Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Verila som, že do dnešného dňa tovar dostanem, žiaľ ostala som sklamaná.

    Reakcia obchodu Plutvy.sk

    Dobrý deň,

    Hneď po avizovanom zdržaní sme kontaktovali prepravnú spoločnosť, pričom sme boli nepríjemne prekvapení z toho, že pri doručovaní vašej objednávky došlo k nečakaným komplikáciám. Po zisteniach sme vás obratom kontaktovali a dodali vám objednaný tovar v novej, expresnej zásielke.
    Ešte raz sa vám ospravedlňujeme za zdržanie, avšak veríme, že ste s riešením situácie boli spokojná a plavecká čiapka vám spoľahlivo slúži. Sme vám plne k dispozícii aj nabudúce!

    Ďakujeme.
    Viktória, Plutvy.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Bola som osobne v obchode. Predavacka neochotna poradit, neskor aj predavac detto. Odchadzala som sklamana a nakupila u konkurencii cez eshop. Nasla som aj take veci ktore nebol mi schopny obchod plutvy poskytnut

    Reakcia obchodu Plutvy.sk

    Dobrý deň Martina,

    Mrzí nás, že ste sa u nás necítili dobre a neboli ste spokojná.
    Ospravedlňujeme sa vám za to, že sa tovar o ktorý ste mali záujem stihol vypredať, avšak kolegovia vám obratom ponúkli adekvátnu alternatívu. Snažili sme sa situáciu vyriešiť tak, aby sme pre vás zabezpečili to čo potrebujete. Naši kolegovia sú vždy k zákazníkom milí, ochotní poradiť a pripravení riešiť individuálne požiadavky, preto veríme, že sa nám pri vašom ďalšom nákupe podarí zanechaný dojem napraviť.

    Ďakujeme.

    Viktória, Plutvy.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Slušná komunikácia.
    • Dobrý výber plaviek, deklarované ako dostupné skladom, ale len v e-shope . Po objednaní však ani jedny plavky nemali a nasledovala ponuka slabej náhrady .

    Reakcia obchodu Plutvy.sk

    Dobrý deň Marko,

    Mrzí nás, že ste s nákupom neboli úplne spokojný. Bohužiaľ vami objednané plavky boli v danej veľkosti vypredané, pričom sme túto informáciu uvádzali aj na stránke. Obratom sme sa vám snažili vybrať vhodnú alternatívu veľmi podobných plaviek, aby vám čím skôr dorazili a verím, že vám dobre slúžia :)
    Ďakujeme však za spätnú väzbu a urobíme všetko pre to, aby boli informácie o dostupnosti produktov ešte viac zrozumiteľné a prehľadné. Pri vašom ďalšom nákupe sme vám plne k dispozícii, pokiaľ by ste potrebovali poradiť alebo sa informovať sme tu pre vás :) Tešíme sa na vás!

    Ďakujeme.

    Viktória, Plutvy.sk

  • Zaplatiť si dali, tovar nedodali. Počkáme ešte nejaký čas, potom sa obrátime na inšpekciu.

    Reakcia obchodu Plutvy.sk

    Dobrý deň,

    Ospravedlňujeme sa za omeškanie dodávky tovaru, avšak niekoľkokrát sa s vami kolegovia snažili spojiť, ale neúspešne. Nakoniec sa nám podarilo nadviazať komunikáciu a dohodli sme sa na riešení problému nedostupnosti objednaného tovaru :) Verím, že ste spokojný a plavky budú dlho slúžiť. Takýto komunikačný šum, ktorý medzi nami nastal nebýva častý preto verím, že nepríjemné dojmy pominuli s radosťou z funkčných a hrejivých produktov! Tešíme sa na vás opäť!

