-
Veľa rokov sme objednávali z tejto webovej stránky a doposiaľ obrovská spokojnosť. Objednávať však už nebudeme!! Kapacita objednávok je na úkor zákazníkov. Tovar doručený 50 kilometrov od vybraného vydaného miesta a ochota riešiť podnet 0vá... "odpovede" sme sa dočkali po 2 týždňoch.
Druhý objednaný balík prišiel s roztrhnutým obalom (žiaľ išlo o darčekovú kazetu) -
Veľa rokov sme objednávali z tejto webovej stránky a zatiaľ obrovská spokojnosť. Kapacita objednávok je na úkor zákazníkov. Tovar doručený 50 kilometrov od vybraného vydaného miesta a ochota riešiť podnet 0vá... "odpovede" sme sa dočkali po 2 týždňoch.
Druhý objednaný balík prišiel s roztrhnutým obalom (žiaľ išlo o darčekovú kazetu) -
Neodporúčam, tovar ktorý som objednala 28.11. s dostatočným predstihom pred Vianocami mi bohužiaľ príde až po Vianociach . Ani len snaha sa nejako ospravedlniť , ale sami si takto robia reklamu !!!
-
Neodporúčam, tovar ktorý som objednala 28.11. s dostatočným predstihom pred Vianocami mi bohužiaľ príde až po Vianociach . Ani len snaha sa nejako ospravedlniť , ale sami si takto robia reklamu !!!
-
Tovar mi bol síce doručený načas, ale nekompletný, po reklamácii absolútna ignorancia, bez ďalšej komunikácie. Nekompletný tovar vrátený späť. Jedna z najhorších skúseností s nakupovaním cez internet.
-
To isté sa stalo aj mne, tovar prišiel v polepenej rozpadávajúcej sa krabici, nekompletný. Naposledy som objednával z Alzy!!!!
-
To isté sa stalo aj mne, tovar prišiel v polepenej rozpadávajúcej sa krabici, nekompletný. Naposledy som objednával z Alzy!!!!
-
To isté sa stalo aj mne, tovar prišiel v polepenej rozpadávajúcej sa krabici, nekompletný. Naposledy som objednával z Alzy!!!!
-
To isté sa stalo aj mne, tovar prišiel v polepenej rozpadávajúcej sa krabici, nekompletný. Naposledy som objednával z Alzy!!!!
-
To isté sa stalo aj mne, tovar prišiel v polepenej rozpadávajúcej sa krabici, nekompletný. Naposledy som objednával z Alzy!!!!
-
To isté sa stalo aj mne, tovar prišiel v polepenej rozpadávajúcej sa krabici, nekompletný. Naposledy som objednával z Alzy!!!!
-
-
Alza ako samotný obchod patrí naozaj k tým, čo keď poviedia doručenie na druhý deň tak tovar na druhý deň dodajú. (Aspoň ja mám takúto skúsenosť čo sa týka doručenia do boxu). No jedna veľká hanba pre tých, čo tie zásielky balia. Urobila som objednávku nie malú. Neviem kto to tam na sklade bali ale nemali ani za toľko mi produkty dať do krabičke. Všetko bolo zvlášť pohádzané v schránkach a bolo im absolútne jedno čo je to za tovar. Dokonca aj na tvar produkty ktoré mali taký ten “stláčajúci dávkovač” mi len tak hodili do špinavého boxu. Takto robia zle meno obchodu.
-
Alza je jedna veľká hanba. Internetový obchod, ktorý už nikdy viac nevyužijem. 21.9.23 som si objednala hodinky Garmin s aplikáciou ochranné fólie, ktorá dodanie predĺži o jeden deň. Od 21.9.23 mi chodilo každý deň presunutie termínu na “dodanie zajtra” toto presunutie termínu na “zajtra” trvalo
-
Trvalo 10 pracovných dni + víkendy. Momentálne riešim ďalšiu omeškanu objednávku a dozvedela som sa, že minulý rok nebol môj produkt na sklade aj napriek tomu podľa eshopu bol produkt naskladneny:) 19.8.24 som si objednala tablet samozrejme s aplikáciou ochrannej fólie. Dodanie by sa v tom prípade malo predĺžiť a produkt by mal byt dodaný 21/22.8.24. Momentálne je 23.8.24 v aplikácii svieti dodanie do dnes do 8:00, aktuálne je 12:55 a nikto nevie adekvátny dôvod ani datum dodania. Hrozný obchod, ktorý sa prezentuje nereálnym marketingom. Hrozná a hnus. Alzu už v živote nevyuzijem, 2x stačilo.
-
-
Tri mesiace po kupe uplne odisiel telefon Motorola. Servis sa na to ani nepozrel a zrusil mi zaruku kvoli prasknutemu sklu, napriek protestu vraj alza doveruje servisu a jeho diagnostike, ziadna diagnostika pritom ani neprebehla co je zrejme aj z reklamacneho protokolu.
To, ze s prasknutym sklom telefon fungoval mi samozrejme neveria, tuto doveru som samorzejme vratil obratom nakupovanim u konkurencie.
Dakujem za skvely pro klientsky pristup a 300 eurovu nabijacku. -
Bohužiaľ po dlhšej dobe nakupovaní na Alze.sk a viac horších skúsenostiach som sa rozhodol prestať využívať Alzu.sk ako nákupné miesto.
Prečo ? Upresním v minulosti som mal niekoľko reklamácií,ktoré sa naťahovali alebo boli na hrane vybavenia ale posledná ma naozaj zarazila.
Kupoval som pracovno/herný PC v Alze práve pretože ma zlákala reklama na 3 ročnú záruku/zvoz v prípade poruchy zadarmo a opravu do 10 dní.
PC slúžil cca dva roky bez problému no teraz nedávno ich začal vykazovať viac než len jednu.
Preto som sa rozhodol pre reklamáciu a už na začiatku ma zarazilo to,že mi Alza odpísala,že tovar mám Zaslať/doniesť na pobočku (alebo odovzdať do alzaboxu kde sa ale nezmestí)
Tak okej hovorím si skúsim sa opýtať a pripomenúť ich sľuby pri predaji...Po 5 vymenených mailoch a pripomenutí ich reklamy na ich zostavy (respektíve na ich opravu) mi vybavili zvoz.
Na ktorý som si v práci vzal voľno v dobrej viere,že zvoz sa bude konať no zvoz sa 10.5.2024 nekonal :) Ešte som ten istý deň krátko po 17:00 volal do Alzy kde ma na zákazníckej linke ubezpečovali,že zvoz je až do 18:00 takže sa to istotne vybaví :D
Sumár ? Zbytočná dovolenka/zabitá celý deň som čakal doma na zvoz čo sa nekonal/zbytočne zobraný deň voľna čo letel oknom.
No a keď po 10 nových mailoch a príbuzných sa snažím niekoho nahovoriť aby za mňa odovzdal PC na zvoz (lebo som pracovne veľmi vyťažený) dostanem odpoveď,že aj tak reklamácia bude trvať 30 dní (čo vlastne od nich chcem) takže už aj tých 10 dní na opravu je passé alebo ? Zas som sa im to snažil pripomenúť v maily ale už som ostal bez odpovede (stavím sa,že po tomto fiasku to natiahnu a zmenia aj na webe.
Finálny postreh a verdikt ? Nekupujte od Alzy nič pokiaľ ju nemáte vo svojom meste a nemáte možnosť reklamáciu uskutočniť osobne.
Neverte ich prospektom na internete ( v realite je to inak) no a pre mňa poučenie zohnal som si iný PC za lepšiu cenu z inej predajne kde môžem v prípade reklamácie alebo poruchy riešiť niečo osobne a nemusím sa vybavovať s virtuálnou asistentkou 20 minút kým sa môj platený hovor presmeruje na živého pracovníka čo mi aj tak nepomôže. -
Kedysi som rád nakupoval v Alze, no v poslednom čase som z tohto obchodu čoraz viac sklamaný. Dnes som si kúpil produkt a z uvedených spôsobov platby som si vybral platbu kartou, ktorú spoločnosť uviedla ako zadarmo a dokonca dala zľavu 0,80 eur na poplatok za doručenie. Na moje prekvapenie sa na objednávke objavila nečakaná položka /Služba Poplatek vydavateľských kariet a/nebo karetní asociaci za platbu fermini kartou/ v hodnote 4,96 eur. Prečo to nebolo uvedené pred platbou, určite by som zvolil iný spôsob platby. Vďaka takémuto úlisnému správaniu v mojich očiach hodnota tohto obchodu znovu klesla, aj keď som už začal obchodu dôverovať.
-
Objednali sme si americkú chladničku Concept ktorá nám prišla poškodená. Boli ochotný nám vrátiť 65€ alebo vymeniť tak sme si priali výmenu vybrali sme si chladničku Gorenje. Prišla nám, po otvorení zistenie že je poškodená. Ja neviem ale mám pocit že predávajú len poškodené chladničky. Po poslaní reklamácie a zaslaní fotiek nám napísali že na fotke nie je vidno žiaden skrabanec. Áno ťažšie sa to fotilo keďže chladnička je matná zle to na nej vidno. Napísali nám že tam nie je žiaden škrabanec. Už nikdy nič si neobjednám. A taktiež na peniažky z prvej chladničky čakáme už skoro mesiac. Musíme ich my urgovať a vyvolávať im. Neodporúčam.
-
Objednávka uhradená vopred, vraj vybavená k vyzdvihnutiu. Žiaľ na pošte mi ju nemôžu vydať, lebo balíkov má byť počet 4 ks a majú len 2 ks. Zákaznícky servis nekomunikuje, oni peniaze dostali , už ich nezaujíma, či tovar sa k zákazníkovi dostal. Mali to byť darčeky k meninám a narodeninám a teraz nemám ani peniaze, ani darčeky.....Pri veľkej objednávke Alza zlyháva ...alebo klame zákazníkov.....Neneodpovedajú na zákazníckej linke na otázky.... Neodporúčam tento obchod a zvažujem trestné oznámenie....nepridajú sa ďalší oklamaní?
-
V alze som si objednal počítač a všetko zo začiatku vyzeralo v pohode. Na druhý deň (piatok) mi došla sms že sa ospravedlňujú ale dodaj tovaru je odložený o deň neskôr (sobota) do 22:00. Nasledujúci deň som podvečer dostal rovnakú správu a to že príde znovu o deň neskôr (nedeľa) tentokrát do 10:00. V nedeľu mi najskôr žiadna sms nechodila a v sledovaní objednávky už bolo napísané že je v preprave tak som myslel že sa to vyriešilo. Samozrejme okolo 12 (2h po čase dodaja) mi došla ďalšia sms že tovar príde v pondelok do 10:00. Keďže ani raz nebol udaný dôvod oneskorenia objednávky som sa rozhodol kontaktovať zákaznícku podporu. 12:09 som napísal správu a dostal odpoveď že sa tomu venujú. 12:47 som napísal správu či teda niečo zistili lebo mi nikto neodpísal. Konečne o 13:09 som dostal odpoveď že sa ospravedlňujú za čakanie ale evidujú technický problém. Potom konečne o 13:25 som dostal odpoveď že ma o chvíľu budú kontaktovať telefonicky. Aktuálne je 14:22 a žiadny telefonát sa neudial. S alzou som nikdy nemal problém ale toto je naozaj hrozná komunikácia tak ako aj neochota z ich strany.
-
Objednali sme si z alzy umývačku. Prišla nám preliačená a s odlomeným umývacím ramenom ktorého malé úlomky som zbierala po celej umývačke. Po návšteve technika ktorý samozrejme zhodnotil, že je to prepravná vada, že treba objednať a vymeniť preliačené dvierka a treba vymeniť rameno. S čím sme nesúhlasili, pretože nemáme záujem ďalej čakať, kým by dané diely prišli. Na základe tohto sme odstúpili v zákonnej lehote od zmluvy, pričom nám alza poslala kuriéra pre umývačku ktorý naložil umývačku na kamión a nijak ju nepripevnil. Umývačka im dorazila naspäť pred 5 dňami. Neozvali sa nám, neodpisujú na maily. Vyvolávame im, stále to isté. MUSÍTE ČAKAŤ. Nemáme ani umývačku, ani peniaze. Skvelé! Každý ma odhováral nech odtiaľ neobjednávam, že je s nimi ťažká komunikácia. Teraz už tomu verím. Doprosovať sa o vlastné peniaze. Nemám slov….
-
Historicky najnepríjemnejší customer support, "Dobrý den, děkujeme za zprávu. Ohledně Vašeho podnětu Vás bude kontaktovat naše zákaznické centrum a vše s Vámi dořeší. Hezký den", čo uverejňujú k negatívnym recenziam je lož, zákazníka nijak nekontaktujú tobôž nie odškodnia. Ak aj komunikácia prebehne, nič sa nevyrieši. Reklamácie sa vybavujú v posledný možný deň.
Kvôli zavádzajúcim informáciam pri produktoch ("ilustratívne zábery", nesprávne uvedené informácie v "poradni" od "experta", raz som dokonca dostala namiesto apple pen stylusu 2.gen ten lacnejší z prvej generácie, pričom bol všade dokladovaný ako ten novší) už nikdy, napriek zdanlivo dobrým akciám alebo dostupnosti alzaboxov, nenakúpim. -
Reklamoval som po 5 mesiacoch odolný mobilný telefón Blackview GBV7200, telefón prestal nabíjať . Po zhruba troch týždňoch mi odpísali že reklamácia neuznaná, vraj je vykývaný konektor na nabíjanie. Podotýkam že nieje nijako mechanicky poškodený, je pod gumenou krytkou. Telefón je prezentovaný ako odolný s viacerými certifikátmi čo sa týka odolnosti. Zvonku javí známky užívania, rôzne oderky a škrabance , na to som ho kupoval, bol používaní pri práci na stavbách. Vyjadrenie ALZY , neuznaná záruka , sa mi zdá ako úplne neopodstatnená. Bežná záruka je 24 mesiacov, no technik Alzy má asi iný názor. Bola mi ponúknutá oprava mimo záruky za 68 euro! s ktorou som nesúhlasil, lebo dali termín 3 mesiace ! Takže s Alzy už nikdy nič nekúpim a dúfam že ich karma dobehne. Takto si teda vybavenie v reklamácie v záručnej dobe naozaj nepredstavujem.
