Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Kedysi som rád nakupoval v Alze, no v poslednom čase som z tohto obchodu čoraz viac sklamaný. Dnes som si kúpil produkt a z uvedených spôsobov platby som si vybral platbu kartou, ktorú spoločnosť uviedla ako zadarmo a dokonca dala zľavu 0,80 eur na poplatok za doručenie. Na moje prekvapenie sa na objednávke objavila nečakaná položka /Služba Poplatek vydavateľských kariet a/nebo karetní asociaci za platbu fermini kartou/ v hodnote 4,96 eur. Prečo to nebolo uvedené pred platbou, určite by som zvolil iný spôsob platby. Vďaka takémuto úlisnému správaniu v mojich očiach hodnota tohto obchodu znovu klesla, aj keď som už začal obchodu dôverovať.

  • Objednali sme si americkú chladničku Concept ktorá nám prišla poškodená. Boli ochotný nám vrátiť 65€ alebo vymeniť tak sme si priali výmenu vybrali sme si chladničku Gorenje. Prišla nám, po otvorení zistenie že je poškodená. Ja neviem ale mám pocit že predávajú len poškodené chladničky. Po poslaní reklamácie a zaslaní fotiek nám napísali že na fotke nie je vidno žiaden skrabanec. Áno ťažšie sa to fotilo keďže chladnička je matná zle to na nej vidno. Napísali nám že tam nie je žiaden škrabanec. Už nikdy nič si neobjednám. A taktiež na peniažky z prvej chladničky čakáme už skoro mesiac. Musíme ich my urgovať a vyvolávať im. Neodporúčam.

  • Objednávka uhradená vopred, vraj vybavená k vyzdvihnutiu. Žiaľ na pošte mi ju nemôžu vydať, lebo balíkov má byť počet 4 ks a majú len 2 ks. Zákaznícky servis nekomunikuje, oni peniaze dostali , už ich nezaujíma, či tovar sa k zákazníkovi dostal. Mali to byť darčeky k meninám a narodeninám a teraz nemám ani peniaze, ani darčeky.....Pri veľkej objednávke Alza zlyháva ...alebo klame zákazníkov.....Neneodpovedajú na zákazníckej linke na otázky.... Neodporúčam tento obchod a zvažujem trestné oznámenie....nepridajú sa ďalší oklamaní?

  • V alze som si objednal počítač a všetko zo začiatku vyzeralo v pohode. Na druhý deň (piatok) mi došla sms že sa ospravedlňujú ale dodaj tovaru je odložený o deň neskôr (sobota) do 22:00. Nasledujúci deň som podvečer dostal rovnakú správu a to že príde znovu o deň neskôr (nedeľa) tentokrát do 10:00. V nedeľu mi najskôr žiadna sms nechodila a v sledovaní objednávky už bolo napísané že je v preprave tak som myslel že sa to vyriešilo. Samozrejme okolo 12 (2h po čase dodaja) mi došla ďalšia sms že tovar príde v pondelok do 10:00. Keďže ani raz nebol udaný dôvod oneskorenia objednávky som sa rozhodol kontaktovať zákaznícku podporu. 12:09 som napísal správu a dostal odpoveď že sa tomu venujú. 12:47 som napísal správu či teda niečo zistili lebo mi nikto neodpísal. Konečne o 13:09 som dostal odpoveď že sa ospravedlňujú za čakanie ale evidujú technický problém. Potom konečne o 13:25 som dostal odpoveď že ma o chvíľu budú kontaktovať telefonicky. Aktuálne je 14:22 a žiadny telefonát sa neudial. S alzou som nikdy nemal problém ale toto je naozaj hrozná komunikácia tak ako aj neochota z ich strany.

  • Objednali sme si z alzy umývačku. Prišla nám preliačená a s odlomeným umývacím ramenom ktorého malé úlomky som zbierala po celej umývačke. Po návšteve technika ktorý samozrejme zhodnotil, že je to prepravná vada, že treba objednať a vymeniť preliačené dvierka a treba vymeniť rameno. S čím sme nesúhlasili, pretože nemáme záujem ďalej čakať, kým by dané diely prišli. Na základe tohto sme odstúpili v zákonnej lehote od zmluvy, pričom nám alza poslala kuriéra pre umývačku ktorý naložil umývačku na kamión a nijak ju nepripevnil. Umývačka im dorazila naspäť pred 5 dňami. Neozvali sa nám, neodpisujú na maily. Vyvolávame im, stále to isté. MUSÍTE ČAKAŤ. Nemáme ani umývačku, ani peniaze. Skvelé! Každý ma odhováral nech odtiaľ neobjednávam, že je s nimi ťažká komunikácia. Teraz už tomu verím. Doprosovať sa o vlastné peniaze. Nemám slov….

  • Historicky najnepríjemnejší customer support, "Dobrý den, děkujeme za zprávu. Ohledně Vašeho podnětu Vás bude kontaktovat naše zákaznické centrum a vše s Vámi dořeší. Hezký den", čo uverejňujú k negatívnym recenziam je lož, zákazníka nijak nekontaktujú tobôž nie odškodnia. Ak aj komunikácia prebehne, nič sa nevyrieši. Reklamácie sa vybavujú v posledný možný deň.
    Kvôli zavádzajúcim informáciam pri produktoch ("ilustratívne zábery", nesprávne uvedené informácie v "poradni" od "experta", raz som dokonca dostala namiesto apple pen stylusu 2.gen ten lacnejší z prvej generácie, pričom bol všade dokladovaný ako ten novší) už nikdy, napriek zdanlivo dobrým akciám alebo dostupnosti alzaboxov, nenakúpim.

  • Reklamoval som po 5 mesiacoch odolný mobilný telefón Blackview GBV7200, telefón prestal nabíjať . Po zhruba troch týždňoch mi odpísali že reklamácia neuznaná, vraj je vykývaný konektor na nabíjanie. Podotýkam že nieje nijako mechanicky poškodený, je pod gumenou krytkou. Telefón je prezentovaný ako odolný s viacerými certifikátmi čo sa týka odolnosti. Zvonku javí známky užívania, rôzne oderky a škrabance , na to som ho kupoval, bol používaní pri práci na stavbách. Vyjadrenie ALZY , neuznaná záruka , sa mi zdá ako úplne neopodstatnená. Bežná záruka je 24 mesiacov, no technik Alzy má asi iný názor. Bola mi ponúknutá oprava mimo záruky za 68 euro! s ktorou som nesúhlasil, lebo dali termín 3 mesiace ! Takže s Alzy už nikdy nič nekúpim a dúfam že ich karma dobehne. Takto si teda vybavenie v reklamácie v záručnej dobe naozaj nepredstavujem.

  • Reklamoval som po 5 mesiacoch odolný mobilný telefón Blackview GBV7200, telefón prestal nabíjať . Po zhruba troch týždňoch mi odpísali že reklamácia neuznaná, vraj je vykývaný konektor na nabíjanie. Podotýkam že nieje nijako mechanicky poškodený, je pod gumenou krytkou. Telefón je prezentovaný ako odolný s viacerými certifikátmi čo sa týka odolnosti. Zvonku javí známky užívania, rôzne oderky a škrabance , na to som ho kupoval, bol používaní pri práci na stavbách. Vyjadrenie ALZY , neuznaná záruka , sa mi zdá ako úplne neopodstatnená. Bežná záruka je 24 mesiacov, no technik Alzy má asi iný názor. Bolo mi ponúknut

  • Nemám čo viac dodať k tomuto "eshopu".
    Po mojom upozornení, že nefunguje zľavový kód u jedného z produktov na ktoré robili promo mi bolo odpísané, že sa na danú vec pozrú a vyriešia ju.
    A riešenie alzy? Druhý deň po mojom upozornení už kód fungoval ale cenu zdvihli tak, že sa po odrátaní od tej pôvodnej tam bol rozdiel zopár centov.
    To, že klamete počas zliav a umelo nadhadzujete ceny... na to sme si už všetci zvykli ale že ste schopný klesnúť na takéto dno a behom noci zdvihnúť cenu produktu tak aby zľavový kód bol vlastne zbytočný... zato Vám tlieskam keďže sa Vám podarilo preraziť nové dno

  • Vždy, keď mi známi hovorili, že mali problém s alzou, ja som ich objahovala, že mne vždy všetko vyriešili v pohode, žiaľ až doteraz. Kupovala som tovar takmer pred dvoma rokmi, ktorý som dala na reklmáciu a táto mi bola uznaná, alza rozdelila platbu reklamácie na dve časti 80,29 € a 18,71€. Tú menšiu čiastku už mám na účte, tú druhú ale poslali na kartu, ktorou som platila v tom čase. Karta už neexistuje, tak isto ako účet v tej banke, nakoľko som prešla asi rok a pol dozadu do inej banky a účet som v tej, ktorej kartou som vtedy platila, zrušila. Už sa doťahujem niekoľko dní, že peniaze nemám, volala som na infolinku a napísala niekoľko mailov, na čo vždy bola odpoveď, že pre nich je reklamácia vybavená, pretože od nich platba odišla a nevrátila sa im. Nakoniec som bola ja donútená spísať reklamáciu v starej banke, kde už účet nemám a čakám na vyjadrenie od nich, každopádne nemyslím si, že toto by mala byť moja starosť, naozaj nechápem ako v 21. storočí, kedy je úplne bežné, že človek zmení banku, iba tak pošlú hocikam peniaze bez potvrdenia zo strany zákazníka. Neprofesionálne zaobchádzanie a moja zbytočná strata času, lebo musím vyvolávať a písať emaily, pritom, toto by mala byť ich starosť, aby vyriešili korektne reklamáciu a celému tomuto sa dalo predísť, ak by sa ma opýtali, kam majú poslať aj tú druhú vyššiu časť platby a nie len automaticky to odoslať na kartu, z ktorej to bolo platené a teda tá, ktorá už neexistuje.

  • S alzou som bol vždy spokojný ale asi preto lebo všetko fungovalo. Teraz mám negatívnu skúsenosť a riešenie alzy je až smiešne . Objednal som Smart watch za cca 250€, na stranke ukazovalo dostupnosť 5 ks a dodanie 2 dni. Po 2 dňoch prišiel emial že sa mi tovar omešká na 7 dní. Po 7 dňoch ďalší email že bude tovar meškať ďalších 5 dní a takto to pokračovalo až sme sa dostali na meškanie vyše mesiac. Po mailoch kedy teda tovar dostanem a či má nemohli informovať hneď ,že teda tovar nemajú (aj keď na stránke bol dostupný ). Nakoniec mi prišiel email že sa teda silno ospravedlňujú a navrhli mi kompenzáciu. Kompenzáciu čo výške neuveriteľných 7€. Vtedy si človek povie že ako si vážia zákazníkov.

  • Pri reklamácii chladničky kde je preukázateľné, že chladnička bola poškodená prepravou alzy, resp. v ich autorizovanom servise aj napriek argumentom označili reklamáciu ako neoprávnenú s tým, že k reklamovanej chybe sa ani len nevyjadrili. V stanovisku sa uvádza, že chladnička nemá štítok a je nadmerne opotrebená !!! Pri akomkoľvek pokuse nájsť riešenie bola reklamácia opätovne uzatvorená ako neoprávnená. Asi bude musieť nájsť riešenie Slovenská obchodná inšpekcia, pretože takéto konanie je absolútne neprípustné.

  • Absolutne neodporucame,reklamacia neuznana uz pri 2 produkte,najskor mobil ktory sa stale vypina a teraz tlaciaren ktora nepodava papier,v tejto spolocnosti uz nekupime ani spendlik,ich nekale praktiky su uz davno zname.Takze si aj ostatni rozmyslite komu svoje peniaze date,telefon je hodeny v sufliku pretoze je nepouzitelny a tak isto skonci aj tlaciaren.

  • Podvodné praktiky obchodu, deklarujú dodanie tovaru a v banneri objednávky deklarujú, že tovar bol práve zakúpený od niekoľkých zákazníkov.
    Tovar skladom nemajú a predlžujú dodanie vždy o jeden deň. Pri telefonickom kontakte jeden operátor tvrdí, že tovar majú a už bol expedovaný, druhý tvrdí že sa čaká na expedovanie tovaru. Táto spoločnosť stráca svoju kredibilitu a dlhodobo používa podvodné praktiky voči konkurencii aby prilákala zákazníkov.

  • Alza má už druhý krát oklamala. V oboch prípadoch ten istý scenár. Pri objednávaní do alzaboxu píše najneskôr na druhý deň do 11;00 alebo do 8:00... Celý deň má naťahujú a príde mi to o 3-4 dní.
    Ináč s tovarom spokojnost, ale tento klam ma vie naozaj vytočiť do nepríčetnosti! Tak keď neviete zaručiť dobu dodania, ktorá je písaná pri objednávaní - NEDAVAJTE TO TAM! Hroza....

  • (Online objednaný TV a vopred vyplatený). Po doručení a následnom rozbalení zistené poškodenie tovaru (škrabance na obrazovke). Pre reklamovaný TV poslali kuriéra a od vtedy ostalo ticho.Nikto mi nedvíha / neodpisuje na mail. Ešte počkám a ak nič = riešim cez "soi".

  • Alza drive som si bol vyzdvihnut tovar a nedalo sa minuly tyzden. Nikde to nemate zverejnene, ze to tovar sa neda vyzdvihnut 2 krat som Vas musel navstivit. Super len tak dalej...

  • nespokojnosť s obchodom. objednala som myš za viac ako 100€ . zabalena v malej krabičke, tá vložená do velkej krabice bez výstelu- krabica celá skrkvaná, možem hovoriť o šťastí, že myš funguje. inak termín dodania posúvali.. už odtialto neobjednávam

  • Veľmi zlá skúsenosť s reklamáciou. Najskôr mi poslali email, že si mám vybrať za tie peniaze iný produkt, ale že sa mám poponáhľať lebo táto ponuka je časovo obmedzená. Toto bolo na 28 deň reklamácie. 29 deň mi volal nedočkavý pán, že čo som si teda vybrala. Tak som mu slušne povedala, že nič. O hodinu mi prišiel mail, že môj reklamovaný tovar bol opravený. 29 dní sa nedal opraviť a o hodinu je opravený. Ešteže zázraky existujú aspoň v Alze.

  • Z tohto obchodu už nebudem nakupovať nikdy nič. Po týždni fungovania sa chladnička pokazila, čo potvrdil aj autorizovaný technik a nebolo možné je opraviť. Žiadal som odvoz nefunkčnej chladničky zároveň s dovozom novej ako výmena tovaru za tovar. Výsledok? Takéto riešenie oni nemajú. Operátori si stále išli svoje naučené hlášky ako to nejde namiesto toho aby sa naozaj snažili danú situáciu riešiť. Nakoniec som s nimi stratil nervy a pristúpil na odvoz nefunkčnej chladničky. Na centrále niekoľko dní neevidovali žiadny tovar. Až po týždni prišlo vyjadrenie, že mi zasielajú dobropis.

    Neochotný operátori, tak isto komunikácia so zákazníkom bez možnosti dohody. Ja len dúfam, že sa im prestane dariť a ľudia pochopia ako klamú a zavádzajú.

    • Dobrý den, Jarisi. Mrzí nás, že jste nebyl s reklamací spokojen. Bohužel naši operátoři nemají možnost nabídnout Vám službu, kterou k dispozici nemáme. Vašemu požadavku výměna kus za kus tedy nebylo možné vyhovět. Rádi s Vámi ale domluvíme svoz produktu nebo Vám vystavíme dobropis na základě protokolu o neopravitelnosti od servisního technika. V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit na [email protected] Daniel, péče o zákazníky