Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    nedostal som tovar

    Reakcia obchodu alensa.sk

    Dobrý deň,
    Vaša nespokojnosť nás veľmi mrzí.
    V systéme sme dohľadali Vašu objednávku, aby sme situáciu preverili.
    Došlo k nedorozumeniu pri doručovaní. Kuriér omylom označil zásielku ako doručenú, aj napriek tomu, že Vás nezastihol. Zásielka sa nám tak vracia späť.
    Za nepríjemnosť, ktorá nastala sa Vám veľmi ospravedlňujeme. Sme pripravení situáciu napraviť k Vašej plnej spokojnosti a budeme Vás kontaktovať.
    Dúfame, že sa aj napriekt tejto komplikácii budete do nášho obchodu rád vracať.
    Pekný deň.

    • Zlý dopravca dpd

    Reakcia obchodu alensa.sk

    Dobrý deň,
    v systéme sme si vyhľadali Vašu objednávku, aby sme preverili situáciu.
    Dopravca zmenil miesto doručenia, ktoré Vám nevyhovuje. Kontaktovali sme dopravcu, ktorý Vás mal kontaktovať a situáciu napraviť. V prípade, že sa s dopravcom nie je možné spojiť alebo nekomunikuje, kontaktujte prosím naše zákaznícke oddelenie.
    Pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávka nebola doručená.
    Alensa nespolupracovala.

    Reakcia obchodu alensa.sk

    Dobrý deň,
    Vaša nespokojnosť nás veľmi mrzí.
    Je nám veľmi ľúto, že kapacita Vášho preferovaného výdajného miesta bola naplnená a Vaša zásielka bola presmerovaná na iné výdajné miesto. Tento fakt máme ukotvený aj obchodných podmienkach, s ktorými ste pri nákupe súhlasili: „V prípade, že je kapacita preferovaného AlzaBoxu naplnená môže dopravca zmeniť výdajné miesto.“ Dopravca však z nepochopiteľného dôvodu presmeroval zásielku neprimerane ďaleko. Po celú dobu sme boli v kontakte s dopravcom, ale komunikácia nebola príliš rýchla. Celá situácia nás veľmi mrzí, ale na služby dopravcov, žiaľ, nemáme vplyv.
    Vašu objednávku sme na základe posledného e-mailu stornovali. Peniaze sa Vám v najbližších dňoch vrátia späť.
    Pokiaľ budete súhlasiť, radi by sme Vám komplikácie v súvislosti s dopravou nejakým spôsobom kompenzovali.
    Dúfame, že aj napriek tejto nemilej skúsenosti sa do nášho obchodu budete aj naďalej rada vraciať.
    Pekný deň.

    • ani po 5- ich dnoch som sa nedostal k objednanej zakazke

    Reakcia obchodu alensa.sk

    Dobrý deň, Peter,
    je nám veľmi ľúto, že zatiaľ zásielku nemáte pri sebe.
    Zásielku sme dopravcovi odovzdali na druhý deň od Vášho objednania. Odvtedy ju má dopravca pri sebe.
    Je možné, že k omeškaniu u dopravcu došlo z dôvodu zľavovej akcie Black Friday, ktorá vrcholila práve v nedeľu, pred Vaším nákupom. V tomto období sú dopravcovia extrémne vyťažení. Dopravcovia sú často nútení aj zmeniť výdajné miesto z dôvodu vyčerpania kapacít výdajných miest. Bohužiaľ, na služby dopravcov nemáme vplyv.
    Podľa sledovania zásielky by však zásielka mala byť na ceste na výdajné miesto.
    Dúfame, že budete mať balíček čoskoro pri sebe.
    Ďakujeme Vám za pochopenie a prajeme Vám pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Nie su schopny, ale ani z nejakeho primitivneho dovodu NEVYSTAVUJU danove doklady na ICO, iba na fyzicku osobu.

