-
Kus hovna táto firma. Nič viac, len úžerníctvo.
-
Alza.sk hodinky Garmin Fenix 7x a remienok Garmin , všetko mi prišlo v poriadku ibaže nakoniec som sa rozhodol pre iné hodinky tak že ich vrátim , vrátenie neni žiadny problém príde vám kod ktorý zadáte pri alzaboxe a vložíte vracajúci tovar ktorý som samozrejme pekne zabalil doma ako mi to aj prišlo , remienok im prišiel hodinky nie , niekto vybral hodinky z krabicky aj s adaptérom , za remienok mi poslali peniaze za hodinky nie prišla mi tak akurát prázdna krabica naspäť domov , že si mám robiť čo chcem s tou krabicou že je moja povedali , načo mi bude prázdna krabica bez hodiniek , nemám ani peniaze ani hodinky katastrofa čo sa týka chovania zamestancov alzy.sk čakám už týždeň na nejakú správu od nich či sa to nejak vyriešilo , povedali že budú pozerať kamerové záznamy , určite posledný nákup na alza .sk neodporúčam
-
Pár krát sme už objednávali cez Alzu,ale toto je posledný krát . 17.12 sme kúpili tv s držiakom. Tovar mal prísť 21.12...od vtedy nám chodia sms,že tovar príde nasledujúci deň.
Keď som volala na zákaznícku linku, každý tvrdil,že tovar príde a je to ten držiak,že ide z ČR...
Nakoniec vysvitlo,že TV nemajú - aj keď som sa ich na to pýtala, garantovali nám,že TV tam pre nás je a čaká sa na držiak...a až náhodou sa prekecla asistentka,že našu TV doručili niekomu inému a teraz tie TV nie sú na sklade.
Nemám slov...
Keď som chcela hovoriť s niekým kompetentným,nikto tam taký vraj nie je...lepili oči rečami,že robia čo môžu,ale je to nezmysel. Navyše niektoré asistentky boli drzé a očividne im to bolo jedno. Žiadne,že zákazník na prvom mieste.
Nikdy viac už cez nich nebudeme nakupovať. -
Ako dlhoročný a verný zákazník som nesmierne sklamaný a nahnevaný z mojej poslednej skúsenosti s alzou
Moja posledná objednávka bola jednoznačne najhoršou skúsenosťou s online nákupom, akú som kedy zažil.
V aplikácii a na webovej stránke uvádzajú nepravdivé informácie, najmä čo sa týka dostupnosti tovaru. Dátum doručenia bol z ich strany trikrát zmenený, čo spôsobilo výrazné komplikácie. Zákaznícky servis hodnotím ako absolútnu nulu – vybaviť sa nedá nič, zamestnanci sa vyhovárajú jeden na druhého, sľubujú, že veci posunú alebo vyriešia, no v skutočnosti sa nič nedeje. Zdá sa, že u nich neplatí zlaté pravidlo „zákazník na prvom mieste“.
Po takmer mesiaci čakania sa im nakoniec podarilo doručiť práčku a sušičku, avšak bez objednaného medzikusu, kvôli ktorému sa celé dodanie naťahovalo. K tomu musím podotknúť, že som bol v kontakte so zamestnancami alzy minimálne šesťkrát.
A aby toho nebolo málo, po telefonickej reklamácii medzikus síce doručili na ďalší deň, no šofér odmietol medzikus namontovať, rovnako ako aj deň predtým dovezenú sušičku. Dôvod? Nemal to napísané v objednávke. Pritom za službu montáže, ktorú sme si riadne objednali a zaplatili, sa očakáva jej splnenie.
Týmto dňom stratili verného zákazníka, pretože táto situácia plná nekompetentnosti, neschopnosti, neochoty a amatérskeho prístupu ma úplne odradila od toho, aby som si od nich niekedy v budúcnosti niečo objednal. -
Veľa rokov sme objednávali z tejto webovej stránky a doposiaľ obrovská spokojnosť. Objednávať však už nebudeme!! Kapacita objednávok je na úkor zákazníkov. Tovar doručený 50 kilometrov od vybraného vydaného miesta a ochota riešiť podnet 0vá... "odpovede" sme sa dočkali po 2 týždňoch.
Druhý objednaný balík prišiel s roztrhnutým obalom (žiaľ išlo o darčekovú kazetu) -
Veľa rokov sme objednávali z tejto webovej stránky a zatiaľ obrovská spokojnosť. Kapacita objednávok je na úkor zákazníkov. Tovar doručený 50 kilometrov od vybraného vydaného miesta a ochota riešiť podnet 0vá... "odpovede" sme sa dočkali po 2 týždňoch.
Druhý objednaný balík prišiel s roztrhnutým obalom (žiaľ išlo o darčekovú kazetu) -
Neodporúčam, tovar ktorý som objednala 28.11. s dostatočným predstihom pred Vianocami mi bohužiaľ príde až po Vianociach . Ani len snaha sa nejako ospravedlniť , ale sami si takto robia reklamu !!!
-
Neodporúčam, tovar ktorý som objednala 28.11. s dostatočným predstihom pred Vianocami mi bohužiaľ príde až po Vianociach . Ani len snaha sa nejako ospravedlniť , ale sami si takto robia reklamu !!!
-
Tovar mi bol síce doručený načas, ale nekompletný, po reklamácii absolútna ignorancia, bez ďalšej komunikácie. Nekompletný tovar vrátený späť. Jedna z najhorších skúseností s nakupovaním cez internet.
-
To isté sa stalo aj mne, tovar prišiel v polepenej rozpadávajúcej sa krabici, nekompletný. Naposledy som objednával z Alzy!!!!
-
To isté sa stalo aj mne, tovar prišiel v polepenej rozpadávajúcej sa krabici, nekompletný. Naposledy som objednával z Alzy!!!!
-
To isté sa stalo aj mne, tovar prišiel v polepenej rozpadávajúcej sa krabici, nekompletný. Naposledy som objednával z Alzy!!!!
-
To isté sa stalo aj mne, tovar prišiel v polepenej rozpadávajúcej sa krabici, nekompletný. Naposledy som objednával z Alzy!!!!
-
To isté sa stalo aj mne, tovar prišiel v polepenej rozpadávajúcej sa krabici, nekompletný. Naposledy som objednával z Alzy!!!!
-
To isté sa stalo aj mne, tovar prišiel v polepenej rozpadávajúcej sa krabici, nekompletný. Naposledy som objednával z Alzy!!!!
-
-
Alza ako samotný obchod patrí naozaj k tým, čo keď poviedia doručenie na druhý deň tak tovar na druhý deň dodajú. (Aspoň ja mám takúto skúsenosť čo sa týka doručenia do boxu). No jedna veľká hanba pre tých, čo tie zásielky balia. Urobila som objednávku nie malú. Neviem kto to tam na sklade bali ale nemali ani za toľko mi produkty dať do krabičke. Všetko bolo zvlášť pohádzané v schránkach a bolo im absolútne jedno čo je to za tovar. Dokonca aj na tvar produkty ktoré mali taký ten “stláčajúci dávkovač” mi len tak hodili do špinavého boxu. Takto robia zle meno obchodu.
-
Alza je jedna veľká hanba. Internetový obchod, ktorý už nikdy viac nevyužijem. 21.9.23 som si objednala hodinky Garmin s aplikáciou ochranné fólie, ktorá dodanie predĺži o jeden deň. Od 21.9.23 mi chodilo každý deň presunutie termínu na “dodanie zajtra” toto presunutie termínu na “zajtra” trvalo
-
Trvalo 10 pracovných dni + víkendy. Momentálne riešim ďalšiu omeškanu objednávku a dozvedela som sa, že minulý rok nebol môj produkt na sklade aj napriek tomu podľa eshopu bol produkt naskladneny:) 19.8.24 som si objednala tablet samozrejme s aplikáciou ochrannej fólie. Dodanie by sa v tom prípade malo predĺžiť a produkt by mal byt dodaný 21/22.8.24. Momentálne je 23.8.24 v aplikácii svieti dodanie do dnes do 8:00, aktuálne je 12:55 a nikto nevie adekvátny dôvod ani datum dodania. Hrozný obchod, ktorý sa prezentuje nereálnym marketingom. Hrozná a hnus. Alzu už v živote nevyuzijem, 2x stačilo.
-
-
Tri mesiace po kupe uplne odisiel telefon Motorola. Servis sa na to ani nepozrel a zrusil mi zaruku kvoli prasknutemu sklu, napriek protestu vraj alza doveruje servisu a jeho diagnostike, ziadna diagnostika pritom ani neprebehla co je zrejme aj z reklamacneho protokolu.
To, ze s prasknutym sklom telefon fungoval mi samozrejme neveria, tuto doveru som samorzejme vratil obratom nakupovanim u konkurencie.
Dakujem za skvely pro klientsky pristup a 300 eurovu nabijacku. -
Bohužiaľ po dlhšej dobe nakupovaní na Alze.sk a viac horších skúsenostiach som sa rozhodol prestať využívať Alzu.sk ako nákupné miesto.