    Ďakujeme, Viktória

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nneviem
    • Nejdem sa dočkať už 2 mesiace tovaru

    Reakcia obchodu Plutvy.sk

    Dobrý deň Dasa,

    Mrzí nás vaša recenzia. Pri aj po vytváraní objednávky ste boli informovaná o tom, že tovar, ktorý ste si objednali nie je momentálne na sklade a že jeho naskladnenie prebehne až za určitý čas. Súhlasili ste s tým, že ochotne na rukávniky počkáte. Robili sme všetko pre to, aby sme proces dodania urýchlili a vašu objednávku vybavili. Boli ste o stave a priebehu riešenia situácie pravidelne informovaná a verili sme, že budeme minimálne s touto službou spokojná a že ste s dobou dodania stotožnená.
    Je nám ľúto, že ste neboli s nákupom u nás spokojná. Budeme sa situáciu snažiť vynahradiť pri vašom ďalšom nákupe! Neváhajte sa na nás obrátiť či už telefonicky alebo emailom :)

    Ďakujeme, Viktória

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Ja som mal šťastie. Ale kolegiňa si od vás zakúpola tovar taký, ako ja a už druhý mesisc má s vami problém. Nezávidím jej. Neustále ju zavádzate.

    Reakcia obchodu Plutvy.sk

    Dobrý deň, pán Peter.
    Vaša objednávka bola vybavená za 1,5 dňa po objednaní. Doručenie ste si zvolili Zásielkovňou, o ďalšie 2 dni ste ho mali na adrese. Verím, že všetko prebehlo, podľa vášho očakávania.

    Hodnotíte, však prípad vašej kolegyne. Žiaľ, nepoznám číslo objednávky, takže nemôžem odpovedať konkrétne. Píšete, že čaká už druhý mesiac. Takýchto objednávok máme v systéme pár. So všetkými čakajúcimi zákaznikmi však aktívne komunikujeme. Priebežne ich informujeme o stave objednávky. Presne vedia na čo sa čaká, prečo sa čaká, a kedy je predpokladané naskladnenie chýbajúceho tovaru. V týchto prípadoch vždy hľadáme podobné alternatívy skladom a tie ponúkame, aby sme vybavili objednávku čo najskôr.
    Takže určite nikoho nezavádzame! Práve naopak, verím, že z uvedeného je vidieť, že máme snahu každú objednávku vyriešiť čo najskôr. V prípade, ak zákazník trvá na pôvodnom produkte, priebežne s ním komunikujeme a informujeme o zmenách.
    Ak má vaša kolegyňa iný názor, nech nám neváha napísať e-mail. Veľmi rád jej pomôžem.
    Juraj Bubeník, konateľ Plutvy.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dlhé dodanie tovaru,

    Reakcia obchodu Plutvy.sk

    Dobrý deň.
    Pri objednávke ste zvolili produkt, ktorý nebol skladom. Tento tovar sme mali objednaný priamo od výrobcu, žiaľ, dodávka tovaru sa nečakane predĺžila.
    Nechceme sa vyhovárať na okolnosti. Následky berieme na seba a vám sa ešte raz ospravedlňujeme.
    Chýbajúce plavecké okuliare sme naskladnili v dostatočnom množstve. Takže ak sa rozhodnete opäť pre nákup u nás, dodať vám ich vieme už nasledujúci pracovný deň.
    S priateľským pozdravom Juraj Bubeník, Plutvy.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • V Júni som si objednávala tovar. Prišla mi odpoveď že tovar mi bude doručený až 20.8 z čoho som bola sklamaná. Keďže mi bolo vysvetlené že momentálne nie je na sklade a musia ho naskladniť. Na konci augusta mi prišiel email, kde sa mi ospravedlňovali, že tovar stále nie je, že ho doručia tak za cca 3 týždne. Je koniec septembra a tovar stále nemám. Rozhodla som sa teda objednávku zrušiť a žiadam vratenie peňazí. Ak sa tak nestane, budem to riešiť cez SOI.