    Reakcia obchodu alensa.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme Vám za spätnú väzbu.
    Je nám to ľúto, ale naozaj to nie je možné. Tovar predávame iba koncovým používateľom - fyzickým osobám.
    Ďakujeme Vám za pochopenie a v prípade akýchkoľvek otázok sme Vám plne k dispozícii.
    Pekný deň Vám prajeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednal som si okuliere s fialovymi sklami - poslali ste mi okuliare s hnedymi sklami - som nespokojny - je to diametralne iny pohlad.

    Reakcia obchodu alensa.sk

    Dobrý deň, Martin,
    ďakujeme Vám za spätnú väzbu.
    Je nám ľúto, že sme Vám poslali inú farbu okuliarov. Ozvite sa, prosím, nášmu zákazníckemu servisu na e-mail [email protected], radi by sme všetko vyriešili k Vašej spokojnosti.
    Ďakujeme Vám za pochopenie a v prípade akýchkoľvek otázok sme Vám vždy k dispozícii.
    Pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Balilk cely mokry
    • Otvorene kš môžu ist do koša a nie do očí

    Balik mokrý po otvoreni som zistila že celý balík kontaktnych šošoviek je otvorený. Objednavam stale ale momentalne už si najdem ineho dodavateľa nakoľko žiadna reakcia z obchodu.

    Reakcia obchodu alensa.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme Vám za spätnú väzbu.
    Mrzí nás, že Vám bol balíček doručený mokrý.
    Pracovná doba nášho zákazníckeho servisu je cez pracovné dni od 7:30 do 16:00. Bohužiaľ ste nám poslali e-mail v piatok po 21. hodine, a tak sme sa k Vašej sťažnosti dostali až v pondelok ráno.
    Za vzniknutú situáciu sa Vám ešte raz ospravedlňujeme a podľa dohody Vám posielame nové balenie kontaktných šošoviek.
    Pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Ceny v online akciách.
    • Dlhé spracovanie a vybavenie objednávky.

    Bohužiaľ, tento obchod sa zhoršil. Kedysi, keď ste objednali tovar a zvolili Packetu ako doručenie, na druhý deň bola zásielka doručená. Teraz sa vôbec objednávkam nevenujú, na stránke bolo odošleme 20.06., no napokon až 21.06. začali spracovávať objednávku a plus Packeta, tá tiež vôbec nedoručuje, kým je zásielka vôbec v pohybe, trvá to dlho. Jednoducho v dnešnej dobe je neprijateľné, aby objednávka z utorka dopoludnia, bola doručená až v piatok. Je úplne bežné, že e-shopy sa snažia o opak, vybaviť objednávku tak, aby bola doručená čo najskôr.

    Reakcia obchodu alensa.sk

    Dobrý deň
    ďakujeme Vám za spätnú väzbu.
    Sme radi, že Vám ceny tovaru vyhovujú.
    Mrzí nás však, že nie ste rýchlosť odoslania nie je k Vašej spokojnosti. Minulý týždeň, žiaľ, skutočne vzniklo omeškanie, a to z dôvodu veľkého množstva objednávok. Vašu zásielku sme spracovali druhý deň po vytvorení objednávky a odoslali dopravcovi. Dúfame, že prijmete naše ospravedlnenie, nakoľko išlo o výnimočnú situáciu.
    V prípade akýchkoľvek problémov sme Vám k dispozícii na e-maile zákazníckeho servisu [email protected].
    Ďakujeme za pochopenie a prajeme Vám pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zakúpil som viac druhov kontaktných šošoviek s rovnakou dioptriou no na moje prekvapenie korekcia u jedného druhu bola pocitom asi o pol dioptrie slabšia. Po kontaktovaní obchodu Alensa so žiadosťou o výmenu za silnejšiu dioptriu som bol odbitý ráznou reakciou zamestnankyne, že aj keď som použil iba jeden pár, kontaktné šošovky mi jednoducho nevymenia ani s doplatkom za použité kusy!
    Neodporúčam tento obchod na nákup kontaktných šošoviek v prípade, že máte záujem vyskúšať nové KONTAKTNÉ ŠOŠOVKY :(.

