Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Takú frustrovanú predavačku som už dávno nevidel.

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme za vzniknutú situáciu v rámci nákupu tovaru v našej predajni a zároveň Vám ďakujeme za spätnú väzbu. Aj vďaka Vám môžeme zlepšovať naše služby. Vec odstúpime kompetentným osobám k doriešeniu.
    Verím, že pri Vašom budúcom nákupe prebehne všetko bez problémov.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Katarína, zákaznícky servis.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Ten personál tam 0 bodov!
    Žiadna ochota pracovať.
    Chcel som zaplatiť stoeurovkou...samozrejme že nemali vydať.
    Na tvári som im čítal že:"vypadni a neotravuj."

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujem Vám za hodnotenie nášho obchodu.
    Hlboko sa Vám ospravedlňujeme za vzniknutú situáciu v rámci preberania tovaru v našej predajni.
    Zároveň Vám ďakujeme za spätnú väzbu. Aj vďaka Vám môžeme zlepšovať naše služby.

    Verím, že pri Vašom budúcom nákupe prebehne všetko bez problémov.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod nevie, keď bude doručená moja objednávka a čakám doteraz 5 dní od informácie o odoslaní objednávky...

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    keď je tovar odoslaný zo skladu a nachádza sa u prepravnej spoločnosti, tak doručenie má na starosti prepravca. Keďže dátum doručenia zásielky závisí od prepravnej spoločnosti, tak v tomto prípade Vám ako predajca nedokážeme povedať presný deň doručenia. Ohľadom doručenia kontaktuje zákazníka vždy prepravná spoločnosť, ktorá zásielku doručuje. V tomto prípade Vás prepravca bude kontaktovať vopred, aby sa s Vami dohodol na dni doručenia, ktorý Vám bude vyhovovať.

    V prípade akýchkoľvek otázok alebo problémov sa môžete vždy obrátiť na náš zákaznícky servis, kde Vám vždy radi pomôžeme. Kontaktovať nás môžete telefonicky na našej infolinke alebo písomne cez kontaktný formulár na našom e-shope.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis

  • Zatiaľ nemám čo hodnotiť, týždeň čakám na tovar.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Cenové ponuky
    • Doručenie na druhý deň pre mňa nie sú tri dni

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    mrzí ma vzniknutá situácia v rámci Vašej objednávky. V prípade, že si zákazník vytvorí do 16:00 hodiny objednávku s doručením na výdajné miesto, doručíme tovar do predajne už na druhý pracovný deň, kde bude tovar pripravený k vyzdvihnutiu po 16:00 hodine. Avšak je potrebné počkať na SMS s výzvou o prevzatie tovaru. Bez SMS Vám nebude tovar vydaný.

    Žiaľ, v niektorých prípadoch môže dôjsť k technickej chybe v systéme, v rámci ktorej sa oneskorí odoslanie zásielky o jeden, prípadne dva pracovné dni.

    V prípade akýchkoľvek otázok alebo problémov sa môžete vždy obrátiť na náš zákaznícky servis, kde Vám vždy radi pomôžeme. Kontaktovať nás môžete telefonicky na našej infolinke alebo písomne cez kontaktný formulár na našom e-shope.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Sluchadla fungovali pol hodinu, nasledne som ich nabijala. A dodnes svieti kontrolka,ze su vybite. Neodporucam.

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    mrzí ma vzniknutá situácia v rámci Vašej objednávky.
    Pravdepodobne ide o výrobnú vadu. Pokiaľ ide o špuntové slúchadlá, žiaľ v tomto prípade nie je možné slúchadlá vrátiť, ale máte samozrejme nárok na reklamáciu. Stačí, ak slúchadlá donesiete do najbližšej predajne a následne kolegovia pošlú tovar do autorizovaného servisu na diagnostiku výrobku.

    V prípade akýchkoľvek otázok alebo problémov sa môžete vždy obrátiť na náš zákaznícky servis, kde Vám vždy radi pomôžeme. Kontaktovať nás môžete telefonicky na našej infolinke alebo písomne cez kontaktný formulár na našom e-shope.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar nedorazil, obchod neodpovedá na mail.

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    mrzí ma vzniknutá situácia v rámci Vašej objednávky. Žiaľ, neevidujeme od Vás ani jednu jedinú prijatú správu. Vždy sa snažíme doručiť zásielky čo najskôr. V prípade, že si zákazník vytvorí do 16:00 hodiny objednávku s doručením na výdajné miesto, doručíme tovar do predajne už na druhý pracovný deň, kde bude tovar pripravený k vyzdvihnutiu po 16:00 hodine. Žiaľ, v niektorých prípadoch môže dôjsť k technickej chybe v systéme, v rámci ktorej sa oneskorí odoslanie zásielky o jeden, prípadne dva pracovné dni.
    O stave Vašej objednávky Vás budeme ešte kontaktovať.