-
Reklamoval som po 5 mesiacoch odolný mobilný telefón Blackview GBV7200, telefón prestal nabíjať . Po zhruba troch týždňoch mi odpísali že reklamácia neuznaná, vraj je vykývaný konektor na nabíjanie. Podotýkam že nieje nijako mechanicky poškodený, je pod gumenou krytkou. Telefón je prezentovaný ako odolný s viacerými certifikátmi čo sa týka odolnosti. Zvonku javí známky užívania, rôzne oderky a škrabance , na to som ho kupoval, bol používaní pri práci na stavbách. Vyjadrenie ALZY , neuznaná záruka , sa mi zdá ako úplne neopodstatnená. Bežná záruka je 24 mesiacov, no technik Alzy má asi iný názor. Bolo mi ponúknut
-
Nemám čo viac dodať k tomuto "eshopu".
Po mojom upozornení, že nefunguje zľavový kód u jedného z produktov na ktoré robili promo mi bolo odpísané, že sa na danú vec pozrú a vyriešia ju.
A riešenie alzy? Druhý deň po mojom upozornení už kód fungoval ale cenu zdvihli tak, že sa po odrátaní od tej pôvodnej tam bol rozdiel zopár centov.
To, že klamete počas zliav a umelo nadhadzujete ceny... na to sme si už všetci zvykli ale že ste schopný klesnúť na takéto dno a behom noci zdvihnúť cenu produktu tak aby zľavový kód bol vlastne zbytočný... zato Vám tlieskam keďže sa Vám podarilo preraziť nové dno -
Vždy, keď mi známi hovorili, že mali problém s alzou, ja som ich objahovala, že mne vždy všetko vyriešili v pohode, žiaľ až doteraz. Kupovala som tovar takmer pred dvoma rokmi, ktorý som dala na reklmáciu a táto mi bola uznaná, alza rozdelila platbu reklamácie na dve časti 80,29 € a 18,71€. Tú menšiu čiastku už mám na účte, tú druhú ale poslali na kartu, ktorou som platila v tom čase. Karta už neexistuje, tak isto ako účet v tej banke, nakoľko som prešla asi rok a pol dozadu do inej banky a účet som v tej, ktorej kartou som vtedy platila, zrušila. Už sa doťahujem niekoľko dní, že peniaze nemám, volala som na infolinku a napísala niekoľko mailov, na čo vždy bola odpoveď, že pre nich je reklamácia vybavená, pretože od nich platba odišla a nevrátila sa im. Nakoniec som bola ja donútená spísať reklamáciu v starej banke, kde už účet nemám a čakám na vyjadrenie od nich, každopádne nemyslím si, že toto by mala byť moja starosť, naozaj nechápem ako v 21. storočí, kedy je úplne bežné, že človek zmení banku, iba tak pošlú hocikam peniaze bez potvrdenia zo strany zákazníka. Neprofesionálne zaobchádzanie a moja zbytočná strata času, lebo musím vyvolávať a písať emaily, pritom, toto by mala byť ich starosť, aby vyriešili korektne reklamáciu a celému tomuto sa dalo predísť, ak by sa ma opýtali, kam majú poslať aj tú druhú vyššiu časť platby a nie len automaticky to odoslať na kartu, z ktorej to bolo platené a teda tá, ktorá už neexistuje.
-
S alzou som bol vždy spokojný ale asi preto lebo všetko fungovalo. Teraz mám negatívnu skúsenosť a riešenie alzy je až smiešne . Objednal som Smart watch za cca 250€, na stranke ukazovalo dostupnosť 5 ks a dodanie 2 dni. Po 2 dňoch prišiel emial že sa mi tovar omešká na 7 dní. Po 7 dňoch ďalší email že bude tovar meškať ďalších 5 dní a takto to pokračovalo až sme sa dostali na meškanie vyše mesiac. Po mailoch kedy teda tovar dostanem a či má nemohli informovať hneď ,že teda tovar nemajú (aj keď na stránke bol dostupný ). Nakoniec mi prišiel email že sa teda silno ospravedlňujú a navrhli mi kompenzáciu. Kompenzáciu čo výške neuveriteľných 7€. Vtedy si človek povie že ako si vážia zákazníkov.