Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Po desiatich dňoch nemám tovar, ani informáciu, ako dlho naň budem čakať. Celkom som rada, že som dala platbu na dobierku, ináč by som už bola nervózna : (
  • Neodporúča obchod

    50 %

    Musím povedať, že som veľmi sklamaná kvalitou materiálu. Mám vela obliečok z bývalého závodu z Ružomberka. Došli mi olivové obliečky, som ich vyprala, vysušila a vyžehlila, ale su na dotyk velmi neprijemné.
    Našla som chybu materiálu, tak predpokladám, že po 2-3 praniach sa mi tam urobi dierka. Skoda, ale niekto zneužil dobré meno Ružomberka a bavlny.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar nemam ani po 6dnoch ,dokonca mi este neprisiel email o odoslani..Vcera som objednavala z ineho nemenovaneho eshopu a dnes tovar budem mat doma..Keby som vedela ze ani po tzydni tovar nepride tak si nic neobjednam ..jedno velke sklamanie..

    Je to moja prva ale zial aj posledna objednavka.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Veľmi pekná webstránka, prehľadná, zaujímavá vrátane ponúkaných tovarov, rýchle doručenie.
    • Otrasne zabalený tovar, škatuľa, ktorá ledva držala spolu, oblepená tenkou priesvitnou lepiacou páskou, hneď som sa začala báť po prevzatí zásielky, či je kompletná. Našťastie bola.

    Neodporúčam obchod z dôvodu, že mi bol zaslaný chybný tovar, čo bolo vidieť už voľným okom (pokazený zips na taštičke s osuškou). Ďalšie prekvapenie posteľné plachty vo veľkosti o 10 cm väčšie ako som si objednala s prilepenou nálepkou, že vyhovujú aj rozmeru, ktorý som chcela. Nuž, nevyhovovali. Musela som tovar po vyskúšaní znova zabaliť, poslať späť, zaplatiť zaň poštovné a v súčasnosti zásielka s vráteným tovarom stále leží nevyzdvihnutá na pošte v Ružomberku napriek môjmu upozorneniu i upozorneniu pošty. Asi čakajú do posledného dňa, aby predĺžili vrátenie peňazí. Považujem to za vrcholne nekorektné a arogantné správanie k zákazníkovi.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávala som prvý krát. Tovar vôbec nedorazil. Všetky objednané výrobky čo som objednávala pritom boli "skladom".

  • Neodporúča obchod

    10 %

    V obchode som si objednala deku na gauč (2ks) a obliečky na vankúše - všetko skladom a vyplatené dopredu. O 10 dní ma z obchodu kontaktovali - 1 deku nemajú skladom. Ponúkli mi, že deku doobednajú, a tak sme sa dohodli, že do 14tich dní mi všetok tovar odošlú. Objednávka z dňa 4.4. však do dnešného dňa 5.5. nebola ani len odoslaná…

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • veľmi dlhá dodacia doba aj napriek tomu,že tovar bol skladom

    Objednala som si k postelnej bielizni aj 2 malé vankúšiky a jeden je zapínania na zips a druhý na gombík. Nedali sa poslať rovnaké?

  • Neodporúča obchod

    Tovar nebol doručený, preto nemôžem hodnotiť.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nulová komunikácia so zákazníkom
  • Neodporúča obchod

    tovar mal prisť v pondelok a ešte stale nedošiel

    Reakcia obchodu Acko.sk

    Dobrý deň:-) Niekedy sa nám, hlavne pred Vianocami, stane, že tovar musíme došívať a dodacia doba sa trochu predĺži. Veríme však, že obliečky si už naplno "užívate". =))
    Tím Áčko.sk

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Rýchle dodanie.
    • Tovar nezodpovedá popisu na fotografii, veľké sklamanie :-(

    Reakcia obchodu Acko.sk

    Dobrý deň, mrzí nás, že ste s nákupom neboli u nás spokojná. Vankúšik leňochoda môžete kľudne vrátiť, nie je problém. :-)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednáte si povlečení 26.7.2021 a pošlou potvrzení na mail a že zboží že Slovenska nejde odeslat. Že věc dají kolegyni na Českou stranu. Nechápu proč? Když na www.povlečení-acko.cz je psáno objednávejte taky na www.acko.sk nebo i obráceně. Proč věci dělat jednoduše když bratia že Slovenska to dělají složitě. Do dnešního dne povlečení nemám. U jiného e-shopu jsem objednal na Slovensku a vše šlo v pořádku. A tady je to zřejmě problém. Na České straně paní Gebauerová ten problém nemá. Měli by jste se chytit za nos vážení a vzít si z ní příklad. Ta funguje s komunikuje jak se jen dá. Třeba i tím že zvedne telefon a zavolala mi jak se věci mají. A věc spolu řešíme.

    Reakcia obchodu Acko.sk

    Dobrý deň p. Ladislav. Od 1.7.2021 platia nové pravidlá pre účtovanie DPH v rámci EÚ.
    Súkromné osoby a podnikateľské subjekty, ktoré nie sú platiteľmi DPH vo svojej krajine sú týmito pravidlami dotknuté., Od 1.7.2021 spoločnosť Áčko a.s, ktorá je platiteľom DPH, nemôže neplatcom DPH účtovať slovenskú DPH.
    Preto sme túto objednávku postúpili pani Gebauerovej, / www.povleceni-acko.cz/ o čom sme klienta ihneď informovali /26.7. 2021/. Veríme, že napriek vzniknutej situácii budete s našimi obliečkami spokojný. Pekný deň. Tím Áčko

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Napísali "Tovar nemáme..." - žiadne náhradné riešenie, možno bude neskôr, nevyskúšate iný model, a to som chcel podporiť Slovenskú firmu...

    Reakcia obchodu Acko.sk

    Dobrý deň,
    dovoľte mi ešte raz sa ospravedlniť za vzniknuté nepríjemnosti s nákupom cez náš eshop. Je pravda, že chyba sa stala na našej strane, čo nás veľmi mrzí. Naša kolegynka má veľmi dobré recenzie za jej milú a príjemnú komunikáciu. Pri chýbaní tovaru vždy nájde so zákazníkom riešenie, s ktorým sú obe strany spokojné, o to viac nás mrzí toto pochybenie. Veríme, že si raz u nás nakúpite a s našimi výrobkami a celým procesom nákupu budete spokojný. S prianím krásneho dňa tím Áčko. =)