Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Pri reklamácii chladničky kde je preukázateľné, že chladnička bola poškodená prepravou alzy, resp. v ich autorizovanom servise aj napriek argumentom označili reklamáciu ako neoprávnenú s tým, že k reklamovanej chybe sa ani len nevyjadrili. V stanovisku sa uvádza, že chladnička nemá štítok a je nadmerne opotrebená !!! Pri akomkoľvek pokuse nájsť riešenie bola reklamácia opätovne uzatvorená ako neoprávnená. Asi bude musieť nájsť riešenie Slovenská obchodná inšpekcia, pretože takéto konanie je absolútne neprípustné.

  • Absolutne neodporucame,reklamacia neuznana uz pri 2 produkte,najskor mobil ktory sa stale vypina a teraz tlaciaren ktora nepodava papier,v tejto spolocnosti uz nekupime ani spendlik,ich nekale praktiky su uz davno zname.Takze si aj ostatni rozmyslite komu svoje peniaze date,telefon je hodeny v sufliku pretoze je nepouzitelny a tak isto skonci aj tlaciaren.

  • Podvodné praktiky obchodu, deklarujú dodanie tovaru a v banneri objednávky deklarujú, že tovar bol práve zakúpený od niekoľkých zákazníkov.
    Tovar skladom nemajú a predlžujú dodanie vždy o jeden deň. Pri telefonickom kontakte jeden operátor tvrdí, že tovar majú a už bol expedovaný, druhý tvrdí že sa čaká na expedovanie tovaru. Táto spoločnosť stráca svoju kredibilitu a dlhodobo používa podvodné praktiky voči konkurencii aby prilákala zákazníkov.

  • Alza má už druhý krát oklamala. V oboch prípadoch ten istý scenár. Pri objednávaní do alzaboxu píše najneskôr na druhý deň do 11;00 alebo do 8:00... Celý deň má naťahujú a príde mi to o 3-4 dní.
    Ináč s tovarom spokojnost, ale tento klam ma vie naozaj vytočiť do nepríčetnosti! Tak keď neviete zaručiť dobu dodania, ktorá je písaná pri objednávaní - NEDAVAJTE TO TAM! Hroza....

  • (Online objednaný TV a vopred vyplatený). Po doručení a následnom rozbalení zistené poškodenie tovaru (škrabance na obrazovke). Pre reklamovaný TV poslali kuriéra a od vtedy ostalo ticho.Nikto mi nedvíha / neodpisuje na mail. Ešte počkám a ak nič = riešim cez "soi".

  • Alza drive som si bol vyzdvihnut tovar a nedalo sa minuly tyzden. Nikde to nemate zverejnene, ze to tovar sa neda vyzdvihnut 2 krat som Vas musel navstivit. Super len tak dalej...

  • nespokojnosť s obchodom. objednala som myš za viac ako 100€ . zabalena v malej krabičke, tá vložená do velkej krabice bez výstelu- krabica celá skrkvaná, možem hovoriť o šťastí, že myš funguje. inak termín dodania posúvali.. už odtialto neobjednávam

  • Veľmi zlá skúsenosť s reklamáciou. Najskôr mi poslali email, že si mám vybrať za tie peniaze iný produkt, ale že sa mám poponáhľať lebo táto ponuka je časovo obmedzená. Toto bolo na 28 deň reklamácie. 29 deň mi volal nedočkavý pán, že čo som si teda vybrala. Tak som mu slušne povedala, že nič. O hodinu mi prišiel mail, že môj reklamovaný tovar bol opravený. 29 dní sa nedal opraviť a o hodinu je opravený. Ešteže zázraky existujú aspoň v Alze.

  • Z tohto obchodu už nebudem nakupovať nikdy nič. Po týždni fungovania sa chladnička pokazila, čo potvrdil aj autorizovaný technik a nebolo možné je opraviť. Žiadal som odvoz nefunkčnej chladničky zároveň s dovozom novej ako výmena tovaru za tovar. Výsledok? Takéto riešenie oni nemajú. Operátori si stále išli svoje naučené hlášky ako to nejde namiesto toho aby sa naozaj snažili danú situáciu riešiť. Nakoniec som s nimi stratil nervy a pristúpil na odvoz nefunkčnej chladničky. Na centrále niekoľko dní neevidovali žiadny tovar. Až po týždni prišlo vyjadrenie, že mi zasielajú dobropis.

    Neochotný operátori, tak isto komunikácia so zákazníkom bez možnosti dohody. Ja len dúfam, že sa im prestane dariť a ľudia pochopia ako klamú a zavádzajú.