    V prípade akýchkoľvek otázok alebo problémov sa môžete vždy obrátiť na náš zákaznícky servis, kde Vám vždy radi pomôžeme. Kontaktovať nás môžete telefonicky na našej infolinke alebo písomne cez kontaktný formulár na našom e-shope.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis

  • Neodporúča obchod

    90 %

    • S predajňou som bola do teraz spokojná
    • Som nesmierne sklamaná, tovar ktorý som si objednala 25.3.2024 a mal byť doručený 27.3.2024 na predajňu v Bánovce nad Bebravou stále nieje.

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    mrzí ma vzniknutá situácia v rámci Vašej objednávky. Vždy sa snažíme doručiť zásielky čo najskôr. V prípade, že si zákazník vytvorí do 16:00 hodiny objednávku s doručením na výdajné miesto, doručíme tovar do predajne už na druhý pracovný deň, kde bude tovar pripravený k vyzdvihnutiu po 16:00 hodine. Žiaľ, v niektorých prípadoch môže dôjsť k technickej chybe v systéme, v rámci ktorej sa oneskorí odoslanie zásielky o jeden, prípadne dva pracovné dni.
    O stave Vašej objednávky Vás budeme ešte kontaktovať.

    V prípade akýchkoľvek otázok alebo problémov sa môžete vždy obrátiť na náš zákaznícky servis, kde Vám vždy radi pomôžeme. Kontaktovať nás môžete telefonicky na našej infolinke alebo písomne cez kontaktný formulár na našom e-shope.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Na internete majú v evidencii že tovar vie byť do 30 minút na predajni. A správa prišla až o 3 dní že je tovar v predajni. Takto ľudí iba zavadzajú. Lebo človek sa spolieha na to že ten tovar naozaj bude v predajni.

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    netuším, kde ste videli na našom webe informáciu o doručení tovaru v rámci e-shopovej objednávky do 30 minút. Žiadnu takúto informáciu na našom webe nemáme. V rámci e-shopovej objednávky je tovar vždy odosielaný z nášho centrálneho skladu. V prípade, že si zákazník objedná tovar cez e-shop s doručením do predajne, tak v takom prípade je zásielka doručená štandardne na druhý pracovný deň. Žiaľ, v niektorých ojedinelých prípadoch môže dôjsť k oneskoreniu doručenia o jeden až dva pracovné dni.

    Ak máte na mysli doručenie do 60 minút, tak táto služba sa nevzťahuje na e-shopovú objednávku ale na doručenie tovaru z kamennej predajne Okay. Ak si zákazník rezervuje tovar z predajne a býva v okruhu do 20 km od predajne a obsluha predajne má možnosť tovar doručiť, tak je následne tovar z predajne doručený zákazníkovi do 60 minút.

    V prípade akýchkoľvek otázok alebo problémov sa môžete vždy obrátiť na náš zákaznícky servis, kde Vám vždy radi pomôžeme. Kontaktovať nás môžete telefonicky na našej infolinke alebo písomne cez kontaktný formulár na našom e-shope.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávku stále nemáme. A komunikácia z okay je taka žiadna. Dovolám sa len na robota. A na mail písali, že tovar doručia tento týždeň a stále nič. Vyzerá to tak, že objednávku zruším.

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    mrzí ma vzniknutá situácia v rámci Vašej objednávky. V prípade, že je tovar skladovo nedostupný, zadávame žiadosť o dodanie výrobku u výrobcu. Ten nám stanovní určitý predpokladaný termín doručenia. V popise produktu je teda uvedená informácia napríklad "Na objednávku Dodanie 6-8 týždňov". Ide o orientačný termín poskytnutý výrobcom. Žiaľ, u niektorých výrobcov môže dôjsť k nejakej komplikácii, ktorá spôsobí oneskorené doručenie. V prípade zmeny termínu doručenia je zákazníkom odosielaný automatický e-mail s informáciou o oneskorení doručenia. Je to neprajná situácia rovnako ako pre Vás, tak i pre nás. Nie je naším cieľom, aby dochádzalo k takýmto situáciam.