    Reakcia obchodu alensa.sk

    Dobrý deň,
    je nám ľúto, že Vám šošovky nevyhovovali.
    Ako je zmienené v Obchodných podmienkach, s ktorými musí každý zákazník pred dokončením nákupu súhlasiť, dôvodom na reklamáciu nemôžu byť nevhodne zvolené šošovky alebo ich parametre. Zákazník by mal mať pred nákupom šošovky odborne aplikované. Pri reklamácii si potom môžeme vyžiadať potvdenie o odbornej aplikácii (nie staršie ako 1 rok). Toto potvrdenie prikladáme k šošovkám, zasielaným k posúdeniu reklamácie. Bohužiaľ, nákupom bez predchádzajúcej odbornej aplikácie šošoviek očným špecialistom riskujete, že Vám šošovky nebudú vyhovovať a nebude ich možné reklamovať.

    Ak chcete vyskúšať nové kontaktné šošovky, odporúčame Vám navštíviť očného špecialistu. Ten Vám na základe parametrov očí a Vašich potrieb vyberie a vyskúša vhodné šošovky. Podľa skúšky môže šošovky zmeniť alebo upraviť korekciu zraku.

    Ďakujeme za pochopenie.
    Pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Dobre ceny
    • Tovar nedošiel ani po týždni od objednavky

    Neviem kde nastala chyba ale tovar zaplatený mi nedorazil.

    Reakcia obchodu alensa.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme Vám za spätnú väzbu.
    Je nám ľúto, že Vám objednávka stále nedorazila. Pri kontrole sme zistili, že bol balíček expedovaný v ten istý deň, v ktorý ste vytvorili objednávku. Bohužiaľ, v okamihu prijatia balíčka zaň preberá zodpovednosť dopravca. Pre bližšie informácie sa preto, prosím, obráťte na dopravcu. Ak by Vám nepomohli alebo by Vám balíček do konca týždňa neprišiel, zavolajte v pondelok, prosím, priamo na náš zákaznícky servis.
    Ďakujeme za pochopenie a za vzniknuté nepríjemnosti sa Vám ospravedlňujeme.
    Pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Rýchle dodanie

    Objednala som si nedioptrické farebné šošovky. Po otvorení papierovej nepriehľadnej škatuľky som zistila , že nie sú ako na fotke na stránke. Chcela som ich vrátiť. Nato mi spoločnosť oznámila, že otvorením papierovej (nie ochrannej fólie na šošovkách) krabičky som ich hygienicky znehodnotila a nie je možné výrobok vrátiť.

    Reakcia obchodu alensa.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme Vám za spätnú väzbu.
    Mrzí nás, že nie ste spokojná so zakúpenými šošovkami. Pokiaľ ste otvorila krabičku šošoviek, naozaj už nie je možné šošovky vrátiť a odstúpiť tak od kúpnej zmluvy. Táto informácia je uvedená v Obchodných podmienkach, s ktorými ste po ich oboznámení museli pred dokončením objednávky súhlasiť.
    Prajeme Vám pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Sú dlhšie na trhu.
    • Spolupracujú s nespoľahlivou doručovacou spoločnosťou.
    • Dlhé vybavenie objednávky.

    Kedysi bola Alensa v poriadku. Na druhý deň mal človek objednávku. Teraz im dlho trvá, kým vôbec odošlú objednávku. Tiež je problém s logistickou spoločnosťou Packeta, ktorá nerešpektuje zákazníkov a balíky im presmeruje všade možne, len nie tam, kde zákazník chce. Alensa k tomu zaujala veľmi laxný postoj, vôbec nebola ochotná to nejako riešiť, teda súhlasí s tým, čo robí Packeta, teda nerešpektovanie zákazníkov.