    • Dobrý den, Jarisi. Mrzí nás, že jste nebyl s reklamací spokojen. Bohužel naši operátoři nemají možnost nabídnout Vám službu, kterou k dispozici nemáme. Vašemu požadavku výměna kus za kus tedy nebylo možné vyhovět. Rádi s Vámi ale domluvíme svoz produktu nebo Vám vystavíme dobropis na základě protokolu o neopravitelnosti od servisního technika. V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit na [email protected] Daniel, péče o zákazníky

  • V Alze nenakupujem prilis casto. Moje skusnosti su vsak iba hrozostrasne.

    REKLAMÁCIA: Pracovnik Alzy reklamaciu riadne prijal, zistil zavadu, ktora realne existuje (ide o TV Mi, ktorý sa nedá po vypnutí remote control znova zapnut ) riadne reklamaciu popisal.
    Vysledok reklamacie: Zamietnutá, (vraj im to zamietlo nejake servisne stredisko)

    Vyrobok sa neda normalne pouzivat ak by ste chceli TV zapnut museli by ste so stale odpojit za siete a zakazdym nanovo instalovat Android OS.

    Stupidita niektorych zamestnancou nepozna hranice. na druhej strane su tam vsak aj ozaj seriozny a schopny ludia,

  • V Alze nenakupujem prilis casto. Moje skusnosti su vsak iba hrozostrasne.



    Po objednani tovaru maju tovar problem aj po zaplateni vydat, od firmneho zakanizka pozaduju intervalovo aktualny original vypisu s obchodneho registra - ten je online k dispozicii .

  • Moja momentalna skusenost je velmi zla. Reklamujem graficku kartu v zaruke, ktora sa mi vratila zo servisu kde tvrdia ze je poliata nezamou kvapalinou a odliepa sa plomba. Ziadnu dokazovu fotodokumentaciu som nedostala, co by mala byt samozrejmost ked sa najde nejaka kvapalina. Karta nebola nikdy poliata kvapalinou, cely cas bola v uzavretej PC skrinke kde sa nemala ani ako dostat kvapalina. Po vrateni grafiky som sa pozrela aj na tu plombu. Jedna sa o malicku bielu nalepku na jednom srobe, ktora sa mierne z jednej strany odliepala. Stacilo zatlacit prstom a vsetko bolo naspat v top stave. Mam aj fotky, ktore by som rada pridala ak by sa dalo. Obycajna mala nalepka zaroven nema vplyv na to ze sa grafika totalne pokazila, pocitac vobec nefunguje s danou grafikou. Seriove cislo je neposkodene, v top stave. Zaruka zanika ak je seriove cislo poskodene alebo odstranene, co v mojom pripade nieje. Na povrchu grafiky nevidim ziadne stopy po kvapaline. Kedze hlavicky srobov su neposkodene, v servise ju nerozoberali, cize musi sa jednat o nieco povrchove a nevidim ziadne stopy, ziadnu koroziu, grafika je v top stave. Najsmutnejsie je ze jediny dovod preco som tuto grafiku kupila v predrazenej alze (grafiky mate bezne o 100 eur drahsie ako ine obchody len tak btw) bol preto ze som bola v tom ze ich servis je dobry a nerobia problemy ked sa nieco pokazi. Tvrdia ze nevedia nic ine spravit, iba to mozem znovu poslat do toho isteho servisu a potom sudneho znalca.

  • Ľudia nekupujte už na alze nikdy. Zavádzajú a klamú o objednávkach

    • Dobrý den. Mrzí nás, že s námi nejste spokojen. Pokud máte konkrétní připomínky nebo návrhy na vylepšení, prosím neváhejte se na nás obrátit na [email protected]. Daniel, péče o zákazníky

  • Ktorým sa nechce čítať esej - zdá sa, že v Alze majú aktuálne chaos ako nikdy predtým, kým ich nebombardujete telefonátmi tak váš problém mesiac neriešia a nakoniec sa vás aj tak budú snažiť presvedčiť, že vina je na vašej strane.

    Cez Alzu už tovar nakupujem 6 rokov, no po poslednej skúsenosti sa radšej obrátim na iné, hoci drahšie obchody. 15.8. som si objednala 3 produkty, ktoré mali byť doručené do Alzaboxu. Objednávka sa samozrejme omeškala, čo som však neriešila, myslela som si, že chudáci majú toho veľa. Viete si predstaviť moje prekvapenie, keď som si bola 19.8. objednávku vyzdvihnúť a miesto 2 balíkov, ktoré sa v boxe mali nachádzať, tam bol iba jeden. Po trojnásobnom zatvorení a opätovnom otvorení boxu, keď som skúšala, či sa tam náhodou balík zázračne neobjaví, som kontaktovala podporu. Samozrejme, niekoľkokrát som musela zamestnankyňu ubezpečiť, že balík tam NAOZAJ nie je, na čo mi bolo povedané, že situácia sa preverí. S kľudom som teda išla domov, hovorila som si, že tak veľká firma ako Alza to musí mať predsa zabezpečené, aby mi bol vopred zaplatený tovar doručený. Na moje prekvapenie mi na druhý deň ráno (20.8.) prišiel vcelku arogantný email z podpory, že "je zjavné, že balík bol ponechaný v Alzaboxe". Už menej kľudná som sa teda vydala znovu k Alzaboxu, aby som dotyčnému zamestnancovi mohla poslať dôkladnú fotodokumentáciu, že balík tam ZJAVNE nebol ponechaný. Rovnako som po návrate domov spísala formulár na stránke Alzy, na ktorý som v ten večer dostala odpoveď, že vraj chýbajúci balík bol daný omylom do inej schránky. Celá nadšená som sa vydala (podotýkam už tretíkrát) na cestu do Alzaboxu, otvorila som schránku, kde sa mal balík nachádzať, očakávajúc, že tam aj naozaj bude. Omyl, nebol. Po príchode domov som opakovane spisovala formulár, prikladajúc ďalšie fotky prázdneho boxu. 22.8. mi prišla odpoveď, či som si balík bola vyzdvihnúť a či je všetko v poriadku. ????? Samozrejme sa mi nedostalo žiadnej odpovedi, preto som 24.8. opakovane kontaktovala podporu telefonicky. Rovnaká odpoveď, situáciu preveria. Po pár dňoch čakania mi 27.8. prišiel mail, vraj sa balík vrátil do skladu a či si ho prajem znovu doručiť. Naivne som si myslela, že ak si balík dám znovu doručiť, tak aj naozaj príde. Ha ha. 29.8. som obdržala mail, vraj mi bola vytvorená nová objednávka s chýbajúcim tovarom. Super, zdalo sa, že všetko bude v poriadku. Čakám a čakám, balík nikde. 6.9. som znova volala na podporu, čo je teda s mojim balíkom. Situáciu preveria, no dobre. V ten istý večer mi prišiel mail, že mi boli miesto doručeného balíka vrátené peniaze. Čerešničkou na torte bol mail, ktorý mi prišiel deň na to, s otázkou, či si peniaze (ktoré už údajne mali byť vrátené predošlý deň) prosím na účet, alebo v Alza kreditoch. Ďakujem, kredity si nechajte. :)

    • Dobrý den. Vaše negativní zkušenost nás velmi mrzí. Celý průběh považuji za zvláštní, vezmu-li v potaz, že na AlzaBoxu máme kamery a službu AlzaKreditu jsme před několika měsíci zrušili. Zašlete mi prosím číslo Vaší objednávky na [email protected]. Prověřím její průběh a pokusím se pro Vás najít co nejrychlejší řešení. Za případné komplikace se velmi omlouváme. Hezký den, Daniel, péče o zákazníky

  • Odpocucan neobjednávat rovar s platbou vopred. Tovar mi nebol doručený nikto ma nekontaktoval nikto nemá záujem riešiť problém ktorý si sami zavinil Ja som z alzou skončil je to banda magorov. Najlepšie neobjednávat tovar vôbec.

  • Krátke zhrnutie: tovar objednaný 27.6, mal doraziť 30.6 cez DHL...čo Vám budem hovoriť samozrejme, že neprišiel :D nikto ma nekontaktoval mailom, telefonicky nijako iba cez sledovanie zásielky som zistil, že tovar ide naspäť do Česka (objednávka bola do Nemecka) a to napriek tomu, že som hneď kontaktoval alzu a oni sa údajne spojili s DHL...Teraz je 12.7 zásielka sa stále nevrátila do Česka, peniaze mi stále nevrátili a to napriek tomu, že som už posielal aj prehlásenie o nedoručení zásielky. Podotýkam, že som za ten čas telefonoval do alzy 6-8 krát, už ani neviem koľko krát to presne bolo a hovoril som minimálne so 6 rôznymi operátormi z ktorých mi nikto nepomohol. Za 2 týždne a kope telefonátoch ste neboli schopný dodať mi objednaný tovar ani vrátiť mi peniaze. Ešte aj náhradná objednávka ktorú ste mi vytvorili a mala byť uhradená z peňazí za predošlú nedoručenú sa zrušila lebo sa jej nechcelo čakať kým sa rozhýbete :D Komédia, otras...

  • Objednávka vytvorená 30.6 dnes je 6.7 žiadny tovar sestre napísali,že objednávku stornoval obchod :D Z dôvodu toho,že si tovar "neprevzala" pri tom žiadny kuriér neprišiel ani nevolal...Kedysi bola možnosť na túto adresu doručovať aj v sobotu už to ide len cez týždeň aj to s obrovskými omeškaniami :D Mimochodom platiť za kuriéra 4€ a čakať na balík týždeň alebo aj dva je super postoj naozaj neviem kto je debilnejší či alza alebo nápad posielať veci Slovenskou Poštou,ktorá má NAJHORŠIE termíny a kuriérske služby na Slovensku (podložené aj recenziami) Každopádne peniaze má alza už týždeň tovar nie je nikde (stať sa toto na západe v USA alebo inde už má Alza na krku žalobu za v podstate okrádanie lebo kým pošle peniaze späť bude to 10 dní) v objednávke bol aj ventilátor (keďže sú 35°+ stupňové teploty ,ktorý ale medzi tým už je vypredaný :) takže teraz môže človek zháňať niečo iné a čakať kým mu to príde a tiež peniaze od týchto českých magorov...výborne posledný krát niečo z Alza.sk/cz :)

  • Objednávka vytvorená 30.6 dnes je 6.7 žiadny tovar sestre napísali,že objednávku stornoval obchod :D Z dôvodu toho,že si tovar "neprevzala" pri tom žiadny kuriér neprišiel ani nevolal...Kedysi bola možnosť na túto adresu doručovať aj v sobotu už to ide len cez týždeň aj to s obrovskými omeškaniami :D Mimochodom platiť za kuriéra 4€ a čakať na balík týždeň alebo aj dva je super postoj naozaj neviem kto je debilnejší či alza alebo nápad posielať veci Slovenskou Poštou,ktorá má NAJHORŠIE termíny a kuriérske služby na Slovensku (podložené aj recenziami) Každopádne peniaze má alza už týždeň tovar nie je nikde (stať sa toto na západe v USA alebo inde už má Alza na krku žalobu za v podstate okrádanie lebo kým pošle peniaze späť bude to 10 dní) v objednávke bol aj ventilátor (keďže sú 35°+ stupňové teploty ,ktorý ale medzi tým už je vypredaný :) takže teraz môže človek zháňať niečo iné a čakať kým mu to príde a tiež peniaze od týchto českých magorov...výborne posledný krát niečo z Alza.sk/cz :)

  • Pridávam po vyše 2tyzdnoch recenziu na alzu aký tam majú bordel s cetelemom mala som objednávku na splátky stim že mi to bolo schválené a o cca týždeň vlasne keď som už mala produkti my volali s cetelemu že musím všetko vrátiť že splátky boli zamietnuté a keď to nevrátim to budú odomna alza vimahat vyše 2tyzdnoch už riešim jednu a tu istú vec lebo jeden s produktov sa mi rozbil displej prišlo my vijadrenie koľko bude stať oprava ale nikto sa mi nevyjadril že keď ju zaplatím či si produkt nechajú alebo ho budem musieť ďalej splácať aj keď ho mať nebudem takýto bordel a natahovacky som ešte nezažila lebo keď už raz my bol úver schválení a potom zamietnutí a som bola donútená to vrátiť a sa alza s cetelemom stále naseba vihovaraju že čakajú jeden od druhého odpoved tak mám dosť to tam potom može robiť každý blbec keď nikto nič nevie tam doriešiť a tam sedia na ritach nechápem ako sa to mohlo stať že úver schválení potom zamietnutí zlá skúsenosť s alzu a cetelemom

  • Pridávam po vyše 2tyzdnoch recenziu na alzu aký tam majú bordel s cetelemom mala som objednávku na splátky stim že mi to bolo schválené a o cca týždeň vlasne keď som už mala produkti my volali s cetelemu že musím všetko vrátiť že splátky boli zamietnuté a keď to nevrátim to budú odomna alza vimahat vyše 2tyzdnoch už riešim jednu a tu istú vec lebo jeden s produktov sa mi rozbil displej prišlo my vijadrenie koľko bude stať oprava ale nikto sa mi nevyjadril že keď ju zaplatím či si produkt nechajú alebo ho budem musieť ďalej splácať aj keď ho mať nebudem takýto bordel a natahovacky som ešte nezažila lebo keď už raz my bol úver schválení a potom zamietnutí a som bola donútená to vrátiť a sa alza s cetelemom stále naseba vihivarali že čakajú jeden od druhého odpoved tak mám dosť to tam potom kože robiť každý blbec keď nikto nič nevie tam doriešiť a tam sedia na ritach nechápem ako sa to mohlo stať že úver schválení potom zamietnutí zlá skúsenosť s alzu a cetelemom