    Reakcia obchodu Plutvy.sk

    Dobrý deň,

    Mrzí nás, že sme vám tovar nemohli doručiť skôr. Vaša objednávka bola vytvorená koncom júla (25.7.) a rukávniky Cherek mali výpadok takmer celé leto. Dôkazom ich mimoriadne zložitej dostupnosti je fakt, že je síce september, ale vami zvolený variant starších detí, bude bohužiaľ dostupný cca o 2 týždne. Táto situácia je nám veľmi nepríjemná a po celú dobu sme robili všetko pre to, aby sme ich pre vás zabezpečili, žiaľ niektoré procesy (hlavne výrobu), nedokážeme ovplyvniť. Urobili sme aspoň to, že sme sa vás snažili pravidelne informovať a ponúkli sme vám možné alternatívy produktov, o ktoré ste však záujem nemali a ubezpečili ste nás, že na tovar ochotne počkáte... Ak ste sa rozhodli objednávku zrušiť, samozrejme, rešpektujeme to, ale je nám to ľúto. Neexistuje ani jeden dôvod prečo by sme vám nemali peniaze vrátiť. Z vášho vyjadrenia sme nemilo prekvapení, pretože budí dojem akoby vám niekto naznačil či priamo povedal, že vám peniaze vrátené nebudú, a preto ste odhodlaná riešiť to v spolupráci so SOI. Sme zaskočení. U nás v plutvy.sk sa takéto praktiky nikdy nevyužívali a ubezpečujem vás, že sa ani nikdy nebudú. Každopádne veríme, že sa na vás môžeme tešiť hneď ako budú rukávniky opäť naskladnené. Budeme vám plne k dispozícii aj pri výbere ďalších pomôcok pre malých plavcov. Neváhajte sa na nás obrátiť.

    Ďakujeme, Viktória

  • Jeden z produktov mal 7 dnovu dorucovaciu dobu, avsak zasielka ani 12. den od zaplatenia objednavky nedorazila a na moju vcerajsiu urganciu obchod nereagoval ani do cca 24 hodin v pracovny den..

    Reakcia obchodu Plutvy.sk

    Dobrý deň,

    Ešte raz sa vám touto cestou ospravedlňujeme p. Dušan. Sme si vedomí toho, že sa vaša zásielka omeškala z dôvodov, o ktorých sme vás informovali. Logistické problémy predĺžili dobu naskladnenia produktu, avšak verím, že rozdelenie objednávky a rýchle doručenie druhej časti objednávky za 0€ vás potešilo. Mrzia nás vzniknuté komplikácie. Veríme, že na nás e-shop nezanevriete a môžeme sa tešiť na váš ďalší nákup, s ktorým vám v prípade potreby ochotne pomôžeme!

    Ďakujeme, Viktória

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zachvilu to budu 2 mesiace od mojej objednávky a rukavniky nemam stale doma.
    Vraj je problem s materiálom. To by som aj rozumela, ale na stranke stale uvadzaju dostupnost 2-3 tyzdne! Od mojej objednavky prave plynie 8 tyzden.
    Kvitujem, ze na moj email rychlo odpovedaju. Ale za takyto dlhy cas, by som cakala viac aktivity z ich strany.

    Reakcia obchodu Plutvy.sk

    Dobrý deň Majka,

    Z vašej recenzie sme pravdupovediac prekvapení. Tak ako uvádzate, o dôvodoch omeškania sme vás informovali a snažili sme sa vám podrobne situáciu vysvetliť a poskytnúť všetky informácie, ktoré nám boli známe. Rukávniky boli nedostupné cele leto a dopyt po nich bol enormný. Aj napriek tomu sme každú objednávku prijali a klientov individuálne informovali a orientačnom termíne dodania. Situácia bola veľmi dynamická a vyvíjala sa z hodiny na hodinu. Môžete sa spoľahnúť, že sme urobili všetko čo bolo v našich silách, aby sme rukávniky zabezpečili čo najskôr. Žiaľ výrobné procesy ovplyvniť nedokážeme. Veríme, že rukávniky vám spoľahlivo slúžia a pokiaľ budete hľadať ďalšiu výbavu pre malého plavca, neváhajte využiť naše služby!

    Ďakujeme, Viktória

  • Neodporúča obchod

    90 %

    Objednala som si tovar 13.7.2021 a nebol mi ešte doručený a jedna pani si objednala 20.7. a už na rukavniky doma. Tak neviem podľa akého poradia sa rukavniky odošlú.

    Reakcia obchodu Plutvy.sk

    Dobrý deň,

    Mrzí nás, že rukávniky pre vás ešte nemáme pripravené, avšak z dôvodu nedostatku výrobných materiálov a enormného dopytu má ich produkcia veľké zdržanie. Robíme všetko pre to, aby sme objednávky vybavili čím skôr, pričom ich poradie určuje dátum vytvorenia. Pokiaľ máte informáciu o tom, že má niekto iný rukávniky skôr, s najvyššou pravdepodobnosťou si klient vybral jednu z ponúknutých alternatív, ktoré sme rovnako ponúkli aj pre vás, ale rozhodli ste sa počkať na pôvodnú objednávku. Ešte raz sa chceme ospravedlniť za omeškanie. Na dodaní rukávnikov intenzívne pracujeme.


    Ďakujeme, Viktória

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Dodanie bolo pisane 10 dni a uz je tomu skoro mesiac. Pritom informacie o omeskani neprisli automaticky, ale az na moj dotazovanie

    Reakcia obchodu Plutvy.sk

    Dobrý deň Soňa,

    Je nám ľúto, že na tovar bolo potrebné čakať naozaj dlhšie obdobie, avšak tak ako ste boli informovaná, v súčasnej dobe je v celom svete výroba akýchkoľvek produktov značne obmedzená a limitovaná. Urobili sme všetko pre to, aby boli klienti riadne a včas informovaní a tovar čím skôr dodaný. Verím, že ste s rukávnikmi spokojná a budú vám dlho slúžiť. Ak by ste potrebovali pomôcť s výberom aj iných plaveckých pomôcok, neváhajte sa na nás obrátiť.

    Ďakujeme, Viktória

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Doba dodania

    Tovar som si objednal 01/07 a do dnesneho dna (27/07) mi nic neprislo - ani info o termine dodania

    Reakcia obchodu Plutvy.sk

    Dobrý deň,

    Touto cestou by sme sa vám chceli ešte raz ospravedlniť za omeškanie vašej objednávky. Robili sme všetko čo bolo v našich silách, aby sme pre vás plaváky zabezpečili, ale tak ako ste boli informovaný, žiaľ výroba sa pozastavila z dôvodov, ktoré sú v súčasnosti vo svete bežné - nedostatok pracovnej sily a materiálov. Veríme, že aj napriek týmto nepríjemnostiam budete s vybranou alternatívou spokojný a aj s poskytnutou kompenzáciou vášho čakania.

    Ďakujeme, Viktória

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Po 10 dňoch po uzavretí objednávky s platbou vopred som sa telefonicky spojila s predajňou a informovala sa.Polovicu objednaného tovaru nemali.Vraj mi pani pošle alternatívy,aby som si vybrala.2dni nič,asi zabudla.Tak som im písala mail.Potom mi konečne poslali sľúbené alternatívy.Žiaľ nespĺňali moje požiadavky, tak som objednávku zrušila.Prešlo 5dní od zrušenia objednávky a peniaze stále nemám na účte.

    Reakcia obchodu Plutvy.sk

    Dobrý deň Magdaléna,

    Mrzia nás vzniknuté komplikácie s kompletizáciou vašej objednávky a aj čakanie na alternatívy. Naši kolegovia sa snažia každému vybrať čo najvhodnejšie náhrady za aktuálne nedostupné produkty, a keďže sme naozaj precízni, žiada si to svoj čas rovnako ako presun peňazí medzi bankami. Môžete nám veriť ak tvrdíme, že nám je ľúto, že sme nenaplnili vaše očakávania. Budeme robiť všetko pre to, aby ste boli pri vašom ďalšom nákupe spokojná.

