pravda je tá, že momentálne fabrika stojí, kvôli nedostatku vstupných surovín, tj produkt sa nevyrába a daný model má byť nahradený niečím iným! Toto som Vám spomínal aj v našej telefonickej komunikácii v pondelok o cca. 11.45hod.
Čiže so slovami o nejakom klamstve by som pán Patrik narábal opatrne.
Keď sa odvolávate na heuréku, keď si dáte daný produkt do vyhladávača že ho má cca 20 eshopov v ponuke, asi Vám uniká skutočnosť, že cca. 90per eshopov funguje spôsobom, že majú napárovaný feed od dodávateľa a čerpajú jeho skladové zásoby, ktoré následne zobrazujú zákazníkom. To len na vysvetlenie situácie pre ostatných.
Čo sa týka kompenzácie iným modelom, kedže fabrika stojí, importér je vypredaný nerozumiem tomu čím so Vám mal kompenzovať nedodanie tovaru? Ako krajné riešenie som Vám ponúkol apsoň zapožičanie aby ste mohli u klienta dokončiť potrebné, čo ste však odmietli že nebudete chodit ku nemu 2x. Nie je pravda, že situácia sa riešila až „po Vašom upozornení a Vašom pohrozeni negatívnou recenziou“ Ja som situáciu u dodávateľov preveroval od stredy ako som uvádzal vyššie.
Čiže vy tvrdíte pán Patrik že ja som Vás osočoval? Takže pekne po poriadku:
Vy ste mi napísali nasledovne :
„Po zistených praktikách si naše skúsenosti určite nenecháme len pre seba a podelíme sa s nimi nie len na internete, ale takisto aj v okruhu našich partnerov, dodávateľov a na samotnej Heuréke.“
Ja som reagoval nasledovne :
„Viete, uprimne nikdy sa nebudem spravat, urazat a vyhrazat ako vy nizsie, a to z jedneho dovodu, lebo kazdemu sa raz vsetko vrati a to skor ci neskor“
Popravde k nejakej flustrácii ako píšete sa ja vyjadrovať nebudem, každý človek si urobí názor sám.
Len pre informáciu, v pondelok sme spolu volali, kde citujem vaše slová: „Som rád, že sme si veci vydiskutovali ako dospelí ludia“ . Následne po cca. 2 dňoch hodíte zmes polopráv na Heuréku.
Samozrejme máte právo vyjadriť svoj názor, to Vám nikto neberie.
Úprime som rád, že ste sa na nás obrátili, ale žiaľ nevypálilo to najlepšie, narovinu mrzí ma to hlavne aj z ľudského hladiska. Viete, keď sme spolu volali povedali ste mi, že ste tovar objednali inde s tým, že bude až v piatok /preto som Vám navrhol zápožičku/. Nižšie píšete, že tovar ste mali na druhý deň doma. Tak neviem kde je tá pravda .... alebo nepravda ... alebo zavádzanie.
Pán Patrik som v businesse 30 rokov, čo to som zažil stretol atď. Každé nedodanie tovaru ma mrzí, žial nejde všetko na 100per. a všetko je aj o komunikácii. Nebudem sa tu ďalej rozpisovať nemá to význam.
Zákazníci čo ma poznajú vedia aký som.
Prajem Vám veľa úspešných obchodov a spokojných klientov. -
Odporúča obchod
Profesionálny a prozákaznícky prístup.
-
Odporúča obchod
Dobrý
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 1 deň
- Rýchle dodanie
- Najlepšia cena
-
Odporúča obchod
- Rýchla reakcia
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- rýchle doručenie tovaru
- možnosť platby cez aplikácie bánk
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 1 deň
Len tie najlepšie skúsenosti
-
Odporúča obchod
som spokojná veľká ochota od pána aj po tel.rozhovore
-
Odporúča obchod
- Veľmi ochotný zákaznícky servis
-
Odporúča obchod
Spokojnost,rychle dodanie
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- Ochotne reaguje na podnety
- Skoda, ze nemaju dorucenie postou - balik na postu. Kurier je ok pre firmy alebo pre ludi co cely den sedia doma a nikam neidu - ani na nakup potravin alebo k lekarovi.
-
Odporúča obchod
- Vynikajúca komunikácia
- Serióznosť
- Spoľahlivosť
- Ochota riešiť nadštandardné situácie
-
Odporúča obchod
- Na stránke uvádzajú, že doprava nad 50,-eur je zdarma, ja som platil vyše 200,- a dopravu mi naučtovali
Reakcia obchodu apple4you
Dobrý deň prajem pán Valentín,
ako som Vám aj v maily vysvetlil, banner je tam starý z roku 2020. Tak isto to máte uvedená aj v VOP že doprava zdarma nad 50e platí v roku 2020.
Vaša objednávka bola vystavená dňa 7.2.2021.
To len pre informáciu.
Keď už poviete "A" skúste povedať aj "B" pán Valentín - 7.2.2021 o 17.35hod. som Vám posielal email s touto informáciu viď vyššie a zároveň som Vás žiadal o číslo úctu na vrátenie platby 0,88e s DPH /doprava/ načo ste vôbec nereagovali.
Čiže aj napriek tomu že v tomto roku doprava nie je zdarma, pri nákupe nad 50e bolo našou snahou situáciu riešiť nad rámec toho všetkého, z Vašej strany neprišla žiaľ žiadna odozva.
Píšem to len pre objektivitu ako to skutočne bolo.
S pozdravom,
Apple4you.sk team -
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
Veľmi dobré, rýchle dodanie, aj keď ja radšej preferujem nákup v obchode
-
Odporúča obchod
- Velmi vludny pristup,vidno ,ze si vazia kazdeho zakaznika
Odporucam tento obchod ako alternativu I Stores
-
Odporúča obchod
- Rychle dodanie tovaru
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 5 dní
- Rychle dodanie tovaru
-
Neodporúča obchod
Prisiel mi iny tovar ako som si objednala a na moj dotaz ako to riesit mi doteraz nikto nezareagoval
Reakcia obchodu apple4you
Dobry den prajem,
pani zlatá dňa 8.1. ste písali, že ste dostali 1ks iného tovaru ako ste mali objednaný.
Dňa 10.1. som Vám odpísal:
"Dobrý deň prajem,
Kolega sa zial pomylil, momentlane su predmetne skla vypredane, skladom budu zrejme az koncom mesiaca podla info od dodavatela, v tomto pripade si Vam dovolujem navrhnut vratenie penazi za sklo aby som vam ich zbytocne nedrzal a ked sa naskladnia aj skor tak sa ozvem. AK vas mozem poprosim poprosim vas o cislo uctu na vratenie platby.
Dakujem za laskavost a ospravedlnuejm sa - ludsky faktor, zial stane sa."
Čiže z našej strany bola reakcia, jedine kto nereagoval, ste boli pani Monika vy.
Každý si urobí názor sám , žiaľ niekedy správanie ľudí je fakt nepochopiteľné - myslené vo všeobecnosti.
Prajem Vám pani Monika úspešný rok. -
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 1 deň
- Velmi rychle dodanie a najlepsia cdna vramci e-shopov