    Reakcia obchodu alensa.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme Vám za spätnú väzbu.
    Mrzí nás, že doručenie Vašej objednávky sprevádzali problémy. V deň objednania bolo veľké množstvo objednávok, a bohužiaľ sme Vašu zásielku odoslali až druhý deň. Ako ospravedlnenie sme Vám na zákaznícky účet pripísali kredit.
    K presmerovaniu zásielok dochádza, pokiaľ má výdajné miesto naplnenú kapacitu. Na túto situáciu bohužiaľ nemáme vplyv. V momente predania zásielky preberá všetku zodpovednosť dopravca, ako je uvedené v Obchodných podmienkach, s ktorými ste museli súhlasiť pred dokončením nákupu.
    Ďakujeme Vám za pochopenie.
    Pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Doprava a dodanie super ale zbytočné drahé veci a ešte aj farby lakov nie sú vôbec ako na obrázku a na vrchnej časti laku!!!! škoda peňazí… a doprava zadarmo až pri 40€..ale aspoň si tam môžete vybrať nejaký darček

    Reakcia obchodu alensa.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme Vám za hodnotenie, avšak ide pravdepodobne o omyl.
    V systéme sme si vyhľadali Váš nákup, aby sme situáciu preverili.
    Pretože ste si v našom obchode kupovali len kontaktné šošovky, patrí táto recenzia pravdepodobne inému e-shopu.
    Dúfame, že nákup v našom obchode prebehol v poriadku.
    V prípade, že by ste potrebovali čokoľvek riešiť, neváhajte sa na nás obrátiť, radi Vám pomôžeme.
    Pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • nepribalili ste mi darček, ktorý som si vyžiadala

    Reakcia obchodu alensa.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme Vám za spätnú väzbu. Mrzí nás to, ale kedže nemáte dárček uvedený na faktúre, ktorá sa vytvára automaticky podľa objednávky, vypadá to, že ste si darček zabudli zakliknúť.
    Ďakujeme Vám za pochopenie.
    Pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Prosím svoj eshop, aby mi nabudúce iniciatívne neponúkal namiesto overenej značky (AcuVue) napodobeninu (TopVue) v rovnakej cene. Ďakujem

    Reakcia obchodu alensa.sk

    Dobrý deň,
    je nám veľmi ľúto, že ste nespokojný so šošovkami TopVue. Značka TopVue disponuje službou Garancia vrátenia peňazí. Ak ste so šošovkami nespokojný a spĺňate podmienky služby, môžete ju využiť. Vložená investícia sa Vám tak vráti. Podmienky služby si môžete prečítať tu: https://www.alensa.sk/garancia-vratenia-penazi.html
    Ponuka, ktorú spomínate je iba informatívneho charakteru a na našich stránkach zatiaľ zostane. Ďakujeme Vám za pochopenie.
    Prajeme Vám pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Zásielka bola doručená do iného odborného miesta bez môjho súhlasu. Spomenuté "náhradné" odberné miesto má otváracie hodiny ktoré nevyhovujú ľuďom ktorí pracujú od 9 do 17:00
    • Hore spomenuté, ani sa vás neopytaju ci s tou zmenou súhlasíte

    Reakcia obchodu alensa.sk

    Dobrý deň, Ján,
    ďakujeme Vám za hodnotenie.
    Veľmi nás mrzí Vaša nespokojnosť s doručením.
    Zmenu výdajneho miesta previedla dopravná spoločnosť. V súčasnej chvíli uvádza pri výdajnom miesta "Potraviny Malina" Zásielkovňa túto informáciu: "Túto pobočku nie je možné vybrať ako cieľové miesto doručenia zásielok z dôvodu plnej kapacity."
    Je teda možné, že v dobe, kedy mala Zásielkovňa Vašu zásielku v preprave, nastala táto situácia, a preto umiestnili zásielku na najbližšie výdajné miesto.
    Na službu dopravných spoločností, bohužiaľ, nemáme vplyv.
    Ak ste s doručením zásielky nespokojný, kontaktujte prosím Zásielkovňu.
    Pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Bohužiaľ sa stalo druhýkrát, že som dostala pár nových šošoviek, a keď som si ich vložila do oka, bolo mi to nepríjemné. Vyhodené peniaze.

    Reakcia obchodu alensa.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme Vám za hodnotenie.
    Je nám veľmi ľúto, že Vám farebné kontakné šošovky neboli príjemné. Správne by Vám mal každé kontaktné šošovky odborne aplikovať očný špecialista. Pokiaľ hľadáte šošovky a Vaše oči majú vyššie nároky vyhľadajte pomoc odborníka. Akonáhle budete mať aplikované šošovky, ktoré Vám po všetkých stránkach vyhovujú, môžete ďalšie nákupy prevázdať on-line bez obáv zo straty investície.
    Pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dlhé čakanie

    Tovar objednaný 14.5 a stále neprišiel dlhá čakacia doba.

    Reakcia obchodu alensa.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme Vám za recenziu.
    V systéme sme si vyhľadali Vašu objednávku a podľa sledovania balíka, ste objednávku obdržali 19. 5. 2021.
    Z tohto dôvodu sme Vás kontaktovali, aby sme situáciu nepodcenili.
    Uistili ste nás, že všetko prebehlo v poriadku a šlo o reakciu na iný nákup z rovnakého dňa.
    Sme teda veľmi radi, že Váš nákup prebehol v poriadku a šlo len o nedorozumenie.
    Budeme veľmi radi, keď sa do nášho obchodu budete radi vracať.
    Zatiaľ Vám prajeme pekný deň a skoré doručenie zásielky, na ktorú čakáte.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • cena
    • neochotný personál
    • navyšovanie ceny produktu po pohyboch na stránke
    • arogantná komunikácia

    Snažia sa presvedčiť zákazníka, že ich chyba je v poriadku a ešte zákazník je "blbeček" lebo na to upozorní. Určite neodporúčam nakupovať na danom e-shope a zaplatiť radšej u konkurencie o pár centov naviac.

    Reakcia obchodu alensa.sk

    Dobrý deň Adrián,
    ďakujeme Vám za hodnotenie.
    Veľmi nás mrzí Vaša nespokojnosť s nakupovaním v našom obchode.
    Na základe Vašej recenzie sme preverili celú komunikáciu so zákazníckym oddelením a na našej strane sme nenašli žiadne pochybenie. Zákaznícke oddelenie s Vami komunikovalo úplne korektne a ponúklo Vám aj možnosti, ako situáciu riešiť. Vy ste sa nakoniec rozhodli celý nákup vrátiť. Túto skutočnosť rešpektujeme a Vášemu požiadavku vyhovieme.
    Ďalej zmieňujete navyšovanie cien. Vo Vašom konkrétnom prípade ste položky z nákupu vkladali do košíka s využitím Heuréky, kde prebiehajú akcie. Jednu položku ste však vložili do košíka na stránke shopu a z tohto dôvodu sa pri tejto položky nepremietla zľava z Heuréky. Vášmu prianiu, upraviť odoslanú objednávku sme, bohužiaľ, vyhovieť nemohli, pretože to nie je systémovo možné.
    Je nám ľúto, že ste nechceli cenu kompenzovať pripísaním kreditu vo výske rozdielu na zákaznícky účet a radšej ste zvolili storno celého nákupu.
    V každom prípade Vám ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.
    Pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nespokojnosť s komunikáciou obchodu, neprofesionálne dodávanie

    Reakcia obchodu alensa.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme Vám za hodnotenie.
    Veľmi nás mrzí Vaša nespokojnosť.
    Vyhľadali sme si v systéme Vašu objednávku, preverili sme komunikáciu so zákazníckym oddelením a na našej strane sme nenašli žiadne pochybenie.
    Na služby dopravcov bohužiaľ nemáme žiadny vplyv a pokiaľ ste s doručovaním nespokojná, musíte riešiť problém s dopravcom.
    Z komunikácie so zákaznickým oddelením sme zaznamenali, že si prajete celý nákup zrušiť. Váš požiadavok sa už spracováva a akonáhle nám dopravca zásielku vrátí, prevedieme storno nákupu a vrátime Vám peniaze späť.
    Pekný deň.