    Ďakujeme. Viktória

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Poskodeny tovar

    Nikdy viac...prosiel mi poskoseny tovar od vyrobcu a plutvy sk mi nechcu dat ani peniaze ani novy tovar.

    Reakcia obchodu Plutvy.sk

    Dobrý deň p. Mirlienka,

    Z vašej recenzie sme nemilo prekvapení. Aby sme ozrejmili situáciu prebiehalo to takto:
    1. vytvorili ste si dve, duplicitné objednávky
    2. iniciatívne sme vás neobťažovali s oboma keďže bolo zjavné, že ste sa pomýlili, resp. že vám pri prvej zlyhala platba
    3. vaša objednávka bola teda prijatá, spracovaná
    4. na jej rýchlom vybavení sme usilovne pracovali
    5. rukávniky vám boli dodané behom troch dní, aj napriek tomu, že tovar nebol v čase objednávania skladom
    6. po dvoch mesiacoch ste nám zaslali rukávniky späť - polepené a počmárané fixami

    Telefonovali sme vám a vysvetlili, že pokiaľ sa vám rukávniky poškodili, nemali ste ich ďalej používať a hneď ich zaslať na reklamáciu. Je nám ľúto, že situáciu prezentujete ako naše pochybenie... Môžete mi veriť, že sa našim klientom vždy snažíme vyjsť v ústrety a robíme všetko pre to, aby boli spokojní. Reklamácie vybavujeme do niekoľko dní a vo veľkej väčšine úplne bez akýkoľvek komplikácií. Veríme, že táto nepríjemná situácia bude pre obe strany poučením. Ak by ste potrebovali v budúcnosti pomôcť s výberom pomôcok pre deti, neváhajte sa na nás obrátiť. Budeme vám plne k dispozícii.

    Ďakujeme. Viktória

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Pri produkte písaná dostupnosť do 10dni (najneskôr do 10 dní som rukavniky súrne potreboval s tým som aj objednával),ubehlo už asi 20 a nič,Po 10. dňoch ani mail že sa doba predlžuje.

    Reakcia obchodu Plutvy.sk

    Dobrý deň,

    je nám ľúto, že ste s nákupom neboli spokojný. Zvolili ste si rukávniky Cherek, ktorých naskladnenie sa, tak ako uvádzate, nečakane predĺžilo. Boli ste o tejto skutočnosti informovaný a rozhodli ste sa nečakať a objednávku zrušiť. Vaše rozhodnutie sme rešpektovali a ihneď vám vrátili peniaze. Mrzí nás, že ste s nákupom u nás mali negatívnu skúsenosť. Robili sme všetko pre to, aby sme rukávniky zabezpečili čím skôr. Verím, že situáciu s chýbajúcimi materiálmi a povoleným polovičným počtom producentov chápete a na náš e-shop nezanevriete. Budeme sa tešiť na váš ďalší nákup, pri ktorom vám budeme plne k dispozícií!

    Ďakujeme. Viktória

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Čas dodania uvedený na stránke je nepravdivý ("do 5 dní" bolo v skutočnosti 8 - pracovných, kedy mi zásielku odoslali)
    • Zlá komunikácia obchodu - uistili ma, že objednávku dostanem načas, ale nestalo sa tak, a to som sa na to musel sám dopytovať
    • Neschopnosť obchodu napraviť problém - ak naskladnenie tovaru trvalo dlhšie, očakával by som, že pošlú zásielku expresne, aby stihla dôjsť načas, obzvlášť keď som na to upozorňoval už pri zadávaní objednávky, že ju potrebujem do dnešného dňa (9 pracovných dní od objednávky)
    • V podpise mailu majú uvedené "neváhajte nás kontaktovať", no keď som im dnes napísal, že zásielka, ktorú mi dnes sľúbili doručiť, nedorazila, nikto sa mi celý deň neozval

    Dva týždne pred odchodom na dovolenku som deťom objednal plávacie pásy, aby som ich mohol učiť plávať. Na stránke bolo napísané, že tovar je dostupný do 5 dní, napriek tomu som do poznámky k objednávke napísal, že ak by nebol obchod schopný dodať mi zásielku do konca budúceho týždňa (9 dní), aby mi dali vopred vedieť, aby som mohol pásy kúpiť inde.
    Nikto sa mi neozval, tak som po týždni napísal do obchodu, či mi zásielku doručia do piatku, na čo odpovedali, že určite áno.
    Včera (vo štvrtok) som dostal automatický mail, že objednávka bola odoslaná, ale samozrejme, že dnes nedorazila.
    Nikomu neodporúčam tu nakupovať, najmä ak sa potrebujete spoľahnúť, že údaje na stránke obchodu sú pravdivé a aktuálne.
    Veľké sklamanie

    Reakcia obchodu Plutvy.sk

    Dobrý deň Rado,

    Je nám ľúto, že ste s našimi službami neboli spokojný. O predĺženej dodacej dobe sme vás informovali hneď ako sa táto informácia dostala ku nám. V čase letných prázdnin čerpajú dovolenku takisto aj niektorí dodávatelia a výrobcovia. Z tohto dôvodu nastane v roku jeden týždeň kedy zásielky meškajú. Mrzí nás, že sme nestihli včasne dodať plavecké pásy, a tým vo vás zanechali zlý dojem. veríme, že pri vašom ďalšom nákupe budete spokojný. Radi vám pomôžeme s výberom plaveckých pomôcok pre deti alebo výbavy na dovolenkovú rekreáciu. Budeme sa tešiť!

    Ďakujeme. Viktória

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Nikdo nekomunikuje a objednávka dosud nedošla.

    Reakcia obchodu Plutvy.sk

    Milá Siginka,

    Je nám ľúto, že ste nám dali nelichotivé hodnotenie, a to aj napriek faktu, že sme sa vás niekoľkokrát pokúšali kontaktovať, žiaľ bez odozvy. V súčasnosti je veľa produktov vyradených z výroby, avšak náš web sa snažíme udržiavať aktuálny a klientom poskytovať vždy nové informácie. Skladové produkty expedujeme ešte v deň vytvorenia objednávky preto ak budete potrebovať poradiť s výberom pomôcok pre deti a budete ich potrebovať hneď, neváhajte sa na nás obrátiť! Budeme vám plne k dispozícii!

    Ďakujeme. Viktória

  • Neodporúča obchod

    20 %

    načo mi posielate tento email, môj tovar ešte nedorazil ani do kamennej predajne? 25.6. som objednal plutvy a rovno ich aj uhradil a dnes 08.07.2021 stále čakám na dodanie plutiev.

    Reakcia obchodu Plutvy.sk

    Dobrý deň p. Líška,

    Ospravedlňujeme sa za predĺžené vybavovanie objednávky. Rukávniky, ktoré ste si objednali mali veľké zdržanie, o ktorom sme vás informovali, pričom dôvodom boli problémy s ich výrobou. Verím, že chápete dané okolnosti a rukávniky slúžia dobre :) Email bol generovaný automaticky a mrzí nás pokiaľ vás urazil. Každopádne ďakujeme, že ste si našli čas na zanechanie recenzie.

    Ďakujeme. Viktória

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Az po kontaktovani obchodu mi povedali ze tovar pride najskor o 10 dni lebo je problem s tovarom. Ale musela som sa ozvat ja aby som sa to dozvedela

    Reakcia obchodu Plutvy.sk

    Dobrý deň Katka,

    Ospravedlňujeme sa za neskoršie informovanie ohľadom problémov s výrobou Cherek rukávnikov. V čase letnej sezóny nie vždy dokážeme okamžite zákazníkov informovať o úplných aktualitách, ale radi odpovieme na všetky otázky telefonicky alebo mailom. Sme radi, že na rukávniky trpezlivo vyčkali a veríme, že ste spokojná :) Budeme vám plne k dispozícii pri výbere aj iných plaveckých pomôcok.

    Ďakujeme. Viktória