Recenziu na tento obchod môžu písať iba overení zákazníci - tým máte istotu pravdivosti recenzií. Hodnotenie je možné zadať vyplnením dotazníku spokojnosti, ktorý zákazníkom príde po nákupe. Viac o Overené zákazníkmi.

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Odporúča obchod

    100 %

    Pohodlný nákup z domov. Možnosť riešiť vzniknuté problémy operatívne bez nutnosti osobného kontaktu, vrátane reklamácie.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • ochotný personál
  • Odporúča obchod

    100 %

    Nadmieru spokojná, veľmi pekná

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nemaju výhodu, všetko zlé, ani obraz ani zvuk, objednal som si tovar a to je všetko nič ani správa ani tovar, a ešte drzo pošlete dotazník spokojnosti???

    Reakcia obchodu SIKO KÚPEĽNE a.s.

    Vážený zákazník,
    ďakujeme za Vaše hodnotenie na základe, ktorého môžeme do budúcnosti naše služby zlepšovať.

    Preverila som vašu objednávku, jedná sa o tovar ktorý nebol skladom teda sa čaká na dodanie od výrobcov.
    Potvrdenie objednávky aj aktualizáciu stavu vám pošlem emailom.

    S pozdravom, Katarína Monyok

  • Odporúča obchod

    70 %

    • Ak máte úchyty na wc lýra plus, je otázne, prečo nemáte i dosedy. To sú jediné náhradné diely na sedátko, ktoré sa opotrebujú. (dosedy a ložisko z PVC). Dosedy som objavil na sanitino. sk

    Reakcia obchodu SIKO KÚPEĽNE a.s.

    Vážený zákazník,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie na základe, ktorého môžeme do budúcnosti naše služby zlepšovať.

    Ak máte kód na náhradný dieľ vieme to preveriť cez nákup. Nie všetky náhradné diely máme na stránke uvedené.
    Prosím ak potrebujete bližšie informácie kontkatjute nás zákaznícku linku.

    Ďakujem.
    S pozdravom, Katarína Monyok

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Majú všetko

  • Odporúča obchod

    80 %

    • Rychle dodanie tovaru
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Rychla komunikacia
    • Dobre ceny a vyber
  • Pani predavacka eva sandorova na ulici galvaniho Ba by sa mala slusnejsie vyjadrovat pre zakaznikov zo Šali. Povedzte jej že sa nehovory hej ale pane aj keby bol ten zakaznik z kepezdy pri devinskej.Dakujem za pochopenie

    Reakcia obchodu SIKO KÚPEĽNE a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.

    Omlouvám se za Vaši nepříjemnou zákaznickou zkušenost. Celou situaci předáme k prověření na pobočku.

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Odporúča obchod

    70 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    rýchle doručenie tovaru

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Dodanie tovaru, ktorý sa už v iných e-shopoch ani v kamenných predajniach nedal zohnať.
    • Rýchlosť dodania.
    • Komunikácia.
    • Výhodná cena.
  • Odporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • nákup z domu
    • vysoká cena prepravných služieb
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Serióznosť a rýchlosť a cena
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Pri malom množstve dlažby (chýbala nám)si môžeme vyzdvihnúť v obchode.
  • Odporúča obchod

    100 %

    Rýchle dodanie

  • Odporúča obchod

    100 %

    • rychlost dodania, OK sortiment, široký výber
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Osobný odber len za 1 €
    • Naozaj široký sortiment
    • Platba až pri doručení zadarmo
    • Trochu vyššie ceny ale akceptovateľné vzhľadom na servis
  • Odporúča obchod

    100 %

    Rýchla dodávka, dobrý e-shop

  • Odporúča obchod

    100 %

    • nasiel som tu produkt, ktory som inde nenasiel
    • niektore tovary nemaju na sklade, a ich dodanie by trvalo dlhsie - co bol dovod, preco som ich tu nekupil
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar mi bol doručený nekompletný
    • V druhom prípade mi bol doručený poškodený obklad. Viem doložiť fotografie. 4 ks obkladov.

    V prvom nákupe som reklamoval nekompletnosť, doteraz som nedostal žiadnu odpoveď. Zárubne som si musel skompletovať na vlastné náklady.
    V druhom prípade 4 ks poškodených obkladčiek som po predchádzajúcich skúsenostiach ani nereklamoval.

    Reakcia obchodu SIKO KÚPEĽNE a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.

    Omlouvám se za Vaši nepříjemnou zákaznickou zkušenost. Prověřila jsem váš požadavek na reklamaci a žádnou v systému zadanou nemáme. Kolegové reagují velice rychle, nejpozději do 48 hodin, odeslání reklamace se vám tedy zřejmě nezdařilo. Poprosím vás o vyplnění reklamačního formuláře znovu, ať můžeme celou situaci dořešit . Odkaz naleznete zde:

    https://servis.siko.sk/new?_gl=1*1d1n6nu*_ga*MTEwOTM5NDQwMS4xNzE1NjYzMzc5*_ga_464Z0WFN21*MTcxNTY2NTIxNy4yLjAuMTcxNTY2NTIxNy42MC4wLjA.

    Děkujeme za pochopení

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová