Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Nakupovala som u nich prvy a zaroven aj poslednykrat. Na predajni maju zamestnanci o zakaznika absolutny nezaujem, tak som sa rozhodla spravit objednavku cez eshop.

    Vec prva je ta, ze pytat 20€ postovne pri objednavke v hodnote 1500€ je hnus.
    Vec druha je ta, ze zalohovu fakturu mi vystavili na sumu, za ktoru som realne produkty na eshope nakupila. No, ked mi prisiel email, ze si mozem objednavku vyzdvihnut na predajni chceli odomna doplatit cca 200€ lebo koncova faktura bola vystavena na katalogove sumy, tak som tam sedela dve hodiny, kym to vyriesili.
    Vec tretia, prva skrinka z objednavky bola poskodena. Okey reklamaciou ju vymenili za novu, samozrejme na vlastne naklady som si musela zabezpecit auto, ktorym som tam obrovsku skrinku odniesla spat a zobrala novu.
    Vec stvrta. Asi po mesiaci a pol sme dokoncili kupelnu, otvorim umyvadlovu skrinku s umyvadlom, ze sa ide namontovat. Samozrejme chybali srubky, zavesne uchytky na stenu, proste vsetko prislusenstvo. Pani na zakaznickom servise bola absolutne nekompetentna zodpovedat ci tam tie komponenty maju byt pribalene alebo chybaju. Znova som sa musela dotrepat na predajnu a dve a pol hodiny riesit vzniknutu situaciu. Nabuduce radsej nakupim v nekvalitnom polskom obchode, kde tie kupelnove skrinky stoja o 80% menej, kvalitovo su rovnake ale na rozdiel od Sika tam nakup prebieha bezproblemovo. Hlavne, ze deti dostali zadarmo tie ich kacicky, uplna vyhra. Radsej si najdite lepsi obchod na nakupovanie, tento je dobry tak na skusku nervov.

  • SIKO a celý ich prístup je jeden obrovský otras.

    Pri všetkej úcte, inú reakciu som nečakal. Opätovne "nesklamali" prístupom.

    Keď som bol u nich koncom minulého roka prvý krát, že si chcem objednať dlažbu na terasu, každí jeden zamestnanec ma odpinkal, že nemá čas a posielali ma jeden za druhým a že čo chcete si tam niekde nájdete a potom keď som sa ozval, že niečo fakt neviem nájsť, tak to nevedeli nájsť ani ich veľactení zamestnanci, ktorí zjavne nie sú platení od predaja. A verte, že tá terasa nebola malá. A v celej pobočke vtedy nebol inak nikto, aspoň vidím, ako si vážia zákazníka. A nebolo to ani pred obednou prestávkou, či záverečnou a aj keby.

    Aktuálne som ich oslovil ohľadne výberu dlažby a obkladu zásteny do kuchyne, svetiel a stolíka so stoličkou.
    Poslal som im vizuál našej kuchyne a oni mi napísali, že to mám riešiť tam, kde mi robili návrh kuchyne. Ja byť obchodník, tak sa určite snažím niečo zo svojej ponuky predať a zarobiť. Nechcel som od nich žiadne vizualizácie, len navrhnúť niečo z ponuky, obklad na zástenu, čo by sa hodilo a objednať si to. Prejavili vrchol nezáujmu. A medzi nami, tá kuchyňa tiež nie je najmenšia.

    Kebyže mali iný prístup pri poslednej a naozaj asi fakt poslednej návšteve, tak by dnes mohli robiť celú prerábku, novú kuchyňu, aj kúpeľňu s budgetom 20000€.

    Takto môžu ísť do ...... .

  • Obchod neodporucam.Skoda ze sa neda pridat recenzia. Raz a naposledny som tam nakupovala, respektive sme si od nich nechali navrhnut kupelnu. Najhorsi obchod co som s ktorym zatial spolupracovala, otrasna komunikacia, na kazdu malu upravu sme cakali 5 dni a niekedy ani to nesplnili a musela som tam volat a nahanat ich a iba sa vyhovarali stale, takze od navrhu kupelne az po dorucenie tovaru ubehli 3 mesiace, aleluuuja ze sme sa dockali. Pri objednavani nam povedali ze vsetko je na sklade a do tyzdna to mame a za tyzden povedali ze jeden obklad bude o 3 mesiace tak sme museli vyberat narychlo nahradny, otras a okrem toho nam dodali chybny vyrobok a keby nejdeme ta riaditelom tak cakame na vymenu mesiac a to kvoli ich chybe, neskutocne. Takze nikdy viac , keby tam nemam zlavu tak sa na nich vykaslem a vsetko zrusim.

  • Absolutne neseriozny pristup. Tovar objednany v eshope skoro pred mesiacom, nikto neposkytne absolute ziadnu informaciu o dostupnosti. Siko je evidentne nechape, ake problemy sposobuje svojim zakaznikom, ktori si naplanuju montaznikov na urcity termin a nemaju co montovat. Odporucam sa tomuto eshopu oblukom vyhnut. A to som si tu chcel kupit celu kuchynu za 4000eur....

  • Naozaj veľká škoda, že nie je možné pridať recenziu. Bola to určite zatiaľ najhoršia skúsenosť v mojom živote. Toto, akože kuchynské štúdio (Žilina) nám robilo kuchyňu v novom dome, kde boli len holé steny a podlaha. Okrem toho, že kuchyňa prišla o tri týždne neskôr (o čom sme vôbec neboli informovaní, o zmenách v objednávke už tým duplom, ktoré mimochodom boli lacnejšie ako pôvodná verzia - takže pozor na peniaze, lebo to nám samozrejme tiež nikto nepovedal), ich montéra (ktorý vôbec nebol ich zamestnancom) sme naháňali ďalšie dva týždne.Človek prišiel sám, orval všetky omietky, poškodil podlahu a o nejakom estetickom cítení sa nedalo hovoriť. Navyše bola kuchyňa zle zameraná - museli vyfrézovať pracovnú dosku a vyrezať podlahu... proste škoda reči) Trvalo mu to ďalšie dva týždne, a to nemáme žiadnu zázračnú linku. Ďalšie tri týždne (a to po urgencii) trvalo vybaviť reklamáciu (poškodené dvierka, chýbajúca lišta, poškodená lišta, chýbajúce úchytky). Zlatý klinec však bol, keď sa mi pani v štúdiu snažila nahovoriť, že cca 3 cm medzera medzi soklom pod skrinkou a samotnou skrinkou je na odvetrávanie skriniek .... podotýkam, že bez spotrebičov...
    Dnes prišiel pán (pôvodného sme žiadali vymeniť) na montáž reklamovaných položiek. Nemal šajnu o tom, čo má vlastne robiť a niektoré veci nemal vôbec so sebou...
    Dúfam, že tento náš zostručnený príbeh niekomu pomôže pri rozhodovaní sa o tom, či si dá spraviť kuchyňu v tomto štúdiu.
    Kvalita kuchyne aj linka ako taká sú v poriadku, s tými som spokojná, len veľká škoda tých služieb...

  • Skoda, ze sa mi neda pridat recenzia.. .Ale nechat si dorucit tovar bol asi najvacsi omyl a uz nikdy by som to nerobila. Ak si viete osobne vyzdvihnut tovar je to v pohode obchod. Ale dorucenie nema vobec dobre zabezpecene. Kupit nabytok do kupelne, ktory vam nedaju ani do domu a nechaju pred domom na chodniku? To vazne?

  • Od Sika mam baterie v kupelni (seria Optima). Problem mam so sprchou, kde sa mi vplyvom tvrdej vody(vodneho kamena) zlomila kartusa vnutri prepinaca malej a velkej sprchy(z plastu). Sprcha je v zaruke, ale viem ze to nie je vinou vyrobcu a rozhodol som sa ju kupit(dostat ju aj v zeleziarstve, nie vsak na vsetky sprchy od Sika!). Po prichode do predajne Siko na Galvaniho som bol prekvapeny ked zamestanec nevedel co to je a odkial to pochadza. Po porade s kolegom skonstatoval ze to ani nemaju. V casovej tiesni som odysiel. Pri druhom pokuse mi iny zamestnenec povedal ze maju len 3,5cm kartusu a ze moja je 2,5cm. Povedal, ze bud pockam na produktoveho manazera cca 3 pracovne dni zhanania kartuse(ca 6€, tolko stala v zeleziarstve, cenu v siku nevedeli), alebo si kupim cele nove zariadenie prepinania vody(19,90€). Podotknem, ze zamestnanec bol prijemny, schopny, ustretovy! Avsak tvaril sa ze takuto kartsu riesia prvy krat.
    Predstavte si, ze koli zlemu tesneniu na umyvadlovej baterii by ste po roku museli kupovat novu, lebo tesnenie nekupite!..?
    Otazka znie, preco nemaju !bezne! nahradne dieli nato co predavaju?
    Cakam na dodanie noveho prepinaca, urcite sa spytam veduceho "preco".
    Inac sme so sikom spokojny personal aj tovar je na beznej slovenskej urovni.