Prečo ? Upresním v minulosti som mal niekoľko reklamácií,ktoré sa naťahovali alebo boli na hrane vybavenia ale posledná ma naozaj zarazila.
Kupoval som pracovno/herný PC v Alze práve pretože ma zlákala reklama na 3 ročnú záruku/zvoz v prípade poruchy zadarmo a opravu do 10 dní.
PC slúžil cca dva roky bez problému no teraz nedávno ich začal vykazovať viac než len jednu.
Preto som sa rozhodol pre reklamáciu a už na začiatku ma zarazilo to,že mi Alza odpísala,že tovar mám Zaslať/doniesť na pobočku (alebo odovzdať do alzaboxu kde sa ale nezmestí)
Tak okej hovorím si skúsim sa opýtať a pripomenúť ich sľuby pri predaji...Po 5 vymenených mailoch a pripomenutí ich reklamy na ich zostavy (respektíve na ich opravu) mi vybavili zvoz.
Na ktorý som si v práci vzal voľno v dobrej viere,že zvoz sa bude konať no zvoz sa 10.5.2024 nekonal :) Ešte som ten istý deň krátko po 17:00 volal do Alzy kde ma na zákazníckej linke ubezpečovali,že zvoz je až do 18:00 takže sa to istotne vybaví :D
Sumár ? Zbytočná dovolenka/zabitá celý deň som čakal doma na zvoz čo sa nekonal/zbytočne zobraný deň voľna čo letel oknom.
No a keď po 10 nových mailoch a príbuzných sa snažím niekoho nahovoriť aby za mňa odovzdal PC na zvoz (lebo som pracovne veľmi vyťažený) dostanem odpoveď,že aj tak reklamácia bude trvať 30 dní (čo vlastne od nich chcem) takže už aj tých 10 dní na opravu je passé alebo ? Zas som sa im to snažil pripomenúť v maily ale už som ostal bez odpovede (stavím sa,že po tomto fiasku to natiahnu a zmenia aj na webe.
Finálny postreh a verdikt ? Nekupujte od Alzy nič pokiaľ ju nemáte vo svojom meste a nemáte možnosť reklamáciu uskutočniť osobne.
Neverte ich prospektom na internete ( v realite je to inak) no a pre mňa poučenie zohnal som si iný PC za lepšiu cenu z inej predajne kde môžem v prípade reklamácie alebo poruchy riešiť niečo osobne a nemusím sa vybavovať s virtuálnou asistentkou 20 minút kým sa môj platený hovor presmeruje na živého pracovníka čo mi aj tak nepomôže. -
Kedysi som rád nakupoval v Alze, no v poslednom čase som z tohto obchodu čoraz viac sklamaný. Dnes som si kúpil produkt a z uvedených spôsobov platby som si vybral platbu kartou, ktorú spoločnosť uviedla ako zadarmo a dokonca dala zľavu 0,80 eur na poplatok za doručenie. Na moje prekvapenie sa na objednávke objavila nečakaná položka /Služba Poplatek vydavateľských kariet a/nebo karetní asociaci za platbu fermini kartou/ v hodnote 4,96 eur. Prečo to nebolo uvedené pred platbou, určite by som zvolil iný spôsob platby. Vďaka takémuto úlisnému správaniu v mojich očiach hodnota tohto obchodu znovu klesla, aj keď som už začal obchodu dôverovať.
-
Objednali sme si americkú chladničku Concept ktorá nám prišla poškodená. Boli ochotný nám vrátiť 65€ alebo vymeniť tak sme si priali výmenu vybrali sme si chladničku Gorenje. Prišla nám, po otvorení zistenie že je poškodená. Ja neviem ale mám pocit že predávajú len poškodené chladničky. Po poslaní reklamácie a zaslaní fotiek nám napísali že na fotke nie je vidno žiaden skrabanec. Áno ťažšie sa to fotilo keďže chladnička je matná zle to na nej vidno. Napísali nám že tam nie je žiaden škrabanec. Už nikdy nič si neobjednám. A taktiež na peniažky z prvej chladničky čakáme už skoro mesiac. Musíme ich my urgovať a vyvolávať im. Neodporúčam.
-
Objednávka uhradená vopred, vraj vybavená k vyzdvihnutiu. Žiaľ na pošte mi ju nemôžu vydať, lebo balíkov má byť počet 4 ks a majú len 2 ks. Zákaznícky servis nekomunikuje, oni peniaze dostali , už ich nezaujíma, či tovar sa k zákazníkovi dostal. Mali to byť darčeky k meninám a narodeninám a teraz nemám ani peniaze, ani darčeky.....Pri veľkej objednávke Alza zlyháva ...alebo klame zákazníkov.....Neneodpovedajú na zákazníckej linke na otázky.... Neodporúčam tento obchod a zvažujem trestné oznámenie....nepridajú sa ďalší oklamaní?
-
V alze som si objednal počítač a všetko zo začiatku vyzeralo v pohode. Na druhý deň (piatok) mi došla sms že sa ospravedlňujú ale dodaj tovaru je odložený o deň neskôr (sobota) do 22:00. Nasledujúci deň som podvečer dostal rovnakú správu a to že príde znovu o deň neskôr (nedeľa) tentokrát do 10:00. V nedeľu mi najskôr žiadna sms nechodila a v sledovaní objednávky už bolo napísané že je v preprave tak som myslel že sa to vyriešilo. Samozrejme okolo 12 (2h po čase dodaja) mi došla ďalšia sms že tovar príde v pondelok do 10:00. Keďže ani raz nebol udaný dôvod oneskorenia objednávky som sa rozhodol kontaktovať zákaznícku podporu. 12:09 som napísal správu a dostal odpoveď že sa tomu venujú. 12:47 som napísal správu či teda niečo zistili lebo mi nikto neodpísal. Konečne o 13:09 som dostal odpoveď že sa ospravedlňujú za čakanie ale evidujú technický problém. Potom konečne o 13:25 som dostal odpoveď že ma o chvíľu budú kontaktovať telefonicky. Aktuálne je 14:22 a žiadny telefonát sa neudial. S alzou som nikdy nemal problém ale toto je naozaj hrozná komunikácia tak ako aj neochota z ich strany.
-
Objednali sme si z alzy umývačku. Prišla nám preliačená a s odlomeným umývacím ramenom ktorého malé úlomky som zbierala po celej umývačke. Po návšteve technika ktorý samozrejme zhodnotil, že je to prepravná vada, že treba objednať a vymeniť preliačené dvierka a treba vymeniť rameno. S čím sme nesúhlasili, pretože nemáme záujem ďalej čakať, kým by dané diely prišli. Na základe tohto sme odstúpili v zákonnej lehote od zmluvy, pričom nám alza poslala kuriéra pre umývačku ktorý naložil umývačku na kamión a nijak ju nepripevnil. Umývačka im dorazila naspäť pred 5 dňami. Neozvali sa nám, neodpisujú na maily. Vyvolávame im, stále to isté. MUSÍTE ČAKAŤ. Nemáme ani umývačku, ani peniaze. Skvelé! Každý ma odhováral nech odtiaľ neobjednávam, že je s nimi ťažká komunikácia. Teraz už tomu verím. Doprosovať sa o vlastné peniaze. Nemám slov….
-
Historicky najnepríjemnejší customer support, "Dobrý den, děkujeme za zprávu. Ohledně Vašeho podnětu Vás bude kontaktovat naše zákaznické centrum a vše s Vámi dořeší. Hezký den", čo uverejňujú k negatívnym recenziam je lož, zákazníka nijak nekontaktujú tobôž nie odškodnia. Ak aj komunikácia prebehne, nič sa nevyrieši. Reklamácie sa vybavujú v posledný možný deň.
Kvôli zavádzajúcim informáciam pri produktoch ("ilustratívne zábery", nesprávne uvedené informácie v "poradni" od "experta", raz som dokonca dostala namiesto apple pen stylusu 2.gen ten lacnejší z prvej generácie, pričom bol všade dokladovaný ako ten novší) už nikdy, napriek zdanlivo dobrým akciám alebo dostupnosti alzaboxov, nenakúpim. -
Reklamoval som po 5 mesiacoch odolný mobilný telefón Blackview GBV7200, telefón prestal nabíjať . Po zhruba troch týždňoch mi odpísali že reklamácia neuznaná, vraj je vykývaný konektor na nabíjanie. Podotýkam že nieje nijako mechanicky poškodený, je pod gumenou krytkou. Telefón je prezentovaný ako odolný s viacerými certifikátmi čo sa týka odolnosti. Zvonku javí známky užívania, rôzne oderky a škrabance , na to som ho kupoval, bol používaní pri práci na stavbách. Vyjadrenie ALZY , neuznaná záruka , sa mi zdá ako úplne neopodstatnená. Bežná záruka je 24 mesiacov, no technik Alzy má asi iný názor. Bola mi ponúknutá oprava mimo záruky za 68 euro! s ktorou som nesúhlasil, lebo dali termín 3 mesiace ! Takže s Alzy už nikdy nič nekúpim a dúfam že ich karma dobehne. Takto si teda vybavenie v reklamácie v záručnej dobe naozaj nepredstavujem.