    Ak zákazník volá na našu infolinku a chce byť prepojený na operátora stačí, ak zákazník povie po úvodnej otázke, že chce prepojiť na operátora. Virtuálna asistentka následne presmeruje hovor na voľného operátora infolinky.

    V prípade akýchkoľvek otázok alebo problémov sa môžete vždy obrátiť na náš zákaznícky servis, kde Vám vždy radi pomôžeme. Kontaktovať nás môžete telefonicky na našej infolinke alebo písomne cez kontaktný formulár na našom e-shope.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar došiel o niekoľko dní neskôr ako mal.

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    mrzí ma vzniknutá situácia v rámci Vašej objednávky. V prípade, že si zákazník vytvorí do 16:00 hodiny objednávku s doručením na výdajné miesto, doručíme tovar do predajne už na druhý pracovný deň, kde bude tovar pripravený k vyzdvihnutiu po 16:00 hodine. Žiaľ, v niektorých prípadoch môže dôjsť k technickej chybe v systéme, v rámci ktorej sa oneskorí odoslanie zásielky o jeden, prípadne dva pracovné dni.

    V prípade akýchkoľvek otázok alebo problémov sa môžete vždy obrátiť na náš zákaznícky servis, kde Vám vždy radi pomôžeme. Kontaktovať nás môžete telefonicky na našej infolinke alebo písomne cez kontaktný formulár na našom e-shope.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Len sľuby.

    Neodporúčam

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí, ak sa v rámci Vašej objednávky vyskytol nejaký problém, ktorý ovplyvnil Vaše hodnotenie. V prípade akýchkoľvek otázok alebo problémov sa môžete vždy obrátiť na náš zákaznícky servis, kde Vám vždy radi pomôžeme.
    V rámci skvalitnenia služieb a spokojnosti zákazníkov Vás budeme spätne kontaktovať, aby sme Vám pomohli doriešiť daný problém. Veríme, že zostanete aj naďalej našim spokojným zákazníkom.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Rýchlosť dodania

    Môj prvý a aj posledný nákup. Rýchlosť dodania 0 bodov. Keďže som v tej chvíli objednávala veľa veci a hlavne z ČR tak som očakával ze okay bude na 1 mieste ale opak bol pravdou.

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    v rámci objednávky ste si objednali tovar z kategórie nábytok. U nábytku máme uvedenú informáciu, že tovar z tejto kategórie odosielame do piatich pracovných dní. Následne doručenie nábytku na výdajné miesto trvá zhruba tri pracovné dni. U nábytku môže doručenie trvať oniečo dlhšie, než u elektra. Tovar z Vašej objednávky Vám bol teda doručený podľa informácii, ktoré máme uvedené na našom webe a tiež v nákupnom košíku.

    V prípade akýchkoľvek otázok alebo problémov sa môžete vždy obrátiť na náš zákaznícky servis, kde Vám vždy radi pomôžeme. Kontaktovať nás môžete telefonicky na našej infolinke alebo písomne cez kontaktný formulár na našom e-shope.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Hneď pri vstupe do predajne ma oslovil predajca na pomoc pri nákupe...Príde mi to strašne urýchlene...Ešte som ani poriadne nevstupila do predajne a už bežal zamnou...Nie som prvá ktorej vadí tento prístup!!!

    Da sa.

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujem Vám za hodnotenie nášho obchodu.
    Hlboko sa Vám ospravedlňujeme za vzniknutú situáciu v rámci Vašej návštevy v našej predajni. Zároveň Vám ďakujeme za spätnú väzbu. Aj vďaka Vám môžeme zlepšovať naše služby.

    Verím, že pri Vašom budúcom nákupe prebehne všetko bez problémov.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Puzdro na pohľad a manipuláciu dobré, ale má jednu chybu. Je väčšie
    oproti tabletu o 2,5 cm na výšku aj šírku a pri manipulácii vypadáva tablet
    z uchytových bodov.

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    mrzí ma vzniknutá situácia v rámci Vašej objednávky. Samozrejme pokiaľ nie ste s výrobkom spokoný, máte zo zákona nárok na vrátenie tovaru do 14 dní od prevzatia. Tovar môžete vrátiť v ktorejkoľvek predajni Okay na Slovensku. Peniaze za tovar Vám budú vrátené.

    V prípade akýchkoľvek otázok alebo problémov sa môžete vždy obrátiť na náš zákaznícky servis, kde Vám vždy radi pomôžeme. Kontaktovať nás môžete telefonicky na našej infolinke alebo písomne cez kontaktný formulár na našom e-shope.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis